Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 181 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever

    Ik hoop toch wel dat ik die First Press erbij krijg.
    Bij amazon staat ie gewoon bij de bestelling, ik neem aan van wel dan toch?
    Zou ik niet zeker van zijn. Hij staat er dan wel bij, maar iemand van het Import-forum had mij pas een PM gestuurd over die First Press. Hij had een e-mailtje gestuurd naar Amazon en "Amazon couldn't confirm that I will get the first press-release". Bij Yesasia en CDJapan is ie ook al op, dus er zit een kans in dat we buiten de boot vallen.
    als ie dan is uitverkocht, kunnen ze m dan niet gewoon van de site halen??
    Tja, kunnen ze het de personen die te laat zijn nog eens ff goed inwrijven om in het vervolg vroeg te pre-orderen. :wink:
    ja idd. rare kerels die bij Amazon
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever

    Ik hoop toch wel dat ik die First Press erbij krijg.
    Bij amazon staat ie gewoon bij de bestelling, ik neem aan van wel dan toch?
    Zou ik niet zeker van zijn. Hij staat er dan wel bij, maar iemand van het Import-forum had mij pas een PM gestuurd over die First Press. Hij had een e-mailtje gestuurd naar Amazon en "Amazon couldn't confirm that I will get the first press-release". Bij Yesasia en CDJapan is ie ook al op, dus er zit een kans in dat we buiten de boot vallen.
    als ie dan is uitverkocht, kunnen ze m dan niet gewoon van de site halen??

    Lijkt me een beetje lastig via de marktplaats van amazon te bestellen als ze hem van de site hebben afgehaald, niet?
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  3. #153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever

    Ik hoop toch wel dat ik die First Press erbij krijg.
    Bij amazon staat ie gewoon bij de bestelling, ik neem aan van wel dan toch?
    Zou ik niet zeker van zijn. Hij staat er dan wel bij, maar iemand van het Import-forum had mij pas een PM gestuurd over die First Press. Hij had een e-mailtje gestuurd naar Amazon en "Amazon couldn't confirm that I will get the first press-release". Bij Yesasia en CDJapan is ie ook al op, dus er zit een kans in dat we buiten de boot vallen.
    als ie dan is uitverkocht, kunnen ze m dan niet gewoon van de site halen??
    Lijkt me een beetje lastig via de marktplaats van amazon te bestellen als ze hem van de site hebben afgehaald, niet?
    ja duh, maar je snapt wat ik bedoel, niet??
    bij andere producten staat er toch ook bij dat ie alleen maar via die marktplaats verkrijgbaar is en niet meer via de gewone site. Kan hier dan toch ook bij??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever

    Ik hoop toch wel dat ik die First Press erbij krijg.
    Bij amazon staat ie gewoon bij de bestelling, ik neem aan van wel dan toch?
    Zou ik niet zeker van zijn. Hij staat er dan wel bij, maar iemand van het Import-forum had mij pas een PM gestuurd over die First Press. Hij had een e-mailtje gestuurd naar Amazon en "Amazon couldn't confirm that I will get the first press-release". Bij Yesasia en CDJapan is ie ook al op, dus er zit een kans in dat we buiten de boot vallen.
    als ie dan is uitverkocht, kunnen ze m dan niet gewoon van de site halen??
    Lijkt me een beetje lastig via de marktplaats van amazon te bestellen als ze hem van de site hebben afgehaald, niet?
    ja duh, maar je snapt wat ik bedoel, niet??
    bij andere producten staat er toch ook bij dat ie alleen maar via die marktplaats verkrijgbaar is en niet meer via de gewone site. Kan hier dan toch ook bij??
    Hoe dan?

    Hoe kan deze al te koop zijn op de martkplaatsen als ie nog niet eens is uitgegeven?????
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare

    Hoe dan?

    Hoe kan deze al te koop zijn op de martkplaatsen als ie nog niet eens is uitgegeven?????
    ik bedoel bij andere producten, die uiteraard wel al zijn uitgegeven maar OOP zijn maar die wel nog op de amazon marktplaatsen te krijgen zijn
    zoals deze en deze
    af en toe...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #156

    Standaard

    komt deze film wel gewoon uit in Nederland? (R2-NL sub)
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  7. #157

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare

    Hoe dan?

    Hoe kan deze al te koop zijn op de martkplaatsen als ie nog niet eens is uitgegeven?????
    ik bedoel bij andere producten, die uiteraard wel al zijn uitgegeven maar OOP zijn maar die wel nog op de amazon marktplaatsen te krijgen zijn
    zoals deze en deze
    af en toe...
    Deze zijn toch gewoon via marktplaats te krijgen??

    Deze is dat nog niet, simpelweg omdat ie nog niet te krijgen is. Maar als er geen mensen zijn die hem nog aanbieden op marktplaats moet die mogelijkheid toch wel blijven bestaan voor hun en dus moet het product blijven bestaan
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  8. #158

    Standaard

    vanaf 13 oktober draait ie ook in Lumiere in Maastricht
    moet ik eerst eens uitvinden hoe ik daar precies kom, dan ga ik m zeker zien
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #159

    Standaard

    M'n Japanse Ghibli mattie Nanashi heeft nu ook de Japanse TV reclame in een mpeg bestand omgezet met daarin beelden van de 24sec frame.

    Check hem hier voor een directe link: Japanse TV reclame Howl's
    of hier naar zijn website: http://rose-rote.hp.infoseek.co.jp/m...l-chirashi.htm

    Vertaling:
    "24 frames are drawn in 1 second of the Animation movie. We present you 1/24 seconds of the movie, "Howl's Moving Castle". Let's live with Howl and his friends. DVD and video reservation accepting now."


  10. #160

    Standaard



    Ik zie hier toch niet zo snel meer een giftset van verschijnen

    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  11. #161

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare


    Ik zie hier toch niet zo snel meer een giftset van verschijnen

    Ben erg bang van niet.

  12. #162

    Standaard

    Vanavond dan eindelijk gezien hier in het filmhuis. Ik vond hem een beetje tegenvallen eigenlijk. Het verhaal hangt een beetje teveel fragmentarisch aan elkaar en eigenlijk is het ook net een beetje te moeilijk te volgen om er echt van te kunnen genieten. De animatie is wel weer subliem maar ik hoop dat Miyazaki de volgende keer (ALS ie nog eens een film gaat maken) weer een wat persoonlijker verhaal oppakt waarin het spektakel wat minder aanwezig is.

    Btw: ik las al iets over mensen die hem eerder in de bios zagen waarbij de print nogal beschadigt was. Ook bij ons was dat het geval: in somige reels leek het haast wel of het regende zoveel krassen bevatte het beeld. Vaag hoor en niet zo netjes.

  13. #163

    Standaard

    Ik heb weer een goede link gekregen van mijn Ghibli mattie Nanashi, het is een link naar een "Making of 1/24 second" video van meer dan drie minuten. Het gaat over hoe de First Press voor de aankomende DVD release van Howl's is gemaakt (die Japanners maken ook overal een video van). De link komt van de website van CM-Director Itoi Shigesato (verantwoordelijk voor de marketing van een hoop Ghibli films).

    Hier is de link naar de VIDEO:
    http://www.1101.com/asx/howl_cube_making.asx

    BTW, de website heet 1101.com als in "1101" >>> "1-10-1" wat in het Japans uitgesproken wordt als "i-toe-i" of te wel de achternaam "Itoi" van CM-Director Itoi Shigesato. :wink:

  14. #164

    Standaard

    Die japanse vrouwtjes praten altijd met zo'n heerlijk vriendelijk lachje er bij

  15. #165
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Die heb ik natuurlijk al... :wink:

    Heb ook foto's ervan op m'n site staan, mooi boek hoor!

    http://www.ghibliworld.com/theartofhowls.html

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Die heb ik natuurlijk al... :wink:

    Heb ook foto's ervan op m'n site staan, mooi boek hoor!

    http://www.ghibliworld.com/theartofhowls.html
    had ook niet anders verwacht :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #168

    Standaard

    Zeg, zou de Japanse R2 DVD van Howl niet al een tijdje uit moeten zijn? Heeft iemand hem al binnen? Waarom kan ik nergens recensies vinden online?

    Ik wil hem namelijk over een paar dagen (nieuwe credit-card-maand ) bestellen, maar wil dan voor de zekerheid wel even bevestigd hebben dat dit weer een goede kwaliteit DVD is.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  19. #169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Zeg, zou de Japanse R2 DVD van Howl niet al een tijdje uit moeten zijn? Heeft iemand hem al binnen? Waarom kan ik nergens recensies vinden online?

    Ik wil hem namelijk over een paar dagen (nieuwe credit-card-maand ) bestellen, maar wil dan voor de zekerheid wel even bevestigd hebben dat dit weer een goede kwaliteit DVD is.
    Ik heb ook nog niet echt recensies kunnen vinden, maar hij is uit hoor (ligt al een tijdje bij me thuis, check foto onderaan)! Meer close-up shots hier: www.ghibliworld.com/news.html

    Ik kan je iig vertellen dat de verschillende versies qua verpakking tegenvallen, maar qua beeld en geluid zeker niet. Het beeld is zo goed als perfect (dus ook geen rode gloed zoals bij Spirited), alleen is er wel weer de bekende Ghibli underscan. Let wel op welke versie je koopt, de 4-disc versie heeft een DTS 6.1 track op disc 1, maar heeft geen Engelse subs. De 2e disc heeft wel Engelse subs, maar is Dolby 2.0. (deze heeft wel zowel de Japanse als de Engelse en Franse track).

    De extra's zijn wel leuk. Allereerst de 3e disc, deze is hetzelfde opgebouwd als de 2e disc van alle andere Japanse Ghibli DVD's. Dus storyboard comparison, de Japanse trailers en reclamespots van de btreffende film, wat docu's en nog wat Ghibli trailers. In dit geval bestaan de docu's uit:
    - een impressie van alle vertoningen van Howl's over de hele wereld met interviews van diverse bezoekers.
    - een interview met Diane Wynne Jones (schrijfster van het originele boek).
    - een interview met Pete Doctor (Monsters Inc. en director van de Engelse Howl's dub).

    Dan is er nog Disc 4 welke bestaat uit:
    - docu van de Miyazaki/Moebius expositie in Parijs met interviews van Miyazaki en Moebius en een impressie van de expositie.
    - Howl's at the MoMa in New York met interviews van Miyazaki, Suzuki en de voice actors van de Engelse dub.
    - docu van een bezoek van Miyazaki en Suzuki bij Pixar.
    - making of van alle CG shots

    Naast de 4-disc versie is er ook nog de 2-disc versie en deze heeft een DD-ex track en Engelse subs. De 2e disc is gelijk aan de 3e disc van de 4-disc versie. De 2-disc versie is natuurlijk ook verkrijgbaar in een box met de nieuwe Ghilbli Ga Ippai Short Short dvd, een dvd van diverse reclames en videoclips gemaakt door Studio Ghibli.


  20. #170

    Standaard

    Ha, hartstikke bedankt voor die gedetailleerde info. Klinkt goed allemaal. Maar toch geen ondertitels op disc 1 van de 4-disc versie dus. Nou ja, heb daar toch geen geld voor, binnenkort dus maar even de 2-disc versie bestellen.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  21. #171

    Standaard

    De cover van de R1 versie die op 7 maart 2006 uitkomt:



    je kan zeggen wat je wilt over die R1 versies die Disney uitbrengt van de Ghibli`s, maar de covers zijn altijd prachtig!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #172

    Standaard

    ik mag wel hopen dat "first time on dvd" een (makkelijk afneembare) sticker is??
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    ik mag wel hopen dat "first time on dvd" een (makkelijk afneembare) sticker is??
    daar ga ik toch vanuit ja
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #174

  25. #175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vampire Hunter D
    Nederlandse release : 27-04
    Heb je een bron?
    Ik heb zelf de R2UK 2-disc al gepre-orderd bij cd-wow voor €13,09. Deze verschijnt 13-3. Het zal me benieuwen of de NL release ook deze extra's bevat...

Pagina 7 van 8 EersteEerste ... 345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •