Pagina 15 van 139 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 3465 worden weergegeven.
  1. #351

    Standaard

    Zie hier de trailer van aflevering 2.09: Klik!

  2. #352

    Standaard

    Mensen,

    als lost NOOB heb ik een vraagje. Na alle verhalen ben ik wel geintrigeerd geraakt door de serie. Is de serie de moeite van een blinde aanschaf waard? Waarmee kan de serie een beetje vergeleken worden?

    Alvast bedankt,

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  3. #353

    Standaard

    Lost is moeilijk ergens mee te vergelijken maar de makkelijkste uitleg die ik heb is een combinatie van Cast Away, The Twilight Zone en Jurassic Park met flashbacks en de beste ensemble-cast die je maar kan bedenken 8) . Dus deze moet je zeker blind aanschaffen! Ik weet zeker dat je binnen een paar dagen alle afleveringen van seizoen 1 gekeken hebt, zo verslavend is Lost :P
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  4. #354

    Standaard

    Jep, Ik ben vanaf aflevering 1 hooked!
    Een van de beste series ever in dit genre... alhoewel je het moeilijk in een hokje kunt plaatsen that is
    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

  5. #355

    Standaard

    Volg het nog steeds op Net5 en de serie blijft me verassen. De cast is echt geweldig en de serie blijft spannend en boeien. Ook het uitdiepen van de karakters blijft verschikkelijk interessant. Kijk nu al weer uit naar aankomende vrijdag.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    Mensen,

    als lost NOOB heb ik een vraagje. Na alle verhalen ben ik wel geintrigeerd geraakt door de serie. Is de serie de moeite van een blinde aanschaf waard? Waarmee kan de serie een beetje vergeleken worden?
    De serie is (naar mijn mening) een blinde aanschaf waard en de serie kan (gedeeltelijk) vergeleken worden met Stephen King's The Langoliers, Twin Peaks en Cube. Het concept is redelijk origineel maar om nou te zeggen dat Lost niet vergeleken kan worden met andere series/films is een beetje teveel lof.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  7. #357

    Standaard

    pfff... weer 5 weken wachten

  8. #358

    Standaard

    guys, thx voor de reacties! Heb de serie aangeschaft en zal een dezer dagen een begin maken!

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #359

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    pfff... weer 5 weken wachten
    Komt dan aflevering 9 pas
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  10. #360

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rientio
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    pfff... weer 5 weken wachten
    Komt dan aflevering 9 pas
    nee 2.10...

    2.09 (What Kate Did) is vannacht uitgezonden 8)


    2.09 / 30 Nov 05 / What Kate Did
    2.10 / 11 Jan 06 / The 23rd Psalm
    2.11 / 18 Jan 06 / The Hunting Party
    2.12 / 25 Jan 06 / Fire + Water
    2.13 / 01 Feb 06 / TBA

    http://epguides.com/lost

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rientio
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flash
    pfff... weer 5 weken wachten
    Komt dan aflevering 9 pas
    nee 2.10...

    2.09 (What Kate Did) is vannacht uitgezonden 8)


    34. 2- 9 209 30 Nov 05 What Kate Did
    35. 2-10 210 11 Jan 06 The 23rd Psalm
    36. 2-11 211 18 Jan 06 The Hunting Party
    37. 2-12 212 25 Jan 06 Fire + Water
    38. 2-13 213 1 Feb 06 TBA

    http://epguides.com/lost
    Ah klopt ja, wel balen dat er weer zo'n lange tijd tussen in zit.
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  12. #362

    Standaard

    The 23rd psalm promo ziet er te cool uit! Heerlijk, een ecko centric episode en trouwens, dat einde van 2x09 is weer echt


  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    The 23rd psalm promo ziet er te cool uit! Heerlijk, een ecko centric episode en trouwens, dat einde van 2x09 is weer echt
    Die promo's geven vaak niet weer wat er precies gebeurd

    Het is een stukje zeer goede montage

    Denk maar aan de promo van aflevering 9

  14. #364

    Standaard

    Degene die episode 2.09 al gezien hebben.. is jullie [spoiler:ae948d4514]Sayid ook op gevallen op de tv??

    TV 01

    TV 02


    Promo-shot 2.09

    [/spoiler:ae948d4514]

    Later zit er overigens nog een foutje in.. [spoiler:ae948d4514]als Kate en James net uit de hatch komen en die hengst zien staan zie je aan de rechterkant heel duidelijk een arm van een begeleider in beeld komen..[/spoiler:ae948d4514]

  15. #365

    Standaard

    Dat was me niet opgevallen nee, wel leuk...maar wat een schitterend einde ook weer he
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  16. #366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    The 23rd psalm promo ziet er te cool uit! Heerlijk, een ecko centric episode en trouwens, dat einde van 2x09 is weer echt
    Die promo's geven vaak niet weer wat er precies gebeurd

    Het is een stukje zeer goede montage
    nee maar wat zeg ik dan dat er gebeurt ?
    het is volgens mij geheel logisch als een episode met de naam "23rd psalm" een ecko aflevering wordt


  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rientio
    maar wat een schitterend einde ook weer he
    Shit goddamn, wat een cliffhanger! Me wants 2x10!!
    Ook Franz Kafka laat zijn bandenspanning controleren op ladyshavebobsled.be!

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G.
    The 23rd psalm promo ziet er te cool uit! Heerlijk, een ecko centric episode en trouwens, dat einde van 2x09 is weer echt
    Die promo's geven vaak niet weer wat er precies gebeurd

    Het is een stukje zeer goede montage
    nee maar wat zeg ik dan dat er gebeurt ?
    het is volgens mij geheel logisch als een episode met de naam "23rd psalm" een ecko aflevering wordt
    The episode's title alludes to the 23rd Psalm found in the Old Testament of the Bible. It describes depending on God through the struggle with death. In a direct reference to Eko, it mentions a "rod" and "staff" which provides comfort; Eko's staff has been his constant companion on the island.

    "The Lord is my Shepherd; I shall not want...
    Yea, though I walk through the valley of the shadow of death,
    ...I will fear no evil: For thou art with me;
    ...Thy rod and thy staff, they comfort me." (Edit)
    The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist...

  19. #369

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen
    guys, thx voor de reacties! Heb de serie aangeschaft en zal een dezer dagen een begin maken!

    gr, Coen
    nou, gisteren heb ik de serie afgekeken! Wat een verslavende serie en wat een spanning!

    Mijn favo karakter is John Locke.

    Minst interessante karakters zijn voor mij Walt en Michael al wordt dat misschien wel anders in seizoen 2 gezien de laatste aflevering van seizoen 1.

    gr, Coen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #370

    Standaard

    Ik heb de serie ook blind aangeschaft vorige week en afgelopen zaterdag de laatste 4 (!) schijfjes in 1 keer gekeken!

    Favoriete karakters zijn:
    Boone, Charlie, Claire en Sun

    Hoewel ik het een uiterst goede serie vind, gebeurt er niet echt veel. En dat vind ik er juist zo gaaf aan. Dat het me toch weet te boeien. Ze zitten maar een beetje op het eiland, ruzie om stomme dingen te maken. [spoiler:8cdfb669ac]Ze vinden een "hatch", maar daar gebeurd verder ook niet veel mee in het eerste seizoen.[/spoiler:8cdfb669ac] Je hoort [spoiler:8cdfb669ac]iets van een monster, maar ziet alleen maar een ijsbeer. En het lijkt me niet dat dát het monster is.[/spoiler:8cdfb669ac]

    Toch, een uitstekende serie. Ben erg benieuwd naar seizoen 2. Het einde van 1 was erg... edge-of-your-seat-shit. En dat bedoel ik positief. :wink:
    **** me gently with a chainsaw.

  21. #371

    Standaard

    Nu maar hopen dat Lost de 2 emmy awards weet te verzilveren! Matthew fox en de serie zelf verdienen ze namelijk echt!


  22. #372

    Standaard

    Zit net de extra's te kijken van seizoen 1 over de casting vertelden ze dat het de bedoeling was dat [spoiler:7c1b05b512] Jack al in de pilot zou sterven. [/spoiler:7c1b05b512] Dat wist ik helemaal niet. De serie had toch heel anders geweest dan denk ik, omdat in ieder geval ik me de serie niet zonder hem kan voorstellen eigenlijk.

  23. #373

    Standaard

    Jack was voor mij vooral een van de redenen om te blijven kijken ! ben blij dat ie nog leeft!


  24. #374

    Standaard

    Kan iemand me vertellen hoe ver ze op Net 5 met seizoen 2 zijn? Ik baal namelijk nogal van alle cliffhangers aan het eind van seizoen 1.

  25. #375

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal B.
    Zit net de extra's te kijken van seizoen 1 over de casting vertelden ze dat het de bedoeling was dat [spoiler:fdbceaf66f] Jack al in de pilot zou sterven. [/spoiler:fdbceaf66f] Dat wist ik helemaal niet. De serie had toch heel anders geweest dan denk ik, omdat in ieder geval ik me de serie niet zonder hem kan voorstellen eigenlijk.
    'k Weet niet of het ook al in de commentaartrack wordt gezegd, maar toen dat nog het idee was, om [spoiler:fdbceaf66f] Jack dus te laten sterven [/spoiler:fdbceaf66f] , zou Michael Keaton hem spelen.

    Ben onderhand heel benieuwd geworden naar seizoen twee. Ik heb al maanden geleden de laatste van seizoen 1 gezien, maar aangezien ik nu in Suriname zit waar niet echt te downloaden valt en waar vanavond pas Exodus part II wordt uitgezonden, loop ik een beetje achter op Amerika...

    Zodra ik terugkom eind januari ga ik dan ook meteen de box halen om alles nog ns te zien, ben ook erg benieuwd naar de extra's...

Pagina 15 van 139 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •