Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 31 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Monthy Python & the Holy Grail

    Volgens mij is er nog geen thread van hier (tenminste search 'holy grail' gaf 0 als resultaat) dus laat ik maar eens beginnen:
    V&D €31.99
    Iemand anders betere prijzen?
    Het gaat hier om de 2 DVD set met nederlandse ondertiteling.

  2. #2

    Standaard

    Ik krijg 34 resultaten, maar goed......had hem al een tijdje geleden binnen voor 16.99 pond, das iets van 60 piek ofzo...heb verder nog niet echt gelet op de prijs, maar zal wel weer schandalig duur zijn
    "The things you own end up owning you" - Fight Club

  3. #3

    Standaard DVD Outlet

    DVD outlet 29.98 inclusief verzendkosten

  4. #4

    Standaard

    Ik krijg 34 resultaten, maar goed......
    Misschien omdat je over alle forums gezocht heb, in 'pricewatch' zelf kreeg 0 als resultaat. Heeft iemand m al bij FRS gezien? 30 is nog behoorlijk prijzig, hoewel 't wel waard is op zich.

  5. #5

    Standaard

    Bij MM arena was hij 25.95, maar hij scande 24.95!!!
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  6. #6

    Standaard

    Bij de FRS in Groningen was ie 31,99 euro
    StarTrader +41 BronzeTrader +15 DVDcollectie
    - what we do in life echoes in eternity -

  7. #7

    Standaard

    voorlopig bij de makro voor iets van €23 nog wat

  8. #8

    Standaard

    Bij de MediaMarkt in Groningen was hij vrijdag € 27,50

    Niet echt goedkoop, maar ik kon hem toch niet laten liggen

  9. #9

    Standaard

    Ik heb hem bij de vrijeplaatwinkel in Lisse (of all places) gekocht voor 31,99. idd een beetje duur, maar ik kon hem niet laten liggen...
    De Extra's die erop staan zijn echt geweldig!! Vooral de Lego-poppetjes!
    Ook een leuke Feature is het konijn. Gedurende de film licht er een konijn op waarmee je wat leuke weetjes tevoorschijn kan laten komen.

    Ik zag op de site van frs ook dat ze Life of Brian hebben voor €8,99. Deze heb ik nog niet zien liggen... Iemand anders wel??

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charleybaak
    Ik zag op de site van frs ook dat ze Life of Brian hebben voor €8,99. Deze heb ik nog niet zien liggen... Iemand anders wel??
    Ja, ik heb hem al een paar maanden. Gekocht bij MusicStore. Geen idee meer voor hoeveel.

    Ik heb The Holy Grail trouwens voor 28,99 euro gekocht bij FRS in Gorinchem.

  11. #11

    Standaard

    Ik vraag me af of ik dit goed gezien heb maar bij Intertoys in Zwolle zag ik 'm volgens mij liggen voor 15,95. Tenminste: onder de plank van het rek waarop ie stond hing een plakaat met die prijs. Misschien dat dit een fout was, maar heeft iemand dit ook gezien?

    Richard

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Charleybaak
    Ik zag op de site van frs ook dat ze Life of Brian hebben voor €8,99. Deze heb ik nog niet zien liggen... Iemand anders wel??
    NIET kopen die Life Of Brian!!! Erg slechte beeldkwaliteit (bovendien 4:3), gewoon stereo geluid, stomme spelfout op de voorkant van de hoes ("Monthy Phyton" in plaats van "Monty Python"), kortom: ik heb videobanden van betere kwaliteit gezien!!! Kwestie van wachten tot er net zo'n soort release van komt als van de Holy Grail...

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jamie


    NIET kopen die Life Of Brian!!! Erg slechte beeldkwaliteit (bovendien 4:3), gewoon stereo geluid, stomme spelfout op de voorkant van de hoes ("Monthy Phyton" in plaats van "Monty Python"), kortom: ik heb videobanden van betere kwaliteit gezien!!! Kwestie van wachten tot er net zo'n soort release van komt als van de Holy Grail...
    Of (als je er een beetje geld voor over hebt) gewoon de Criterion-editie kopen. Geweldige uitgaaf (zie http://www.criteriondvd.com/details.asp?spine=61).

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jamie
    NIET kopen die Life Of Brian!!! Erg slechte beeldkwaliteit (bovendien 4:3), gewoon stereo geluid, stomme spelfout op de voorkant van de hoes ("Monthy Phyton" in plaats van "Monty Python"), kortom: ik heb videobanden van betere kwaliteit gezien!!! Kwestie van wachten tot er net zo'n soort release van komt als van de Holy Grail...
    Klopt, de DVD is niet echt bijzonder. Als je op zoek bent naar een mooie uitgave, zal ik deze laten liggen. Ik heb hem alleen gekocht omdat ie goedkoop was en ik de film erg leuk vond.

  15. #15

    Standaard

    Ik zag op de site van frs ook dat ze Life of Brian hebben voor €8,99. Deze heb ik nog niet zien liggen... Iemand anders wel??
    Ik heb zelf de 'Life of Brian' met 'Time Bandits' combi. Samen in een verpakking voor ik geloof ook €8,99 bij de FRS. Qualiteit is matig, maar zoals eerder gezegd, het is goedkoop en de film Life of Brian is supertof. Ik zie Time Bandits als 'extra' hoewel het een python film is, is het nivo toch wel anders in vergelijking met de echte Monthy python films.

  16. #16

    Standaard

    Monty Python & the Holy Grail (2-dvd) Media Markt Groningen 9.99 euro

  17. #17

    Standaard

    €13.99 (2disc) Media Markt Den Haag
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zwelgje
    Monty Python & the Holy Grail (2-dvd) Media Markt Groningen 9.99 euro
    @#!^&#&^@!# laatst daar voor zo'n 14 euro gekocht... hij gaat weer lekker.

  19. #19

    Standaard MM Rijswijk

    MM Rijswijk - EUR 13,99 - vr 14-12 NL-2 DVD-uitvoering. Stapel op het eiland, winkelzijde

  20. #20
    JeroenD
    Guest

    Standaard

    Weet iemand hoe duur hij is in Groningen bij de MM. Ik kon net uit Leeuwarden maar daar is hij 26.99

  21. #21

    Standaard

    van leest 12,99

    EDIT:

    nu deze goedkoop is wil Life of Brian & Meaning of Life ook wel binnenkort halen, weklke is aan ta bevelen, ik heb deze thread al eens doorgenomen en aantal sites maar echt duidelijk is net niet ...


    is er voor Life of Brian & Meaning of Life ook een editie die te vergelijken is met de 2-disc van Holy Grail met NL subs, Waar???

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    van leest 12,99

    EDIT:

    nu deze goedkoop is wil Life of Brian & Meaning of Life ook wel binnenkort halen, weklke is aan ta bevelen, ik heb deze thread al eens doorgenomen en aantal sites maar echt duidelijk is net niet ...


    is er voor Life of Brian & Meaning of Life ook een editie die te vergelijken is met de 2-disc van Holy Grail met NL subs, Waar???
    Ik ben je wel aan het helpen zeg.
    Het is mij niet echt duidelijk of je nou een uitvoering met beide films bedoelt of gewoon per film 1 uitgave.
    Hoe dan ook, ik vind Life of Brian zowiezo een stuk leuker dan Meaning of Life, maar smaken verschillen. Ik heb al 2 keer geprobeerd MoL te kijken, maar elke keer gaf ik het op rond hetzelfde punt...
    Als het goed is heeft Life of Brian ook een soortgelijke behandeling gekregen als Holy Grail, maar ik weet het niet zeker meer. Er is iig een Criterion uitgave van. Kijk ff op ign voor een review van deze uitgave.
    Ik ga zo maar eens naar Van Leest om Holy Grail te kopen.
    Death to Oatmeal!
    Mijn Collectie (needs updating)| Nieuwste titel(s): Over There

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    van leest 12,99

    EDIT:

    nu deze goedkoop is wil Life of Brian & Meaning of Life ook wel binnenkort halen, weklke is aan ta bevelen, ik heb deze thread al eens doorgenomen en aantal sites maar echt duidelijk is net niet ...


    is er voor Life of Brian & Meaning of Life ook een editie die te vergelijken is met de 2-disc van Holy Grail met NL subs, Waar???
    Dit is een zeer vriendelijk prijsje Binnenkort maar eventjes langs gaan En ik weet niks van een dubbel-versie van die andere Monty Phyton-films Zover ik weet zijn die er niet
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michelle
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    van leest 12,99

    EDIT:

    nu deze goedkoop is wil Life of Brian & Meaning of Life ook wel binnenkort halen, weklke is aan ta bevelen, ik heb deze thread al eens doorgenomen en aantal sites maar echt duidelijk is net niet ...


    is er voor Life of Brian & Meaning of Life ook een editie die te vergelijken is met de 2-disc van Holy Grail met NL subs, Waar???
    Ik ben je wel aan het helpen zeg.
    Het is mij niet echt duidelijk of je nou een uitvoering met beide films bedoelt of gewoon per film 1 uitgave.
    Hoe dan ook, ik vind Life of Brian zowiezo een stuk leuker dan Meaning of Life, maar smaken verschillen. Ik heb al 2 keer geprobeerd MoL te kijken, maar elke keer gaf ik het op rond hetzelfde punt...
    Als het goed is heeft Life of Brian ook een soortgelijke behandeling gekregen als Holy Grail, maar ik weet het niet zeker meer. Er is iig een Criterion uitgave van. Kijk ff op ign voor een review van deze uitgave.
    Ik ga zo maar eens naar Van Leest om Holy Grail te kopen.
    Ja ik praat soms een beetje krom , ik bedoelde vooral of er voor de andere MP een 2-disc is zoals bij de Holy Grail, waarschijnlijk dus niet, wel die Criterion...daar wacht ik dan ook maar mee....

    deze is overigens zelfs voor 11.69 te krijgen, tik de 'code in van patrick', zie de aanbiedingen van meerdere titels link en dan moet er ergens 2 voor 22 van leest staan. als je ze zelf afhaalt bij een van leest kunnen ze wel om het pasje vragen, als ze dan moeilijk doen bestel je hem weer voor gewoon de 12,99...als de actie dan niet meer geldig is, MM Zwolle hebben ze hem voor 12,99 ook dus....

    en Michelle voor al dat helpen, je bent dan ook een schat :wink:

    en:

    Ik ga zo maar eens naar Van Leest om Holy Grail te kopen.
    gelukkig heb ik jouw ook een tipje mogen geven

    bedankt iig

  25. #25

    Standaard

    Bol.com: € 30,99
    Bruna: € 32,99
    BseenDVD: € 28,70
    CeeDeeVeeDee: € 30,09
    DVD Outlet: € 28,99
    Free Record Shop: € 14,99
    GoedkoopsteDVD: € 14,89
    Proxis: € 31,24
    Four-Star Trader (236)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •