De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Review Air Force One in Superbit uitvoering

    Voor die gene die niet weten wat een superbit dvd is, het is een versie die volledig gestript is van extra's zodat alle beschikbare ruimte benut kan worden voor het beeld en geluid. Zo kan er bv een DTS track toegevoegd worden.
    Er was hier ergens een kleine discussie over het nut hier van. Als ik de review van Air Force One lees, dan kom ik tot de conclussie dat zowel beeld als geluid aardig beter zijn geworden.
    Check it out: http://www.dvdfile.com/software/revi...rceone_sb.html
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  2. #2

    Standaard

    Ik heb hem nog niet bij de Super-Bit lijst van 2002 gezien!
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  3. #3
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Waarschijnlijk omdat Martin het heeft over de regio 1 JDT

  4. #4

    Standaard Re: Review Air Force One in Superbit uitvoering

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl
    Er was hier ergens een kleine discussie over het nut hier van. Als ik de review van Air Force One lees, dan kom ik tot de conclussie dat zowel beeld als geluid aardig beter zijn geworden.
    Ik heb Air Force One Superbit. Idd veel beter dan die S.E. van Buena Vista. Er mogen geen extra's zijn op die Superbit, maar de extra's op de R2 vallen zo tegen dat het niet oplegt tegen de Superbit. Wel zo jammer dat de rechten van Air Force One (net zoals The Fifth Element) bij Buena Vista ligt.

    BTW: Niet iedere Superbit is geweldig, zo wordt Godzilla Superbit de grond ingeboord (en dan heb ik het niet eens over de film).
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  5. #5

    Standaard

    Ik heb de NL versie van de superbitjes nog steeds nergens zien liggen. ????
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  6. #6

    Standaard

    S..t , pas aangeschaft.
    Ik zal hem maar cadeau doen.
    [b]maar de extra's op de R2 vallen zo tegen
    Idd , als men dat extra's noemt.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin
    Ik heb de NL versie van de superbitjes nog steeds nergens zien liggen. ????
    Klik hier...

    Met Engelse DTS-track (géén DD5.1) en NL subs

  8. #8

    Standaard

    Ziet er goed uit met NL subs en natuurlijk DTS maar ja daar zijn de superbits voor en natuurlijk zitten er geen extra's op want dan zou het beelds en geluid weer niet zo goed zijn
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernesto Donatelli


    Klik hier...

    Met Engelse DTS-track (géén DD5.1) en NL subs
    Bedankt voor de info.
    maar hij is wel weer uitgesteld !!

    Availability : Pre-Order 16/04/2002
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •