De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ervaring philips mx 976

    ik heb nou gewoon mijn dvd speler op mijn versterker aangesloten. dit geeft wel een mooi geluid maar heeft natuurlijk geen DTS enz.
    nou wil ik misschien een receiver kopen de Philips MX 976.

    is er iemand die deze toevallig heeft en even kan vertellen of dit een goed apparaat is?

    en eventueel zo de prijs weet in de winkel?

    bvd Cali,

  2. #2

    Standaard

    Ik heb toevallig de Philips MX 976 versterker. Ik moet zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze versterker. Deze 100 Watt versterker produceert een zeer vol en helder geluid. Het bedieningsgemak is ook prima. Je kunt via de afstandbediening heel eenvoudig de balans veranderen tussen de voor en achter speakers en ook het volume van de subwoofer. De bijgeleverde speakers zorgen voor een prima geluid. De versterker biedt je ook de mogelijkheid om behoorlijk wat andere apparaten erop aan te sluiten zoals bijvoorbeeld een videorecorder, cd speler of tv.

    Ik moet er wel bij zeggen dat het mijn eerste HT set is en ik dus geen ervaring heb met andere systemen. Maar zoals ik al zei ben ik zeer tevreden over deze versterker.

    Ik heb hem een paar maand geleden gekocht voor Fl. 1200,-.

  3. #3

    Standaard

    ja ik heb hem dus besteld, en hij komt over een week ofzo, maar ik wilde dus ff weten,

    omdat ik niet precies tussen de speakers inzit, kan je hier het balans tussen regelen en de hoogte bijvoorbeeld, want ik zit namelijk dichter bij de rechterfront speaker als bij de linker, en de rechter staat ook nog eens verder van de TV af dan de linker

    dus kan dit ?? want anders zal ik een andere oplossing moeten zoeken!
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  4. #4

    Standaard

    Je kunt de balans voor elke speaker afzonderlijk (inclusief subwoofer) aanpassen. Ook kun je de afstand van de speakers tot je favoriete zitplaats aangeven. Wat bedoel je precies met de hoogte?

  5. #5

    Standaard

    nou met de hoogte bedoel ik de "hoogte" van de speaker, een collega van mij kan dat instellen, want net als hij kan ik mijn speakers niet allemaal op dezelfde hoogte zetten, de achterspeakers staan hoger dan de frontspeakers, en de frontspeakers staan weer lager dan de centerspeaker,

    de frontspeakers die ik wil gaan gebruiken zijn speakers die ik al heb, want ik wil die kleintjes niet voor de gewone CD muziek gebruiken want dat vind ik niet zo mooi klinken!!

    dus dat bedoel ik met DE Hoogte!!
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  6. #6

    Standaard

    Bij mijn weten kun je de hoogte van de speakers niet instellen.

    Het lijkt me een rare belevenis om het geluid op een lagere plek te horen dan dat de speaker eigenlijk staat. Hoe werkt dat eigenlijk?

    Zelf heb ik mijn speakers op standaards staan die ik kan kantelen, zodoende heb ik dus geen hoogte problemen.

  7. #7

    Standaard

    nou ik heb hem eindelijk na 2 maanden wachten!!! maar wat een apparaat zeg!!! jeetje blazen dat dat ding doet !!

    hehehe ik had hem nog geen 3 uur thuis, ik dacht ik ga die vliegtuig scene uit pearl harbor eens kijken, binnen nog geen 5 minuten hingen de buren aan de telefoon, is hier de 3 wereld oorlog aan de gang ofzo en toen stond die pas op 15, maar met de bas open en op loud dus denk wel dat ze dat goed hebben kunne horen!!

    ach ja weer een tevrede philips gebruiker !!!
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  8. #8

    Standaard

    Het 'm inmiddels bijna vier maanden. Topmachine. De boxjes mogen dan niet voldoen aan alle eisen die hier op het forum wel eens worden aangehaald, ze voldoen prima. De Woofer is volgens mij wel van prima kwaliteit.

  9. #9

    Standaard

    Mijn haren gingen wapperen toen ik Fight Club (dat stukje met die vliegtuig crash) ging kijken. Ik heb hem nu al wat maandjes maar ik verbaas me nog steeds wat voor een geluid hij weet te produceren bij sommige DVD's.

  10. #10

    Standaard

    euhm ik kan het nog leuker vertellen, ik had hem 3 uur thuis staan, en ik zat een lekker stukje pearl harbor te kijken, dat stukje met die vliegtuig aanval, nou de buren belde dus op van wat is hier aan de hand
    maarja ik heb er dan ipv die kleine speakers, 2- 3weg frontspeakers ophangen, en dat gaat net wat harder maar idd die sub is idd wel een toppertje !!!
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  11. #11

    Standaard Offie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DigitalChaos
    Mijn haren gingen wapperen toen ik Fight Club (dat stukje met die vliegtuig crash)
    Vliegtuigcrash??

  12. #12

    Standaard Re: Offie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Camille
    Vliegtuigcrash??
    Ja, die dagdroom... vlak voordat hij Tyler Durden voor het eerst ziet. Zitten slapen onder Fight Club?!?

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michiel
    ja ik heb hem dus besteld, en hij komt over een week ofzo, maar ik wilde dus ff weten
    Waar heb je die dan besteld? Ik heb bij HIFI-REGLER en ook bij MEDIACHECKPOINT gekeken en kan daar niets vinden...

    Groeten,
    Freek

  14. #14

    Standaard Re: Re: Offie

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Zitten slapen onder Fight Club?!?
    In slaap vallen?? Dat is volgens mij onmogelijk bij Fight Club, dit meesterwerk is alles behalve slaapverwekkend.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suyver


    Waar heb je die dan besteld? Ik heb bij HIFI-REGLER en ook bij MEDIACHECKPOINT gekeken en kan daar niets vinden...

    Groeten,
    Freek
    tja kijk dat is dus een heel verhaal, waar zal ik beginnen, nou ten eerste heb ik hem besteld bij het bedrijf waar ik werk, maar ik heb eerst bij flipse intern gekeken, en daar was er dus gewoon NIET aan te komen!! toen makro, hadden ze alleen het kleine broertje van 50 watt, ja das ook nie goed, en toen heb ik hem toch nog maar op mijn werk besteld... maar dat was op 21 dec en heb hem de 16e binne gekregen dus dat is bijna 2 maanden, waar het dus opneer komt is je moet er gewoon een wachttijd voor over hebben, want anders kan je er bijna niet aankomen!!!

    suc6 ermee!!
    Heroes are just ordinary men, who do extraordinary things in extraordinary times..... (U-571)

  16. #16

    Standaard Niet lachen

    Da's niet zo mooi. Nou, dan denk ik dat ik maar een andere reciever kies. Ik heb geen zin om daar twee of meer maanden op te moeten wachten. Misschien de Dennon 1802 en een zwikje boxen... Maar een gaan zoeken op het net.

    Bedankt voor de info!
    Groeten,
    Freek.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •