Pagina 10 van 33 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 824 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Als gevolg van een hevig onweer in Flensburg, Duitsland (waar de server van DVD.nl staat) is aldaar de stroom uitgevallen. Hierdoor is de site enige tijd down geweest.
    Mooi dat het weer opgelost is maar vanwaar staat die server zo ver weg?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #227

    Standaard

    Halve dag schuimbekkend voor mijn pc gezeten.. ben blij dat alles weer werkt! ...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Halve dag schuimbekkend voor mijn pc gezeten.. ben blij dat alles weer werkt! ...
    Maar om daarvan dan ook meteen een foto te maken en in je sig te plaatsen.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #229

    Standaard

    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  5. #230
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Hier nog een foutje op de site. Wanneer je bijvoorbeeld gaat zoeken, naar een recensie van bijvoorbeeld, Ocean's Eleven. En je schrijft Ocean's op, dan plakt hij er automatisch een \ bij. Ocean's -> Ocean\'s. Het aanhalingsteken gebruik, deugt niet helemaal dus.

    Dit probleem komt ook in de trader-lijst voor.

  6. #231

    Standaard

    Er is op het moment een storing in de Database?

  7. #232

    Standaard

    Ik kreeg ook enkele database errors...
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  8. #233

    Standaard

    Ik kon vanmorgen vroeg in de ochtend helemaal geen toegang krijgen tot de site.

  9. #234

    Standaard

    Same here, maar nu werkt alles weer prima, waarschijnlijk gewoon even onderhoud.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #235

    Standaard

    Ik heb sinds gisteren een vreemd probleem. Ik gebruik IE6 en normaal gesproken werkt alles perfect. Nu kan ik maar één pagina op dvd.nl bezoeken en that's it. Geen berichten posten, de linkjes kan ik aanklikken, maar daar houdt het dan bij op. Ik ga niet naar een andere pagina. Ik heb dit alleen op dvd.nl want andere sites werken zonder problemen.

    Meer mensen die hier last van hebben?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #236

    Standaard

    Misschien tijd voor IE7 (upgrade daar 8 ook al bijna uit is)... en anders switchen naar bijv. firefox?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #237

    Standaard

    Heb je al een andere browser geprobeerd?
    Verder zou je ook eens kunnen proberen om de beveiligingsinstellingen wat lager te zetten.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #238

    Standaard

    Tuurlijk kan ik upgraden naar 7 of een andere browser gebuiken (ik typ dit ten slotte in FireFox). Maar het is toch ontzettend raar dat alle sites die ik bezoek het in IE6 uitstekend doen, en op dvd.nl van de één op de andere dag niets meer werkt. Alleen de banners brengen me naar een andere pagina. Dat is toch vreemd.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ik heb sinds gisteren een vreemd probleem. Ik gebruik IE6 en normaal gesproken werkt alles perfect. Nu kan ik maar één pagina op dvd.nl bezoeken en that's it. Geen berichten posten, de linkjes kan ik aanklikken, maar daar houdt het dan bij op. Ik ga niet naar een andere pagina. Ik heb dit alleen op dvd.nl want andere sites werken zonder problemen.

    Meer mensen die hier last van hebben?
    Precies hetzelfde bij mij op de pc van mijn vriendin terwijl ik op mijn laptop geen enkel probleem heb. Is er iets veranderd aan het forum misschien?

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Precies hetzelfde bij mij op de pc van mijn vriendin terwijl ik op mijn laptop geen enkel probleem heb. Is er iets veranderd aan het forum misschien?
    Hier hetzelfde met IE kan ik niets maar met firefox werkt alles normaal? Vreemd!

  16. #241

    Standaard

    Ik ondervind ook hetzelfde probleem. Ik kan een paar threads lezen en ook berichten plaatsen, maar dan kan ie de site niet meer vinden. Pas na opnieuw opstarten kan ik weer wat doen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #242

    Standaard

    Misschien iemand van de crew die hier iets over weet?

  18. #243

    Standaard

    Er is, voor zover ik weet, de afgelopen week technisch NIETS veranderd aan de site.

  19. #244

    Standaard

    Ik kom ook al de hele dag de site niet op.
    Soms werkt http://www.dvd.nl
    Soms http://dvd.nl
    Vaak geen van beide.
    Het forum kom ik vervolgens ook niet op, en als ik er wel op kom dan kom ik niet verder dan de index.
    Net is het gelukt om het storing topic te bereiken, na 24 uur lukt het 1 keertje, eindelijk.
    Zit nu op firefox, stom dat ik dat zelf niet heb bedacht

    Of er is iets met de dvd.nl software, of IE heeft stiekem een update geforceerd want ik accepteer geen updates...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  20. #245

    Standaard

    Misschien zou het aan de provider liggen? Ik zit bij Online voorheen Orange voorheen Wanadoo.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #246

    Standaard

    Denk het niet want ik zit bij Zonnet/Tele2. Overigens heb ik het alleen maar bij dvd.nl en bij geen enkele andere site.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Misschien zou het aan de provider liggen? Ik zit bij Online voorheen Orange voorheen Wanadoo.
    Ik zit ook bij Online sinds Wanadoo, maar verders op geen andere sites een probleem.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  23. #248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Ik zit ook bij Online sinds Wanadoo, maar verders op geen andere sites een probleem.
    Ik ook niet. Het gaat overigens nu wel wat langer goed. Aflkloppen dan maar.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sneaker Bekijk bericht
    Ik heb sinds gisteren een vreemd probleem. Ik gebruik IE6 en normaal gesproken werkt alles perfect. Nu kan ik maar één pagina op dvd.nl bezoeken en that's it. Geen berichten posten, de linkjes kan ik aanklikken, maar daar houdt het dan bij op. Ik ga niet naar een andere pagina. Ik heb dit alleen op dvd.nl want andere sites werken zonder problemen.

    Meer mensen die hier last van hebben?

    Heb je al geprobeerd in internetopties van IX jouw browsergeschiedenis te wissen?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #250

    Standaard

    Ik heb hetelfde probleem met IE 6 op mijn werk.
    Heb eerst Firefox moeten installeren verder dan de voorpagina te komen en in te loggen.

Pagina 10 van 33 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •