De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Filmbeurs in Roda stadion Kerkrade

    Zaterdag 12 en Zondag 13 Oktober is in het Roda stadion een Internationale filmbeurs. Zie hier voor meer info http://www.sonopromotion.nl

    Wie gaat er naar toe?

    gr

    Ron

  2. #2

    Standaard

    Ik niet. Hoe graag ik er ook heen wil gaan want het is vlakbij mij maar helaas. Ik moet werken.
    Mijn DVDtjes
    Geniet van het leven, dan zal de zon altijd schijnen

  3. #3

    Standaard

    Ik zal er zeker weer naar toe gaan. Ben in Heerlen (Schouwburg en Coriocentre) ook al vaker geweest.
    Grtz,
    Wim
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  4. #4

    Standaard

    gave tip man! wist ik dus niet...
    woon zelf in limburg, zou dus wel even kunnen binnenwippen.
    Moet wel werken zondag...daar is vast wel iets op te vinden. Misschien een aantal kids van mijn werk meenemen naar de beurs?!
    we zien wel....

    greetzzz

  5. #5
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard

    Ik wil wel gaan want het lijkt me heel erg leuk maar ik woon te ver. De reistijd tussen Zandvoort en Kerkrade is 3 uur en drie kwartier met de trein en bus en daar heb ik het er niet voor over

  6. #6

    Standaard

    Op Zaterdag kun je ook nog langskomen bij de Halfords voor een DeLorean BTTF model of 007 Die Another Day model.
    Wij zitten, vanuit de hoofdingang gezien, aan de rechterkant van het stadion.

    Met als special guest: Steven Maas
    Handtekeningen op verzoek zijn natuurlijk altijd mogelijk.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  7. #7

    Standaard

    Voor mij is dit te ver, aangezien ik ook nog moet werken van 7 tot 1 's ochtends.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  8. #8

    Standaard

    Ik moet eerlijk zeggen, indien ik ook 3 uur moest reizen had ik ook mijn bedenkingen. Ik woon in Landgraaf dus het is voor mij geen probleem.

    gr,

    Ron

  9. #9

    Standaard

    Hier idem. Ik zou dolgraag gaan, maar de reistijd (vanuit Zwolle) van iets van 3,5 uur (heen EN terug) is me gewoon veel teveel. Hadden ze het niet op een wat centralere locatie kunnen houden?

  10. #10

    Standaard

    Ja inderdaad.
    Of als het kan 3x per jaar. Zuiden, midden en Noorden een keer. Maar dat zal wel niet kunnen.

    Ron

  11. #11

    Standaard

    Ik zou ook wel willen gaan maar woon in amsterdam en dan gaat het gewoon niet.
    Jordé den Tenter Formally Known As JDT.

  12. #12

    Standaard

    Ik ben geweest maar het is me zwaar tegengevallen. Ik had het iets groter verwacht. Het zou erger zijn indien ik 3 uur had moeten reizen.

  13. #13

    Standaard

    Viel inderdaad tegen, hoewel ik het aardig vond om acteur John Saxon ( Enter The Dragon en zeer veel andere films) in levende lijve te ontmoeten.
    Verder heb ik eindelijk de LIMITED EDITION BOX SET van PULP FICTION kunnen bemachtigen ( 2 discs + soundtrack en enkele andere leuke extra zoals een 35mm film frame, poster en booklet)
    Was wel erg duur maar ja.... PULP FICTION is my number ONE !!!
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  14. #14

    Standaard

    Ik heb er 3 dvd's van meegenomen,
    Top Gun, Perfect Storm en Crimson Tide

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron Gielgens
    Ik heb er 3 dvd's van meegenomen,
    Top Gun, Perfect Storm en Crimson Tide
    Heb je die bij de stand van The Moviestore (Heerlen) gekocht of waren ze 2e hands. Mijn PULP FICTION heb ik wél bij The Moviestore-stand gekocht. Weet ik tenminste zeker dat ie nieuw is en eventueel garantie heb als er iets mis is....
    Iedere keer denk ik: volgende filmbeurs sla ik over, maar als ik dan lees dat er weer eentje is, dan ga ik toch weer....blijft toch altijd wel leuk hoewel de "Duitsers" langzaam de boel overnemen met hun stands met foto's, posters, hebbedingetjes, etc...
    Now if you'll excuse me, I have a beam of light to catch (quote from K-PAX)

  16. #16

    Standaard

    Inderdaad bij de stand van de moviestore.
    Ik had ook interesse in de goonies en zag deze bij een duitse stand liggen voor 16 Euro, maar moet je voorstellen, wel Engels DD 5.1 maar geen Nederlandse subs. Wel 10 andere talen waaronder Grieks en Hybreeuws. wat een Bull****
    Die Duitsers toch

    Ik zag op de website van de moviestore dat hun de dvd van de goonies hebben voor 13,99. Ik ga deze morgen even halen

    gr

    Ron

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Buscemi
    Viel inderdaad tegen, hoewel ik het aardig vond om acteur John Saxon ( Enter The Dragon en zeer veel andere films) in levende lijve te ontmoeten.
    Verder heb ik eindelijk de LIMITED EDITION BOX SET van PULP FICTION kunnen bemachtigen ( 2 discs + soundtrack en enkele andere leuke extra zoals een 35mm film frame, poster en booklet)
    Was wel erg duur maar ja.... PULP FICTION is my number ONE !!!
    Jeetje mina, hoe weet jij wat ik wil typen?!?!
    ben het helaal met je eens. Ik heb de LEBS van Pulp Fiction echter niet gekocht omdat ik 'm net ietsje tè duur vond.
    Voor de rst vond ik het ook erg tegenvallen.
    Meevaller voor mij is dat ik onder werktijd ben kunnen gaan (met een aantal MLK kids)....
    als ik me niet vergis is dezelfde beurs over een half jaar weer!

    greetzzz

  18. #18

    Standaard

    Uhum ik had deze thread al een half jaar geleden geopend....... Maja wat boeit het ook. Ik ben ook geweest (had ik ff naar Steven moeten komen...............) ik heb gekocht: blown away, bttf box en get carter (1971) (10 euro bij the moviestore kraam) en nog wat kaarten. Mijn vriend had de icebox van Basic instinct (2 dvd se) voor 15 euro ook bij de Movie store kraam gekocht Ik vondt t wel cool want ik heb ff met John Saxon gepraat (uit Nightmere on elmstreet goede film!)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bart

    als ik me niet vergis is dezelfde beurs over een half jaar weer!

    greetzzz
    Jup ieder half jaar

    Ik kreed de schijt van al die K*t duitse uitgave's !

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ron Gielgens
    Ik ben geweest maar het is me zwaar tegengevallen. Ik had het iets groter verwacht. Het zou erger zijn indien ik 3 uur had moeten reizen.
    Ja normaal was hij ook groter (Veel) maar t was nu nog wel oke (100 stands volgens mij normaal wel het dubbele ofzo)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Jup ieder half jaar
    Dus... Wie weet tot in April.
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Steven Maas
    Dus... Wie weet tot in April.
    Oke is goed kom ik wel eens kijken. Maarre normaal kom ik er NOOIT want ik ben niet bepaald Roda JC fan........

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •