Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 97 van 97 worden weergegeven.

Discussie: Lost seizoen 1

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Ik zag de box vandaag in de winkel staan. Wat lelijk zeg! Een slipcase met 7 slimcases. Bleg!
    R1 it is
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Ik zag de box vandaag in de winkel staan. Wat lelijk zeg! Een slipcase met 7 slimcases. Bleg!
    R1 it is
    R1 it isn't

    Vandaag gekocht bij Freerecordshop voor € 49,95....
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  3. #78

    Standaard

    Bij MM voor 44 eurie
    Volgens de folder :P

  4. #79

    Standaard

    Kan iemand wat vertellen over de extra's enzo, en of het geluid/beeld echt veel beter is dan de download versies?

    De download versies zijn namelijk van HDTV gecapt, en zien er zeer scherp uit, dus voor de afleveringen an siech hoef ik eigenlijk geen 44 euro te besteden.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door greatgonzo
    Kan iemand wat vertellen over de extra's enzo, en of het geluid/beeld echt veel beter is dan de download versies?

    De download versies zijn namelijk van HDTV gecapt, en zien er zeer scherp uit, dus voor de afleveringen an siech hoef ik eigenlijk geen 44 euro te besteden.
    je besteedt 44 euro omdat je een mooie box wilt hebben, het origineel wilt hebben. Dus die download versie moet je sowieso weg flikkeren
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #81

    Standaard

    Vandaag gekocht voor 44 euro bij de MM.

    De box valt op zich wel mee, alleen dat Frans erop irriteert me een beetje.

    Raar dat afl. 25 samen met de extra's op een schijfje staat. Had liever afl. 25 achter 23 en 24. en de extra;s op een apart schijfje. Ach ja...als ik maar kan zeuren.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door greatgonzo
    Kan iemand wat vertellen over de extra's enzo, en of het geluid/beeld echt veel beter is dan de download versies?

    De download versies zijn namelijk van HDTV gecapt, en zien er zeer scherp uit, dus voor de afleveringen an siech hoef ik eigenlijk geen 44 euro te besteden.
    je besteedt 44 euro omdat je een mooie box wilt hebben, het origineel wilt hebben. Dus die download versie moet je sowieso weg flikkeren
    no offense, maar 44 euro is nog altijd veel geld, ik vraag gewoon of extra's enz echt de moeite waard zijn..

  8. #83
    Dane
    Guest

    Standaard

    Afgelopen maandag al gekocht bij Van Leest, ik vind de box inderdaad ook niet mooi, had liever een verpakking gezien als de Alien Quadrilogy en 24. Inmiddels 16 afleveringen gezien. Bevalt me echt 10 keer beter dan het volgen op TV, top serie!

  9. #84

    Standaard

    Staan de audiocommentaren ook op de NL-versie? Ik kan er in het persbericht niets over vinden.
    Vrijdag naar huis, hopen dat hij daar klaar ligt 8)
    God help the outcasts, hungry from birth
    Show them the mercy, they don't find on earth

  10. #85

    Standaard

    in de veronica gids zit een kortingsbon voor €7,50.In te leveren bij de V&D.
    The World is Yours
    -------------------------------------------------------

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door greatgonzo
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door greatgonzo
    Kan iemand wat vertellen over de extra's enzo, en of het geluid/beeld echt veel beter is dan de download versies?

    De download versies zijn namelijk van HDTV gecapt, en zien er zeer scherp uit, dus voor de afleveringen an siech hoef ik eigenlijk geen 44 euro te besteden.
    je besteedt 44 euro omdat je een mooie box wilt hebben, het origineel wilt hebben. Dus die download versie moet je sowieso weg flikkeren
    no offense, maar 44 euro is nog altijd veel geld, ik vraag gewoon of extra's enz echt de moeite waard zijn..
    uiteraard is t veel geld. daarom kan je ff wachten tot de prijs zakt :P
    Of beter: vraag `m voor kerstmis :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #87

    Standaard

    eerste seizoen van lost ligt sinds afgelopen vrijdag 25-11-2005 in de winkels bij de music store en volgens de lijst vanaf 01-12-2005 bij de andere winkel ketens

    groeten van een lost fan

  13. #88

    Standaard

    bij Ro-disc staat een afbeelding van Lost zonder die franse tekst. Of betreft dit een afbeelding van de R1 versie?

  14. #89

    Standaard

    Zaterdag ga ik me deze op de koptikken voor 36.99€.
    Kon hem al meteen sparen met de krant. En men ma doet toch elke dag die krant dus is mooi meegenomen om paar €'s goedkoper te krijgen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #90
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Hoe ziet de R1 versie er eigenlijk uit ? Ook zo'n flimsy kartonnetje met 7 van die halve doosjes ?? Wat een crap zeg, zag Desparate Housewifes vandaag ook liggen, in zo'n doos hoeven ze voor mij niet overeind te komen ...

    Peter

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre
    Zaterdag ga ik me deze op de koptikken voor 36.99€.
    Kon hem al meteen sparen met de krant. En men ma doet toch elke dag die krant dus is mooi meegenomen om paar €'s goedkoper te krijgen.
    Ditto, behalve dan dat ik de krant zelf koop.

  17. #92

    Standaard

    Heb zelf de r2 uitvoering. Aflevering 1 is keurig 1:78 en zit mooi in het frame, maar afl. 2 heeft links en rechts 2 zwarte balkjes bij het projecteren. Niet echt een ramp, maar toch.....:wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roland
    in de veronica gids zit een kortingsbon voor €7,50.In te leveren bij de V&D.
    En wat kost hij zonder die korting? bij de v&d bedoel ik

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nandor
    Staan de audiocommentaren ook op de NL-versie? Ik kan er in het persbericht niets over vinden.
    Vrijdag naar huis, hopen dat hij daar klaar ligt 8)
    Yep alleen disc 1 bekeken nog en er staan al voor 3 vd 4 afleveringen audiocommentaar op. Daarnaast duren de extra's volgens mij behoorlijk lang, wat een pluspunt is. Ik heb de box uiteindelijk gekocht voor het toch veel scherpere beeld dan de hdtv versies en het 5.1 geluid.

  20. #95

    Standaard

    het beeld is inderdaad HAAR EN HAAR scherp, echt mooi, kan ik nou van genieten moet ik zeggen.

    [offtopic] zelfde geld voor CSI MIAMI 2.1 ... schitterend beeld

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    Hoe ziet de R1 versie er eigenlijk uit ? Ook zo'n flimsy kartonnetje met 7 van die halve doosjes ?? Wat een crap zeg, zag Desparate Housewifes vandaag ook liggen, in zo'n doos hoeven ze voor mij niet overeind te komen ...

    Peter
    De regio 1 is een digipack met een gedeeltelijk transparante slipcase. Geld trouwens ook voor Desperate Housewives.
    you can't have old sushi laying around..ugh

  22. #97
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BuffyLover
    Citaat Oorspronkelijk gepost door memphisflash
    Hoe ziet de R1 versie er eigenlijk uit ? Ook zo'n flimsy kartonnetje met 7 van die halve doosjes ?? Wat een crap zeg, zag Desparate Housewifes vandaag ook liggen, in zo'n doos hoeven ze voor mij niet overeind te komen ...

    Peter
    De regio 1 is een digipack met een gedeeltelijk transparante slipcase. Geld trouwens ook voor Desperate Housewives.
    Oh, nou dat klinkt een stuk beter ! ga maar voor de R1 versie ...

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •