Pagina 15 van 35 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 856 worden weergegeven.

Discussie: Superman Returns

  1. #351

    Standaard

    Ik snap alleen van het verhaal dat in de trailer te zien is niet helemaal. Is dit nou eigenlijk Superman 4 of staat deze los van de vorige 3?
    Impressive MOST Impressive!

  2. #352

    Standaard

    Als ik de trailer goed gevolgd heb...

    Is Superman weer teruggekeerd(hij is kennelijk ergens wezen relaxen? ) en is Lois Lane ondertussen getrouwd en heeft ze een kind.

  3. #353

    Standaard

    ADEMBENEMEND!

    Ik ben al vanaf een klein jochie fan van Superman en kan dus NIET wachten om deze te zien! Ziet er fantastisch uit!
    Superman Returns

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Sneep
    Ik snap alleen van het verhaal dat in de trailer te zien is niet helemaal. Is dit nou eigenlijk Superman 4 of staat deze los van de vorige 3?
    Superman 4
    Vorige 3

    Ben je Quest for Peace vergeten oftewel Superman IV ?

    Het verhaal [spoiler:9f67b68cbd]zover ik heb begrepen is dat Superman een aantal jaren is weggeweest.
    Dat wordt hem denk ik niet in dank afgenomen. Lex Luthor gaat op zoek naar hem en komt zo in zijn Fortress of Solitude terecht.
    Dat kind zal vast niet van Lois Lane zijn. "OR HAS SHE" zie citaat.[/spoiler:9f67b68cbd]

    Following a mysterious absence of several years, the Man of Steel comes back to Earth in the epic action-adventure Superman Returns, a soaring new chapter in the saga of one of the world's most beloved superheroes. While an old enemy plots to render him powerless once and for all, Superman faces the heartbreaking realization that the woman he loves, Lois Lane, has moved on with her life. Or has she? Superman's bittersweet return challenges him to bridge the distance between them while finding a place in a society that has learned to survive without him. In an attempt to protect the world he loves from cataclysmic destruction, Superman embarks on an epic journey of redemption that takes him from the depths of the ocean to the far reaches of outer space.

    Vind het overigens schitterend dat Marlon Brando de rol van Jor-El heeft opgepakt. Alleen is de man al wat jaartjes dood.
    Ze hebben footage uit de eerste 2 films gebruikt en deze verwerkt in de nieuwe film.

  5. #355
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Correctie, er was ook nog ongebruite footage voor Superman 2, die dankzij de regisseur die de leiding van Donner overnam op de montagetafel achter is gebleven.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

  6. #356

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chimera01
    Correctie, er was ook nog ongebruite footage voor Superman 2, die dankzij de regisseur die de leiding van Donner overnam op de montagetafel achter is gebleven.
    ja, dat bedoelde ik ook. Thnxs

  7. #357

    Standaard

    Ben waarschijnlijk de enige hier die de trailer niet bijzonder vind

  8. #358

    Standaard

    Je merkt de strakke Singer op aan de beelden, maar de trailer op zich is inderdaad wel povertjes in elkaar geflanst en laat alles behalve een indruk na. That makes me number two.

  9. #359

    Standaard

    En number three.
    Het jammere vind ik dat het zo enorm in stijl is met de vorige films.
    Op sommige punten is dat goed, maar aan de andere kant vond ik Gene Hackman (fantastische acteur) allesbehalve een goede Luthor!
    Luthor is niet grappig, die is de aardsvijand van Superman. Dan verwacht je iets meer dan een clown.
    En uit de trailer begrijp ik helaas dat Spacey dezelfde kant opgaat.

    Toch ben ik erg benieuwd naar de film. Maar de trailer maakt me er niet warm voor!

  10. #360

    Standaard

    Wat een negativiteit over deze trailer!

    Voor mij is deze trailer veel veel beter dan die van X3 of POTC!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  11. #361

    Standaard

    Vind het er ook waanzinnig uitzien. Komt veel mooier over dan x3 imho. Ik vind Lois trouwens ONWIJS op Angela Schijf lijken. Leuk voetjesvrijen ook in de trailer, sweeet!

  12. #362

    Standaard

    Oh, maar de trailer van X-Men vind ik ook niet veelbelovend. Want hoewel die trailer net iets beter in elkaar is gezet, ontbreekt daar de strakke touch van Singer in elke frame. En Pirates mocht wat bombastischer en more catchy. Maar het zijn trailermakers die tot dat resultaat komen, niet de filmmakers. Vandaar dat ik de Superman trailer maar zozo vond.

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Maar het zijn trailermakers die tot dat resultaat komen, niet de filmmakers.
    Sorry, maar volgens mij zijn regiseurs wel degelijk betrokken bij bij het maken van de trailers.

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Maar het zijn trailermakers die tot dat resultaat komen, niet de filmmakers.
    Sorry, maar volgens mij zijn regiseurs wel degelijk betrokken bij bij het maken van de trailers.
    Volgens mij niet altijd. Ik heb gisteren de documentaire op de DVD van The Fly II gezien en daarin zei de regisseur dat hij had gevraagd aan de marketing afdeling om de slogan 'Like Father, Like Son' niet te gebruiken, maar dat ze dit uiteindelijk wel gedaan hadden.

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Maar het zijn trailermakers die tot dat resultaat komen, niet de filmmakers.
    Sorry, maar volgens mij zijn regiseurs wel degelijk betrokken bij bij het maken van de trailers.
    Volgens mij niet altijd. Ik heb gisteren de documentaire op de DVD van The Fly II gezien en daarin zei de regisseur dat hij had gevraagd aan de marketing afdeling om de slogan 'Like Father, Like Son' niet te gebruiken, maar dat ze dit uiteindelijk wel gedaan hadden.
    Dan ligt het eraan hoe "machtig"een filmmaker is denk ik en hoeveel hij over zijn "eigen"film te zeggen heeft. Zoe iemand al sSinger lijkt me dat hij toch wel zijn visitekaartje wil afgeven (d.m.v. de trailer) voor zijn film.

  16. #366

    Standaard

    Geweldige trailer!
    [spoiler:4c7bcb780c]Is it a plane? is it a bird? [/spoiler:4c7bcb780c]
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Maar het zijn trailermakers die tot dat resultaat komen, niet de filmmakers.
    Sorry, maar volgens mij zijn regiseurs wel degelijk betrokken bij bij het maken van de trailers.
    Frank gaf het al aan. De regisseurs die hun eigen trailer kunnen maken of inzeg hebben, hebben alle geluk van de wereld. Zelfs onder de allergrootsten heeft nog niet iedereen dat previlege. De geldschieters en dergelijke willen maar één ding, het moet opbrengen. En het zijn zij die beslissen wat er op ons word losgelaten.

    Je mag van geluk spreken als het mensen zijn die rekening houden met wat de filmmaker wilt brengen, als ze de promotie op gang zetten.

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smooth-J
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Esteban
    Maar het zijn trailermakers die tot dat resultaat komen, niet de filmmakers.
    Sorry, maar volgens mij zijn regiseurs wel degelijk betrokken bij bij het maken van de trailers.
    Frank gaf het al aan. De regisseurs die hun eigen trailer kunnen maken of inzeg hebben, hebben alle geluk van de wereld. Zelfs onder de allergrootsten heeft nog niet iedereen dat previlege. De geldschieters en dergelijke willen maar één ding, het moet opbrengen. En het zijn zij die beslissen wat er op ons word losgelaten.

    Je mag van geluk spreken als het mensen zijn die rekening houden met wat de filmmaker wilt brengen, als ze de promotie op gang zetten.
    Ik was altijd in de veronderstelling dat de regiseur dat deed, die kan toch ook veel beter het gevoel van de film over brengen. Kijk naar PJ en LotR.

  19. #369

    Standaard

    Zo zou het inderdaad moeten zijn. Neem bevoorbeeld de lange trailer van Elizabethtown door Cameron Crowe en bekijk dan de trailers die achteraf kwamen. Dat zegt genoeg. Gelukkig zijn er regisseurs die hun eigen trailers mogen showen.

  20. #370

    Standaard

    Superman documentaire trailer mét nieuwe beelden van Superman Returns!!!!

    http://www.totaleclips.com/player/Sp...43&playerid=65

    Veel kijkplezier!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  21. #371

    Standaard

    Mooi stukje zeg. Ik kan niet meer wachten op de film als de DVD 8)
    Hopelijk brengen ze niet te veel versies van Superman Returns uit en de andere, want ik ben toch gek genoeg om alles te kopen :P

    Thanks voor de link :wink:
    The Superman Returns

  22. #372

    Standaard

    Graag gedaan hoor Melvinrijk!

    Oja: Voor de Belgen en Nederlanders die interesse hadden voor de avant-première in Kinepolis Antwerpen:

    Warner Bros heeft laten weten dat dit niet doorgaat! Er zal dus GEEN avant-première zijn op zaterdag 8 of zondag 9 juli 2006!

    Wel is er iets nieuws!

    Op woensdag 12 juli worden diegenen die dat zelf willen verwacht in Kinepolis Brussel om samen met alle andere Supermanfans de film te gaan bekijken. De eerste voorstelling dus (in de middag dus)

    Voor meer info zie http://supermanreturns.6.forumer.com...hp?p=2492#2492

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  23. #373

    Standaard

    Eerste TV-spot online met nieuwe beelden!

    Quicktime formaat in grootste formaat:

    http://raincloud.warnerbros.com/wbmo...vspot1_500.mov

    Windows Media Player formaat in grootste formaat:

    http://raincloud.warnerbros.com/wbmo...vspot1_500.asx

    Om op te slaan op harde schijf van je desktop of laptop:

    Ga naar http://www.aintitcool.com/display.cgi?id=23302 klik rechts op Sweet spot en kies voor "doel opslaan als..." of "Save target as..."

    Groetjes

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  24. #374

    Standaard

    Er zijn al poppetjes te koop bij o.a. Bart Smit. 8)

  25. #375

    Standaard

    Aha! Goed zo! Zal vanmiddag eens tot aan Bart Smit gaan! I

    k hoop dat de Bart Smit winkels in België er ook al hebben want het merendeel van de leden op dit forum woont in Nederland!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

Pagina 15 van 35 EersteEerste ... 511121314151617181925 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •