Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 199 worden weergegeven.

Discussie: Iron Man 3

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Duisterder ja,ze willen alles van hem kapot maken dus de toon zal grimmig zijn.
    zeker ook mede door dat.
    bij apple.nl/trailers is de trailer echt in de beste kwaliteit te zien vind ik.

  2. #52

    Standaard

    Ik heb het idee dat we in de trailer al veel te veel spoilers voorbij hebben zien komen...?!

  3. #53
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kijk er nu al naar uit.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ziet er wel verassend uit idd, ben wel benieuwd naar deze. Gaat deze ook nog in (een mogelijk slechte post conversie) 3D komen?
    Ja -> http://www.ign.com/articles/2012/10/...or-3d-releases

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NickM Bekijk bericht
    Ik heb het idee dat we in de trailer al veel te veel spoilers voorbij hebben zien komen...?!
    Dat is toch iets wat je vaak hebt bij trailers,helemaal als je ook een 2de trailer krijgt,en niet te vergeten een launge trailer.
    zelf kan ik het niet laten om info van een film te vermijden
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-10-2012 om 12:50

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Ziet er wel verassend uit idd, ben wel benieuwd naar deze. Gaat deze ook nog in (een mogelijk slechte post conversie) 3D komen?
    The Avengers had in de bios een slechte 3D weergave,op Bluray stond ik versteld
    van de 3D weergave.

    Wat vond jij van de 3D Bluray weergave ???

    Die van Thor en C.America was op 3D Bluray ook niet goed.
    Laatst aangepast door jeroeni : 23-10-2012 om 13:29

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat is toch iets wat je vaak hebt bij trailers,helemaal als je ook een 2de trailer krijgt,en niet te vergeten een launge trailer.
    zelf kan ik het niet laten om info van een film te vermijden
    Ja dat weet ik maar ik blijf het jammer vinden aangezien ik niet meer verrast zal worden als de villa van Stark wordt aangevallen. Ik heb nu nog niet de indruk dat we scenes hebben gezien die aan het eind voorkomen want bijvoorbeeld van de posters van Prometheus en The Ledge (dus niet Man on a Ledge) werden beide eindes gewoon verklapt! Dan hoef je de film bij wijze van niet meer te zien.
    Ondanks mijn negatieve houding naar de trailer toe, moet ik wel toegeven dat ik aangetrokken word om de film te zien. Hopelijk is dit deeltje beter dan Iron Man 1 en al helemaal 2 want die is echt slecht.

  8. #58
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als jij 1 en 2 slecht vindt kan ik me niet voorstellen dat je deze wel leuk gaat vinden. Ik vond ze juist bij de betere superheldenfilms van de laatste tijd horen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #59

    Standaard

    Lijkt me wel weer wat. Eigenlijk het enige Marvel product dat ik kan waarderen, voornamelijk ook door Robert Downey Jr.

  10. #60

    Standaard

    Heel gaaf!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #61

    Standaard

    Trailer 'Iron Man 3' beter bekeken

    LINK!

    Bron : Filmtotaal.nl

    Ik heb er een link van gemaakt, omdat bij plaatsen van het artikel de foto's erg breed worden, en daardoor de pagina wellicht uit elkaar getrokken word.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Als jij 1 en 2 slecht vindt kan ik me niet voorstellen dat je deze wel leuk gaat vinden. Ik vond ze juist bij de betere superheldenfilms van de laatste tijd horen.
    Misschien was ik niet helemaal duidelijk:
    Deel 1 vond ik vermakelijk. Deel 2 vond ik slecht, zelfs met verstand op nul. Iron Man in The Avengers vond ik wel weer een leuke toevoeging o.a. ook door de humor van Stark.
    Thor en Captain America vind ik de minste films en karakters van The Avengers-team, dus ben ik het me jou eens dat IM een van de betere superheldenfilms is. Vandaar dat ik nieuwsgierig ben naar deeltje 3. Zeker omdat het een duistere uitstraling heeft.

  13. #63
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Oké, dank je voor de toelichting. Was ook geen opmerking in de zin dat ik het raar vond hoor, alleen schat ik in dat de derde film niet zo heel verschillend zal zijn. Althans, dat gevoel heb ik.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #64

    Standaard

    Voor degene die (vaak) naar IMAX in NL gaan.

    Pathé heeft bekend gemaakt dat Iron Man 3 in hun 5 IMAX zalen gaat draaien.

  15. #65

    Standaard

    Ik kijk hier wel naar uit. Ik vind deel 2 beter dan het eerste deel en deel 3 belooft nog beter te worden.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Voor degene die (vaak) naar IMAX in NL gaan.

    Pathé heeft bekend gemaakt dat Iron Man 3 in hun 5 IMAX zalen gaat draaien.
    5? dacht dat er maar 4 waren ofzo in Nederland

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    5? dacht dat er maar 4 waren ofzo in Nederland
    Tja tegen de tijd dat Iron Man 3 uitkomt in IMAX zijn het er toch 5 hoor

    Pathé ArenA (Amsterdam ZO),
    Pathé Schouwburgplein (Rotterdam),
    Pathé Eindhoven.

    En vanaf 12 december:
    Pathé Spuimarkt (Den Haag),
    Pathé Tilburg.

  18. #68

    Standaard

    Iron Man gaat een donkere kant op. Like the trailer
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Tja tegen de tijd dat Iron Man 3 uitkomt in IMAX zijn het er toch 5 hoor

    Pathé ArenA (Amsterdam ZO),
    Pathé Schouwburgplein (Rotterdam),
    Pathé Eindhoven.

    En vanaf 12 december:
    Pathé Spuimarkt (Den Haag),
    Pathé Tilburg.
    Die van Rotterdam kun je er net zo goed afhalen. Want dat is niet meer dan veredelde 'Grote Zaal', die plotseling en opeens het IMAX-stempeltje erop gedrukt kreeg.

  20. #70

    Standaard

    Volgens mij zijn 't allemaal LieMax zalen; traditionele bioscopen in Nederland die beweren IMAX te hebben.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran Bekijk bericht
    Volgens mij zijn 't allemaal LieMax zalen; traditionele bioscopen in Nederland die beweren IMAX te hebben.
    Topwoordgrap!

    Feitelijk hebben ze ook IMAX, alleen jammer dat zoiets al IMAX mag heten. Neemt niet weg dat het bij mijn weten nog steeds de beste manier is om een film te kijken in onze regio, puur kijkend naar beeld- en geluidskwaliteit.
    The future is Blu

  22. #72
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is ook de grootste meerwaarde van IMAX. De beste zaal, beeld en geluidskwaliteit. Maar naar mijn mening heeft het met IMAX weinig van doen. Maar de rest maakt een hoop goed. Sterker nog, gewone zalen vind ik maar matig.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Topwoordgrap!

    Feitelijk hebben ze ook IMAX, alleen jammer dat zoiets al IMAX mag heten. Neemt niet weg dat het bij mijn weten nog steeds de beste manier is om een film te kijken in onze regio, puur kijkend naar beeld- en geluidskwaliteit.
    Het is inderdaad het beste binnen handbereik, daar heb je gelijk in. Maar dan zouden ze het een andere benaming moeten geven.

    Met IMAX in de titel verwacht ik dit:




    En dit is wat ze hebben in Rotterdam:




    Die twee kun je toch niet met elkaar vergelijken? Ik vind het echt verkrachting van het 'IMAX' begrip.

    Komt het bioscooptheater in Amsterdam bijvoorbeeld wel in de buurt van plaatje #1?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elessar Bekijk bericht
    Die van Rotterdam kun je er net zo goed afhalen. Want dat is niet meer dan veredelde 'Grote Zaal', die plotseling en opeens het IMAX-stempeltje erop gedrukt kreeg.
    Het lijstje wat ik heb opgenoemd is slechts een kopie van Pathé

    Het Omniversum Den Haag is niet van Pathé en heb ik daarom ook niet meergerekend. Volgens IMAX hebben we (NL) nu 4 IMAX zalen:
    http://www.imax.com/countries/NL

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Iron Man gaat een donkere kant op. Like the trailer
    +1!

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •