De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Depeche Mode - One Night in Paris

    Depeche Mode - One Night in Paris


    FRS 31,99 (zonder korting)

    DVDzone 2 24,99 (zonder verz kosten)
    3d

  2. #2

    Standaard

    EzyDVD €16,07 (+ €2,65 verzendkosten - pre-order)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    EzyDVD €16,07 (+ €2,65 verzendkosten - pre-order)
    ja
    maar het gevaarlijke daarvan is dat er regio 4 bijstaat

    ik vertrouw er niet op dattie regio 0 of 2 is ....

    heb jij hem besteld?
    3d

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    ik vertrouw er niet op dattie regio 0 of 2 is ....
    John,
    De versie die hier in de winkels ligt is geschikt voor regio 2,3,4,5 en 6...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    John,
    De versie die hier in de winkels ligt is geschikt voor regio 2,3,4,5 en 6...
    ja duh!

    ik had het over die van Ezy. volgens mij is die dus R4.....
    3d

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John

    ja duh!

    ik had het over die van Ezy. volgens mij is die dus R4.....
    Dat is dezelfde. Muziekdvd's zijn (bijna) altijd multi-regio, en deze dus ook. Bij ons staat er ook alleen R2 op het doosje, maar inwerkelijkheid is ie dus ook voor andere regio's. In Australië staat er R4 bij, maar is ie dus ook voor ons (het is dezelfde disc alleen met een Australisch doosje).

    Je kunt hem dus gewoon bestellen. Op www.michaeldvd.com.au staan altijd reviews waarbij vermeld wordt of ie naast R4 ook R2 is (je kunt dus ook wachten op een review daar). Deze staat er (nog) niet op, maar je kunt er vanop aan dat het klopt.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey


    Dat is dezelfde. Muziekdvd's zijn (bijna) altijd multi-regio, en deze dus ook. Bij ons staat er ook alleen R2 op het doosje, maar inwerkelijkheid is ie dus ook voor andere regio's. In Australië staat er R4 bij, maar is ie dus ook voor ons (het is dezelfde disc alleen met een Australisch doosje).

    Je kunt hem dus gewoon bestellen. Op www.michaeldvd.com.au staan altijd reviews waarbij vermeld wordt of ie naast R4 ook R2 is (je kunt dus ook wachten op een review daar). Deze staat er (nog) niet op, maar je kunt er vanop aan dat het klopt.
    ik weet dat ze normaal multi regio zijn die muziek dvd's, maar de recensie die hier op dvd.nl staat is ook alleen R2.
    dus ik durf de gok niet te nemen.
    misschien dat ik die gasten een mailtje stuur.........
    3d

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John


    ik weet dat ze normaal multi regio zijn die muziek dvd's, maar de recensie die hier op dvd.nl staat is ook alleen R2.
    dus ik durf de gok niet te nemen.
    misschien dat ik die gasten een mailtje stuur.........
    Dvd.nl zet dat ook nooit bij hun recensies. Het is niet iets dat fabrikanten aan de grote klok hangen, en het zijn de fabrikanten die deze dvd's gratis aanbieden aan dvd.nl. Die zullen niet staan te juichen als dvd.nl erbij zet voor welke regio's deze nog meer geschikt zijn...
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #9

    Standaard

    De reactie van A. de Mol:


    quote:
    --------------------------------------------------------------------------------
    Originally posted by John
    Ik dacht overigens dat muziek dvd's geen regio codering hadden, maar in de recensie staat regio 2, en bij ezy is tie te bestellen in regio 4 (voor 16 euro overigens).......
    klopt dit?
    --------------------------------------------------------------------------------

    De promoversie die wij tot onze beschikking hebben gekregen is R2. Op de cover staat echter R2 t/m R6. Dit zal vermoedelijk dus gaan gelden voor de retailversie.


    __________________
    Redactielid DVD.nl







    Promoversie R2

    Tis misschien wat jij zegt inderdaad.

    Ik heb wel een mailtje gestuurd naar Ezy.
    Morgen eens kijken wat ze teruggemaild hebben.
    Hijs toch pas 2 juni leverbaar bij hen...
    3d

  10. #10

    Standaard

    Antwoord van Ezy DVD op mijn vraag of de DVD non-regio is:




    Hi John,

    At this stage our information is that this title is for region 4 only. If this changes we'll be sure to update the website accordingly.

    Hope this helps.

    Regards
    Ben






    Lekker duidelijk..........
    3d

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Antwoord van Ezy DVD op mijn vraag of de DVD non-regio is:
    ...
    Lekker duidelijk..........
    ze hebben de titel nog niet in huis, dus ik denk dat ze daarom weinig anders kunnen zeggen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey


    ze hebben de titel nog niet in huis, dus ik denk dat ze daarom weinig anders kunnen zeggen.
    hm
    dat zou het inderdaad kunnen zijn ja....

    ik wacht wel ff af tot ie leverbaar is...
    prijsje is interessant natuurlijk...
    3d

  13. #13

    Standaard

    Bij play.com is hij 23,43 euro (14,99 pond) incl. verzend kosten. Wat mij betreft nog net iets te duur omdat ik normaal niet boven de 20 euro koop. Als iemand nog en andere (goedkopere) R2 optie heeft dan hoor ik het graag. Dit is namelijk wel een echte musthave voor een DM & Corbijn fan.

  14. #14

    Standaard

    Ik heb hem vanmiddag gekocht bij MM Rijswijk.... 24,99

    Zie mijn "recensie" in de andere DepMo thread...
    3d

  15. #15

    Standaard

    MM Rotterdam Centrum 27,99

    Iemand deze nog goedkoper gezien???
    "Have a Twinkee, snapperhead."

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ohjajoh!?
    MM Rotterdam Centrum 27,99

    Iemand deze nog goedkoper gezien???
    MM Antwerpen : €16,99 (en meteen maar aangeschaft )

  17. #17

    Standaard

    Heb 'em in mei bij MediaMarkt Heerlen aangeschaft voor 16.99, hij was bij MM Herzogenrath/Aken in de aanbiedingen, maar mocht em toen ook voor die prijs in Heerlen bestellen.

    Weet niet of ' ie nu nog voor deze prijs te bestellen valt in Heerlen, ze hebben iig weinig Depeche Mode DVD's op voorraad.

  18. #18

    Standaard

    Bij Ezydvd: euro 11,08
    http://www.ezydvd.com.au/item.zml/220565 Regio: 2,3,4,5,6

    nu te bestellen als pre-order: €2,75 verzendkosten

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •