Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 198 worden weergegeven.

Discussie: UP (op Blu-Ray)

  1. #126

    Standaard

    Bluray 4-disc vandaag in mn handen gehad.. erg mooi boxje! Net iets groter dan een BR-doosje.. en lekker dik Vind het alleen jammer dat disc 3 de dvdfilm is en disc 4 een digital copy... doe je niet veel mee, maar voor 5 euro meer is het doosje wel waard!

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luvlektrik Bekijk bericht
    Hmmm heb hem daarjuist besteld maar nog geen mail gekregen..

    Zal wel moeten wachten tot volgende week denk ik.

    Ze sturen soms op de raarste tijden een mail, heb al meerdere keren gehad dat ze s'nachts mailden. Dan had ik het pakje vaak al eerder dan dat ik de mail lees. Kans is dus groot dat je hem morgen gewoon krijgt, ik heb tot nu toe al mijn bestellen de dag na de mail ook binnen gehad.
    Panasonic 50G20 Silver/ Onkyo TX-SR 508 Black/ Klipsch home theater HD500/ Philips BDP9500/ Playstation 3 Slimline 120 gig/ Logitech Harmony One

    http://www.whatiwatch.net/overview.php?ov=2881

    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=2881

  3. #128

    Standaard

    Klopt inderdaad.
    Vorige keer met Fight Club kreeg ik een mailtje terwijl hij al bezorgd was.

    Hoop hem dus morgen te ontvangen! Ben alleen benieuwd of hij wel door de brievenbus past met die Prison Break film erbij..


    Heeft iemand met de 2disc versie ook een bevestiging ontvangen of gaat het hier alleen om de 4Disc set? Ik heb namelijk die van 24,99 besteld.
    Laatst aangepast door stfn : 10-12-2009 om 23:08

  4. #129

    Standaard

    Vannacht ook een mailtje betreffende de verzending van de 4-disc versie gehad, om 04:40 zijn ze schijnbaar naar de brievenbus gerend
    Over de prison break dvd werd in het mailtje overigens niks vermeld.
    Nu maar hopen dat er een pakketje in de bus ligt als ik vanavond thuiskom!

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stfn Bekijk bericht
    Heeft iemand met de 2disc versie ook een bevestiging ontvangen of gaat het hier alleen om de 4Disc set? Ik heb namelijk die van 24,99 besteld.
    Bij mij is vannacht (harde werkers bij FRS ) om 5:40 de 2disc editie van UP verzonden...
    In mijn mail werd ook gesproken over een "deelzending" en niet over de "Prison Beak" dvd!

  6. #131
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Heb ook om 5u40 een mailtje gehad

    Hopelijk kan ik hem vanavond al in mn PS3 steken!

  7. #132

    Standaard

    Hier nog geen bevestiging gehad, en helaas staat hij ook op mijn FRS account niet als afgehandeld. Ik blijf hoop houden..

  8. #133

    Standaard

    Heb mijn 4 disc vandaag al binnen gekregen. Superr

  9. #134

    Standaard

    de mijne is net 5minuten geleden afgegeven

  10. #135

    Standaard

    Net de 4-disc binnen gekregen! Ziet er erg mooi uit .

    Het is een digipack, hij is ongeveer even dik als twee blu-ray doosjes. Er zit een mooie glans overheen. Binnenin zitten de disc met mooi artwork aan de zijkant.Echt op! 5 dagen voor de release al in huis.

  11. #136

    Standaard

    Helaas geen Up voor mij vandaag. Hopelijk morgen.

  12. #137

    Standaard

    Vandaag mijn 2-disc versie ontvangen , vanavond lekker UP kijjken
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #138

    Standaard

    Echt WAARDELOOS die digitale kopie zeg! Nouja, dat is mijn eerste indruk.

    Ik wilde graag de Engelse versie naar mijn computer kopiëren, dus koos ik bij taal voor "Engels". Toen moest ik met de voorwaarden akkoord gaan, deze waren in het Frans, wat ik al vreemd vond. Toen moest ik mijn code invoeren, dit ging goed. Toen moest ik een opslaglocatie kiezen, het bestand heette echter "UP_fr". Ik wil helemaal geen franse versie! Daarom heb ik hem snel weggeklikt.... maar nu doet mijn code het niet meer. Geweldig! Eerste keer dat ze zoiets doen en ze maken er een potje van! Gelijk maar een mailtje gestuurd.....

    Er staat trouwens ook niets over iTunes op het pamflet... hopelijk kan dit nog wel, want in Amerika kan je een copy voor iTunes kiezen. Die heb ik nodig, voor mijn iPod Touch.

    Korte samenvatting: Disney fuckt het weer eens up (pun intended)!

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door christvs Bekijk bericht
    Korte samenvatting: Disney fuckt het weer eens up (pun intended)!
    Hoezo 'weer'?
    Volgens mij brengen ze tot nu toe de meest uitgebreide en schitterende releases uit van heel de Blu-ray markt.

    Nou hoort dit inderdaad niet te gebeuren maar ik had je ook wel kunnen vertellen dat je sowieso geen reet hebt aan die digitale kopie-zooi

    Je hebt nu de BR, de DVD.. wat moet je dan nog met een digitale versie...

  15. #140

    Standaard

    Oké Fonzie, misschien niet 'weer', maar ik vind dit erg slordig.

    Ik vind het wel een handig idee om gemakkelijk een kopie voor mijn iPod te kunnen installeren. Hoewel ik best met computers om kan gaan heb ik een hekel aan dvd's rippen en omzetten naar een ander formaat, dat gaat altijd fout bij mij. Ik was dus wel blij met deze copy.. maar erg stom van Disney dat ze dit zo doen....

  16. #141

    Standaard

    Is natuurlijk puur persoonlijk maar zelf kan ik er moeilijk bij waarom je een film op een ipod zou kijken. Een serie'tje van 20 minuten voor in de bus/trein snap ik nog wel, maar een film daar ga je toch doorgaans echt voor zitten, zeker als je de schitterende BR-uitgave op een HD scherm kunt kijken...

  17. #142

    Standaard

    Officieel is deze film natuurlijk nog niet uit, dus Disney heeft nog een paar dagen om alles in order te maken.
    Ik denk dat FRS flink problemen gaat krijgen met Disney dat ze alles zo vroeg verstuurd hebben nu sommigen met Disney aan het mailen zijn.....

    Ik vind het jammer dat de verpakking een DVD verpakking is, al ziet het er verder wel schitterend uit.

  18. #143

    Standaard

    ook al vandaag een mail gekregen van FRS over levering, laat wel even weten of hij binnen is gekomen, hoop het wel
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  19. #144

    Standaard

    bij mij is de 4 disc al binnen . had ik niet verwacht maargoed kan het weekend extra goed starten dus!

  20. #145

    Standaard

    Mijn mailtje naar de digitale copy helpdesk kwam terug met een error.. great! Zal wel nog niet actief zijn.

    Als ik door de disc van de digitale copy blader kan ik wel al de 4 film bestanden openen.

    Je hebt:

    Up_[portable] - 372 mb groot. Dit blijkt de engelse versie te zijn. Maar dit is echt in postzegelformaat (320x176 pixels, ipv de 640x360 van de drie andere versieP.
    Up_fr
    Up_nl
    Up-vl

    Ik vind het echt heel raar dat ik de Engelse versie selecteer en de franse aangeboden krijg. Ook snap ik niet waarom de Engelse versie twee keer minder pixels heeft...

    Ik vind het eerlijk gezegd erg slecht van Disney NL dat ze hier niet beter naar hebben gekeken.

  21. #146

    Standaard

    Ik snap niet dat je je druk maakt om een digitale kopie terwijl je de FullHD bluray hebt...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  22. #147

    Standaard

    En neit even afwacht tot de werkelijke releasedatum, heb zoeits ook wel eens met BD-live gehad, na de releasedatum niks aan het handje. Al lijkt het hier er wel op dat het verkeerd op die disc staat en als het er bij geleverd wordt dan moet het wel normaal werken.
    Maar volgens mij zijn hier nog wel wat codes te krijgen

  23. #148

    Standaard

    Wil iemand een paar foto's maken van de 4-disc set aub?

  24. #149

    Standaard

    en inderdaad vandaag binnen gekregen, mooi op tijd . Heb de intro al even gekeken en werkelijk fenomenaal beeld, wat een kwaliteit!
    90 blu-rays in bezit!
    Godz Powerrrrr!

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Vandaag mijn 2-disc versie ontvangen , vanavond lekker UP kijjken
    Is dat ook een digipack?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 2345678 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •