De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bee Gees – Live by Request [DVD]

    Bee Gees – Live by Request [DVD]

    Live by Request van de Bee Gees is een prachtig sfeervolle concertregistratie van een groep die toch al weer 35 jaar in het muziekvak meegaat.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard Een minpuntje

    Echt een supergoede en leuke dvd, alleen heb ik 1 minpunt. De DTS-track happert aan het begin (na ongeveer 30 seconden) van track 10.

    Ik heb al twee nieuwe DVD's geprobeerd en op een Philips en op een Onkyo dvd-speler, maar iedere keer hetzelfde probleem.

    Hebben meer liefhebbers dit probleem??

  3. #3

    Standaard

    Mm.. vreemd.

    Ik heb geen problemen met de tracks (DTS of DD). Uiteraard wel een hele korte 'hick-up' door de laagwisseling bij de overgang van track 9 naar 10.
    Weet je zeker dat dat misschien niet het probleem is? Want verder speelt de disc zonder enig hikje.

  4. #4

    Standaard Geen laagwisseling

    Hoi Arnold,

    ik weet zeker dat het geen laagwisseling is, want het liedje van track 10 is al begonnen en dan loopt het geluid niet synchroon. Dan hapert hij even en is alles weer normaal. Vreemd....

  5. #5

    Standaard

    Ik heb beide DVD's maar de eerlijkheid gebiedt mij om te zeggen dat ik One Night Only muzikaal gezien van een hogere orde vindt. Beide zijn qua geluid en beeld perfect, maar qua inhoud legt bij Request het af.

  6. #6

    Standaard BeeGees

    Zowel Live By Request (leuke formule, en zeker als je op de DVD het tussenliggende gebabbel kunt doorklikken) als One Night zijn prima prestaties van deze geweldig goede band! En voor een prikkie te koop!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •