Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Exit Fight Club SE?????

    Ik lees net op davidfincher.net dat Fox er sterk over denkt om Fight Club SE te gaan downgraden van de overbekende mooie 2 disc in karton naar een simpele 1 disc editie!
    Doe jezelf en mensen die em nog niet hebben (zoals ik dus ) een plezier en teken de petitie om de SE te redden van de ondergang. Zo, dat klinkt ook weer lekker dramatisch .
    Maar even serieus nog: weet iemand al wat meer van deze toch wel tamelijk ludieke actie van Fox? En weet iemand waar deze in Zeeland gewoon nog te koop is zonder te bestellen? Bij mij in de stad iig nergens meer, moeten allemaal bestellen.

  2. #2

    Standaard

    Dit is gelukkig slechts in Regio 1 het geval, waar de laatste tijd een beetje een afkeer is tegen 2-disc special editions. Ik hoop dat het hier zo´n vaart niet zal lopen.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Dit is gelukkig slechts in Regio 1 het geval, waar de laatste tijd een beetje een afkeer is tegen 2-disc special editions.
    Kan ik me wel iets bij voorstellen eigenlijk:
    - Er zijn zoveel releases dat je bijna geen tijd meer hebt om uitgebreide extra'ste gaan zitten kijken.
    - Veel extra's zijn niet interessant.
    - Er zijn té veel nieuwe releases van al bestaande versies.
    - Een SE is vaak duurder, terwijl voor sommigen dit extra bedrag de extra's niet waard is.

    Toch hoop ik niet dat ze dit hier ook gaan doen, want ik heb een hekel aan kale releases. Als ik een goeie film heb gezien ben ik vaak benieuwd naar meer.

  4. #4

    Standaard

    Het is waar dat er gewoon te vaak films opnieuw verschijnen. Kijk maar naar Pearl Harbour bv.....
    Maar ik ben blij te horen dat Fight Club regio 2 gewoon in de originele versie blijft bestaan.
    Is het trouwens dat geen enkele winkel in mijn stad F.C. op voorraad heeft gewoon puur toeval, of is dat in de meeste winkels zo? Want anders ga ik em over een paar weken eens bestellen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BackIItheHendrik
    Maar ik ben blij te horen dat Fight Club regio 2 gewoon in de originele versie blijft bestaan.
    I didn´t say that... misschien doet Fox hier wel hetzelfde...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BackIItheHendrik

    Is het trouwens dat geen enkele winkel in mijn stad F.C. op voorraad heeft gewoon puur toeval, of is dat in de meeste winkels zo? Want anders ga ik em over een paar weken eens bestellen.
    Ik ben ook al aardig wat winkels binnen gelopen om deze DVD te halen maar kan hem tot nu toe ook nog nergens vinden, denk dat ik hem binnenkort maar bij FRS on-line bestel, hoop dat ze hem daar wel hebben.

  7. #7

    Standaard

    MM Groningen, daar zie ik hem altijd wel gewoon liggen hoor. De prijs ken ik niet.

  8. #8

    Standaard

    Ach waar maak je je druk om... Ieder Fight Club fan heeft die 2 disc set al sinds dag 1 in huis!

  9. #9

    Standaard

    Ben ik blij dat ik hem nog via de Sky Radio actie had besteld
    StarTrader

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    MM Groningen, daar zie ik hem altijd wel gewoon liggen hoor. De prijs ken ik niet.
    Mooizo, over een paar weken (eind augustus helaas) ben ik voor twee dagen ofzo in Groningen, even kijken of ik er toe kom om naar Media Markt te gaan. Ik hoop het wel.

    En in het algemeen: ik las van iemand dat een Fight Club fan em vanaf dag 1 in huis heeft: ik heb em nog niet zo lang geleden pas voor het eerst gezien, was idd veeeeeeel beter dan ik dacht, en ik ben pas sinds een tijdje bezig met dvd's te sparen . Deze moet er dus duidelijk bijkomen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H


    Ik ben ook al aardig wat winkels binnen gelopen om deze DVD te halen maar kan hem tot nu toe ook nog nergens vinden, denk dat ik hem binnenkort maar bij FRS on-line bestel, hoop dat ze hem daar wel hebben.
    Bij FRS hebben ze hem dus niet meer!
    Robert.

  12. #12

    Standaard

    Online niet meer nee, ik dacht zo iets al eens gelezen te hebben op hun site. Zwaar klote, maar ze vertelden in de winkel dat ze hem waarschijnlijk wel nog konden bestellen. Of die verkoper moet iets niet weten?? Ik weet het in ieder geval ook niet. Hopen dat ik hem binnenkort te pakken krijg. Succes nog iig Sander.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BackIItheHendrik
    Online niet meer nee, ik dacht zo iets al eens gelezen te hebben op hun site. Zwaar klote, maar ze vertelden in de winkel dat ze hem waarschijnlijk wel nog konden bestellen. Of die verkoper moet iets niet weten?? Ik weet het in ieder geval ook niet. Hopen dat ik hem binnenkort te pakken krijg. Succes nog iig Sander.
    Ga maandag direct ff naar de MM hiero (Groningen). Voordat ie straks niet meer te krijgen is!
    Robert.

  14. #14
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ik vind het wel elke keer weer een geneuzel met een editie die
    uitkomt daarna gelijk een 2 disc special edition en dan een stuk
    later pas een ultieme superdeluxe dts editie.

    Ze zouden van goede film's die toch wel een beetje de film's
    zijn waarop iedereen zit te wachten zoals

    LOTR, Spiderman, etc etc etc

    in 1 maand tijd een

    1 disc editie voor de mensen die niks geven om extra's en DTS
    2 disc editie voor de mensen die niks geven om dts maar wel extra's
    en een 3 disc of meer disc editie met alles erop en eraan waar
    rustig een prijskaartje aan mag hangen.

    Zo maak je iedereen tervreden en zo verdien je denk ik ook
    het meest.Of zijn de productiekosten van die DVD's zo hoog
    dat dit niet haalbaar is ???

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    1 disc editie voor de mensen die niks geven om extra's en DTS
    Ik geef niks om extra's maar WEL om DTS! De film moet gewoon met goed beeld en geluid op het schijfje staan. Ondertitels, extra's, B-roll, e.d. kunnen me gestolen worden. Een goeie 1-disc-release is dus prima (zie Reservoir Dogs ofzo).
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  16. #16
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Nou, reservoir dogs vind ik nou niet bepaald een klasse DVD

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Nou, reservoir dogs vind ik nou niet bepaald een klasse DVD
    Er staat alles op wat ik wil hebben, goeie transfer in originele aspect ratio en goed geluid (DD2.0 in dit geval, maar dat is niet erg want dat was het originele audioformaat). En voor een mooie prijs ook.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  18. #18
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Ja goed, wat jij wil hebben

    Maar je kan nooit iedereen tervreden maken, impossible.
    Maar met de stelling die ik gaf maak je wel de meeste
    mensen tervreden denk ik, maar helaas jamergenoeg
    te duur is voor de filmmaatschappijen dit te realiseren

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul Hauer
    Ja goed, wat jij wil hebben

    Maar je kan nooit iedereen tervreden maken, impossible.
    Maar met de stelling die ik gaf maak je wel de meeste
    mensen tervreden denk ik, maar helaas jamergenoeg
    te duur is voor de filmmaatschappijen dit te realiseren
    Nee dat is waar. Maar ik denk dat iedereen het er over eens is dat van iedere film wel een kale en een SE release uitgebracht mag worden, liefst op hetzelfde moment. Volgens mij is dit juist lucratief voor de maatschappijen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  20. #20
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey


    Maar ik denk dat iedereen het er over eens is dat van iedere film wel een kale en een SE release uitgebracht mag worden, liefst op hetzelfde moment. Volgens mij is dit juist lucratief voor de maatschappijen.
    Yepz idd, dat ben ik met je eens.Maar goed, eerder we dat aan
    het verstand van de grote bazen hebben gekregen.

  21. #21

    Standaard

    Of die verkoper moet iets niet weten??
    Zou me werkelijk helemaal niets verbazen

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BackIItheHendrik
    Zwaar klote, maar ze vertelden in de winkel dat ze hem waarschijnlijk wel nog konden bestellen. Of die verkoper moet iets niet weten?? Ik weet het in ieder geval ook niet. Hopen dat ik hem binnenkort te pakken krijg. Succes nog iig Sander.
    Het is me gelukt hoor.... ik heb nog een exemplaar bij de Makro kunnen bemachtigen dus die heb ik iig in huis, ik weet niet of jij hem ook nog zoekt BackIItheHendrik maar kijk even bij de Makro.
    Succes ermee...

  23. #23

    Standaard

    Bij DVDzone2 is ie ook nog te verkrijgen hoor (€27).
    Robert.

  24. #24

    Standaard

    Koop 'm dan gewoon, anders kunnen we voor iedereen die een film vergeet te kopen wel een petitie gaan tekenen.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reinbo
    Koop 'm dan gewoon, anders kunnen we voor iedereen die een film vergeet te kopen wel een petitie gaan tekenen.
    Heb hem besteld hoor!
    Robert.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •