Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 196 van 196 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    even een vraagje, anders moet ik alle pagina's doorspitten

    de limited edition heeft dus 7 discs maar waarom staat er achterop de verpakking dan 3 dvd's + bonusdisc???
    In de cases zitten elk 2 DVD's: dus 3 x 2= 6 + bonus disc = 7.

    Inderdaad wat verwarrend.
    bedankt voor het snelle antwoord
    ik ga em ook maar eens kopen dan :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  2. #177

    Standaard

    Gisteren de "Limited Edition" box voor €17,85 incl. gekocht bij Lukas Klamer. Leuk prijsje, dacht ik zo.

    Wat ik wel vreemd vind, is dat de credits op alle verpakkingen van Dr. Jekyll and Mr. Hyde is.

  3. #178

    Standaard

    ik heb de box ongeveer een jaar geleden al gekocht , direkt na release. En nu is ie tientalen euro's goedkoper.... :x
    Maar goed, ik ben er erg blij mee. Nostalgie ten top!

  4. #179

    Standaard

    Vanaf dinsdag a.s. is de 6 DVD box met Cylon hoofd in de aanbieding voor
    € 15,47 incl. BTW bij Lukas Klamer en de Makro! Inderdaad wel een beetje balen, want ik heb er een half jaar geleden nog €60 voor betaald.

    Raar dat ze het over een 6 DVD box hebben, want er zitten normaliter 7 DVD's in (incl. bonus disc).

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hofstedeling
    Vanaf dinsdag a.s. is de 6 DVD box met Cylon hoofd in de aanbieding voor
    € 15,47 incl. BTW bij Lukas Klamer en de Makro! Inderdaad wel een beetje balen, want ik heb er een half jaar geleden nog €60 voor betaald.

    Raar dat ze het over een 6 DVD box hebben, want er zitten normaliter 7 DVD's in (incl. bonus disc).
    De superieure regio 1 box heeft 6 discs....

    weliswaar 1 DVD minder, maar er staat veel meer op qua extras!
    Tevens is de verpakking fraaier (digipack ipv keepcases) en er zit ook nog eens een boek bij 8)

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hofstedeling
    Vanaf dinsdag a.s. is de 6 DVD box met Cylon hoofd in de aanbieding voor
    € 15,47 incl. BTW bij Lukas Klamer en de Makro! Inderdaad wel een beetje balen, want ik heb er een half jaar geleden nog €60 voor betaald.

    Raar dat ze het over een 6 DVD box hebben, want er zitten normaliter 7 DVD's in (incl. bonus disc).
    De superieure regio 1 box heeft 6 discs....

    weliswaar 1 DVD minder, maar er staat veel meer op qua extras!
    Tevens is de verpakking fraaier (digipack ipv keepcases) en er zit ook nog eens een boek bij 8)
    maar geen nl-ondertiteling. :wink:

  7. #182

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hofstedeling
    Vanaf dinsdag a.s. is de 6 DVD box met Cylon hoofd in de aanbieding voor
    € 15,47 incl. BTW bij Lukas Klamer en de Makro! Inderdaad wel een beetje balen, want ik heb er een half jaar geleden nog €60 voor betaald.

    Raar dat ze het over een 6 DVD box hebben, want er zitten normaliter 7 DVD's in (incl. bonus disc).
    De superieure regio 1 box heeft 6 discs....

    weliswaar 1 DVD minder, maar er staat veel meer op qua extras!
    Tevens is de verpakking fraaier (digipack ipv keepcases) en er zit ook nog eens een boek bij 8)
    maar geen nl-ondertiteling. :wink:
    Ik zeg: Frank.

    Frank? Frank wie?

    Frank BOEIJEN!

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hofstedeling
    Vanaf dinsdag a.s. is de 6 DVD box met Cylon hoofd in de aanbieding voor
    € 15,47 incl. BTW bij Lukas Klamer en de Makro! Inderdaad wel een beetje balen, want ik heb er een half jaar geleden nog €60 voor betaald.

    Raar dat ze het over een 6 DVD box hebben, want er zitten normaliter 7 DVD's in (incl. bonus disc).
    De superieure regio 1 box heeft 6 discs....

    weliswaar 1 DVD minder, maar er staat veel meer op qua extras!
    Tevens is de verpakking fraaier (digipack ipv keepcases) en er zit ook nog eens een boek bij 8)
    maar geen nl-ondertiteling. :wink:
    Ik zeg: Frank.

    Frank? Frank wie?

    Frank BOEIJEN!
    volgens mij heb je toch wel een (klein) foutje begaan.

    frank boeijen zingt namelijk in het NEDERLANDS en niet in het ENGELS.

  9. #184

    Standaard Beeldkwaliteit valt tegen

    Ik lees in het forum weinig tot niets over de beeldkwaliteit van Battlestar Galactica. Hoewel het bekijken van de DVD's uit "jeugdsentiment" al meer dan de moeite waard is, valt de beeldkwaliteit mij soms tegen. De vipers vliegen vaak door de lucht, omgeven door een groene vierkante waas. De vele spikkels en spetters (daar is vast een betere term voor) vielen mij op. Hebben ze niet een goede mastertape kunnen gebruiken? Of wat remaster-werk kunnen doen?
    Verder valt natuurlijk het veelvuldig aanwezig zijn van "bordkartonnen" achtergronden op, de oude high-tech en het soms stuntelig aandoende acteerwerk, maar dat is eigenlijk alleen maar goed om het sentiment te vergroten.
    Begrijp me niet verkeerd: top dat je de serie kunt herbeleven voor slechts €15, maar hadden ze niet iets meer energie kunnen steken in deze DVD-uitgave? Had ik best €30 voor over gehad!

  10. #185

    Standaard Re: Beeldkwaliteit valt tegen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rmeddeler
    Ik lees in het forum weinig tot niets over de beeldkwaliteit van Battlestar Galactica. Hoewel het bekijken van de DVD's uit "jeugdsentiment" al meer dan de moeite waard is, valt de beeldkwaliteit mij soms tegen. De vipers vliegen vaak door de lucht, omgeven door een groene vierkante waas. De vele spikkels en spetters (daar is vast een betere term voor) vielen mij op. Hebben ze niet een goede mastertape kunnen gebruiken? Of wat remaster-werk kunnen doen?
    Verder valt natuurlijk het veelvuldig aanwezig zijn van "bordkartonnen" achtergronden op, de oude high-tech en het soms stuntelig aandoende acteerwerk, maar dat is eigenlijk alleen maar goed om het sentiment te vergroten.
    Begrijp me niet verkeerd: top dat je de serie kunt herbeleven voor slechts €15, maar hadden ze niet iets meer energie kunnen steken in deze DVD-uitgave? Had ik best €30 voor over gehad!
    Oorspronkelijk kostte deze box ongeveer € 60,- hoor.

    De beeldkwaliteit is inderdaad verre van geweldig, maar ik vraag me af hoe ver ze kunnen gaan met een restauratie van het beschikbare beeldmateriaal. Zoiets is namelijk voor een gewone film al heel duur en tijdrovend en dit is wel iets langer dan een film natuurlijk: de totale lengte van alle afleveringen bij elkaar is gelijk aan 10 a 12 'reguliere' films. Daarbij: ze zullen gedacht hebben dat zo'n lage kwaliteit serie qua impact niet zou lijden onder een on-opgepoetste transfer omdat deze serie het vooral moet hebben van het jeugdsentiment. Wat mij betreft hebben ze daar wel gelijk in. Na het weerzien van de serie viel mij ook op dat de kwaliteit van de productie na al die tijd maar erg goedkoop en simpel aandoet: het zou zonde zijn om daar een enorm kostbare restauratie aan te wijden waarvoor we dan (in de vorm van een hogere prijs) ook weer voor zouden moeten betalen.

  11. #186

    Standaard

    Die groene was is een techniek die men toen gebruikte om spaceships door de ruimte te kunnen laten vliegen. Ik heb de term "matt" wel eens horen vallen.
    En ZELFS in dure produkties kun je het terug vinden. Kijk maar eens naar Episode 4 uit de Star Wars box...
    Tja, de beeldkwaliteit van DVD's is zo goed dat het je nu opvalt! Vroeger op TV en video zag je die groenige vierkanten rondom de schepen niet.

    En v.w.b. die kartonnen achtergronden, als ze bij zo'n box allemaal CGI werk hadden moeten maken had die box stukken duurder uitgevallen!
    En aangezien men, ondanks dat de serie toen al een miljoen per aflevering kostte, toen al heel erg op de centen lette en de serie na 1 seizoen al liet stoppen (de 2e korte serie was al helemaal een budget aangelegenheid), denk ik niet dat men er heel veel geld in wilde stoppen.

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freddievtb
    Die groene was is een techniek die men toen gebruikte om spaceships door de ruimte te kunnen laten vliegen. Ik heb de term "matt" wel eens horen vallen.
    En ZELFS in dure produkties kun je het terug vinden. Kijk maar eens naar Episode 4 uit de Star Wars box...
    Tja, de beeldkwaliteit van DVD's is zo goed dat het je nu opvalt! Vroeger op TV en video zag je die groenige vierkanten rondom de schepen niet.

    En v.w.b. die kartonnen achtergronden, als ze bij zo'n box allemaal CGI werk hadden moeten maken had die box stukken duurder uitgevallen!
    En aangezien men, ondanks dat de serie toen al een miljoen per aflevering kostte, toen al heel erg op de centen lette en de serie na 1 seizoen al liet stoppen (de 2e korte serie was al helemaal een budget aangelegenheid), denk ik niet dat men er heel veel geld in wilde stoppen.
    matting is een voorwerp d.m.v. een blue of greenscreen losmaken van de voorgrond, dacht ik.

    waar jij het over zou kunnen hebben is een "masker". deze worden vaak in de videotechnieken gebruikt om het voorgrond object en de achtergrond te beschermen. dit masker zorgt ervoor dat de achtergrond niet kan doorschijnen in het voorgrond object. soms zie je nog wel eens randjes e.d. om een object.

  13. #188

    Standaard

    Zullen we Galactica 1980 hier in Nederland ooit nog op dvd zien verschijnen? Ik weet dat ie lang niet zo goed was als het eerste seizoen maar ik heb er toch wel goeie herinneringen aan en ik hoop de serie toch wel compleet te maken.

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Zullen we Galactica 1980 hier in Nederland ooit nog op dvd zien verschijnen? Ik weet dat ie lang niet zo goed was als het eerste seizoen maar ik heb er toch wel goeie herinneringen aan en ik hoop de serie toch wel compleet te maken.
    Ik zou mijn adem niet inhouden...

    Check gewoon even eBay. Je kan vrij goede kopieen kopen voor een paar tientjes. En er zijn vast wel ergens ondertitels te vinden die je erbij kan plakken.

  15. #190

    Standaard

    Battlestar Galactica is een van die series waarbij ik me niet stoor aan de gedateerde special effects. Ook al zie je soms een plastic scheepje aan een touwtje voortgetrokken worden, toch staat de serie als een huis.

    De 1980 - afleveringen mogen van mij ook snel op dvd verschijnen. Maar ik ga niet uitwijken naar bootlegs. Heb er toch vertrouwen in dat deze serie ook nog eens wordt uitgebracht (er zijn tenslotte veel fans).

    In de tussentijd vermaak ik me ook uitstekend met de semi-remake Battlestar Galactica 2003. Na het zien van de pilot mini-series was ik al verkocht en het eerste seizoen (nu te zien bij Veronica) heb ik al maanden in huis. Door een kontrakt met Sky One wordt deze serie tegelijk of eerder gereleasd in Europa tov de VS. Kan niet wachten op seizoen 2.
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #191

    Standaard

    Complete Epic Series box set!

    Is dit nu het originele seizoen 1978/1979 + het 'tweede' seizoen 1980 inclusief het boekje?
    En zo ja, waar kan ik deze het beste halen? Ik heb geen zin in gedoe met de douane.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  17. #192

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen vS
    Complete Epic Series box set!

    Is dit nu het originele seizoen 1978/1979 + het 'tweede' seizoen 1980 inclusief het boekje?
    En zo ja, waar kan ik deze het beste halen? Ik heb geen zin in gedoe met de douane.
    Galactica 1980 zit er niet bij en zal ook niet snel op DVD gaan komen (check eBay voor bootlegs als je deze wilt).

    Ik zou hem bij DVD Pacific halen, die sturen vrij discreet en wordt zelden of nooit door douane onderschept:

    http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=576165

  18. #193

    Standaard

    Als ge rap zijt:

    battlestar galactica 1980 dvd. the follow on op ebay

    Laat me hier niet uit of dit een "copie" of "bootleg" is.

    Deze verkoper heefd wel een Feedbackscore van 0

  19. #194

    Standaard

    Op 28 april komt Battlestar Galactica 1980 (oftewel: seizoen 2 van de oude serie) dan toch uit op DVD!

    Ik kijk er wel naar uit. Het was geen geweldige serie, maar ik heb er toch wel goeie herinneringen aan.

  20. #195

    Standaard

    Ik heb de regio 1 al binnen, en het is toch wel grappig hoor. Soms best slecht, maar toch...

  21. #196

    Standaard

    Galactica 1980 ligt inmiddels in de winkels en na een paar afleveringen gezien te hebben moet ik zeggen dat de kwaliteit ervan me toch wel meevalt. De eerste serie was zelf al een beetje "cheesy" en de tweede serie was echt niet veel slechter. De matige uitleg van de gebeurtenissen tussen de eerste en tweede serie viel me een beetje tegen, maar verder valt er prima te genieten van Galactica 1980.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •