Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    @Sicco:

    Best 3:

    Boondock Saints: SE: Een super goede film die door omstandigheden (gezeik met cencuur in Amerika geloof ik) niet de internationale aandacht heeft gekregen die het zeker verdient. Hij staat bij mij in mn top X allertijden. Gewoon een zeer amusante film met een goed tempo en best een intressante gedachte. Helaas is dit de enige mooie en uitgebreide SE die er van gemaakt is, hopelijk komt ie nog eens naar Nederland. (Ps. hoewel ik deze niet heb, ben ik wel de troste eigenaar van een 100x50 cm vinyl print van de twee broers.)

    Band of brothers: Military Edition: Zeer indrukwekkende en diepgaande serie. Ik vind het erg knap hoe ze deze serie haast als een immense film kunnen afbeelden, zodra je de eerste 2 afleveringen heb gezien zal je elke paar minuten die je over hebt weer een aflevering willen kijken en hij boeit van begin tot einde. Dan is het ook nog eens een prachtige uitgave waar eigenlijk niets aan mist, alles wat je je er bij zou kunnen bedenken zit er geloof ik wel bij.

    Big Fish LE: Een suuuuper sfeervolle film, die volgens mij alleen door Burton zo gemaakt zou kunnen zijn. Vanaf het begin tot het eind straalt deze film voor mij een kinderlijke fantasie en nieuwsgierigheid uit, welke je meteen vastgrijpt en eigenlijk tot het eind niet los wilt laten.

    (Ps: Friends :O )
    (Allemaal met een B, maar geloof me, ik heb het echt allemaal doorgekeken. :P)




    Worst 3:
    Thunderdome X - A decade: Tja, gewoon by far niet mijn soort muziek, en ik kan eigenlijk ook niet zeggen dat ik onder de indruk ben van het talent dat achter de nummers zit, kwestie van smaak dus.

    Pearl Harbour: Ik vond het zelf een vrij voorspelbare en oppervlakkige film. Ik zie niet zo in waarom het toch nogal veel lof en prijzen heeft gekregen. (*zet 'Pearl Harbour Sucked - Team America OST' aan :P)

    Showgirls VIP: Tja, het verhaal zelf is nou niet 1 waarvan ik in de rondte ga dansen. Als dit dan vervolgens ook nog eens niet zo goed naar voren word gebracht wordt het voor mij een vrij saaie film, hier wordt het dan juist zonde van je geld om er een uitgebreide versie van te kopen, hoewel deze natuurlijk voor een prikkie verkocht wordt.

    Needed 3:

    Het wordt erg moeilijk om films te vinden die je volgens mij nog nodig hebt, dus dan maar wat edities ook:
    Sin City, Recut and extended Een super film op zich, en deze editie heeft erg veel leuke extras en het is erg leuk om de verhalen ook een los te zien. Ik had hier ook ergens gelezen dat deze versie in NL in tinbox versie uit gaat komen, dit lijkt me natuurlijk een must voor je collectie.

    Zoals hij hier nu al een paar keer is genoemd Requiem for a dream
    , een vrij bizarre maar erg aangrijpende film van een aantal victims of society... heeft een zeer intressante opbouw en laat vrij direct het harde leven van de vrij eenzame hoofdpersonen zien.

    Shrek 2: Net zo leuk als zijn voorganger, een echte feel-good film die altijd leuk is om te kijken.

  2. #27

    Standaard

    Thanx voor je visie Rego!
    Tja, die Thunderdome DVD... Tegenwoordig heb ik er ook niets meer mee, maar in mijn pubertijd zeker wel. Dit is om zo af en toe nog eens terug te denk aan die tijd

    Pearl Harbour: moet ik je enigzins gelijk in geven. Moet ook zeggen dat ie al een aantal jaar onbekeken op de plank staat

    Showgirls: grappige set (idd voor weinig gekocht) en een vermakelijke film

    Zou je misschien nog eens naar je needed lijstje willen kijken? Sin City Recut en Requiem heb ik namelijk al

    Shrek 2 staat inderdaad wel op mijn wishlist!

  3. #28

    Standaard

    Sin City zal je er dan even in moeten updaten, want die staat er toch echt niet bij alleen een niet herkende R3 versie.

    Requiem heb ik idd over heen gekeken. Die word; Goodfellas. Persoonlijk vindt ik deze beter dan The Godfather, met prachtige rollen van Robert DeNiro en Joe Pesci (overigens de 2disc in de 2e halve prijs bij de FRS)

    Om Sin City toch ook nog goed te maken. Ik wil ook altijd iedereen Studio Ghibli films aan prijzen en wat Asian Cinema, daar lijk je op zich toch al vrij weinig van te hebben. Dus als Anime je wel aan staat is Spirited Away een mooie instapper voor de Ghibli-films of anders Howl's moving Castle (zelf eerlijk gezegd nog niet gezien, maar als het van Miyazaki komt heeft het mijn zegen.) Verder zou ik dan ook mijn ogen openhouden voor Laputa: Castle in the Sky en Princess Mononoke, allebei echte meesterwerken. Mocht dit niet echt je ding zijn, dan blijft het toch bij 'gewone' Asian Cinema en dan kijk ik naar titels als: Oldboy (!!!), Battle Royale en Audition .

  4. #29

    Standaard

    Damn, zie nu idd dat Sin City niet in mijn profiler staat... wel in mijn excel-sheet en de aantallen kloppen ook, dus even kijken waar de fout zit

    Ook Goodfellas staat al enige tijd op de wishlist
    Tja, Asian Cinema... Ik heb me er al vaak aan gewaagd, maar toch is het niet helemaal mijn ding. Battle R. en Audition heb ik op DVD gehad samen met nog een hoop anderen, maar toch kan het me niet bekoren... Te traag vaak. Anime doet me niets. Akira heb ik in mijn collectie gehad, maar ik kan er helaas niets mee...

    Thnx voor de reactie!

  5. #30

    Standaard

    Ah, Sin City staat er wel in! Maar dan als Frank Miller's Sin City: Recut · Extended · Unrated

    Bij de F dus... Beetje vaag

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    misschien heb je een kind en zit hij daarom in je collectie... dat hoop ik eigenlijk voor je
    Nee, ik heb geen kinderen. Ik ben thuis zelf het varken
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32

    Standaard

    @ Rego

    Best 3

    2001: A Space Odyssey: Stanley Kubrick Collection. Gigantische klassieker, zou iedereen in zijn collectie moeten hebben...

    Sin City: Recut - Extended: Beste film van 2005. Een must have...

    The Shawshank Redemption: 10th Anniversary 3-Disc Special Ed: Prachtfilm. Totaal uw genre niet denk ik, maar wel in uw collectie. Excellent!


    Worst 3

    Denk dat je een B-film fan bent, dus ga deze niet vernoemen...

    - Jay and Silent Bob Strike Back

    - Jackass: The Movie: Collector's Edition

    - Freddy Got Fingered

    Dit soort films zijn totaal mijn ding niet, en zou ik dus nooit op DVD moeten hebben. Jij hebt er precies wel enkele van dat "genre"


    Needed 3

    - Attack Of The Killer Tomatoes. Als je de sequel hebt, moet je ook de eerste hebben natuurlijk. En vermits je blijkbaar een fan bent van het "genre" is dit een zeker must have...

    - Once Upon a time in America. Blijkbaar een mafia film fan, dus deze mag niet ontbreken...

    - De andere LOTR's? Je hebt enkel The Two Towers blijkbaar...

    Edit: woordje vergeten
    Marantz AV7005 & MM8003 - Panasonic TH46PZ85 & Panasonic BD55 - B&W S3 reeks: 603 fronts - 602 Back Surround - 601 Surround - LCR600 - Sub: SVS PB12+

  8. #33

    Standaard

    Sphinkx

    Best 3:

    + Evil Dead films: Evil Dead 2 is mijn favoriete film allertijden! En ik zie dat je Army of Darkness regio 3 hebt, die het scherpste beeld blijkt te hebben. En book of the dead hoort er natuurlijk ook bij!

    + Alien quadrilogy: Een dvd box die iedereen gewoon in zijn collectie moet hebben! Aliens komt zeker hoog in mijn top-10.

    + Dawn of the Dead Ultimate edition: Beste zombie film die er is, en ultimate edition zegt genoeg.

    Worst 3:

    - Coldpllay: Live 2003: Ik vind Goldplay één pot nat! en ik hou ook niet van live concerten.. (op dvd)

    - The Ultimate Matrix Collection: Deel 1 vind ik vet, maar die andere twee delen echt dodelijk saai!!!

    - The Mummy Legends: Drie ***films op een rij! (vind ik dan)

    Needed 3:

    * Coen Brothers films: Je hebt Fargo, maar films als the Big Lebowski en Raising Arizona vind ik nog beter! (één van de grappigste films die er zijn!) Ook Barton Fink, Miller's Crossing en O Brother Were Art Thou? zijn zeker de moeite waard!

    * Freaked: Super flauw maar dan wel leuk! De film ziet er ook te gek uit qua make-up en special effects.

    * Shaun of the Dead en Dawn of the Dead remake: Ik zie dat je Night, Dawn en Day of the Dead hebt, maar deze twee nieuwe zombie films moeten er echt bij!

    Al met al wel een vette collectie!!!
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  9. #34

    Standaard

    @ Evilll :

    erg uitgebreide collectie, met redelijk wat horror... Horror ligt me niet zo, maar ik ga me uiteraard beperken tot de films die ik zelf gezien heb :

    Best :

    Pulp Fiction : Eén van mijn lievelingsfilms, misschien wel mijn nummer 1 aller tijden, en dan nog in 2 Disc Special Edition... Yummie

    LA Confidential : Prachtige film, jammer dat er bij mijn weten geen special edition van bestaat. Zag mijn vriendin er ook nog maar uit als Kim Basinger op haar 44ste...

    Big Lebowski : een van de grappigste films aller tijden... "Shut the fuck up Donny!" Hilarisch

    Needed :

    Kill Bill I & II : supercoole films, en gezien al het andere Tarantino materiaal dat je hebt (Jackie Brown - PF, True Romance...) niet te missen

    Hudsucker Proxy : pareltje van de Coen broertjes, zwaar onderschat vind ik.

    Usual Suspects : Ietwat ingewikkelde maar toch beresterke film met een fantastische Kevin Spacey


    Worst :

    Jackass : leuk om een half uurtje mee te doden op MTV, maar om te kopen? Nah...

    Piranha 2 : ik heb deze genomen omdat ik die zelf gezien heb, en vind dit een typisch voorbeeld van het nadeel van een DVD-collectie... Soms koop je gewoon sequels voor de volledigheid, terwijl de film niet echt je dat is.

    Jay & Silent Bob : bleh...

    Leuke topic overigens, kruipt best wat tijd in het bekijken van alle collecties wel.

    CJ

  10. #35

    Standaard

    Hahaha Piranha 2 heb ik vooral gekocht omdat hij maar 2 euro was, en een film van James Camaron. (en ik spaar al zijn films, binnekort alleen nog effe true romance kopen).
    En kill bill 1 en 2 wacht ik nog steeds op een mooie uitgave met deel 1 die niet geknipt is.
    En Hudsucker Proxy heb ik een tijd terug gezien maar vind hem overal nog te duur.
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  11. #36

    Standaard

    ceejay

    best:

    Taxi Driver
    Harley Davidson and the Marlboro Man )niet de beste maar leuk dat je die hebt )
    The Hudsucker Proxy (edit: had geen eens je post gelezen grappig dat ik die er dan toch wel bij zet)

    slechtst:

    The Whole Nine Yards
    Dirty Dancing
    I, Robot

    aanraders:

    meer asian stuff: bijvoorbeeld save the green planet
    ik mis citizen kane en andere klassiekers
    wel simpsons geen south park (is wel een geweldige serie Brakhage :wink: )
    Oke en nog 1 geen Barton Fink?
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  12. #37

    Standaard

    Tommycat,

    kan me wel vinden in jouw commentaar, Barton Fink is zonet besteld bij mediadis voor 8,99 € :wink:

    Heb wel gemerkt dat er mijn recentste aankopen er nog niet bijstaan, zal even moeten updaten (enkele reuze koopjes van bij MM : Batman Collection 13€, Band of Brothers Tin Box 45 €, Dances With Wolves SE 5 € en nog enkele meer).

    Als deze topic nog even meedraait zal ik binnen enkele weken nog eens posten als er iemand met een leuke collectie voorbijkomt, en ik zal zorgen dat tegen dan mijn online profiel in orde staat...

    CJ

  13. #38

    Standaard

    @ Tommycat:

    3 Best:

    AMÉLIE: Die MOET elke filmliefhebber gewoon in huis hebben, dus daar voldoe je goed aan...

    BEASTIE BOYS VIDEO ANTHOLOGY: Een woord: RESPECT! Al is t alleen maar voor de über-geniale clip van Sabotage!!

    DO THE RIGHT THING: Radio Raheem kicks ass! Mooie politieke film van Spike Lee. Topper!


    3 Worst:

    BJORK: GREATEST HITS: Ik word enorm zenuwachtig van dat mens.. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk... :wink:

    CLERKS: Collector's Series -> Vervangen door Clerks X! En dan t liefst gesigneerd door Kevin Smith, te bestellen op www.jayandsilentbob.com

    ETERNAL SUNSHINE OF THE SPOTLESS MIND CE: Héél snel vervangen door de 3-disc uitgave! Schitterende verpakking, en de soundtrack voegt ook erg veel toe. Al is t maar om Beck n keer uit je eigen speakers te horen knallen... "I need your loving......" Hartverscheurend....


    3 Needed:

    COLD FEET: Ik zie dat je een aantal DVDs van Coupling hebt. Probeer Cold Feet ook ns! Mooie Britse serie over het leven van een groep 30'ers...

    DIE HARD 2 + 3: Wel deel 1 maar niet 2 en 3?? tsss....

    SUMMER OF SAM: Als je Do the Right Thing hebt moet je maar ns bij je plaatselijke Blokker gaan kijken of je Summer Of Sam nog ergens voor een eurootje of 3 in de grabbelbakken ziet liggen... Ik vond t een aanrader, met verrassende rollen van John Leguizamo en Adrien Brody!

    En nu ik: http://www.intervocative.com/dvdcoll...darkhelmet1976
    [ok, die DVD van Jan Smit mag je buiten beschouwing laten, dat was n verjaardagskadootje van mn vrienden... :wink: ]
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  14. #39

    Standaard

    Martijntje
    Beste 3:
    Raging Bull Ultimate edition
    Prachtige film en een superrol van Robert de Niro.

    City of God
    ijzersterke film over het leven in de braziliaanse sloppenwijken.

    Taxi Driver collectors edition
    Weeral een prachtige film van scorsese met de Niro.

    Heel moeilijk kiezen omdat je een heleboel sterke films hebt die noemenswaardig zijn.

    Slechtste 3:
    Book of Shadows: Blair Witch 2: Widescreen Collector's Edition
    Deze film vind ik 1 van de slechtse films ooit.

    Cube²: Hypercube
    Dit vervolg vind ik een erg slecht en erg lelijk qua effects.

    Batman & Robin
    Slechtste film uit de serie.

    Op zich valt het mee omdat je slechtste films allemaal vervolgen zijn. Ik denk ook dat je ze hebt gehaald om de collectie compleet te maken.

    3 films die je nodig hebt:
    American Beauty
    Prachtfilm en een prachtrol van Kevin Spacey. Je hebt Road to Perdition al van Sam Mendes. Deze kun je blindelings aanschaffen.

    Mulholland Drive
    Ik zie dat je een aantal thrillers in je dvdcollectie hebt staan en ik vind dat deze zeker niet mag ontbreken.

    Rocky 2,3,4
    Ik zie een aantal boks gerelateerde films; million dollar baby, cinderella man, rocky, the hurricane. Als je rocky hebt mag je 2,3,4 gerust aanschaffen. Misschien de hele box met alle 5 delen?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ceejay
    Tommycat,

    kan me wel vinden in jouw commentaar, Barton Fink is zonet besteld bij mediadis voor 8,99 € :wink:
    CJ
    Of je koopt hem 3 voor 15 euro bij FRS of van leest
    Dead suckers coming back for dinner.
    drukken!

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilll_nelus
    Citaat Oorspronkelijk gepost door ceejay
    Tommycat,

    kan me wel vinden in jouw commentaar, Barton Fink is zonet besteld bij mediadis voor 8,99 € :wink:
    CJ
    Of je koopt hem 3 voor 15 euro bij FRS of van leest
    Gecheckt bij FRS Belgie, niet op voorraad, niet te bestellen...

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    @ Tommycat:

    3 Best:

    BEASTIE BOYS VIDEO ANTHOLOGY: Een woord: RESPECT! Al is t alleen maar voor de über-geniale clip van Sabotage!!
    3 Worst:

    BJORK: GREATEST HITS: Ik word enorm zenuwachtig van dat mens.. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk... :wink:

    CLERKS: Collector's Series -> Vervangen door Clerks X! En dan t liefst gesigneerd door Kevin Smith, te bestellen op www.jayandsilentbob.com

    3 Needed:

    COLD FEET: Ik zie dat je een aantal DVDs van Coupling hebt. Probeer Cold Feet ook ns! Mooie Britse serie over het leven van een groep 30'ers...

    DIE HARD 2 + 3: Wel deel 1 maar niet 2 en 3?? tsss....

    SUMMER OF SAM: Als je Do the Right Thing hebt moet je maar ns bij je plaatselijke Blokker gaan kijken of je Summer Of Sam nog ergens voor een eurootje of 3 in de grabbelbakken ziet liggen... Ik vond t een aanrader, met verrassende rollen van John Leguizamo en Adrien Brody!
    Bedankt,
    Er zijn ook mensen die helemaal zenuwachtig worden van de beasty boys en het maar herrie vinden. Ik denk dat dat gewoon te maken heeft met gewenning. Als je eenmaal de bjork hook te pakken hebt dan laat het je niet meer los. Ik had dat grappig genoeg bij het nr uit Leon. En alleen de clips van haar zijn al de moeite waard om te 1 x te zien.

    Ik weet dat ik nog een aantal titels best kan upgraden. Maar dat heeft weinig prioriteit. Vooral als de uitgaves die ik heb al van een behoorlijke kwaliteit zijn zoals die van Clercs en ESOTSM. Maar misschien ga ik dat nog wel eens doen. Maar dan moet eerst me wishlist leeg zijn en dat gaat nog wel even duren schat ik :wink:

    Ik ga zeker eens kijken naar cold feet. Heb geloof ik ooit half een aflevring zien langskomen. Maar ik ga deze eens downloaden om te kijken of ik het wat vind.

    Over die hard 2 en 3. Ik vond vooral 3 echt niet sterk. Die HArd 2 vond ik nog wel leuk maar ook niet meer dan dat. De eerste was gewoon een geweldige actiefilm die echt van invloed is geweest op alle andere actiefilms daarna, Deel 2 en 3 zijn gewoon een stuk minder. En ik ben niet iemand die alle vervolg delen hoef te hebben als ze niet goed zijn. Ik heb bijvoorbeeld alleen batman 1 en returns en niet die 2 crappy vervolgen. Robocop, Predator, jaws enz geldt hetzelfde voor.

    En als laatste summer of sam. Hoe graag ik die film ook goed wilde vinden. Hij deed me gewoon te weinig. Zeker als je hem vergelijkt me het geweldige Do the Right Thing. [/quote]
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    @ Tommycat:

    3 Best:

    BEASTIE BOYS VIDEO ANTHOLOGY: Een woord: RESPECT! Al is t alleen maar voor de über-geniale clip van Sabotage!!
    3 Worst:

    BJORK: GREATEST HITS: Ik word enorm zenuwachtig van dat mens.. Maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk... :wink:

    CLERKS: Collector's Series -> Vervangen door Clerks X! En dan t liefst gesigneerd door Kevin Smith, te bestellen op www.jayandsilentbob.com

    3 Needed:

    COLD FEET: Ik zie dat je een aantal DVDs van Coupling hebt. Probeer Cold Feet ook ns! Mooie Britse serie over het leven van een groep 30'ers...

    DIE HARD 2 + 3: Wel deel 1 maar niet 2 en 3?? tsss....

    SUMMER OF SAM: Als je Do the Right Thing hebt moet je maar ns bij je plaatselijke Blokker gaan kijken of je Summer Of Sam nog ergens voor een eurootje of 3 in de grabbelbakken ziet liggen... Ik vond t een aanrader, met verrassende rollen van John Leguizamo en Adrien Brody!
    Bedankt,
    Er zijn ook mensen die helemaal zenuwachtig worden van de beasty boys en het maar herrie vinden. Ik denk dat dat gewoon te maken heeft met gewenning. Als je eenmaal de bjork hook te pakken hebt dan laat het je niet meer los. Ik had dat grappig genoeg bij het nr uit Leon. En alleen de clips van haar zijn al de moeite waard om te 1 x te zien.

    Ik weet dat ik nog een aantal titels best kan upgraden. Maar dat heeft weinig prioriteit. Vooral als de uitgaves die ik heb al van een behoorlijke kwaliteit zijn zoals die van Clercs en ESOTSM. Maar misschien ga ik dat nog wel eens doen. Maar dan moet eerst me wishlist leeg zijn en dat gaat nog wel even duren schat ik :wink:

    Ik ga zeker eens kijken naar cold feet. Heb geloof ik ooit half een aflevring zien langskomen. Maar ik ga deze eens downloaden om te kijken of ik het wat vind.

    Over die hard 2 en 3. Ik vond vooral 3 echt niet sterk. Die HArd 2 vond ik nog wel leuk maar ook niet meer dan dat. De eerste was gewoon een geweldige actiefilm die echt van invloed is geweest op alle andere actiefilms daarna, Deel 2 en 3 zijn gewoon een stuk minder. En ik ben niet iemand die alle vervolg delen hoef te hebben als ze niet goed zijn. Ik heb bijvoorbeeld alleen batman 1 en returns en niet die 2 crappy vervolgen. Robocop, Predator, jaws enz geldt hetzelfde voor.

    En als laatste summer of sam. Hoe graag ik die film ook goed wilde vinden. Hij deed me gewoon te weinig. Zeker als je hem vergelijkt me het geweldige Do the Right Thing.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jorra
    Martijntje
    Beste 3:
    Raging Bull Ultimate edition
    Prachtige film en een superrol van Robert de Niro.

    City of God
    ijzersterke film over het leven in de braziliaanse sloppenwijken.

    Taxi Driver collectors edition
    Weeral een prachtige film van scorsese met de Niro.

    Heel moeilijk kiezen omdat je een heleboel sterke films hebt die noemenswaardig zijn.

    Slechtste 3:
    Book of Shadows: Blair Witch 2: Widescreen Collector's Edition
    Deze film vind ik 1 van de slechtse films ooit.

    Cube²: Hypercube
    Dit vervolg vind ik een erg slecht en erg lelijk qua effects.

    Batman & Robin
    Slechtste film uit de serie.

    Op zich valt het mee omdat je slechtste films allemaal vervolgen zijn. Ik denk ook dat je ze hebt gehaald om de collectie compleet te maken.

    3 films die je nodig hebt:
    American Beauty
    Prachtfilm en een prachtrol van Kevin Spacey. Je hebt Road to Perdition al van Sam Mendes. Deze kun je blindelings aanschaffen.

    Mulholland Drive
    Ik zie dat je een aantal thrillers in je dvdcollectie hebt staan en ik vind dat deze zeker niet mag ontbreken.

    Rocky 2,3,4
    Ik zie een aantal boks gerelateerde films; million dollar baby, cinderella man, rocky, the hurricane. Als je rocky hebt mag je 2,3,4 gerust aanschaffen. Misschien de hele box met alle 5 delen?
    Thanks jorra!

    Even mijn commentaar:

    Best 3: Taxi Driver en Raging Bull staan idd zeer hoog in mijn persoonlijke Top10! Cidade De Deus heb ik pas onlangs gekocht, en nog geen gelegenheid gehad om m te kijken. Ga ik snel doen!

    Worst 3: Is idd meer een poging om de series compleet te maken. Ik moet eerlijk bekennen dat ik Blair Witch 2 en Cube2 nog nooit gezien heb! Batman en Robin lag n keer voor n euro op n rommelmarkt, en dan laat ik m echt niet liggen!! :wink:

    Needed: American Beauty staat idd hoog op mn wishlist, ben er alleen nog niet aan toe gekomen om m te kopen. Al wel n aantal maal gezien. Mulholland Drive - Nooit gezien, veel over gehoord! Ik ga eens op onderzoek uit... En ja, die Rocky box moet er idd gewoon n keer komen... :wink:

    Thanks voor je uitgebreide post!
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  20. #45

    Standaard

    Beetje doodgebloed topic dit?

    Jammer, ik vond t wel aardig!
    There's only ONE "Return"... And it ain't of The King, it's of The Jedi!

    Three-Star Trader | 725+ op eBay [100%]

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martijntje
    Beetje doodgebloed topic dit?

    Jammer, ik vond t wel aardig!
    Jah erg leuk !!! ik ga mijn collectie ook op het internet zetten
    Dan zal ik naar mijn inzicht proberen om iemand te beoordelen zoals hier gedaan word zeg maar.
    I love it when a plan comes together!!

  22. #47

    Standaard

    @ Jorra

    Best 3:
    Finding nemo: een prachtig meesterwerkje door Pixar met Disney. Een film die menig kind en volwassen zeker meer dan een glimlach op het gezicht bezorgd.

    Kill Bill 1 & 2: Alleen als ik de titel zie heb ik alweer zin om deze te gaan kijken, wat een geweldige films!

    The Shawshank Redemption: Alles klopt gewoon in deze film, de Morgan Freeman speelt erg sterk in deze film. Prachtfilm, met een einde waar ik zelf ook niet zo aangedacht heb [spoiler:37f6377bfb] jaren en jaren met een zo'n klein dingetje graven en kloppen tegen de muur en dan uiteindelijk vrij komen [/spoiler:37f6377bfb]

    Worst 3:
    Don't be a Menace to South Central While Drinking Your:
    geen echte slechte film hoor maar absoluut niet briljant, dit is dan ook zo'n dvd die je voor een paar euro meeneemt.

    Island on Fire.
    Jackie Chan is wel leuk soms in films, toch zie ik hem liever meedoen in Rush hour, Shanghai Nights etc. Ik vond deze film op erg veel momenten tekort schieten

    Street Fighter 2.
    Tja, ik vond het computerspelletje op de SNES altijd wel leuk, maar de tekenfilm vond ik altijd wel wat tegenvallen. Ach ja ieder zijn smaak toch.


    Needed 3:
    Infernal Affairs: Gezien je smaak denk ik deze je ook wel zal bevallen

    X-men: Ik zie dat je deel 2 hebt. Veel mensen vinden deel 2 beter dan deel 1, maar deel 1 is toch ook zeker de moeite waard.

    Die Hard: Een echte goede actie film. Strak acteer werk en vette shots!
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •