De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Filmhuis DvD'tjes online?

    Beste mensen!
    Ik heb al de site afgezocht maar ik krijg zoveel troep dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien. Dan maar even zo. Zijn er nog leuke (inter)nationale online internetwinkels waar ik mooie juweeltjes van dvd'tjes kan krijgen met echte filmhuisfilms? IK ken www.boudisque.nl al wel, maar die is vaak zo stervensduur. Waar je daar voor 36euro een film ken krijgen betaal je op www.play.com al gauw 20 euro voor. Of zelfs...16euro...pffff....dat is me nogal wat!

    Ik hoop op leuke reacties!
    En nu al bedank ik jullie ervoor

    Meanrat

  2. #2

    Standaard

    Helaas helaas kom je dan toch bij Play.com terecht. Ik baal ook van die hoge prijzen voor filmhuistitels, in NL brengt Homescreen bijv. veel leuks uit, maar deze films kosten altijd rond de €30

    Soms vind je in de FRS-9-euro-bakken wel leuke titels, vaak van A-film of van RCV of Bridge.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  3. #3

    Standaard

    Sinds ik play.com heb ontdekt heb ik al mijn andere dvd links weggesodemietert. Prijsverschil is gigantisch.
    Als Play algemene bekendheid onder het dvd publiek krijgt dan kunnen de NL dvd order sites hun biezen pakken.

    Macht aan de consument!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •