De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Rules of Engagement CE

    Ik heb ook de CE versie maar ik snap niet dat het beeld zo perfect is zoals in de recensie.... erg gedetailleerd was het niet en soms was het zelfs niet helemaal stil.... en in tegenstelling tot wat in de revieuw staat is de laagwisseling bij duidelijk zichtbaar....

    hoe zal dat komen ?

    PS: Het geluid is daarentegen wel perfect

  2. #2

    Standaard

    Dit is een enorme schop maar ik heb toch een vraag over deze dvd.

    Ik heb Rules of Engagement: CE gekocht voor €3,98 bij de Kruidvat, alleen er staan helemaal geen extra's op (!), terwijl bij de recensie van de dvd hier op deze site, deze dvd voor "extra's" zelfs 5 sterren had.

    Kan het kloppen dat de extra's zijn ingeruild voor een DTS-track? (want die zit er wel weer op)

    Ook zit er bij mij een witte streep boven in de zwarte balk, welke zichtbaar wordt zodra de film begint en daar blijft tot het einde. Hebben meer mensen dit probleem?

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door macdonald12
    Kan het kloppen dat de extra's zijn ingeruild voor een DTS-track? (want die zit er wel weer op)
    Ja, dat lijkt me duidelijk. De recensie spreekt over extra's en geen DTS, terwijl jouw gekochte DVD geen extra's heeft en wel DTS. Je hebt dus een nieuwe versie.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Citaat Oorspronkelijk gepost door macdonald12
    Kan het kloppen dat de extra's zijn ingeruild voor een DTS-track? (want die zit er wel weer op)
    Ja, dat lijkt me duidelijk. De recensie spreekt over extra's en geen DTS, terwijl jouw gekochte DVD geen extra's heeft en wel DTS. Je hebt dus een nieuwe versie.
    die versie die jij hebt gekocht is dezelfde die in de moviepower boxen hebben gezeten denk ik, daar zaten geen extra's op.

  5. #5

    Standaard

    Bedankt voor de reacties.
    Ik heb de dvd (helaas) moeten terugbrengen ivm die witte streep door het beeld. Jammer genoeg was ie uitverkocht en kon ik geen nieuwe meekrijgen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •