Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 83 worden weergegeven.

Discussie: Joey

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Meijering
    Weet iemand al iets over seizoen 2 van Joey?

    Sorry voor het terughalen van een oude topic
    Graag zelfs en ja heb al wat gezien, begint beter te worden. Zitten al hele leuke afleveringen tussen.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Meijering
    Weet iemand al iets over seizoen 2 van Joey?

    Sorry voor het terughalen van een oude topic
    Graag zelfs en ja heb al wat gezien, begint beter te worden. Zitten al hele leuke afleveringen tussen.
    Hidde, waar bekijk jij ze dan? Ik geef dan toch de voorkeur om de box te kopen weer, want bij seizoen 1 had ik er ook al een paar gezien, dat was wel jammer.

    Maar iemand misschien een datum dat seizoen 2 uitkomt in nederland?

  3. #28

    Standaard

    Heb tot nu toe alle afleveringen gezien (t/m afl. 6) van Joey en het blijft gewoon erg leuk, misschien nog wel leuker dan het eerste seizoen.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  4. #29

    Standaard

    Is er al meer bekend over de cast van Friends die in seizoen 2 zou gaan optreden?
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  5. #30

    Standaard

    Het is helaas al weer over, heb zelf nog niet alle afleveringen van seizoen 2 gekeken, maar vond het nog steeds leuk.

    Matt LeBlanc's ''Joey'' faces cancellation. The future of the ''Friends'' spinoff does not look good.

    Even that signature Tribbiani optimism can't help Matt LeBlanc now. NBC appears to have yanked his alter ego's comedy, Joey, from the lineup once and for all after the comedy attracted its worst audience ever (4.1 million) on March 7. (It'll be replaced by — how's this for indignity? — Most Outrageous Moments clip shows.) Not that the network should have expected a better performance: After a disastrous run on Thursdays earlier this season, it moved Joey to a Tuesday-night death slot against American Idol. ''It got no promotion,'' says one source close to the show. ''Who even knew it was on Tuesday?''

    Perhaps the bigger question is why NBC stuck with Joey in the first place, despite a mediocre first season (11 million viewers) and an icy reception from critics. Both LeBlanc and NBC declined to comment on-the-record for this story, but sources say canning the show before the end of the second season would have proved incredibly costly — with stiff penalties to be paid to Warner Bros. TV, plus $700,000 an episode to LeBlanc for two seasons worth of shows, regardless of how many were actually filmed. On top of that, NBC likely wanted to avoid a predictable chorus of I told you so's from an industry already pessimistic about spin-offs.

    Officially, NBC won't say the Friends' spin-off is canceled, as production on the the 22-episode order was set to end this week anyway. But the the network will likely burn off the eight unaired Joey episodes this summer — a death knell if we've ever heard one. An NBC insider sums it up thusly: ''It was a good, solid comedy that delivered good, solid results in a situation where all expectations and all comparisons called for a lot more than that.''
    Bron: EW.com

    Kan trouwens naar TV-series discussie.

  6. #31

    Standaard

    Hè balen zeg. Joey kon dan wel niet tippen aan Friends (wat kan dat wel?), maar ik vond het toch een zeer geslaagde serie. Heb alle afleveringen tot nu toe gezien en zat al een tijd op de volgende te wachten, maar die werd steeds vooruitgeschoven en nu dus helemaal afgeblazen. Zonde om zo'n serie die tot nu toe erg leuk was en zeker nog zeer veel potentie had stop te zetten.
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  7. #32

    Standaard

    amai da's wel snel. nuja, ergens ook niet aangezien veel mensen al verbaasd waren dat er nog een 2e seizoen kwam. ik heb er maar een paar afleveringen van gezien maar ik vond het allemaal toch niet bijster grappig, echt een 13-in-een-dozijn-serie in mijn opinie.

    ik vraag me vooral af wat Matt Leblanc nu gaat doen nu het waarschijnlijk definitief afgelopen is met zijn Joey-personage. Zal hij ooit nog iets anders kunnen doen dan een Joey-figuur neerzetten?

  8. #33

    Standaard

    Dus dit wil inhouden dat seizoen 2 niet afgemaakt gaat worden?

    Betekend dit dat Joey seizoen 2, of in elk geval de afleveringen die zijn gemaakt niet meer op DVD gaan uitekomen?

    Erg jammer, want als je naar de laatste aflevering van seizoen 1 kijkt, dan wil je toch in elk geval wel een afsluiting van de serie. Dit is niet echt prettig om te ziendat het zo eindigd. Je mist gewoon een afsluiting.

    Ik zou persoonlijk zeggen, laat ze seizoen 2 afmaken en stop er dan mee, onafhankelijk van het aantal kijkers. Je bent het gewoon de Friends en de Joey serie verplicht. Stelletje klote geld-jagers bij de Warner brothers zooi. Echt fout om iets te beginnen en omdat het geen geld opbrengt dan maar abrupt te eindigen als het een spin-off is van een hele geslaagde serie die veel geld opbracht. Zo verneuk je beide series in mijn ogen.
    Extended Versions

  9. #34

    Standaard

    Zo werkt dat nu eenmaal in de VS. Als je niet goed genoeg scoort zetten ze je op één of ander onmogelijk tijdslot en dan mag je weer weg. Wees blij dat Joey nog een tweede seizoen heeft, sommige series worden na een aflevering of 7 al van de buis getrokken.

    Overigens verrast het me niet echt, ik heb de serie nooit echt grappig gevonden en vond zelf eigenlijk dat Joey de Friends serie een beetje vernaaide.

  10. #35

    Standaard

    In België hebben ze nu woensdag aflevering 5 van seizoen 2 uitgezonden, en ik moet toch wel zeggen dat ik deze serie wel een briljante spinoff vind. De verhaallijnen worden steeds beter en beter.

    Jammer dat de mensen zo stom zijn in Amerika om de serie altijd te vergelijken met Friends. Kunnen ze niet gewoon hun ogen opentrekken en inzien dat het Friends niet is. Ze mogen al blij zijn dat er nog iets van is gekomen na Friends.
    Ik zoek een aantal Blu-rays van de Masters of Cinema reeks, bekijk mijn TKG topic hier.

  11. #36
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Oei! Dit is enorm jammer om te horen.

    Ik vond het al vreemd dat het zo lang duurde voordat de volgende serie kwam. Ik zat er al een tijd op te wachten. Dus ook geen dvd release van Seizoen 2.

    Jammer dat ze Seizoen 2 niet gewoon afmaken. Ik vond hem altijd enorm leuk om te zien.

  12. #37

    Standaard

    Best kans dat de niet uitgezonden afleveringen wel met de rest van seizoen 2 op DVD komen, ze moeten toch de kosten een beetje dekken.

    Weer opnieuw beginnen met uitzenden was natuurlijk ook niet echt handig geprogrammeerd zo tegenover de Idols finale in de USA...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thierry van Keeken
    Best kans dat de niet uitgezonden afleveringen wel met de rest van seizoen 2 op DVD komen, ze moeten toch de kosten een beetje dekken.

    Weer opnieuw beginnen met uitzenden was natuurlijk ook niet echt handig geprogrammeerd zo tegenover de Idols finale in de USA...
    De overige afleveringen kunnen nog uitgezonden worden in de zomer bijvoorbeeld.

  14. #39

    Standaard

    Is de annulering al definitief dan? ik hoorde steeds dat het in de lucht hing, maar niet of het echt doorgevoerd is..
    Ik zou het wel jammer vinden, ik vond het nog altijd wel leuk. Stiekem zat ik ook nog een beetje te hopen op een gastoptreden van de Friends-cast...
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  15. #40

    Standaard

    Voor zover ik terug heb kunnen vinden is het slechts een gerucht en is er nog niets definitiefs besloten.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #41

    Standaard

    Naar wat ik heb gehoord, is de show nu officieel gecanceld. Dat hoorde ze toen ze net klaar waren met het opnemen van seizoen 2. Dus die is wel afgemaakt.
    We learn to do something by doing it. There is no other way. (John Halt)

  17. #42

    Standaard

    http://www.amazon.com/JOEY-COMPLETE-...?ie=UTF8&s=dvd

    iemand enig idee of warner bros deze ook in nederland gaat uitbrengen

  18. #43

    Standaard

    Ik weet dat het berichtje van Rianne oud is maar seizoen 2 is inderdaad afgemaakt, en al uitgezonden in Nederland. Joey wordt nog elke dag herhaald dacht ik, dus hou Veronica.nl in de gaten om te zien of Seizoen 2 nog een keer word herhaald.

    En dan over de box van Seizoen 2, ik denk niet dat het echt is.
    1. Cover ziet er erg nep uit.
    2. Geen releasedatum
    3. 1 Disc voor zoveel afleveringen?!

    Edit:
    Seizoen 2 is nu elke werkdag te zien op Veronica, de eerstkomende aflevering die nog NIET is uitgezonden is in de VS (Joey and the Dad) komt a.s. donderdag (01/03) om 18.55 op Veronica.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon
    En dan over de box van Seizoen 2, ik denk niet dat het echt is.
    1. Cover ziet er erg nep uit.
    2. Geen releasedatum
    3. 1 Disc voor zoveel afleveringen?!
    New Sealed 4 diisc set
    :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  20. #45

    Standaard

    Dan keek ik daar over heen.

    New Sealed 4 diisc set
    En even daaronder (waar ik dus keek):
    Number of discs: 1

  21. #46

    Standaard

    Ik hoop dat ze seizoen 2 in Nederland snel uit gaan brengen op dvd, ik zou eigenlijk wel graag de serie compleet willen hebben.

  22. #47

    Standaard

    Maar het is dus wel al definitief dat het bij 2 seizoenen blijft?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Maar het is dus wel al definitief dat het bij 2 seizoenen blijft?
    Ja dat is jammer genoeg zeker. Joey komt definitief niet meer terug op televisie. Het was eigenlijk helemaal geen slechte serie maar het kreeg gewoon geen kans, doordat de andere friends er niet meer waren.

  24. #49

    Standaard

    Tja de verwachtingen lagen misschien ook wel veel te hoog. Zowel van de kijkers als van de kijkcijfers die verwacht werden.

  25. #50

    Standaard

    Ik vind Friends tenenkrommend en bij deze serie krommen mijn tenen dwars door mijn zolen heen!

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •