Pagina 50 van 53 EersteEerste ... 404647484950515253 LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 1301 worden weergegeven.

Discussie: Dragonball Z DVD's

  1. #1226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Wat is het verschil tussen de gewone Dragonball Z en Dragonball Z Kai ?
    Misschien dat het antwoord hier al ergens te lezen valt, als dit zo is sorry voor m'n vraag.
    Lees paar berichten terug.
    Daar vind je antwoord erop.

    Ik heb die vraag al eens beantwoord

  2. #1227

    Standaard

    Plan to eradicate the saiyans wordt helemaal opnieuw gemaakt! Anime stijl die je kent uit GT en de nieuwe special Yo son goku etc. hij wordt geleverd bij de nieuwe Dragonball game, Dragonball z : Raging blast 2. Check dit filmpje maar eens, begint bij 1:20. http://www.youtube.com/watch?v=hlG76mH8g2c
    nieuwste aanwinst(tekort aan geld:D):

    Desperado collection (El mariachi, Desperado, Once Upon A Time In Mexico)

  3. #1228
    nieuwste aanwinst(tekort aan geld:D):

    Desperado collection (El mariachi, Desperado, Once Upon A Time In Mexico)

  4. #1229

    Standaard

    Ziet er goed uit. Het enige dat ik nog niet heb gezien van de DBZ serie is deze OVA. Waarschijnlijk "lekt" het wel op internet. Denk niet dat het op DVD uitkomt en om nou het spel te kopen, ik heb al genoeg DBZ games.

    In ieder geval, ik heb eindelijk de laatste seizoenen van DB besteld dus binnenkort heb ik ze eindelijk allemaal. Enige dat nog ntbreekt zij de DB films, maar asls het goed is komen die eind het jaar ook nog uit. Maar geen noodzaak het ging mij voornamelijk om de serie.

  5. #1230

    Standaard

    Onderaan deze pagina van Daizex staan al die screenshots ook, alleen dan in 1280x720px.

    Ik hoop dat dit wel apart word gereleased, want ik heb geen XBox360 of PS3 en ik speel nooit games. Ik wil het gewoon op Blu-ray hebben. Een double feature met Yo! Son Goku & Friends Return! zou mooi zijn


  6. #1231

    Standaard

    28 December komt movie 1 uit. http://images1.wikia.nocookie.net/__...or_movie_1.jpg

    Ik heb hem zelf al, op een australische release, maar misschien schaf ik dit toch aan.
    Eigenlijk moet de 1990 koreaanse dragonball film op dvd uitkomen, dan heb ik alles compleet. Met 1990 koreaanse film bedoel ik niet The magic begins.
    nieuwste aanwinst(tekort aan geld:D):

    Desperado collection (El mariachi, Desperado, Once Upon A Time In Mexico)

  7. #1232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Onderaan deze pagina van Daizex staan al die screenshots ook, alleen dan in 1280x720px.

    Ik hoop dat dit wel apart word gereleased, want ik heb geen XBox360 of PS3 en ik speel nooit games. Ik wil het gewoon op Blu-ray hebben. Een double feature met Yo! Son Goku & Friends Return! zou mooi zijn
    Hij word bij de special editie geleverd van Dragonball Raging Blast 2:
    http://www.amazon.co.uk/Dragon-Ball-...0&sr=8-1-spell

    Je kan die kopen en het spel verkopen
    Maar misschien komt er wel een double feature met die Son Goku, dat zal wel heel vet zijn al is dat nog maar de vraag of dat ooit gaat gebeuren!

  8. #1233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wild-child83 Bekijk bericht
    Hij word bij de special editie geleverd van Dragonball Raging Blast 2:
    http://www.amazon.co.uk/Dragon-Ball-...0&sr=8-1-spell

    Je kan die kopen en het spel verkopen
    Maar misschien komt er wel een double feature met die Son Goku, dat zal wel heel vet zijn al is dat nog maar de vraag of dat ooit gaat gebeuren!
    Ik weet dat ie wordt meegeleverd met het spel, maar voor zover ik heb gelezen staat ie dus ook echt op het spel. Niet op een aparte DVD o.i.d. Dan heb je dus een PS3 of een XBox360 nodig om hem te kunnen bekijken.


  9. #1234

    Standaard

    is er een site waar je dvd's kunt bestelle van dragonball z en die in engelse spraak is enzo ?? zoals op tv ???

  10. #1235

  11. #1236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door unfinished Bekijk bericht
    is er een site waar je dvd's kunt bestelle van dragonball z en die in engelse spraak is enzo ?? zoals op tv ???
    Gezien je taalgebruik, denk ik dat je nog vrij jong bent. Terugkomend op je vraag denk ik dat je dan op zoek bent naar sites waar je dan kan betalen met overschrijving, Ideal en niet met een creditcard.
    Dan raad ik je aan om op dit forum of het forum van dvdforum.nl in het verkopersgedeelte te kijken.
    Of op sites zoals Archonia.com, helaas is het daar wel een beetje duurder.

  12. #1237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    Ik weet dat ie wordt meegeleverd met het spel, maar voor zover ik heb gelezen staat ie dus ook echt op het spel. Niet op een aparte DVD o.i.d. Dan heb je dus een PS3 of een XBox360 nodig om hem te kunnen bekijken.
    Ik heb de PS3 versie en daar staat ie idd op de DISC met het spel in HD.
    Of dat bij de XBOX 360 ook zo is weet ik niet omdat die DVD's gebruikt en het dan wel erg krap word op dat samen met het spel op 1 DVD te zetten maar misschien hebben ze goede compressiemethoden erop losgelaten.

    Ow ja de film is best de moeite!
    Beetje afwijkend van het origineel (paar nieuwe scenes en een paar oude weg) maar ben erg blij ermee dat ze dit voor het grote publiek nu ook hebben uitgebracht.
    Dit hadden ze dus met Dragonball Z KAI moeten doen. Echt helemaal opnieuw overgetekend! Dat ziet er veel beter uit dan allemaal met filters etc werken!

  13. #1238

    Standaard

    Dragonball Movie Collection box komt in februari 2011 uit.
    Zitten alle 4 de films in.



    Het schijnt exact dezelfde kwaliteit (beeld en geluid) te zijn als van de oude box die in 2005 en in 2008 (re-release dikkere box) is met daarbij Movie 1 (die voor het eerst uncut door funimation is uitgebracht. Die laatste is ook los verkrijgbaar zoals eerder vermeld. Daarbij moet ik toevoegen dat helaas deze box alleen regio 1 en 4 pakt (heb zelf Movie 1 getest die ik los al heb) en die oudere box regio 2. Zoals al tig keer eerder vermeld: domme zet Funi...

  14. #1239

    Standaard

    zijn er hier nog mensen die van hun dragonball z dvd boxen af willen
    ik heb namelijk erg veel belang bij seizoen 1t/m9 deze moeten wel regio2 zijn en engels gesproken en ondertitelt.
    pm me als je ze wilt verkopen

  15. #1240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pipelooi Bekijk bericht
    zijn er hier nog mensen die van hun dragonball z dvd boxen af willen
    ik heb namelijk erg veel belang bij seizoen 1t/m9 deze moeten wel regio2 zijn en engels gesproken en ondertitelt.
    pm me als je ze wilt verkopen
    Let op dat die Engelse ondertiteling totaal niet overeenkomt met wat er in Engels gezegd word. De engelse ondertiteling is vertaald vanuit het Japans. Dus je moet het kijken japans gesproken en Engels ondertiteld of alleen Engels gesproken zonder ondertiteling!
    Tenminste als je voor de Orangje boxen wilt gaan!

  16. #1241

    Standaard

    ik heb ze nou allemaal in bezit en had het al door wel jammer.
    engels gesproken is geen probleem voor mij maar met ondertiteling vind ik het wat prettiger.

  17. #1242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pipelooi Bekijk bericht
    ik heb ze nou allemaal in bezit en had het al door wel jammer.
    engels gesproken is geen probleem voor mij maar met ondertiteling vind ik het wat prettiger.
    Helemaal mee eens. Ikzelf kijk ook altijd liever met Engelse of Nederlandse ondertitels! Lees altijd graag mee!

  18. #1243

    Standaard filmbestel.nl

    Hey dragonball Z fans,

    Je kan op www.filmbestel.nl alle seizoenen kopen in een box. De seizoenen zijn onderverdeeld in boxen en in de boxen zitten de dvd's. Super goeie site en goeie levertijd. Ik zelf heb ze daar ook vandaan heb gelijk alle seizoenen in 1 keer gekocht hahaha maar ja je moet wat als je fan bent ...

  19. #1244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door abumdwi Bekijk bericht
    Hey dragonball Z fans,

    Je kan op www.filmbestel.nl alle seizoenen kopen in een box. De seizoenen zijn onderverdeeld in boxen en in de boxen zitten de dvd's. Super goeie site en goeie levertijd. Ik zelf heb ze daar ook vandaan heb gelijk alle seizoenen in 1 keer gekocht hahaha maar ja je moet wat als je fan bent ...

    En flink prijzig. Ik hou het wel op import.

  20. #1245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door abumdwi Bekijk bericht
    Hey dragonball Z fans,

    Je kan op www.filmbestel.nl alle seizoenen kopen in een box. De seizoenen zijn onderverdeeld in boxen en in de boxen zitten de dvd's. Super goeie site en goeie levertijd. Ik zelf heb ze daar ook vandaan heb gelijk alle seizoenen in 1 keer gekocht hahaha maar ja je moet wat als je fan bent ...

    Volgens mij ben je zelf iemand van filmbestel of niet? Dit is pas je eerste post en je bent net lid.

  21. #1246
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Poeh korte metten mee maken, enne gerapporteerd
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #1247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door abumdwi Bekijk bericht
    maar ja je moet wat als je fan bent ...
    Ja, inderdaad. Dan moet je de originele boxen kopen bij een legitieme verkoper. Dus niet bij filmbestel.nl

  23. #1248

    Standaard

    Ik ben er ff een tijd tussen uit geweest,, maar ik zie in eens Boxen van Dragonball Kai nieuwe seizoens boxen van Dragonball Z...
    Ben zelf in het bezit van de Oranje seizoens boxen...ben er erg tevreden mee!

    Mijn vraag is eigenlijk,, Als ik de nieuwe boxen zou willen aanschaffen welke moet ik dan kiezen: Kai of die nieuwe Dragonboxen?

    En weet iemand of de Dragonball niet Z of Gt,,......... de eerste serie zeg maar die van 153 afleveringen zeg maar op Regio 2 of Bluray regio B te verkrijgen is?

    Alvast bedankt guys!

  24. #1249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eL To®®o Bekijk bericht
    Ik ben er ff een tijd tussen uit geweest,, maar ik zie in eens Boxen van Dragonball Kai nieuwe seizoens boxen van Dragonball Z...
    Ben zelf in het bezit van de Oranje seizoens boxen...ben er erg tevreden mee!

    Mijn vraag is eigenlijk,, Als ik de nieuwe boxen zou willen aanschaffen welke moet ik dan kiezen: Kai of die nieuwe Dragonboxen?

    En weet iemand of de Dragonball niet Z of Gt,,......... de eerste serie zeg maar die van 153 afleveringen zeg maar op Regio 2 of Bluray regio B te verkrijgen is?

    Alvast bedankt guys!
    Wat wil je precies? De originele Japanse afleveringen (er zit wel een Engelse dub op, maar alleen de Japanse muziek en ttels)zo goed mogelijk gerestaureerd, of de nieuwe versie, die digitaal aangepast is, opnieuw ingesproken is en zo gemonteerd dat de filler-afleveringen zo goed als verdwenen zijn?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  25. #1250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door abumdwi Bekijk bericht
    Hey dragonball Z fans,

    Je kan op www.filmbestel.nl alle seizoenen kopen in een box. De seizoenen zijn onderverdeeld in boxen en in de boxen zitten de dvd's. Super goeie site en goeie levertijd. Ik zelf heb ze daar ook vandaan heb gelijk alle seizoenen in 1 keer gekocht hahaha maar ja je moet wat als je fan bent ...
    Er zijn toch meer serie's van dragonball behalve Z en GT?
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

Pagina 50 van 53 EersteEerste ... 404647484950515253 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •