Pagina 50 van 54 EersteEerste ... 40464748495051525354 LaatsteLaatste
De resultaten 1.226 tot 1.250 van 1331 worden weergegeven.
  1. #1226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fitz_Chevalric Bekijk bericht
    Hij doet het weer

    Bedankt voor je hulp!
    Gelukkig maar

    Bedankt voor je berichtje en graag gedaan
    Have fun and enjoy your collection

  2. #1227

    Standaard

    Hey iedereen,

    Hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wilde gisteren de Blu Ray van Kick Ass afspelen op mijn PS3 maar toen gaf hij ineens aan dat ik mijn mediaserver moets updaten. De vorige paar keer dat ik die melding kreeg installeerde hij de software automatisch maar deze keer dus niet. Nu heb ik mijn PS3 niet aangesloten op het internet en vroeg ik mij af of er een andere manier is om de software up te daten.

    Alvast bedankt
    Logan's inspirational messages of the day:

    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams. - Eleanor Roosevelt
    Adversity is the diamond dust with which heaven polishes its jewels. - Thomas Carlyle
    To love and win is the best thing. To love and lose, the next best. - William Thackeray
    Life's tragedy is that we get old too soon and wise too late. - Ben Franklin

  3. #1228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Hey iedereen,

    Hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wilde gisteren de Blu Ray van Kick Ass afspelen op mijn PS3 maar toen gaf hij ineens aan dat ik mijn mediaserver moets updaten. De vorige paar keer dat ik die melding kreeg installeerde hij de software automatisch maar deze keer dus niet. Nu heb ik mijn PS3 niet aangesloten op het internet en vroeg ik mij af of er een andere manier is om de software up te daten.

    Alvast bedankt
    Het kan op verschillende manieren:

    http://nl.playstation.com/ps3/suppor...steemsoftware/

    Toch moet je voorzichtig zijn, Sony is helaas ook een nare rat, bij updates kun je ook functionalieiten verliezen, ze geven iets en pakken je wat anders af, dit ligt dan wel aan de versie van je PS3. Gaat me iets te ver om in zijn geheel toe te lichten, als je het weten wil zul je daar wat tijd in moeten stoppen......
    Have fun and enjoy your collection

  4. #1229

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gaberiel-2 Bekijk bericht
    Hey iedereen,

    Hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wilde gisteren de Blu Ray van Kick Ass afspelen op mijn PS3 maar toen gaf hij ineens aan dat ik mijn mediaserver moets updaten. De vorige paar keer dat ik die melding kreeg installeerde hij de software automatisch maar deze keer dus niet. Nu heb ik mijn PS3 niet aangesloten op het internet en vroeg ik mij af of er een andere manier is om de software up te daten.

    Alvast bedankt
    Je kan de firmware op een USB stick zetten en vandaar updaten.
    Klik hier voor meer info.

    De Laatste firmware kan je hier vinden.

    Succes!!

    Update:
    @DVDProfilersFilmgek:
    Ik was weer eens te traag met het opzoeken van het antwoord....lol.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  5. #1230

    Standaard

    Voor de liefhebber van de independent en arthouse films:

    http://blog.eu.playstation.com/2010/...playstation-3/
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #1231

    Exclamation

    Ik heb onlangs een ps3 gekocht.

    Ik heb al de nodige films, maar wat mij opvalt bij het afspelen van met name donkere scenes dat het beeld iedere keer van donker naar licht en van licht naar donker verspringt. Het is minimaal te zien, maar het is wel bijzonder storend omdat ik weet dat het niet goed is.

    Zijn er meer mensen die dit probleem hebben of weten waar dit aan kan liggen?

    Ik heb een simpele hdmi kabel misschien dat het daar aan kan liggen...

    Alvast bedankt!

    Groeten kevin

  7. #1232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door brucebikkel Bekijk bericht
    Ik heb onlangs een ps3 gekocht.

    Ik heb al de nodige films, maar wat mij opvalt bij het afspelen van met name donkere scenes dat het beeld iedere keer van donker naar licht en van licht naar donker verspringt. Het is minimaal te zien, maar het is wel bijzonder storend omdat ik weet dat het niet goed is.

    Zijn er meer mensen die dit probleem hebben of weten waar dit aan kan liggen?

    Ik heb een simpele hdmi kabel misschien dat het daar aan kan liggen...

    Alvast bedankt!

    Groeten kevin
    Komt waarschijnlijk door de dynamische contrastsetting van je TV, als je dat uitzet is het "probleem" opgelost. Vaak is het het beste om alle zogenaamde beeldverbeteraars van een TV uit te zetten.
    Have fun and enjoy your collection

  8. #1233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Komt waarschijnlijk door de dynamische contrastsetting van je TV, als je dat uitzet is het "probleem" opgelost. Vaak is het het beste om alle zogenaamde beeldverbeteraars van een TV uit te zetten.

    Ik heb alle beeldverbeteraars uit gezet, maar blijf het probleem houden. Nog andere tips?! Alvast bedankt!

  9. #1234

    Standaard

    Beslaglegging op Europese handelsvoorraad PlayStation3

    De Europese douanes moeten de officiële verspreiding van PlayStation3-units tegenhouden. Elektronicagigant LG won een kort geding na een claim dat de gebruikte Blu-ray-technologie in de PS3 gebaseerd zou zijn op een van hun patenten.

    De Britse krant The Guardian meldt dat de Nederlandse douane al tienduizenden PS3-units in beslag heeft genomen, vóór verspreiding richting Europese retail. De spelcomputers worden tien dagen in bewaring gehouden. Wat daarna gebeurt, is nog niet bekend.

    Marketingmanager Folkert Langeveld van Sony Computer Entertainment Benelux kan nog geen commentaar geven. “Achter de schermen zijn we hier hard mee bezig, maar op dit moment heb ik op dit nieuws niets toe te voegen.”

    Het importverbod heeft volgens het Engelse dagblad geen gevolgen voor de bestaande winkelvoorraad. Wekelijks zou Sony voor de Europese markt ongeveer honderdduizend PlayStation3-units via Schiphol en Rotterdam importeren. Mocht de importstop verlengd worden, dan is de verwachting dat er na twee tot drie weken een tekort dreigt te ontstaan.

    Volgens LG schendt de Sony-console een aantal patenten van het bedrijf waaronder die op het afspelen van Blu-ray Discs.

    Bron: www.entertainmentbusiness.nl.

  10. #1235

    Standaard

    Hier ook maar even neergezet:

    Vraagje:

    Nou heb ik vandaag uit de us lock up binnen gekregen en zou die volgens een site nl subbed moeten zijn.
    Maar nu is het volgende probleem er, ik kan m niet afspelen op geen van mn 3 ps3s.
    Ik zie wel dat de film erin zit dmv de foto in mn mediabar, maar zodra ik m aan zet reset hij mn ps3s.

    Op het doosje staat iig dat ie regia a en b zou moeten zijn.
    Ik zie ook geen beschadigingen op de schijf.

    Is de schijf nu niet goed of is ie toch niet af te spelen op onze regio?

    Op de site was die regio untested maar het staat wel op het doosje.
    http://www.blu-ray.com/movies/Lock-Up-Blu-ray/11357/

    Hier is tevens mijn vraag, wat een ps3 doet als hij een blu ray met een andere regio niet accepteerd?

  11. #1236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht

    Hier is tevens mijn vraag, wat een ps3 doet als hij een blu ray met een andere regio niet accepteerd?
    Is niet echt alles je vraag in, ik geloof nou al het 3e topic, te posten...

    Antwoord op bovenstaande vraag is dat je een scherm krijgt dat de betreffende disc niet overeenkomt qua regio en daarom niet afgespeeld kan worden, of iets van die strekking. De tekst is bij elke maatschappij weer anders.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #1237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is niet echt alles je vraag in, ik geloof nou al het 3e topic, te posten...

    Antwoord op bovenstaande vraag is dat je een scherm krijgt dat de betreffende disc niet overeenkomt qua regio en daarom niet afgespeeld kan worden, of iets van die strekking. De tekst is bij elke maatschappij weer anders.

    2e topic

    Ok dan zal het wel een fout zijn aan de disc en kan ik amazon.com een mailtje sturen, want bij mij gaat hij gewoon resetten als ik m af wil spelen.

    Ik kan wel zien welke film het is op de mediabar voordat ik m aan wil zetten.

  13. #1238

    Standaard

    Probeer het eens in een andere speler, desnoods in een winkel.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1239

    Standaard

    Lock up US versie is Regio 1

    http://regionfreemovies.com/

    geen idee wat de ps3 doet als de regio niet klopt, neem aan dat je gewoon een melding krijgt.
    "Back? There is no back! There is only forward!"

  15. #1240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mryoda Bekijk bericht
    Lock up US versie is Regio 1

    http://regionfreemovies.com/

    geen idee wat de ps3 doet als de regio niet klopt, neem aan dat je gewoon een melding krijgt.

    Op het doosje staat regio a en b en behoort nl subs te hebben.

  16. #1241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Probeer het eens in een andere speler, desnoods in een winkel.

    Kan ik idd ook proberen.

  17. #1242

    Standaard

    Iemand een idee wat de oorzaak van het volgende probleem zou kunnen zijn?

    Bij mijn kameraad konden we altijd zonder problemen Blu-Ray's afspelen (gehuurd, gekocht of PS3 games)...maar sinds enige tijd speelt hij enkel nog Blu-Ray's af met een wit Blu-Ray-logo, niet meer die met een blauw logo (is zo bij zowel de games als bij films of series).
    Vroeger maakte het niet uit welke kleur het logo had maar het viel ons op dat we nu alle blauwe logo's niet meer kunnen afspelen
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  18. #1243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Iemand een idee wat de oorzaak van het volgende probleem zou kunnen zijn?

    Bij mijn kameraad konden we altijd zonder problemen Blu-Ray's afspelen (gehuurd, gekocht of PS3 games)...maar sinds enige tijd speelt hij enkel nog Blu-Ray's af met een wit Blu-Ray-logo, niet meer die met een blauw logo (is zo bij zowel de games als bij films of series).
    Vroeger maakte het niet uit welke kleur het logo had maar het viel ons op dat we nu alle blauwe logo's niet meer kunnen afspelen
    Zijn al die films met dat blauwe logo niet toevallig van Sony

    Misschien moet je wel tegen je zin de laatste fimware erop zitten, Sony heeft soms zo zijn streken en dat hebben ze helaas maar al te vaak bewezen, maar waarom Sony jouw PS3 blokkeert om Sony films af te spelen is mij eigenlijk ook een beetje een raadsel....
    Have fun and enjoy your collection

  19. #1244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zijn al die films met dat blauwe logo niet toevallig van Sony

    Misschien moet je wel tegen je zin de laatste fimware erop zitten, Sony heeft soms zo zijn streken en dat hebben ze helaas maar al te vaak bewezen, maar waarom Sony jouw PS3 blokkeert om Sony films af te spelen is mij eigenlijk ook een beetje een raadsel....
    Nee, niet enkel Sony, laatst hadden we Machete gaan huren (is van Entertainment 1, het vroegere RCV) en die gaf hetzelfde probleem, updates worden telkens geinstalleerd dus daar zou het niet aan mogen liggen volgens mij...
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  20. #1245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Nee, niet enkel Sony, laatst hadden we Machete gaan huren (is van Entertainment 1, het vroegere RCV) en die gaf hetzelfde probleem, updates worden telkens geinstalleerd dus daar zou het niet aan mogen liggen volgens mij...
    Beetje vreemd, E1 heeft toch geen blauwe BR logo's? Weet niet of het een zeer intensief gebruikte PS3 is, maar als dat wel het geval is, dan lijkt het erop dat de laser en het loopwerk op hun eind beginnen te lopen...
    Have fun and enjoy your collection

  21. #1246

    Standaard

    Er zit toch helemaal geen verschil tussen de br's ongeacht welke kleur logo gebruikt is op de hoes? dit is mij in iedergeval niet bekend...

  22. #1247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Beetje vreemd, E1 heeft toch geen blauwe BR logo's? Weet niet of het een zeer intensief gebruikte PS3 is, maar als dat wel het geval is, dan lijkt het erop dat de laser en het loopwerk op hun eind beginnen te lopen...
    Ik dacht dat op de disc zelf wel een blauw logo stond...de enige BR's die we verder hebben zijn toevallig wel UK-uitgaves (die hadden wel een wit logo)...de PS3 is inderdaad intensief gebruikt dus een versleten laser ofzo kan ik nog wel begrijpen, maar waarom speelt hij dan andere BR's en dvd's zonder probleem af?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Er zit toch helemaal geen verschil tussen de br's ongeacht welke kleur logo gebruikt is op de hoes? dit is mij in iedergeval niet bekend...
    Dachten wij ook, maar toch speelt hij enkel de witte af...

    Het is misschien gewoon tijd om een nieuwe PS3 aan te schaffen.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  23. #1248

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Dachten wij ook, maar toch speelt hij enkel de witte af...

    Het is misschien gewoon tijd om een nieuwe PS3 aan te schaffen.
    Ik kan nergens ook maar iets vinden dat er een verschil zou zijn tussen een bluray met een wit logo of met een blauw logo. Ik hou het gewoon op puur toeval.. Ik zou in iedergeval niet zomaar een nieuwe PS3 gaan aanschaffen (tenzij je sowieso een 2e wilt hebben).. Heb je al geprobeerd om de discs die niet werken in je PS3 in een andere PS3 af te spelen? (het zou natuurlijk ook een probleem met de huidige firmware kunnen zijn datie bepaalde blurays niet meer afspeelt)

  24. #1249

    Standaard

    Denk eerder dat het aan je PS3 zelf ligt. Bluray is een format hierin zijn 2 verschillen 25gig en 50gig blurays. Die kleurcodes zijn onzin. Ja je hebt 3D blurays maar deze haal je bewust alleen als je een 3D tv hebt (ps3 is namelijk al 3D ready met hdmi1.4)

    Verder blijf je PS3 updaten met firmwares!

  25. #1250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Verder blijf je PS3 updaten met firmwares!
    Niet in alle gevallen slim.... zo kan je wat fuctionaliteit verliezen met de oudere modellen....

    Heb een doosje of 50 opengetrokken, wat opviel was dat Sony blauwe logo's had en de rest over het algemeen witte, al ben ik voor de rest wel met je van mening dat het onzin is dat de kleur van het loge de boosdoener zou zijn....
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 50 van 54 EersteEerste ... 40464748495051525354 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •