Pagina 92 van 95 EersteEerste ... 42828889909192939495 LaatsteLaatste
De resultaten 2.276 tot 2.300 van 2354 worden weergegeven.
  1. #2276

  2. #2277

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Die wou ik verdomme net posten!!! :P:P

    Ik ben ook: JE OMA!!
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  3. #2278

    Standaard

    hahaha die stem van chewbacca! geweldig gedaan alleen veelste kort


  4. #2279

    Standaard

    De prijs is al gedaald naar van € 29,99 naar € 22,99.. mooi prijsje voor een mooi filmpje.
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  5. #2280

    Standaard

    yoda spoof is ontzettend flauw..
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  6. #2281

    Standaard

    Dat filmpje is wel grappig, die chewbacca is wel stoer haha
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  7. #2282

    Standaard

    "follow the leader leader, follow the leader"

  8. #2283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    De prijs is al gedaald naar van € 29,99 naar € 22,99.. mooi prijsje voor een mooi filmpje.
    Nou wat een mooi prijsje zeg. Omgerekend toch weer 50 gulden.

  9. #2284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    De prijs is al gedaald naar van € 29,99 naar € 22,99.. mooi prijsje voor een mooi filmpje.
    K vind t aardig duur anders ! Vergeleken met andere titels die de afgelopen tijd zijn uitgekomen

  10. #2285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    De prijs is al gedaald naar van € 29,99 naar € 22,99.. mooi prijsje voor een mooi filmpje.
    K vind t aardig duur anders ! Vergeleken met andere titels die de afgelopen tijd zijn uitgekomen
    Bij Episode I en II was de prijs nog 29,99 of 27,99.. dus nu valt het wel mee met ik zeggen..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  11. #2286

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    De prijs is al gedaald naar van € 29,99 naar € 22,99.. mooi prijsje voor een mooi filmpje.
    Nou wat een mooi prijsje zeg. Omgerekend toch weer 50 gulden.
    Wie omrekent is stom bezig.. jij schreeuwt natuurlijk ook weer hard "die guldens moeten terug!!".. je moet niet meer omrekenen want dan denk je weer aan die 50 gulden voor een film.. niet doen !!
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  12. #2287

    Standaard

    Weet er iemand ( dan vooral voor de belgische forumbezoekers) of de box met de 3 prequels tegelijk wordt uitgebracht als de derde film alleen.

    Zou het stom vinden als ze deze later gaan uitbrengen, maar vrees dat dit wel gaat gebeuren.
    "I used to be schizophrenic, but we are Ok now"

  13. #2288

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scary gollem
    Weet er iemand ( dan vooral voor de belgische forumbezoekers) of de box met de 3 prequels tegelijk wordt uitgebracht als de derde film alleen.

    Zou het stom vinden als ze deze later gaan uitbrengen, maar vrees dat dit wel gaat gebeuren.
    Dit gaat ook gebeuren; een release van de Prequels box is ook niet officieel bevestigd, laat staan aangekondigd.

    Men neemt vooralsnog alleen maar aan dat dit gaat gebeuren.

    We'll see...

  14. #2289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    De prijs is al gedaald naar van € 29,99 naar € 22,99.. mooi prijsje voor een mooi filmpje.
    Nou wat een mooi prijsje zeg. Omgerekend toch weer 50 gulden.
    Wie omrekent is stom bezig.. jij schreeuwt natuurlijk ook weer hard "die guldens moeten terug!!".. je moet niet meer omrekenen want dan denk je weer aan die 50 gulden voor een film.. niet doen !!
    Aha, en omdat ik dit dus gezegd heb, schreeuw ik automatisch meteen dat de guldens terug moeten?
    Nee knul, de prijzen als die van de toenmalige guldens moeten terug, niet de gulden zelf. Of dat mogelijk is daartoegelaten.

    Maar ontopic, zelfs als je niet terugrekend naar "gulden-prijzen" is het nog te duur naar mijn zin. 17 euro vind ik al meer dan genoeg, al is dat subjectief.

  15. #2290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Nee knul, de prijzen als die van de toenmalige guldens moeten terug, niet de gulden zelf. Of dat mogelijk is daartoegelaten.
    Het valt tov The Phantom Menace echt nog wel mee hoor, daar heb ik destijds f 75,= voor neergelegd...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  16. #2291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar
    Nee knul, de prijzen als die van de toenmalige guldens moeten terug, niet de gulden zelf. Of dat mogelijk is daartoegelaten.
    Het valt tov The Phantom Menace echt nog wel mee hoor, daar heb ik destijds f 75,= voor neergelegd...
    Ik vind het ook nogal meevallen, ik heb voor The Phantom Menace in 2001 Fl. 59,- betaald...
    Blijf aub een beetje reëel... DVD's zijn in de afgelopen jaren veel goedkoper geworden, ik weet nog dat ik Fl. 81,- betaalde voor de 2 disc van Gladiator. Dus prijzen voor nieuwe releases van 18 euro en dan een toptitel voor 22 euro (wat de laatste tijd de trend lijkt) vind ik echt wel schappelijk.
    "Can't talk little man?.... bet you can play none either" - Crossroads (1986).

  17. #2292

    Standaard

    Klopt, 23 euro voor een dubbel disc dvd is zeker niet slecht. Dat mag dan omgerekend 50 gulden zijn, maar dat betaalde je 4 jaar geleden ook voor een single flip-disc zonder extra (trailer uitgezonderd). En vorige week heb ik nog 18 euro betaald voor Batman Begins, een mooie 2-disc uitvoering. Helemaal een koopje.
    Oh boy, oh boy, nog één nachtje slapen en dan is de sextology (heet dat zo?) compleet! Ik doe morgen de gordijnen dicht, plak de deur vast en smijt de telefoon het raam uit! Dat wordt optimaal genieten!
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  18. #2293

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    Klopt, 23 euro voor een dubbel disc dvd is zeker niet slecht. Dat mag dan omgerekend 50 gulden zijn, maar dat betaalde je 4 jaar geleden ook voor een single flip-disc zonder extra (trailer uitgezonderd). En vorige week heb ik nog 18 euro betaald voor Batman Begins, een mooie 2-disc uitvoering. Helemaal een koopje.
    Oh boy, oh boy, nog één nachtje slapen en dan is de sextology (heet dat zo?) compleet! Ik doe morgen de gordijnen dicht, plak de deur vast en smijt de telefoon het raam uit! Dat wordt optimaal genieten!
    same here. Ga morgen vroeg op staan, zodat ik m gelijk kan gaan halen als de winkels open gaan :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #2294

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy Langeveld
    En vorige week heb ik nog 18 euro betaald voor Batman Begins, een mooie 2-disc uitvoering. Helemaal een koopje.
    Ik heb er 16,- voor betaald. Helemaal een koopje. :wink:

  20. #2295

    Standaard

    same here. Ga morgen vroeg op staan, zodat ik m gelijk kan gaan halen als de winkels op gaan
    Je leest mijn gedachten!!!

    En vorige week heb ik nog 18 euro betaald voor Batman Begins, een mooie 2-disc uitvoering. Helemaal een koopje.
    Ik heb er 16,- voor betaald. Helemaal een koopje.
    Oh ja, heb ik ook, vergeten. Kreeg nog 1,80 euro korting met mijn kortingspas!
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  21. #2296

    Standaard

    Kijk uit, er zitten kennelijk een stel slechte DVD's tussen de episode 3 DVD's
    Heb hem nu omgeruilt weer het zelfde probleem, veel herrie, en hij doet het niet.

  22. #2297

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Advance
    Kijk uit, er zitten kennelijk een stel slechte DVD's tussen de episode 3 DVD's
    Heb hem nu omgeruilt weer het zelfde probleem, veel herrie, en hij doet het niet.
    Wat voor problemen en wat voor DVD-speler heb je?

  23. #2298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi-Wan Kenobi
    Nobember first:

    Star Wars Episode III DVD

    Content:

    Disc 1:
    ...

    Disc 2:

    * Never before seen deleted scenes recreated for this dvd with introductions by George Lucas and Rick McCallum.
    Zou dit betekenen dat die veel besproken "beruchte" scene erbij zou zijn?

    Ik bedoel degene waar Mace Windu wordt opgegeten door een grote haai.

  24. #2299

    Standaard

    Hoezo er zitten een paar foute dvd's tussen, ik heb ook al zo een bericht gehoord, maar waar heb je dat vandaan ?

  25. #2300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dewallef
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi-Wan Kenobi
    Nobember first:

    Star Wars Episode III DVD

    Content:

    Disc 1:
    ...

    Disc 2:

    * Never before seen deleted scenes recreated for this dvd with introductions by George Lucas and Rick McCallum.
    Zou dit betekenen dat die veel besproken "beruchte" scene erbij zou zijn?

    Ik bedoel degene waar Mace Windu wordt opgegeten door een grote haai.
    ROFLOL

    Ik was die geniale recensie alweer vergeten

Pagina 92 van 95 EersteEerste ... 42828889909192939495 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •