De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vraagje over PowerDVD en regiovrij.

    Ik heb dus een probleem met PowerDVD. Ik kijk dus DVD's op mijn PC en ik heb verschllende regio DVD's (R1, R2, R3 en R4). Tot voorkort kon ik dat gewoon steeds van tevoren instellen. Als ik dan een R1 er in stopte kon ik gewooon R1 selecteren en daar ging die. Maar nu dus niet meer. Nu zegt die iets van Regio 2 is standaard en hij speelt dus andere Regio's gewoon niet meer af. Ik heb hem al een keer op nieuw geinstaleerd, maar ook dit hielp niet. Heeft iemand dit probleem ook gehad en hou heb jij het opgelost? Weten jullie anders mischien een DVD programma voor op de PC die gewoon regiovrij is ofzo. Ook heb ik op mijn PC DVDgenie, maar ook bij deze instellingen lukte het niet om hem een R3 te laten afspelen. Wie kan mij helpen???

    Alvast bedankt.

    David
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie
    probeer het progje dvdregionfree eens
    Hoe kom ik hieraan dan?
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Hij doet het . Maar het is een soort demo toch? Of kan ik nu onbeperkt andere Regio DVD's afspelen?
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Thanks anyway
    MegaStarTrader / Mijn Collectie

    "One cannot be betrayed if one has no people....."

  8. #8

    Standaard

    Ik heb hetzelfde gehad met mijn dvdrom van LG in mijn compaq laptop. Ik kon maar 6x switchen van regio, nu kan ik alleen nog maar R2 kijken, dat ga ik nog wel wijzigen met dat progje, bedankt Hennie!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door daviddekam
    Hij doet het . Maar het is een soort demo toch? Of kan ik nu onbeperkt andere Regio DVD's afspelen?
    Mag ik dat ook weten?

  10. #10

    Standaard

    ik heb zelf ook LG en daar kan ik maar 5 keer switchen en 5x switchen hardware matige, denk dat je firmware moet doen voor LG

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie
    ik heb zelf ook LG en daar kan ik maar 5 keer switchen en 5x switchen hardware matige, denk dat je firmware moet doen voor LG
    Dit is abacadabra voor mij, ik weet niets van firmware namelijk????

  12. #12

    Standaard

    ik ook niet veel, wat ik er van begrijp is het een soort flashen van je dvd

  13. #13
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hennie
    ik heb zelf ook LG en daar kan ik maar 5 keer switchen en 5x switchen hardware matige, denk dat je firmware moet doen voor LG
    Voor de LG drives is er meestal geen nieuwere firmware beschikbaar ... wel zijn er verscheidene progjes die de regiocode teller terug op 5 kunnen zetten waardoor je dus oneinding kan gaan veranderen ...

    Als je je DVD speler kunt regio vrij maken is de methode op onderstaande website te vinden ... dek er wel aan als je moet flashen ben je wel de garantie op je DVD speler kwijt ...

    http://forum.rpc1.org/portal.php

  14. #14
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Click :wink:

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •