Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 214 worden weergegeven.

Discussie: The 4400

  1. #51

    Standaard

    Kun je deze serie vergelijken met "TAKEN"

    Die vond ik echt geweldig 8) Speelt trouwens een acteur mee die toevallig ook een belangrijke rol had in Taken

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steve Muller
    Speelt trouwens een acteur mee die toevallig ook een belangrijke rol had in Taken
    Nu zie ik het pas, die meneer rechts voor op de cover. Ik hoop dattie nu een aardigere vent mag spelen. Als The 4400 qua kwaliteit. diepgang, etc. op Taken lijkt of teminste kan meekomen, dan ga ik um wel aanschaffen.

  3. #53

    Standaard

    Ben net klaar met seizoen 1 en ik vind het wel een goede serie. Seizoen 1 vond ik een beetje "X-Files meets X-Men"
    "Paranoia is just reality on a finer scale"
    -Strange Days-

  4. #54

    Standaard

    Gisteren op aanraden van een vriend de Pilot gedownload Wist er nog helemaal niks van af.. had er nog nooit wat van gehoord of niets.. hmmz.. moet toch echt eens wat vaker de TV aanzetten denk ik

    Vin em wel cool, maar de drang om verder te kijken zoals ik dat bij Lost had, mis ik een beetje.. Toch denk ik dat dit een aanschaf wordt
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    @Werner Peeters
    Ken jij deze serie? Zo ja, wat vind je ervan? Tweede seizoen ook gezien?
    Sorry voor de late reactie... nee nog niet gezien, maar al wel gekocht. Zit nog in mijn achterstands-queue...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #56

    Standaard

    Deze serie heb ik al een tijd geleden op DVD gekregen en ik vond het niet al te speciaal. Het viel goed mee. Ik zal er wel naar blijven zien, maar ik vind series zoals Lost enzo wel beter.

  7. #57

    Standaard

    vandaag een stukje gezien, maar lijkt mij een goeie serie!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  8. #58

    Standaard

    06-04-2006 komt seizoen 1 uit in Nederland volgens DVD-Home.nl

  9. #59

    Standaard

    Ga hem zeker kopen! Ben fan van The X-Files en daar heeft deze serie een klein beetje van weg. Tevens hou ik van Sci-Fi series. En voor de prijs van 19,95 voor het eerste seizoen (Bol.com) hoef ik het niet te laten
    Klik hier voor de Nederlandstalige Seinfeld Fansite!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door X-GeaR
    Ga hem zeker kopen! Ben fan van The X-Files en daar heeft deze serie een klein beetje van weg. Tevens hou ik van Sci-Fi series. En voor de prijs van 19,95 voor het eerste seizoen (Bol.com) hoef ik het niet te laten
    Inderdaad. Same here.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pietse

    Invasion ook een SF serie schijnt beter te zijn, daar zijn ze nu halverwege het 1e seizoen.
    heb deze week daar de pilot van gezien, vond het allemaal niet zo heel interessant, maar ga wel blijven kijken om te zien in welke richting dit verhaal zal gaan, want momenteel is het allemaal nog zeer vaag.

    qua niveau zal het wel overeenkomen met The 4400, al vond ik de pilot daarvan wel stukken beter (wat volgde was soms wel heel wat minder, maar andere keren weer dik in orde). in beide series vind ik de cast wat tegenvallen, niet echt veel personages die me aanspreken.

    nu zou ik ook Taken nog eens moeten zien, heb ergens het gevoel dat die serie mij beter gaat liggen. The 4400 en Invasion vind ik leuk om één keer te kijken maar ik ga het echt niet onmiddellijk op DVD kopen (tenzij ze bijv. bij The 4400 al zouden stoppen na seizoen 3).

    waarschijnlijk zit ik gewoon nog altijd te wachten op een 2e Nowhere Man, die serie vond ik echt ongelooflijk sterk (en hoop nog altijd dat hij hier ook op dvd zal verschijnen..).

  12. #62

    Standaard

    De hoeveelste aflevering werd afgelopen zaterdag nou uitgezonden? Is dit nog steeds "seizoen 1"? En zit er wel een logisch eind aan? Of is het/wordt het een soort "GTST" ?!?

  13. #63

    Standaard

    Aflevering van afgelopen zaterdag was echt bijzonder sterk

  14. #64

    Standaard

    Gisteren de pilot gezien en dat was het eerste wat ik zag van de serie. Die vond ik erg sterk om op verder te bouwen.

    Al is dat niet geweldig gedaan maak ik op uit de reacties.

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal B.
    Gisteren de pilot gezien en dat was het eerste wat ik zag van de serie. Die vond ik erg sterk om op verder te bouwen.

    Al is dat niet geweldig gedaan maak ik op uit de reacties.
    Persoonlijk vind ik van wel. De serie heeft me vanaf de pilot aflevering weten te boeien en ik kan niet wachten tot ze aankomende zomer gaan beginnen met seizoen 3. Je moet echter wel van het genre houden en niet denken dat dit een soort X-Files is.

  16. #66

    Standaard

    Dan denk ik dat het wel goed komt want hou inderdaad wel van het soort series

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    De hoeveelste aflevering werd afgelopen zaterdag nou uitgezonden? Is dit nog steeds "seizoen 1"? En zit er wel een logisch eind aan? Of is het/wordt het een soort "GTST" ?!?
    http://epguides.com/4400/

    Afgelopen zaterdag is aflevering 8 geweest van het 2e seizoen.
    Carrier met Sherilyn Fenn (jaja uit Twin Peaks)

    Persoonlijk vind ik de serie leuk om te zien maar zeker geen aanschaf waard. Vooral vanwege het magere 1e seizoen. (6 afleveringen) en het feit dat de nieuwigheid er een beetje af is. Het zijn op zich staande afleveringen met een kleine rode draad erin. Dat zorgt er helaas voor dat er geen spanning wordt opgebouwd zoals bij een wereldserie als 24.

  18. #68

    Standaard

    De dvd van seizoen 1 is, voor de geinteresseerden, te krijgen in de MediaMarkt voor €18,99.

    Sowieso in de MM Amsterdam (Arena), of ie in de andere vestigingen ligt weet ik dus niet maar dat lijkt me wel logisch.


  19. #69
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    ben nu met dvd 2 van seizoen 1 bezig vind het een goede serie alleen jammer dat het maar 6 afleveringen zijn.

  20. #70

    Standaard

    in juni de release van seizoen 2!

    ga kijken op de belgische site van freerecordshop (let op, de belgische niet de nederlandse) en ga naar movies en vervolgens release data

  21. #71

    Standaard

    11 Juni is de season 3 premiere in Amerika!

    Da's mooi! Kan er namelijk niet genoeg van krijgen. Wel jammer dat we genoodzaakt zijn alles via Internet te downloaden omdat die series hier pas een jaar later te krijgen zijn.

    Iemand een idee wanneer seizoen 2 op DVD uitkomt in NL?

  22. #72

    Standaard

    Seizoen 2 komt op 22 juni uit.

    En by the way, hier in vlaanderen wachten ze nog steeds op het groots voor het voorjaar aangekondigde seizoen 2 van The 4400. Jullie hebben het al op Talpa kunnen zien.
    Mijn DVD speler zal sneller zijn.
    Tv serie fan

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus71
    Seizoen 2 komt op 22 juni uit.

    En by the way, hier in vlaanderen wachten ze nog steeds op het groots voor het voorjaar aangekondigde seizoen 2 van The 4400. Jullie hebben het al op Talpa kunnen zien.
    Mijn DVD speler zal sneller zijn.
    Het tweede seizoen van The 4400 is reeds een hele tijd geleden in Vlaanderen te zien geweest (Prime !).
    Persoonlijk vond ik het iets te langdradig worden. Het niveau van bv. Lost wordt meestal niet gehaald.
    Ze hadden er gerust een einde aan mogen breien na seizoen 2.
    Op deze manier kunnen ze nl. 4400 afleveringen gaan maken (elke aflevering wordt toegespitst op één bepaald personage) :P .

  24. #74

    Standaard

    Dan kunnen ze er meer maken. In S1 ging niet elke ep over 1 persoon.Ga S2 meteen kopen als die uit is hier. Want op Kanaal 2 (Vlaanderen) hebben ze deze nog niet gespeeld. Enkel Prime maar betalen om die eps te zien doe ik niet. Ik koop ze toch op DVD, dus is het zonde van het geld lijkt me om dan die digitale televisie aan te schaffen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door V-Max145
    Citaat Oorspronkelijk gepost door locutus71
    Seizoen 2 komt op 22 juni uit.

    En by the way, hier in vlaanderen wachten ze nog steeds op het groots voor het voorjaar aangekondigde seizoen 2 van The 4400. Jullie hebben het al op Talpa kunnen zien.
    Mijn DVD speler zal sneller zijn.
    Het tweede seizoen van The 4400 is reeds een hele tijd geleden in Vlaanderen te zien geweest (Prime !).
    Persoonlijk vond ik het iets te langdradig worden. Het niveau van bv. Lost wordt meestal niet gehaald.
    Ze hadden er gerust een einde aan mogen breien na seizoen 2.
    Op deze manier kunnen ze nl. 4400 afleveringen gaan maken (elke aflevering wordt toegespitst op één bepaald personage) :P .
    Niet alle mensen in Vlaanderen ,slechts 10% heeft de mogelijkheid en het geld om digitale televisie in huis te halen. Kanaal twee had beloofd in het voorjaar. Eigen schuld, dikke bult, als straks de kijkcijfers weer eens tegenvallen omdat vele kijkers de redelijk goedkope DVD's ervoor in de plaats hebben gekocht.
    Tv serie fan

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •