Pagina 19 van 30 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 739 worden weergegeven.

Discussie: Ghibli films

  1. #451

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    Nee nee,

    Is een japanse limited edition. Ik weet het nog niet zeker omdat er misshcien helemaal geen ondertiteling op zit.

    Maar als dat het wel heeft dan haal ik het ergens over 2 maanden.
    Goed om te horen dat je ook aan de Ghibli's bent geslagen, maarre... er is maar 1 Studio Ghibli Collection en dat is de HK box. Of bedoel je een andere Japanse Limited Edition? :wink:

  2. #452

    Standaard

    Is die Studio Ghibli HK? Dat is nieuw.

    Ik zit toch nog zwaar te twijfelen of ik die legale box wel wil. Misschien ga ik wel voor die Japanse uitgaven en dan 3 ofzo per maand ipv alles in een keer.

    Ik ga iig die Howl Korean LE bestellen over twee weken (koos geldloos)

  3. #453

    Standaard

    Heb net een exclusieve special geupload met een lading info over en pics van "Mizugumo Monmon", a.k.a. “Monmon the Water Spider”, een van de drie nieuwe exclusieve Ghibli Museum Shorts die dit jaar uit zijn gekomen.

    Net als de vorige special zijn de pics klein gehouden > het is origineel werk van Studio Ghibli. Plaats ze dus svp niet ergens anders online!!! "The artwork is posted ONLY for the purpose of encouraging interest in, and discussion about the works of Studio Ghibli!" Vindt je "Mizugumo Monmon" wat, ga hem dan bekijken in the Saturn Theatre van het Ghibli Museum in Mitaka, Japan! Maart is de laatste maand dat ie draait, daarna is ie foetsie!

    Check de special hier:
    http://www.ghibliworld.com/news.html



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    Is die Studio Ghibli HK? Dat is nieuw.
    Is niet nieuw hoor, is al vrij lang zo. :wink:

    Er is maar een collectie box die legaal is en dat is de HK versie, hier te koop:
    http://global.yesasia.com/en/PrdDept...section-anime/



    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    Ik zit toch nog zwaar te twijfelen of ik die legale box wel wil. Misschien ga ik wel voor die Japanse uitgaven en dan 3 ofzo per maand ipv alles in een keer.

    Ik ga iig die Howl Korean LE bestellen over twee weken (koos geldloos)
    Als je niet veel geld kwijt wilt zijn zou ik voor de HK box gaan, maar ik ben erg blij met mijn Japanse versies. De Koreaanse LE van Howl's is iig een goede koop. Misschien handig om te weten dat vandaag ook de R1 versie van Howl's, Totoro en Whisper of the Heart uitgekomen zijn. Check hier voor een review van de R1 van Howl's met comparison. :wink:

  4. #454

    Standaard

    He,

    Tnx iig, ik had dje site al eerder gezien maar nog niet gezegd dat ie erg mooi uitziet.

    Iig, mijn vraag eigenlijk is nu, geld speelt voor mijn wel een rol maar niet als het op goede releases uitgaat. Waarop zijn de Japanse nou beter/slechter dan de HK collection box.

    Of misschien beter gezegd wat mis ik met de HK Collection Box?

    Verder vind ik de LE van Howl erg mooi en ik wil ook de LE r4 van SPirited Away (die oranje) ook zien te krijgen.

    Tot nu toe heb ik op DVD; spirited away r2nl en grave of the fireflies r1 CE. Ook heb ik Howl al gezien.

  5. #455

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    en ik wil ook de LE r4 van SPirited Away (die oranje) ook zien te krijgen.
    .
    klik
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #456

    Standaard

    Hmmm ebay en iemand uit Duitsland. Liever niet, probeer hem liever via dit forum te krijgen. Ik had hem bijna maar ja die versie was wat beschadigt.

  7. #457

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    Hmmm ebay en iemand uit Duitsland. Liever niet, probeer hem liever via dit forum te krijgen. Ik had hem bijna maar ja die versie was wat beschadigt.
    die persoon van die link heeft een 100 % feedback, niets van te vrezen dus
    Daarbij: als het niet goed zou zijn, stuur je `m terug en eis je een refund. Easy peasy
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #458

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aerodynamisch
    He,

    Tnx iig, ik had dje site al eerder gezien maar nog niet gezegd dat ie erg mooi uitziet.

    Iig, mijn vraag eigenlijk is nu, geld speelt voor mijn wel een rol maar niet als het op goede releases uitgaat. Waarop zijn de Japanse nou beter/slechter dan de HK collection box.

    Of misschien beter gezegd wat mis ik met de HK Collection Box?

    Verder vind ik de LE van Howl erg mooi en ik wil ook de LE r4 van SPirited Away (die oranje) ook zien te krijgen.

    Tot nu toe heb ik op DVD; spirited away r2nl en grave of the fireflies r1 CE. Ook heb ik Howl al gezien.
    Thanks man! :wink:

    Op zich zit er maar een heeeeel klein verschil tussen de R3HK en de R3JP Ghibli DVD's, maar voor mij heeft het meer met authenticiteit te maken en alle Japanse extra's willen hebben ook al zitten er geen subs bij. Aan de HK3 Box is op zich niets mis, hij's wel geinig.

    De R4 LE van Spirited is idd een prima uitgave (heb hem zelf ook) en je geld zal aan die DVD niet weggegooit zijn.

  9. #459

    Standaard

    Eventjes "off-topic", alhoewel ik wel in Ghibli-sfeer blijf natuurlijk...

    Heeft er hier soms iemand handige tips en/of info ivm het Ghibli museum in Mitaka (Japan)? (ervaring in het vooruitboeken, is het de moeite voor een bezoekje?,...)

    Hun site (http://www.ghibli-museum.jp/index.html) heb ik al wel gevonden, maar die is jammer genoeg in het Japans

    Stuur gerust een pm als't teveel off-topic gaat :wink:
    “I want the spectators to feel like they are in another dimension of reality. I don't want my audience to understand every detail.” Takeshi Kitano

  10. #460

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dove dave
    Eventjes "off-topic", alhoewel ik wel in Ghibli-sfeer blijf natuurlijk...

    Heeft er hier soms iemand handige tips en/of info ivm het Ghibli museum in Mitaka (Japan)? (ervaring in het vooruitboeken, is het de moeite voor een bezoekje?,...)

    Hun site (http://www.ghibli-museum.jp/index.html) heb ik al wel gevonden, maar die is jammer genoeg in het Japans

    Stuur gerust een pm als't teveel off-topic gaat :wink:
    Er komt binnenkort een zeer uitgebreid item over het Ghibli Museum op mijn site waaruit blijkt dat het de moeite waard is, maar voorlopig zou ik even hier kijken: http://www.ghibli-museum.jp/ticket_info.html :wink:

  11. #461

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Er komt binnenkort een zeer uitgebreid item over het Ghibli Museum op mijn site waaruit blijkt dat het de moeite waard is, maar voorlopig zou ik even hier kijken: http://www.ghibli-museum.jp/ticket_info.html :wink:
    Prachtig... ik kan haast niet wachten tot je zover bent, bedankt Wushu
    Trouwens nog enorme felicitaties met je site (de zoveelste in het rijtje :wink: ), hij ziet er gewoonweg super uit!
    “I want the spectators to feel like they are in another dimension of reality. I don't want my audience to understand every detail.” Takeshi Kitano

  12. #462

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dove dave
    Prachtig... ik kan haast niet wachten tot je zover bent, bedankt Wushu
    Trouwens nog enorme felicitaties met je site (de zoveelste in het rijtje :wink: ), hij ziet er gewoonweg super uit!
    Thanks!!!

    Het artikel over het Ghibli museum hoop ik of komende week of het begin van de week erop te plaatsen, maar ik ben ook bezig met mijn interview die ik de 28e met Isao Takahata (Grave of the Fireflies) gehad heb en die wil ik eerst plaatsen. :wink:

  13. #463

    Standaard

    Voor de Ghibli fans: Lawson heeft haar website geupdate met een report over een tentoonstelling van de drie nieuwe Ghibli shorts. Qua informatie is het niet super spannend, maar er zitten wel foto's van de exhibition zelf bij. Meer info zoals gewoonlijk hier:
    http://www.ghibliworld.com/news.html

  14. #464

    Standaard

    Yes, er komt WEER een nieuwe Ghibli aan. Hij wordt deze zomer gereleased (hoogstwaarschijnlijk samen met "Gedo Senki") en is het eerste project van background art director Kazuo Oga (Totoro, Mononoke, etc). Aanvullende info natuurlijk hier: http://www.ghibliworld.com/news.html


  15. #465

    Standaard

    Ik heb weer een hele lading Ghibli news direct uit Japan en het is goed!! Eeder deze week kondigde Studio Ghibli een nieuw project aan welke samen met "Gedo Senki" moet uitkomen. Dit project heet "Taneyamagahara no Yoru" en wordt de director's debut van background art master Kazuo Oga. Vandaag meer details! Maar er is meer, Studio Ghibli heeft haar website geupdate met info over het NHK programma "Professional" met daarin producer Toshio Suzuki. Er staat een trailer op mijn site en dat is niet alles, maar laat ik maar beginnen met het beste nieuws

    Buena Vista Japan heeft vandaag aangekondigd dat Ghibli’s nieuwe project “Taneyamagahara no Yoru”, 7 juli op DVD uitkomt ter ere van de 110e verjaardag van Kenji Miyazawa. De DVD zal samen met een nieuwe uitgave van Takahata's Gauche the Cellist als Ghibli ga Ippai Collection Special uitkomen.

    Meer details en meer nieuws hier:
    http://www.ghibliworld.com/news.html


  16. #466

    Standaard

    Ik heb ff een snel vraagje over de HK uitgaven van de Ghibli films uit Hong Kong (R3) :

    zijn ze anamorphic?

    En de oude DVD-5's zijn toch vervangen voor nieuwere DV'D-9's die vrijwel gelijk zijn aan de Japanse transfers?

    (Ok... dat waren 2 vraagjes... )

  17. #467

    Standaard

    Gisteren My Neighbor Totoro gezien, hij was geweldig!! heb me erg vermaakt, vond vooral de kleine Mei super
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Ik heb ff een snel vraagje over de HK uitgaven van de Ghibli films uit Hong Kong (R3) :

    zijn ze anamorphic?

    En de oude DVD-5's zijn toch vervangen voor nieuwere DV'D-9's die vrijwel gelijk zijn aan de Japanse transfers?

    (Ok... dat waren 2 vraagjes... )
    Ja, ze zijn anamorf. Ik weet alleen van de R3 van Porco Rosso nog steeds niet 100% zeker of ie anamorf is, maar volgens mij wel.

    Die slechte uitgaves van Totoro en een andere film (was 't Kiki?) die zijn allang uit de handel. Ik heb mijn R3 van Totoro al heel lang en toen ik hem kocht waren die slechte uitgaves ook al verdwenen overal.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yi-Long
    Ik heb ff een snel vraagje over de HK uitgaven van de Ghibli films uit Hong Kong (R3) :

    zijn ze anamorphic?

    En de oude DVD-5's zijn toch vervangen voor nieuwere DV'D-9's die vrijwel gelijk zijn aan de Japanse transfers?

    (Ok... dat waren 2 vraagjes... )
    Ja, ze zijn anamorf. Ik weet alleen van de R3 van Porco Rosso nog steeds niet 100% zeker of ie anamorf is, maar volgens mij wel.

    Die slechte uitgaves van Totoro en een andere film (was 't Kiki?) die zijn allang uit de handel. Ik heb mijn R3 van Totoro al heel lang en toen ik hem kocht waren die slechte uitgaves ook al verdwenen overal.
    Yeah dat dacht ik dus al. Ik heb zelf ook R3 Totoro, maar heb nu een nieuwe DVD speler die niet automatisch myn tv naar (vast 16:9)breedbeeld lijkt over te schakelen, maar dat ik het handmatig moet doen, dus kon het niet echt checken...

    Maar thanks, dat word even een DVD-tje bestellen bij CD-Wow...

  20. #470

    Standaard

    22 maart, MIJN INTERVIEW MET TAKAHATA ISAO:
    Afgelopen februari, de 28e om precies te zijn, had ik eindelijk de kans om meester animatie regisseur Isao Takahata te ontmoeten en hem in een persoonlijk interview een aantal vragen te stellen. Tijdens dit interview had hij een aantal leuke dingen te vertellen waaronder details over zijn toekomstige animatie plannen. Voor de liefhebbers, ik heb het interview hier online geplaatst:
    http://www.ghibliworld.com/news.html

    De volgende link kan ook gebruikt worden (om te voorkomen dat ie kwijt raakt tussen de rest van de nieuws items):
    http://www.ghibliworld.com/news.html#2203

    Hope u like it!


  21. #471

    Standaard

    Wow, goed interview! Goede vragen en haast nog betere antwoorden. En je hebt gewoon Takahata ontmoet, lucky bastard. :wink:

    Een dingetje alleen, ik zou als ik jou was nog iets minder nieuws laten zien op de News pagina, en wat meer alvast naar de News Archive pagina verplaatsen. De News pagina laadt momenteel namelijk nog steeds wat langzaam, zelfs met mijn vette breedbandconnectie.

    Behalve dat kan ik alleen zeggen: ga zo door.
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Wow, goed interview! Goede vragen en haast nog betere antwoorden. En je hebt gewoon Takahata ontmoet, lucky bastard. :wink:

    Een dingetje alleen, ik zou als ik jou was nog iets minder nieuws laten zien op de News pagina, en wat meer alvast naar de News Archive pagina verplaatsen. De News pagina laadt momenteel namelijk nog steeds wat langzaam, zelfs met mijn vette breedbandconnectie.

    Behalve dat kan ik alleen zeggen: ga zo door.
    Ja, ik ben echt een lucky bastard, I'm glad I am! :wink:

    Goed om te horen dat je het een goed interview vond en bedankt voor de tip > ik zal maar weer eens wat extra items naar de news archive plaatsen. Het was trouwens jammer om te horen dat het niet echt opschiet met die plannen van Takahata voor zijn nieuwe projecten. Die man is al 70, ik zie niet veel mensen op die leeftijd nog een hele film maken. Hij mag wel eens gaan opschieten, straks is ie dood.

    Ik was trouwens ook nog aanwezig bij de zeker twee uur durende lezing van Takahata over "anime in Japan". Erg interessant, maar ook erg lastig te volgen in het Japans en Frans. Ik had eerst toestemming om te filmen, maar dat ging op het laatste moment niet door. Ik had mijn camera al klaar staan, maar... (lang verhaal). Ben momenteel nog bezig het beeldmateriaal dat de organisatoren zelf hebben gemaakt proberen te bemachtigen, maar dat gaat allemaal erg traag. Wie weet... (wishful thinking) :wink:

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Het was trouwens jammer om te horen dat het niet echt opschiet met die plannen van Takahata voor zijn nieuwe projecten. Die man is al 70, ik zie niet veel mensen op die leeftijd nog een hele film maken. Hij mag wel eens gaan opschieten, straks is ie dood.
    70 al? Dat is best oud, maar opzich ziet hij er nog redelijk kwiek uit. Maar inderdaad, laat hem maar weer eens een film maken binnenkort. Je had even tegen hem moeten zeggen: "Hup, aan de slag jij." :P
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Geert Jan Alsem
    Citaat Oorspronkelijk gepost door wushu-4-ever
    Het was trouwens jammer om te horen dat het niet echt opschiet met die plannen van Takahata voor zijn nieuwe projecten. Die man is al 70, ik zie niet veel mensen op die leeftijd nog een hele film maken. Hij mag wel eens gaan opschieten, straks is ie dood.
    70 al? Dat is best oud, maar opzich ziet hij er nog redelijk kwiek uit. Maar inderdaad, laat hem maar weer eens een film maken binnenkort. Je had even tegen hem moeten zeggen: "Hup, aan de slag jij." :P
    Kwiek was ie ook nog wel, maar om nou tegen de grote Takahata "Hup, aan de slag jij", ben benieuwd hoe die daar op gereageerd zou hebben. Ik denk dat ie wel zou lachen, hij kwam iig heel relaxed op mij over.

    Naja, Miyazaki is dit jaar 65 geworden, dus die gaat hoop ik nog wat langer mee. :wink:

  25. #475

    Standaard

    Die "gekke" Miyazaki heeft een grote klok ontworpen en ik heb er o.a. videomateriaal van gekregen. Hij wilde namelijk iets maken wat nog zou bestaan als ie al lang dood is. Goh, aan welke film doet die klok me denken? :wink:
    Meer info hier:
    http://www.ghibliworld.com/news.html#2903
    en onderaan in het nieuws item ervoor:
    http://www.ghibliworld.com/news.html#2403


Pagina 19 van 30 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •