De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard strepen op me breedbeeld

    hallo met richard

    ik wou weten of iemand mij kan helpen ik heb een breedbeeld tv met plate beeldbuis maar als ik me dvd speler aan zet en een film kijk dan zie ik twee wit grijze strepen op het beeld weet iemand hoe dat kan heb hem al terug gebracht naar de fabikant heb al me boxen en me subwoofer weg gehaald zelf me dolbysurround nog weg gehaald. en nnog alleen met me dvdspeler zag ik nog die strepen.

    ik hoop dat iemand het weet ik zie het vanzelf wel

    alvast bedankt.

  2. #2

    Standaard

    Heb je al een andere scartkabel geprobeerd (een vergulde)?
    Probeer het volgende ook eens:

    Trek wanneer je een DVD gaat kijken de antennekabel van je TV eruit en kijk of dit verschil uit maakt.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  3. #3

    Standaard stepen op me beerdbeeld

    dat heb ik ook al een keer gedaan dat zijden ze toen ook bij its toen ik het aan hun vroeg maar helemaal niks nog steeds het zelfde heb hem al 3 keer naar samsung gebracht al een keer een nieuwe tv gekregen van het bedrijf waar ik hem heb gekocht nog steeds die strepen op het beeld

  4. #4

    Standaard

    Is het een Philips, bij alle breedbeelden komt dit voor omdat het een realflat beeldbuis is.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Maar een betere scartkabel heb je ook geprobeerd?

    Misschien moet je de instellingen van je scartaansluiting aanpassen op zowel je tv als je DVD-speler (beide op RGB)
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  7. #7

    Standaard strepen op me breed beeld

    misschien is dat het wel ik ga even kijken bedankt

  8. #8

    Standaard strepen op me breedbeeld

    nu zie ik die strepe niet ik zie ze het best bij donkere films zoals bij lord of the rings ik denk als ik vanvond kijk dat het er dan wel weer is maar ik heb geduld

  9. #9

    Standaard

    laat me raden, je hebt een Sony???? Ja toch? Of i.i.g. een Wega? Dit is NIET weg te krijgen. Maar echter als je hier een week naar kijkt dan zie je het al niet meer.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #10

  11. #11

    Standaard Re: strepen op me breedbeeld

    Citaat Oorspronkelijk gepost door richard voskamp
    nee het is een samsung breedbeeld tv
    wel met een trinitron buis?
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  12. #12

    Standaard

    Als het de 28Z46VS of de 32 inch versie dan kan die streep er niet uit omdat het een interne fout is in de tv,ik heb er 3 van dit type gehad en ze hadden het alemaal.Als dit zo is dan moet je andere tv nemen vrees ik.

    Greetz

    Dchris
    http://www.denniskoppen.nl

    "When this baby reaches 88 miles per hour, you're gonna see some serious sh*t" - Doc. Emmet L. Brown "Back to the Future"

  13. #13

    Standaard

    Als er een trinitron in ligt dan is het dus NIET te verhelpen maar nogmals, kijk er 2 weken naar en je ziet er niets meer van.
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  14. #14

    Standaard

    dat is de tv die ik ook heb heb hem bij radio modern gehaald
    wat moet ik nu doen dan

  15. #15

    Standaard

    als het werkelijk een interne fout in de televisie is
    en dit is bij alle laatste modellen en niet te verhelpen door evt een software update van de tv dan kun je zeker je geld terug eisen daar heb je recht op!

    p.s laat het er niet bij zitten je geld is niet van blik
    floris franken

  16. #16

    Standaard

    Ik heb 3 van deze Samsungs gehad en heb toen maar een Sony 28FX65 gekocht en dat koste wel wat meer maar het was wel meten goed,en het beeldwas ook beduidend beter.

    Greetz dchris
    http://www.denniskoppen.nl

    "When this baby reaches 88 miles per hour, you're gonna see some serious sh*t" - Doc. Emmet L. Brown "Back to the Future"

  17. #17

    Standaard

    volgende week komen mensen van radio modern kijken weet je echt zeker dat het een interne fout is van de tv
    denk het zelf ook wel want de eerste tv heb ik 2 keer weg moeten brengen en toen kreeg ik een nieuwe maar wel de zelfde tv terug die heb ik 4 keer weg gebracht en nu pas komen ze zelf van radio modern kijken

    gr richard

  18. #18

    Standaard

    Ik had de laatste van de 3 in de winkel getest samen met de verkopers tijdens koop avond zodat het donker was buiten zodat je het extra goed kon zien en idd hun zagen het ook,de tv die in de showroom stond ook.Daarna heb ik dus een andere tv genomen omdat ik zo wel aan de gang kon blijven gaan.
    http://www.denniskoppen.nl

    "When this baby reaches 88 miles per hour, you're gonna see some serious sh*t" - Doc. Emmet L. Brown "Back to the Future"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •