De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: The thin blue line

  1. #1

    Standaard The thin blue line

    Ik wacht al heel lang op een release van de serie The Thin Blue Line, met Rowan Atkinson. Ik weet dat'ie in de UK al lang verkrijgbaar is, maar vind het Engels zo snel en soms moeilijk te volgen, dat ik graag de serie met NLO heb.

    Weet IEMAND of deze serie in NL uit gaat komen?

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    The Thin Blue Line zal hoogstwaarschijnlijk begin 2007 verschijnen in de comedy collection van WB denk ik.

  4. #4

    Standaard

    Ik had geen idee dat de Thin Blue Line een WB productie was. Dacht dat ie misschien uit zou komen als onderdeel van de BBC Comedy Collection aangezien deze onlangs een flink aantal series heeft uitgebracht. Ik wacht af...
    'So scared of dying, I've forgotten how to live' - Therapy? 2006

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D'hondt
    The Thin Blue Line zal hoogstwaarschijnlijk begin 2007 verschijnen in de comedy collection van WB denk ik.
    denk je dat, hoop je dat of heb je daar ergens een bron van?

    als hij verschijnt zal het idd wel in de comedy collection van WB zijn, denk niet dat al bbc comedy via een andere studio is uitgebracht, en ik heb ondertussen toch wel het merendeel ervan.

  6. #6

    Standaard

    Ik denk dat het nog altijd zo is dat de BBC zelf over hun rechten op de copyright beschikt en het van hen afhangt of ze de reeks willen verkopen aan WB voor commerciële doeleinden of niet. Ik weet wel dat de Amerikaanse versie ook is uitgegeven door Warner Bros. Ik denk niet dat het dus moeilijk zal zijn om de DVD in Nederland en België uit te geven. Kijk maar eens op warnerbros.com bij de DVD shop.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •