Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 77 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    sorry maar die kleuren kloppen voor geen meter
    een beetje zwak om zoiets te zeggen.. onderbouw het tenminste.
    niks zwak,
    het balkje met erin "een gloednieuwe, speciale uitvoering" is op de foto groen/ blauw maar dat moet GRIJS zijn!
    en de teks aan vanonder aan de achterkant is te onduidelijk! :wink:
    Volgens mij ligt dat aan je monitor, bij mij is het iig gewoon zoals jij zegt hoe het moet zijn.
    ligt helemaal niet aan mijn monitor! ik ken nl de dvd waar rego ze gekocht heeft en heb er al eens eentje met mijn exemplaar vergeleken :wink:

    maar ik wil niet zeggen dat ze niet orgineel zijn he, er plakt tenslotte een hologram op, ik wil alleen maar zeggen dat de kleuren eigenlijk niet kloppen...
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  2. #52

    Standaard

    Knap dat je dat allemaal kan zien aan de hand van een foto op het internet...


  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Killing Time
    Knap dat je dat allemaal kan zien aan de hand van een foto op het internet...

    lees eerst eens mijn bovenstaande post voordat je commentaar levert
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    sorry maar die kleuren kloppen voor geen meter
    een beetje zwak om zoiets te zeggen.. onderbouw het tenminste.
    niks zwak,
    het balkje met erin "een gloednieuwe, speciale uitvoering" is op de foto groen/ blauw maar dat moet GRIJS zijn!
    en de teks aan vanonder aan de achterkant is te onduidelijk! :wink:
    kijk, als je het zo had gezegd had ik het niet zwak gevonden..
    maar zomaar zeggen dat het 'nep' is (je zegt het niet letterlijk, maar bedoeld het wel) vind ik gewoon zwak.. nu begrijp ik het wel hoor
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  5. #55

    Standaard

    Volgens mij is het kenmerk van een originele Disney dvd het stickertje op de hoes (meestal van Mickey Mouse aan het stuur van een boot) en op de disc zelf zit er binnenin (om het gat in de disc) een strookje waar allerlei Disney logo's op staan die je ziet als je de dvd beweegt in het licht.
    Bij deze dvd zie ik die strook niet zitten. Het kan natuurlijk, omdat dit een oude dvd is, dat Disney dit systeem toen nog niet hanteerde. Misschien kan iemand met het origineel in zijn bezit kijken of dit strookje er bij hun wél op zit. Als dat zo is dan zijn deze dvd's vals. Zo niet dan is het aannemelijk dat deze dvd's origineel zijn.
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  6. #56

    Standaard

    Dat is niet het geval hoor, ik heb zelf een andere Disney Dvd die 100% zeker origineel is, waar ook geen Disney Dvd ring in het midden zit. (Geloof dat het Lion King is, anders is het Alladin.)

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rego
    Dat is niet het geval hoor, ik heb zelf een andere Disney Dvd die 100% zeker origineel is, waar ook geen Disney Dvd ring in het midden zit. (Geloof dat het Lion King is, anders is het Alladin.)
    Ik zei dus ook dat het mogelijk is dat Disney dit systeem later heeft ingevoert, maar ik heb aardig wat disney dvd's en ze hebben allemaal een ring in het midden. alleen het zijn wel vrij nieuwe dvd's dus daarom kan ik het niet controleren.
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    sorry maar die kleuren kloppen voor geen meter
    een beetje zwak om zoiets te zeggen.. onderbouw het tenminste.
    niks zwak,
    het balkje met erin "een gloednieuwe, speciale uitvoering" is op de foto groen/ blauw maar dat moet GRIJS zijn!
    en de teks aan vanonder aan de achterkant is te onduidelijk! :wink:
    kijk, als je het zo had gezegd had ik het niet zwak gevonden..
    maar zomaar zeggen dat het 'nep' is (je zegt het niet letterlijk, maar bedoeld het wel) vind ik gewoon zwak.. nu begrijp ik het wel hoor
    ik heb ook helemaal niet gezegd dat ie nep is, er zit tenslotte een hologram op :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  9. #59

    Standaard

    ik heb die dvd ook hier liggen en deze is inderdaad origineel

  10. #60

    Standaard

    Ik wil ook helemaal niets zeggen, ik heb maar maar ca. 1200 dvd's en allemaal origineel.....

    Quote:

    >>>ik wil niet zeggen dat ze niet orgineel zijn he, er plakt tenslotte een hologram op, ik wil alleen maar zeggen dat de kleuren eigenlijk niet kloppen...<<<< end Quote.

    En daar wringt bij mij de schoen, ik heb even mijn collectie nagekeken, en ik heb 3 verschillende disney hologrammen in mijn collectie, degene op de foto zit er niet bij, ik heb genoeg hologrammen die er op lijken en daar houd het mee op. Als je het hologram op de foto ziet, dan is dat rondje waarin het kasteel staat te groot. Op een origineel hologram zit dat kasteeltje in een soort van schermpje en dat schermpje wordt weer omringd door een soort van "spaken" .... ook hologrammen worden nagemaakt......

    Ik zeg niet dat het niet origineel is... maar ik twijfel bij het zien van de foto van het hologram wel heel erg.....


    Dit zou best wel eens een heel mooi geperste namaak kunnen zijn...., ik begrijp de twijfels hier best, ze kunnen ze tegenwoordig zo mooi namaken, in China is het een heel normale zaak, daar wordt echt van alles gekopieerd.
    Have fun and enjoy your collection

  11. #61

    Standaard Sneeuwwitje en de zeven dwergen !

    Nadat ik alle reacties op dit forum had gelezen over Sneeuwwitje en de zeven dwergen dacht ik: ik moet me maar eens snel inschrijven op deze site zodat ik een reactie kan geven. Waarom? Omdat ik redelijk goed weet hoe de vork in de steel zit met de Disney DVD's van Sneeuwwitje. Ter informatie: ik verkoop zelf redelijk veel Disney Classic DVD's op ebay, vandaar ... (ja ja, wellicht word ik nu weer verguisd door een aantal lezers maar daar gaat het hier even niet om). Een hele tijd geleden kreeg ik een partij Sneeuwwitje's aangeboden tegen een lagere inkoopprijs dan gebruikelijk (normaal voor Sneeuwwitje was rond de 45 euro), nu echter voor 25 euro per stuk. Uiteraard toonde ik interesse. Ik had tegen mijn leverancier gezegd dat ik ze eerst wilde zien voordat ik definitief een besluit zou nemen. Zo gezegd, zo gedaan. Ik heb een van deze DVD's meegenomen en vergeleken met een 'echte' DVD en hierbij waren er nogal wat verschillen te constateren. Een forumlid gaf al aan dat de kleur op de voorkant van de cover bij de 'echte' DVD's grijs van kleur is (onderkant) moet zijn en niet groenachtig van kleur. Daarnaast blijken de letters op de achterkant van de hoes minder duidelijk te zijn dan de echte DVD. Daarnaast: de kleuren van de inlay (het boekje) zijn feller dan de kleuren van de inlay behorende bij de 'echte' Sneeuwwitje. Er zijn nog een aantal andere verschillen maar wat ik nog weet (ik heb de DVD's allebei onder de loep gelegd) is dat de nummers op de achterkant van de DVD zelf niet overeenkomen (hier zal vast en zeker wel een term voor zijn, voor de nummering op de DVD zelf maar dat weet ik even niet, excusez moi) .. Ik was er dus min of meer van overtuigd dat het een kopie was. Echter, navraag bij Stichting Brein leerde dat het hier geen kopie was maar daadwerkelijk een originele Sneeuwwitje DVD! Zoals bekend staan gestolen partijen et cetera geregistreerd bij Stichting Brein evenals de serienummers van geproduceerde legale DVD's. Het verhaal was dat na het produceren van de eerste Sneeuwwtije DVD's de productielijn nogmaals is opgestart om nieuwe DVD's van Sneeuwwitje te produceren (waarschijnlijk door de grote vraag, dat weet ik niet). Het zijn dus echte reguliere DVD's die alleen afwijkend zijn voor wat betreft nummering en kleurenschakering (er zit trouwens ook een hologram op). Dat ik niet blij was met dit nieuws moge duidelijk zijn omdat mijn inkoopprijzen tot die tijd veel hoger waren dan de prijs waarvoor ze nu worden aangeboden (de 'Sneeuwwitje markt' is voor mij dus om zeep geholpen maat dat is nu eenmaal het risico dat ik loop). Volgende vraag is waar ze vandaankomen? Via via heb ik begrepen dat de DVD's destijds in beslag zijn genomen door de Belgische douane (ik weet niet waarom) en dat ze nu dus zijn vrijgegeven. Op ebay is inderdaad een verkoper die de DVD's van Sneeuwwitje aanbiedt voor circa 25 euro (en ja, dezelfde verkoper biedt ook Klokkenluider van de Notre Dame deel II aan). Zelf heb ik geen Sneeuwwitje DVD's meer ingekocht want ik vind het wel best. Ik heb nog een of twee 'echte' Sneeuwwitje DVD's liggen en die bewaar ik wel tot een liefhebber ze op ebay van me koopt. Nog even dit: er is ook een verkoper op ebay die de originele DVD's aanbiedt van Sneeuwwitje voor 10 euro (hij geeft wel aan dat de hoesjes gekopieerd zijn) maar hoe dit verhaal in elkaar zit weet ik niet ... Met vriendelijke groet, blu_ray_palace!

  12. #62

    Standaard

    Prachtig,

    Dat was nog eens een snelle reactie, vreemd dat de nieuw opgestarte productie nooit de winkels heeft bereikt
    Wederom dat gemekker .... er zit ook een hologram op.... maar volgens mij is dat hologram zo nep als het maar kan, ook hologrammen worden nagemaakt. 8)

    Inkoop prijzen van 45 euro.... van 25 euro..... terwijl normale winkelprijzen daaromtrend zijn, het moet dan haast wel dat het niet helemaal fris zit met de handel in Sneeuwwitje

    Disney is niet goedkoop, maar laat klanten toch geen Sneeuwitje kopen die voor 45 euro zijn ingekocht en waar dan nog eens aan verdiend moet worden....
    Al met al vind ik het verhaal van blu_ray-palace een heel leuk sprookje om te lezen
    Have fun and enjoy your collection

  13. #63

    Standaard

    Sorry hoor, ik vind het een beetje zwak om het verhaal van Blu_ray zomaar een sprookje te noemen. Je zegt zelf al dat je 3 verschillende hologrammen in je bezit hebt, waarom zou dit dan niet gewoon een 4e kunnen zijn?

    Ik snap ook best dat er twijfels zijn door de verschil in verkoop prijs. Zeker door het verhaal van Blu_ray (die dus wel echt onderzoek heeft gedaan, wat ik van jou niet kan zeggen.) ben ik er gewoon van overtuigd dat wat ik verkoop gewoon goede releases zijn. Verder moeten we het maar aan de koper overlaten.

    Er is genoeg te zeggen voor en tegen, als iemand ze nog wil bestellen dan hoor ik het wel, want hier kom je er toch niet uit. Ik ga er iig van uit dat het gewoon officiele dvds zijn, anders zou ik ze niet eens aanbieden.

  14. #64

  15. #65

    Standaard

    Rego,

    Quote: >>>>(die dus wel echt onderzoek heeft gedaan, wat ik van jou niet kan zeggen.) end Quote

    who the f@ck is blu_ray_palace
    Ik verzamel al vanaf het begin originele DVD's , ik kom in allerlei winkels, markten, feesten, zwarte markten, tweedehands winkels en heb waarschijnlijk meer dvd's door mijn handen laten gaan als jij, ik heb geen onderzoek gedaan?
    Er is niets dat erop wijst dat jouw DVD's WEL origineel zijn, op de paar wazige berichten na dan, het zou toch wel heel vreemd zijn dat toevallig voor jouw partijtje Sneeuwitjes door Disney uitgever een speciaal wat minder gedetailleerd hologram op de markt is gebracht

    Natuurlijk bied je hier geen bootlegs, illigale kopiën aan, dat mag ook helemaal niet, je hebt de partij zelf ook in goed vertrouwen gekocht :wink: , en als anderen er tevreden mee zijn en kunnen het niet van echt onderscheiden, dan is toch iedereen blij, die Chinezen die kunnen heus wel aardig kopiëren.....
    Have fun and enjoy your collection

  16. #66

    Standaard Sneeuwwitje

    Leuk om te zien dat het verhaal zo snel wordt gelezen ! Enfin, ik hoef hier niemand te vertellen dat Disney Classics maar een beperkte tijd in de winkel verkrijgbaar zijn en dat vanwege schaarste de prijs daarna vanzelf stijgt. En voor wat de ongelovige Thomassen betreft: IK verkoop geen rotzooi, alleen O R I G I N E L E DVD's (is dat ook alweer even gezegd). Tja, iedereen moet zelf maar weten wat hij van mijn verhaal denkt (ik heb de wijsheid ook niet in pacht) en of dit weer een vierde hologram zou zijn weet ik niet. Ik heb de DVD alleen vergeleken met mijn eigen DVD en mijn verhaal hier gedaan. Voor diegenen die willen weten wie ik bedoel op ebay die de DVD's van Sneeuwwitje voor 10 euro aanbiedt, hierbij de link:
    http://cgi.ebay.nl/Disney-DVD-Sneeuw...QQcmdZViewItem
    Mogen jullie zelf jullie mening geven (zijn feedback is nagenoeg 100% en dat geeft ook wel iets aan lijkt me). Tot later en succes met het al dan niet beslissen of jullie de DVD (waar dan ook en van wie dan ook) kopen

  17. #67

    Standaard

    Blu_ray_palace,

    Leuk te weten dat je alleen originele DVD's verkoopt, en dat degene naar wie je verwijst hele goede kwaliteit geperste dvd kopietjes verkoopt en dat hij tevreden klanten heeft.

    Kijk, als je weet dat je voor 10 euro (excl. verzendk.) een geperst kopietje koopt, dan is het allemaal nog een vrij "eerlijke handel" , maar de klant weet het, en de handelaar weten het, had Disney het gewilde object maar gewoon in de verkoop moeten laten.... , mensen willen iets, en als het er niet is, dan onstaat er vanzelf een soort van handel die niet hoort, maar wel is uitgelokt (denk aan bijvoorbeeld de drooglegging in Amerika :wink: ) waar een vraag is ontstaat een markt

    Alleen de klant besluit of hij willens en wetens hieraan meewerkt, hij is tenslotte net zo schuldig als de verkoper ( steler/heler/koper), ik vind dat iets """"beter""""als dat het zogenaamd allemaal legaal zou zijn en dat de klant zegt, ja maar ik wist het niet(denk aan de 2e wereldoorlog, ich hab es nicht......) als het transparant is, dan heeft men tenminste nog een eerlijke keuze als klant om te kiezen of men dan wel of niet legaal of illegaal tot aanschaf wil overgaan.

    Kan je beter terecht bij het adres waar jij naar verwijst, hoef je tenminste geen 15 euro extra te betalen voor een nep hologram..... ik vraag mij af wanneer Disney Sneeuwwitje weer op de markt gaat brengen, of wachten ze af dat de markt verzadigd is met kopiën en er niemand meer op zit te wachten

    Persoonlijk raad ik niemand aan om iets te kopen dat niet legaal is, maar ik vraag mij wel af wat de reden is van Disney om Sneeuwwitje niet gewoon in de verkoop te hebben, al zou het tegen een hoge prijs zijn... er is tenslotte ook nog een gezegde dat zegt, wie het onderste uit de kan wil krijgt het deksel op zijn neus
    Have fun and enjoy your collection

  18. #68

    Standaard Re: Sneeuwwitje

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blu_ray_palace
    Leuk om te zien dat het verhaal zo snel wordt gelezen ! Enfin, ik hoef hier niemand te vertellen dat Disney Classics maar een beperkte tijd in de winkel verkrijgbaar zijn en dat vanwege schaarste de prijs daarna vanzelf stijgt. En voor wat de ongelovige Thomassen betreft: IK verkoop geen rotzooi, alleen O R I G I N E L E DVD's (is dat ook alweer even gezegd). Tja, iedereen moet zelf maar weten wat hij van mijn verhaal denkt (ik heb de wijsheid ook niet in pacht) en of dit weer een vierde hologram zou zijn weet ik niet. Ik heb de DVD alleen vergeleken met mijn eigen DVD en mijn verhaal hier gedaan. Voor diegenen die willen weten wie ik bedoel op ebay die de DVD's van Sneeuwwitje voor 10 euro aanbiedt, hierbij de link:
    http://cgi.ebay.nl/Disney-DVD-Sneeuw...QQcmdZViewItem
    Mogen jullie zelf jullie mening geven (zijn feedback is nagenoeg 100% en dat geeft ook wel iets aan lijkt me). Tot later en succes met het al dan niet beslissen of jullie de DVD (waar dan ook en van wie dan ook) kopen
    Dank u voor de link van ebay ik heb deze maar is besteld.
    Als ik de dvd aan krijg zullen het direkt zien of het een bootleg is of een legale ik heb wel mijn twijfels er over ik ben 90 % zeker dat het namaak is van china.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  19. #69

    Standaard

    Lol, wat een geneuzel is deze thread zeg. Welles, nietes, welles, nietes...
    Laat iemand met een vertrouwde naam op dit forum even navraag doen bij Brein net als Blu heeft gedaan. Al dat gemekker is nergens voor nodig.
    Er gaat misschien 1 week overheen maar dan heb je wel zekerheid.

    Disney, tja, dat stel eikels brengt meer "limited" classic blikken op de markt dan gewone DVDs, raar volk. En maar klagen over nep artikelen uit China...tsk tsk tsk...

  20. #70

    Standaard Sneeuwitje

    De reden waarom Disney volgens mij bepaalde DVD's maar eens in de 7 tot 10 jaar (zoals Belle en het Beest de luxe versie weer in 2013 geloof ik) opnieuw in omloop brengt is omdat ze willen graag zien dat de ouders voor elke nieuwe generatie (kinderen) de DVD's kopen (dat is volgens mij een redelijk verdedigbaar argument). Elke nieuwe generatie groeit zo op met Disney. Uiteraard gaat het bij Disney (net zoals bij elk ander bedrijf) om de winst. Door elke keer weer gelimiteerde opgaves voor een bepaalde tijd uit te brengen kunnen ze de prijs kunstmatig hoog houden wat meer winst oplevert. Let op wat ik voorspel: zojuist is lady en de vagebond verschenen, over 7 jaar verschijnt deze weer en dan weer met meer extra's ... ouders kopen opnieuw de DVD voor hun kinderen, verzamelaars kopen weer de DVD omdat er nog meer extra's opzitten en zo blijft de geldmachine wel draaien. Misschien redeneer ik wel te eenvoudig, eigenlijk zou iemand eens navraag moeten doen bij Buena Vista om te vragen hoe het verhaal echt in elkaar zit. Daarnaast is het volgens mij zo dat op het moment dat alle Disney DVD's tegelijkertijd in de winkel te koop zijn de exclusiviteit er een beetje van af is en dat wil Disney natuurlijk niet. Nog een reden: op het moment dat weer een classic in de winkel komt (kleine zeemeermin in oktober van dit jaar) kan weer volop geadverteerd worden wat natuurlijk handenvol geld kost (en ook karrenvrachten geld oplevert). Disney kan niet voor alle Disney classics zoveel reclame maken, way too expensive. Om een lang verhaal kort te maken: het is een uitstekend marketinginstrument dat ze hebben bedacht maar heeft als nadeel dat het voor verzamelaars wel erg moeilijk is om aan de DVD's te komen. ik vraag me trouwens af wanneer Saludos Amigos eens gaat uitkomen hier in Nederland. My guess: nu niet en nooit niet omdat de kosten niet opwegen tegen de baten (de markt is hier veel te klein, dat is meteen de reden waarom hier geen DVD's verschijnen met allerlei extra's zoals de regio 1 DVD's), het is een eenvoudige kosten baten analyse ... vr.groet, blu_ray_palace (en allemaal een prettig weekend!)

  21. #71

    Standaard

    Even vergeten: er is toch op 24 mei 2006 een boeke verschenen met daarin alle informatie over Disney classic DVD's, volgens mij staat daar ook in vermeld wanneer alle DVD's weer opnieuw worden uitgebracht. Heeft iemand al zo'n boekje kunnen kopen en zo ja, waar en wat is de prijs hiervan? ... af en toe eens checken op www.disneyinfo.nl en dan kom je zo nu en dan wel eens iets te weten blu_ray_palace

  22. #72

    Standaard

    Ik word een beetje moe van deze thread. Ik wil dolgraag een Sneeuwwitje dvd kopen, maar ik wil ook 100% zeker weten dat ze echt zijn. Kan een grote naam op dit forum en die-hard Disney fan, zoals Richard Boon bijvoorbeeld, even uitsluitsel geven of deze aankoop te vertrouwen is.
    "Blessed are the meek for they shall inherit the earth" - Al Swearengen

  23. #73

    Standaard

    Filmfan1988,

    Quote:

    Ik word een beetje moe van deze thread. Ik wil dolgraag een Sneeuwwitje dvd kopen, maar ik wil ook 100% zeker weten dat ze echt zijn. Kan een grote naam op dit forum en die-hard Disney fan....
    End quote

    Komt ie, een GROTE NAAM, durf ik zelf dus wel even voor te spelen in dit geval, en je had het al op je vingers kunnen natellen, zegt dat je 99,99999% kans loopt dat je een heel mooi nagemaakt exemplaar aanschaft. Zelfs het hologram is nagemaakt, alleen daaraan kun je al zien dat het neppers zijn. Voor een echt originele ben je maar zo 80 euro kwijt, dat is als er een eigenaar van wil scheiden dan, ze zijn gewild en origineel niet in de winkel te koop, dus ook niet op het internet en zeker niet bij bosjes tegelijk en ook niet in partijtjes die spookachtig zomaar :wink: ergens opduiken.

    Als je een Sneeuwwitje voor 25 euro aanschaft krijg je wel een mooie originele geperste bootleg, met een redelijk nagemaakte cover en ze hebben er ook nog eens een nep hologram opgeplakt, , die van rond een eurootje of 10 is waarschijnlijk een persing van dezelfde serie, maar nu met een iets minder fraaie cover en zonder nephologram.

    Kom, wordt eens wakker, lees eens tussen de regels door en begrijp dan wat er staat. Je wil 100% zekerheid in 1 ding kan ik je dat geven.... we gaan allemaal dood.... 8)

    Was mijn antwoord duidelijk genoeg ,als je de DVD wilt, gewoon bestellen, en spreek af met de verkoper, dat als de kwaliteit niet bevalt, of je hem dan terug mag sturen, en om de verkoper dan nog een beetje terwille te zijn, beloof je zelf op te draaien voor de verzendkosten.....
    Have fun and enjoy your collection

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Voor een echt originele ben je maar zo 80 euro kwijt, dat is als er een eigenaar van wil scheiden dan...
    nou ik heb anders toch wel een 100% orgineel exemplaar te koop in mijn topic voor 35euro incl. verzenden, 80euro ga je er NOOIT voor vangen hoor :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  25. #75

    Standaard

    Mokka,

    Misschien heb je al een klant, 35 euro voor het echte origineel is momenteel niet te duur, ik heb ze voor rond de 55 euro en meer gezien op diverse marktplaatsen.

    Als je Filmfan als klant krijgt, dan kun je misschien een afspraak maken over de originaliteit.... BTW, is die van jou nieuw en in seal of gewoon een keurig gebruikt exemplaar zonder krassen en andere beschadigingen?

    Het hologram zegt niets, het hologram dat ik op deze topic zag is volgens mij een nepper.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •