Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 35 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD's met Hip-Hop artiersten

    Ik wil hier een thread openen, waarin mensen kunnen posten welke DVD('s) ze hebben met Hip-Hop artiesten erin en welke ze nog van plan zijn om te kopen, en alle informatie is welkom over nog uitkomenden DVD's etc.
    Ben namelijk nou bezig om zoveel mogelijk DVD's te verzamelen met Hip-Hop artiesten, ben echt een Hip-Hop junkie
    Muziek DVD's mogen ook, mits er Hip-Hop artiesten op staan.
    Ik wacht nou op Training Day, The Wash en Monster's Ball.

  2. #2

    Standaard

    Zeer verrassende rol van Busta Rhymes in Finding Forrester. Die man heeft zowaar veel acteertalent. Uiteraard ook nog Ice Cube in Three Kings en L.L. Cool J. in Deep Blue Sea. En een ontelbare reeks films met Will Smith, maar die zal door die-hard hip hop fans als een watje beschouwd worden zeker. (Ben zelf nogal redelijk fan van Mr. Smith)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    een dvd waarin Ja Rule al z'n duetjes met 'de meisjes' doet...
    J-Lo, Ashanti, Christina Millian and god knows who else more..

    groetjesss
    The greatest thing, you'll ever learn,
    is just to love, and be loved in return...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    ...en L.L. Cool J. in Deep Blue Sea.
    Diezelfde L.L. Cool J. speelt een 'stoere' rol in In Too Deep. De muziek van die film is ook erg 'hip-hop'. Best een vermakelijke film.
    Ice Cube hebben we ook nog gezien in de tot de cultstatus verheven 'nepslangen-flick' Anaconda...samen met J-Lo.
    Daarnaast is New Jack City met Ice-T een aanrader.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hanna
    een dvd waarin Ja Rule al z'n duetjes met 'de meisjes' doet...
    J-Lo, Ashanti, Christina Millian and god knows who else more..

    groetjesss
    Hoe heet deze DVD, ben benieuwd

  6. #6

    Standaard

    Ben ook wel een fan van R&B en HipHop. Ik heb o.a. de volgende DVD met of gedeeltelijk met deze artiesten:

    - Thicker than water: Mack10 en Fat Joe
    - Next friday: Ice Cube
    - Romeo must die: o.a. Aliyaah en DMX en clips van hun
    - Exit wounds: DMX, met clip van DMX

  7. #7

    Standaard

    Belly is goed.
    The wash is leuk.
    bones is goed.
    Ricochet is goed.
    Looters is goed.
    Training day is werelds.

  8. #8

    Standaard

    Wat ook een goede film en een goede soundtrack heeft is Colors met Sean Penn en Robert Duvall. Zit het bekende song van Ice-T colors met de bekende sample '' I'm a nighttmare walking""
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #9

    Standaard

    Ik heb Trespass met Ice-cube en Ice-T, als tegenspelers van Bill Paxton en Bill Sadler. Zeer gave actiefilm in een verlaten fabriek, waar ze elkaar met heel verschillende bedoelingen tegenkomen.

    Verder heb ik Ice-cube nog in 3 kings en Ice-T in Ricochet, ook mooie films.

    Oja, en Will Smith natuurlijk in MIB, ID4 en WWW. Geen uitleg nodig, lijkt me
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik heb Trespass met Ice-cube en Ice-T, als tegenspelers van Bill Paxton en Bill Sadler. Zeer gave actiefilm in een verlaten fabriek, waar ze elkaar met heel verschillende bedoelingen tegenkomen.
    Lex hoe is die uitgave van trespass deze is regio 1 toch.
    Ik had hem wel eens zien staan maar was alleen met 2.0

    wel een vette film.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  11. #11

    Standaard

    In Training day spelen Snoop en DR Dre in mee.
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin


    Lex hoe is die uitgave van trespass deze is regio 1 toch.
    Ik had hem wel eens zien staan maar was alleen met 2.0

    wel een vette film.
    Het is regio 1, en volgens mij ook alleen in deze regio uitgebracht. Echt jammer, want dit is een goeie actiefilm. Het geluid is idd 2.0, wat wel jammer is voor een actiefilm, het beeld is gelukkig wel anamorph 1.78:1. Het is iig beter dan mijn van C+ opgenomen VHS'je
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #13

    Standaard

    Ik heb ooit iets gehoord over Snoop's "Doggystyle". Schijnt een goede film te zijn...

    Bij Play.com hebben ze trouwens best veel dvd's met/over/van rappers.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jokey
    Ik heb ooit iets gehoord over Snoop's "Doggystyle". Schijnt een goede film te zijn...

    Bij Play.com hebben ze trouwens best veel dvd's met/over/van rappers.
    Ja, klopt, bij play heb ik er een paar besteld, Doggystyle is zeker de moeite waard, damn daar zitten echt geile scenes tussen

  15. #15

    Standaard

    Ik had het toevallig gisteren met een vriend over "The Wash". Hij heeft deze film in de USA gezien en raadde mij aan om deze te gaan bekijken/kopen.
    Weet iemand of deze film al uit is of ooit uitkomt hier in Nederland in de bios of op R2 dvd???

  16. #16

    Standaard

    wat me zo nog tebinnen schiet is:

    CB4...Humor
    Set it Off.....aktie met queen latifa
    Menage II society
    House Party deel 1..2..3
    Boy'z in tha hood
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  17. #17

    Standaard

    Qua muziek dvd's heb ik er geen nog. Wu tang heeft er nog geen dus. en de Up In Smoke Tour vond ik tot nu toe altijd te duur.
    Heb Romeo Must Die met DMX. Natuurlijk ga ik voor Training Day als ie uit is met Dre en Snoop. Jarule heb ik in TFATF. Eigenlijk moet ik er een keer tijd voor uittrekken om naar boven te gaan. Maar goed dat komt nog wel. Ik zou zeggen check mijn collectie en je kan het zo nagaan.

  18. #18

    Standaard

    Dit jaar in Amerika en hopelijk daarna ook hier in NL
    Half Past Dead
    Met JA RULE en natuurlijk Steven Seagal
    De preview ziet er iig strak uit.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddum
    Dit jaar in Amerika en hopelijk daarna ook hier in NL
    Half Past Dead
    Met JA RULE en natuurlijk Steven Seagal
    De preview ziet er iig strak uit.
    en wat dat je dan volgende films met hip hop artiesten, die gaan uitkomen:

    The Barber Shop met o.a. Ice Cube en Eve
    Friday after next met Ice Cube
    All about the Benjamins met Ice Cube
    Biggie and Tupac, documentaire.
    State property met Jay Z
    8 Mile met Eminem


    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    In batman & robin doet coolio ook mee als die bankier van dat moterracen.
    With great powers comes great responsibility - Uncle Ben - Spiderman

  22. #22

    Standaard

    Dan heb je ook nog Baby Boy met Snoop. Goede speelfilm van de maker van boyz n the hood.
    Clockers
    In 3000 Miles to Graceland zit Ice-T
    en fast and the furious

  23. #23

    Standaard

    ik heb training day, en up in smoke (het concert van alle westside rappers van tegenwoordig; eminem, dre, snoop, nate dogg,xzibit enzovoort) erg leuk om te zien en hele mooie sfeer en groots opgezet. Met dts, echt een aanrader! Laatst heb ik thicker than water gezien. Errug slecht!

  24. #24

    Standaard

    Death Row Uncut (R0 USA) is een top DVD als je alles te weten wilt komen over Death Row Records tot 1996 (tot de dood van Tupac) dus...
    Eric van Ballegoie

  25. #25

    Standaard

    Ik heb net Ghost Dog 'Way of the Samurai' cadeau gekregen. Staat dat de soundtrack bestaat uit o.a. Wu Tang Clan en RZA.

    En ik hou niet eens van Rap
    Collectie van Tijs
    Mijn Cu2-Profiel
    ~Times like these call for a big lebowski~

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •