De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard paul mc.cartney back to the us

    het laatste concert van paul mc.cartney
    op de hoes staat dolby surround, maar de dvd is te beluisteren in dd 5.1
    en ook in dts 5.1

    helaas is het een documetaire en geen compleet concert. sommige nummers worden irritant onderbroken door commentaar van toeschouwers en paul zelf. ook constante plaatjes van het publiek.

    De nummers die niet worden onderbroken, en dat zijn er gelukkig nog erg veel klinken erg goed de band doet het ook goed. met je ogen dicht hoor je bijna de beatles.
    Paul klinkt op zijn best. En alle grote hits van de wings en de beatles worden opgevoerd.


    Het is waarschijnlijk een opname voor tv geweest, , er staat weinig informatie op de hoes.
    Na een tip van één van de leden van dit forum zag ik bij het instellen van mijn tv , die altijd op panoramic staat, dat het geen breedbeeeld was.
    Ook staat op de hoes niet welke nummers erop staan.
    Al met al is deze dvd wel een must voor de paul mc.cartney fans

    ik zet deze recensie hier neer, misschien kan iemand hem doorschuiven naar de recensieafdeling.

  2. #2

    Standaard

    Recensies worden alleen door de medewerkers van dvd.nl gedaan en in een iets uitgebreidere vorm dan deze.

    Toch leuk dat je deze review hebt gemaakt en hem aanbood
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  3. #3

    Standaard

    Recensies van leden worden niet gepubliceerd als ik het goed heb. En de reviews van DVD.nl zijn van een veel hogere kwaliteit als dit. Niet als een belediging bedoelt hoor! De journalistieke waarde van DVD.NL reviews zijn gewoon hoger als dit

    [EDIT]
    Ik was nog aan het tikken toen René me voor was :wink:
    [/EDIT]

    More passion than 50 Popstars bastard robots, and more evil than Korn morphed with Shitknot, bow down before the Man In Black,Mr. Johnny Cash
    Aantal DVD's: 208 | Veni, vidi, vici!

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de thread even verplaatst naar een ander subforum. René en Bas hebben de reden hiervoor al aardig samengevat.

    Altijd goed om dergelijke informatie te delen overigens!

  5. #5

    Standaard

    ik zeg ook niet dat het een echte recensie is, want ik lees alle andere ook en die zijn inderdaad veel beter en uitgebreider.
    aangezien deze dvd nog niet was besproken heb ik mijn mening er over op het forum gezet.
    in welk subforum staat hij nu
    misschien kunnen jullie deze dvd receseren.

  6. #6

    Standaard Re: paul mc.cartney back to the us

    Citaat Oorspronkelijk gepost door guy
    Het beeld is niet zo scherp, wel breedbeeld.
    Beeld is 1.33:1 (niet anamorf logischerwijs) en dus niet breedbeeld.
    When once asked to name his favorite directors, Orson Welles cited "The old masters . . . By which I mean John Ford, John Ford and John Ford."

    A Collection Of Oldies But Goldies

  7. #7

    Standaard

    Ik ben sowieso geen fan van McCartney's concerten, zowel op DVD als CD. 'Run Devil Run' en het bijbehorende 'Live At The Cavern Club!' waren uitzonderingen...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •