Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 59 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Lijkt erop alsof de tarieven niet meer kloppen... Jammer, was een goede tool.
    Idd, de omrekentool is veranderd.

    Voor de maker van de site:

    de namen van de velden die gesubmit worden zijn veranderd naar:
    NC_ID1
    en
    NC_ID2

    zodra dit weer aangepast is, werkt het weer.

  2. #27

    Standaard

    Thx voor de PM Arjen, ik heb het even nagekeken en de service die ik gebruikte om real time wisselkoersen te wijzigen is inderdaad gewijzigd. Ik zal proberen om het morgenavond in orde te krijgen.

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door runob
    Is gefixed !
    Het lijkt erop dat www.consol.be nu compleet uit de lucht is?
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charley Baak
    Citaat Oorspronkelijk gepost door runob
    Is gefixed !
    Het lijkt erop dat www.consol.be nu compleet uit de lucht is?
    Inderdaad, echt jammer.


    Tenzij iemand nog een vervangend programmatje heeft natuurlijk? :wink:

  6. #31

    Standaard

    crap, iemand die php hosting heeft?

    Heb de source code hier wel staan enzo dus dat is geen probleem maar ik wist wel dat dit maar een halfbakken oplossing was voor hosting

  7. #32

    Standaard

    ik heb je een pm gestuurd n.a.l.v. PHP hosting

  8. #33

    Standaard

    Heb een oplossing in de maak, eens ik account gegevens heb kan ik het terug online zetten. Hopelijk morgen.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door runob
    Heb een oplossing in de maak, eens ik account gegevens heb kan ik het terug online zetten. Hopelijk morgen.
    Geweldig! Bij voorbaat dank!

  10. #35

    Standaard

    Voila staat bij deze online: http://runob.seclan.be

    de cd-wow cheapest price finder is verhuisd van http://www.consol.be/cdwow naar http://runob.seclan.be

    en voor de zoekmachines er nog wat termen erbij zetten als runob consol cdwow compare price cheap consol.be pricefinder en discount.

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Super! Alleen heb ik (op mijn pc althans) nu witte letters op een witte achtergrond bij de zoekresultaten van de diverse cd-wowstores. Leest niet zo gemakkelijk ...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  13. #38

    Standaard

    thx om dat te melden, is opgelost nu. Was weer te snel, niet goed getest

  14. #39

  15. #40

    Standaard

    Er gaat weer iets mis met de wisselkoersen. £15.99 wordt bijvoorbeeld €739.05
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #41

    Standaard

    Is opgelost nu. Lag niet aan mij maar aan het de webpage die ik misbruik om real time wisselkoersen te rippen Die hadden hun page veranderd zodat je geen koersen meer kon wisselen via een GET method enkel nog via POST. Script is aangepast zodat het zijn resultaten via POST binnenhaalt en het lijkt terug te werken op eerste zicht.

    Misschien hebben ze het door dat er misbruik gemaakt wordt van hun data

  17. #42

    Standaard

    Heb een nieuwe feature geïntroduceerd: rechtstreeks zoeken via de cheapest price finder. Heb het net maar rap rap ineen gestoken. Dus voor ik het op de site introduceer had ik graag wat feedback gehad zodat ik eventueel nog foutjes eruit kan halen.

    http://runob.seclan.be/index2.php

    principe:
    A] je hebt de id van het object (zoals het nu is dus
    B] je geeft je zoekterm in via cd-wow cheapest price finder, krijgt de resultaten van cd-wow (en mediadis) te zien in hun originele presentatie maar waarbij de links vervangen werden zodat je bij het klikken weer op de cheapest price finder komt om te vergelijken.

    Je moet bij B dus gewoon doorklikken
    dus _niet_ het nummer kopiëren en naar de hoofdpage gaan om het bij A in te vullen

    doel: efficiënter zoeken op cd-wow

  18. #43

    Standaard

    Ik snap hem nu, was even puzzelen. Gewoon de zoekterm intypen bij search en dan het item in de cd-wow browser aanklikken en dan krijg je de prijzen van de diverse shops.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  19. #44

    Standaard

    de site opent niet bij mij...

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Das omdat het al op de main site staat
    dus gewoon naar http://runob.seclan.be gaan en daar kan je nu zoeken. Feedback blijft welkom.

  22. #47

    Standaard

    weer nieuwe features:

    +] top 10 searches van DVD, CD en GAME
    Kan je meteen zoeken op basis van populaire items.

    +] Kortingslinks worden nu duidelijker aangeduid en kunnen ook afhankelijk van type product variëren.

    +] Shoutbox om jouw mening te delen met andere gebruikers

    +] Contact formulier zodat je met direct kan contacteren als er iets mis loopt. Of als je suggesties hebt.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door runob
    weer nieuwe features:
    +] Kortingslinks worden nu duidelijker aangeduid en kunnen ook afhankelijk van type product variëren.
    Nu driemaal gezocht zonder een link gezien te hebben?

    Boeit niet, het blijft een top-site! De zoek-op-titel-functie is echt handig.
    (En ik heb voor je op een Google-ad geklikt )

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bosmeneer
    Citaat Oorspronkelijk gepost door runob
    weer nieuwe features:
    +] Kortingslinks worden nu duidelijker aangeduid en kunnen ook afhankelijk van type product variëren.
    Nu driemaal gezocht zonder een link gezien te hebben?

    Boeit niet, het blijft een top-site! De zoek-op-titel-functie is echt handig.
    (En ik heb voor je op een Google-ad geklikt )
    Ik had natuurlijk niet meteen moeten kijken want ik moest meteen weer wat bestellen (Interpreter voor 4,99 :wink: ) Wat nog niet helemaal goed gaat is als ik in de Top 10 op een game klik krijg ik een DVD te zien.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  25. #50

    Standaard

    Weer te snel geweest met copy pasten en te lui om deftig te testen
    Zou in orde moeten zijn nu.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •