Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 37 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Double dip: 300 The Complete Experience Blu-ray

    Ahum.

    Warner Home Video has announced the Blu-ray release of '300: The Complete Experience' on July 21 to tie in with the release of 'Watchmen'. Video will be 1080p VC-1 accompanied by a 5.1 Dolby TrueHD soundtrack. It will be presented in a Digibook edition with a 40- page booklet. This release will have about 2 hours of exclusive extra content not included in the first edition released in 2007.

    Extras are as follows:

    • The Complete 300 - A Comprehensive Immersion (new): interactive picture-in-picture experience which provides 3 unique perspectives to explore while you watch the film:
      • Creating a Legend - Frank Miller and Zack Snyder Interpret a Classic Tale
      • Bringing the Legend to Life - Building a World From a Comic
      • The History Behind the Myth - The Real Story of The Hot Gates
    • Bluescreen picture-in-picture (new)
    • Audio commentary by director Zack Snyder, writer Kurt Johnstad and director of photography Larry Fong (already included in 1st edition)
    • The 300- Fact or Fiction? (in HD; already included in 1st edition)
    • Who Were The Spartans - The Warriors of 300 (in HD; already included in 1st edition)
    • Preparing for Battle - The Original Test Footage (in HD; already included in 1st edition)
    • Frank Miller Tapes (in HD; already included in 1st edition)
    • Making of 300 - A look at how the movie was made (in SD; already included in 1st edition)
    • Making 300 in Images (in SD; already included in 1st edition)
    • Webisodes (in SD; already included in 1st edition)
    • Additional Footage - Deleted Scenes with Introduction by Zack Snyder (in HD; already included in 1st edition)
    • BD-Live (new): Media Centre; Live Community Screening; My WB Commentary
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #2

    Standaard

    Een nieuwe uitgave was te verwachten.

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2008
    Woonplaats
    Wergea (Friesland)

    Standaard

    Oh leuk, dan moet ik maar snel mijn huidige 300 Blu-Ray verkopen.

  4. #4

    Standaard

    Komt er in!
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Ik heb de HD DVD al 2x en dat vind ik wel even genoeg. En zo goed was de film nou ook weer niet. Ik heb eigenlijk liever dat ze dit soort uitgaves gaan uitbrengen van films die er echt toe doen. Warner heeft nog zoveel klassiekers niet in HD uitgebracht! Dan vind ik het eigenlijk een beetje zonde dat ze zoveel tijd investeren in dit soort re-issues.

  7. #7

    Standaard

    Money makes the world go round: zingen ze wel eens
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  8. #8

    Standaard

    Bluescreen picture-in-picture (new)
    Ik heb de HD DVD en volgens mij zit deze versie daar wel op. Dat was het enige verschil toendertijd tussen de BD en de HD DVD, omdat de laatste qua PIP techniek al verder was dan BD. Anyway, deze cascow laat ook ik aan me voorbij gaan....wat een onzin...
    EDIT: trouwens wel slinkse marketing: "This release will have about 2 hours of exclusive extra content", de film duurt 2 uur en dus ook die P-I-P optie, terwijl er dus eigenlijk maar 1 extra special feature opzit (naast BD Live wat volgens mij haast niemand bekijkt...)
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 14-05-2009 om 07:28

  9. #9

    Standaard

    Ik heb dus deze Franse versie voor een prikje kunnen kopen bij een ramsj:

    Ik heb geen andere versie van 300 om even mee te kunnen vergelijken. Heb ik nu ook alle extra's van de 'reguliere' versie?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb dus deze Franse versie voor een prikje kunnen kopen bij een ramsj:

    Ik heb geen andere versie van 300 om even mee te kunnen vergelijken. Heb ik nu ook alle extra's van de 'reguliere' versie?
    Werner, is het boekje Engels-talig?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Ik heb eigenlijk liever dat ze dit soort uitgaves gaan uitbrengen van films die er echt toe doen. Warner heeft nog zoveel klassiekers niet in HD uitgebracht! Dan vind ik het eigenlijk een beetje zonde dat ze zoveel tijd investeren in dit soort re-issues.
    Helemaal mee eens! Vond deze film 3x niks. Maar ja, smaken verschillen... Ik ga geen film vanwege de sublieme beeld- en/of geluidskwalteit kopen terwijl de film mij geen moment kan boeien.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Werner, is het boekje Engels-talig?
    Nee, Franstalig.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    aan de film of het beeld is er geen verandering, dus ik hou mijn eigenste blu-ray.
    Film vind ik zelf echt gaaf.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 06-04-2012 om 13:27

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Een nieuwe uitgave was te verwachten.
    Waarom was dat te verwachten>?

  15. #15

    Standaard

    Omdat de eerste release qua extra's slechts een (kleine) voldoende scoorde, verder was het beeld en het geluid van de eerste release niet top (wel al heel goed) zoals je bij een dergelijke green screen film zou verwachten.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 06-04-2012 om 13:39

  16. #16

    Standaard

    Ik heb dan de NL release, ik neem aan dat het beeld kwaliteit niet verbeterd wordt in de nieuwe uitgave ?
    De grain hoort er gewoon zo in, misschien dat mensen daarom het beeld niet zo goed vinden.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Omdat de eerste release qua extra's slechts een (kleine) voldoende scoorde, verder was het beeld en het geluid van de eerste release niet top zoals je bij een dergelijke green screen film zou verwachten.
    Volgens mij is er qua beeld en geluid niets veranderd tussen de releases.
    En er was niets mis mee met het beeld van de eerste release. Er waren wel domme klachten over grain die erin hoorde .

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb dan de NL release, ik neem aan dat het beeld kwaliteit niet verbeterd wordt in de nieuwe uitgave ?
    De grain hoort er gewoon zo in, misschien dat mensen daarom het beeld niet zo goed vinden.
    Dit is een oud topic uit 2009, deze versie is dus al lang uit.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Volgens mij is er qua beeld en geluid niets veranderd tussen de releases.
    En er was niets mis mee met het beeld van de eerste release. Er waren wel domme klachten over grain die erin hoorde .
    Heb nog even vluchtig gelezen op Blu-ray.com en inderdaad, de eerste release krijgt niet de volle score qua beeld omdat het vanwege de stijl van de film niet het haarscherpe beeld geeft dat men zou verwachten van een nieuwe film (in de 2e release trekt men dat recht).

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heb nog even vluchtig gelezen op Blu-ray.com en inderdaad, de eerste release krijgt niet de volle score qua beeld omdat het vanwege de stijl van de film niet het haarscherpe beeld geeft dat men zou verwachten van een nieuwe film (in de 2e release trekt men dat recht).
    Voor de duidelijkheid beide discs zijn dus identiek qua transfer er wordt alleen een ander cijfer gegeven door de reviewers.
    Ik zelf vind dit een super transfer, 5 uit 5 dus
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heb nog even vluchtig gelezen op Blu-ray.com en inderdaad, de eerste release krijgt niet de volle score qua beeld omdat het vanwege de stijl van de film niet het haarscherpe beeld geeft dat men zou verwachten van een nieuwe film (in de 2e release trekt men dat recht).
    Dus om een lang verhaal kort te maken: ik heb dus wel degelijk de goeie versie?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dus om een lang verhaal kort te maken: ik heb dus wel degelijk de goeie versie?
    Yep, want er is er maar 1 qua beeld
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    Wat is het nu, wordt er dan een nieuwe transfer met meer scherpte erin gereleased, of gewoon oude wijn met meer extra's in zakken.

  23. #23

    Standaard

    ^^Beide versies zijn gelijk qua transfer.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #24

    Standaard

    Oke dan hoef ik geen andere aan te schaffen, als het alleen maar gaat om de extra's

  25. #25

    Standaard

    Ik zou het gewoon wel doen, kun je toch weer even vergelijken of er op de een of andere disc wellicht meer GB beschreven is

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •