Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 39 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Productie van Star Wars Episode III is begonnen

    Productie van Star Wars Episode III is begonnen



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Natuurlijk duurt het nog een tijdje, maar ik kan echt niet wachten tot het zover is. Ga ik zeker bekijken en absoluut de DVD van aanschaffen, maar als gezegd: Dat duurt nog wel even.
    Mega Star Trader / SafeTrader
    Gamed.nl - Als eerste met het laatste gamenieuws

  3. #3

    Standaard

    Was het maar 2005 Kan niet wachten, de finale van de eerste trilogie. Hoop ook dat ze dan ook in 2005 de dvd van Episode 3 gaan releasen, en eventueel een box.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  4. #4

    Standaard

    Als het goed is hebben ze de vulkaan uitbarsting van de Etna opgenomen voor EPIII al enige tijd geleden.

  5. #5

    Standaard

    Ik hoop alleen dat Lucas een beetje de kritieken heeft gelezen en wat betere dialogen en acteerwerk voor de acteurs verzint.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik hoop alleen dat Lucas een beetje de kritieken heeft gelezen en wat betere dialogen en acteerwerk voor de acteurs verzint.
    We gaan er maar vanuit dat dat helemaal goed komt

  7. #7

    Standaard

    En daarna kan George beginnen aan deel 7, 8 en 9 van de serie.

  8. #8

    Standaard

    laten we hopen dat deel 3 eindelijk eens de oude trilogie voorbij streeft

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door beuker
    laten we hopen dat deel 3 eindelijk eens de oude trilogie voorbij streeft
    Ben bang dat het bij hopen alleen blijft

  10. #10

    Standaard

    2005 da's nog ver weg man. Zo lang wil ik eigenlijk niet wachten.

    HEEE George!!! Schiet eens op!
    'You can always count on Americans to do the right thing ... After they've tried everything else.'
    - Winston Churchill -

  11. #11
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joey Lindeman
    2005 da's nog ver weg man. Zo lang wil ik eigenlijk niet wachten.
    Tja, het is nu eenmaal niet anders vrees ik

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Ik hoop alleen dat Lucas een beetje de kritieken heeft gelezen en wat betere dialogen en acteerwerk voor de acteurs verzint.


    Als je de extras hebt gekeken van EPII had je kunnen horen dat Lucas een Visuele Filmmaker is, en geen litteraire. De Film rust niet op de Dialogen, aldus G. Lucas.
    En het acteerwerk was niet slecht, integendeel (mijn mening en dat van vele anderen van de Fanclub)

    Ook vind ik dat Lucas zich niets hoeft aan te trekken van de kritiek, omdat dit nou zijn visie is, dat al decenia bestaat.
    Ik vraag me af of jullie het beter kunnen, ik in ieder geval niet.
    AMD64™ Opteron™ 146 2.0 Ghz "Sledgehammer" 1Mb L1
    Harman/Kardon HK970 Integrated Stereo Amplifier

  13. #13

    Standaard Oud Nieuws....

    Nog even voor de Duidelijkheid, de productie (pre-production) is al één week na de Premiere van Attack of the Clones gestart;

    - George Lucas is al bezig met het script.
    - Industrial Light and Magic (Lucasdigital) is al bezig met het verbeteren van software van de Special Visual Animations and Effects.
    - Het Artdepartment is al aan het ontwerpen voor EPIII
    - Trisha Beggar (costumes) is al aan het ontwepen voor EPIII en is al aan het produceren van kleding begonnen aangezien ze 2500 costumes moeten hebben
    - Hayden Christensen is aan het gewichtheffen voor zijn rol in EPIII
    - Rick McCallum is al terug van zijn Wereldreis voor locaties!
    - Er is al een shot opgenomen in Tunesië (Tatooine) voor Episode III (Star Wars Episode II Attack of the Clones on DVD, Web Documentaries, We didn't go to the desert to get a Suntan)



    En dit is allemaal op 23 Mei 2002 begonnen, heel oud nieuws dus...............

    BTW, De Original Trilogy wordt ongeveer gelijk uitgegeven als de EPIII DVD in verschillende versies.
    dit zal eind 2005 zijn, ongeveer 6 maanden na de release van EPIII

    - The Complete Skywalker Saga Boxset
    - Prequel Trilogy Boxset
    - Original Trilogy Boxset
    - Los

    Bronnen: Star Wars Magazine
    www.theforce.net
    Star Wars Episode II Attack of the Clones on DVD, Web Documentaries, We didn't go to the desert to get a Suntan.


    In de hoop jullie hiermee genoeg te hebben geïnformeerd.

    Obi-Wan Kenobi
    (Edward de Smit)
    AMD64™ Opteron™ 146 2.0 Ghz "Sledgehammer" 1Mb L1
    Harman/Kardon HK970 Integrated Stereo Amplifier

  14. #14

    Standaard

    En volgens mij gaan 7, 8 & 9 nooit verfilmd worden.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door disone
    En volgens mij gaan 7, 8 & 9 nooit verfilmd worden.

    Klopt, Lucas wilt Star Wars niet blijven doen tot zijn tachtigste
    AMD64™ Opteron™ 146 2.0 Ghz "Sledgehammer" 1Mb L1
    Harman/Kardon HK970 Integrated Stereo Amplifier

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi-Wan Kenobi
    Als je de extras hebt gekeken van EPII had je kunnen horen dat Lucas een Visuele Filmmaker is, en geen litteraire. De Film rust niet op de Dialogen, aldus G. Lucas.
    En het acteerwerk was niet slecht, integendeel (mijn mening en dat van vele anderen van de Fanclub)
    Nou ik vond het niet overtuigend en Lucas kan dan wel een visuele filmmaker zijn, we hebben in Eps IV t/m VI kunnen zien dat er wel degelijk goed geacteerd kan worden in dit soort films. En dat ligt niet aan de acteurs, maar aan de scripts en de scenarios.
    Maar het succes van de oude films ligt ook aan het feit dat acteurs zich nog redelijk in konden leven. Vandaag de dag staan ze in een vrijwel geheel blauwe kamer de scenes te doen. Eps I en II drijven ook teveel op de CGI. En dat er CGI inzit vind ik helemaal niet erg hoor, integendeel. Maar het mag naar mijn mening nooit het belangrijkste onderdeel van een film worden, zelfs niet bij Star Wars.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #17

    Standaard

    Ik zie al 1 reden waarom deel III gewoon geweldig moet worden: de geboorte van Darth Vader! Zucht, was het maar zover...


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi-Wan Kenobi



    Klopt, Lucas wilt Star Wars niet blijven doen tot zijn tachtigste
    En toch denk ik wel dat 7,8 en 9 er wel zullen komen. Misschien dat hij niet zelf doet, maar dat anderen het gaan doen en hij dan op de achtergrond (lees, de touwtjes in handen heeft
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    En toch denk ik wel dat 7,8 en 9 er wel zullen komen. Misschien dat hij niet zelf doet, maar dat anderen het gaan doen en hij dan op de achtergrond (lees, de touwtjes in handen heeft
    Tegen die tijd ben jij oud en grijs en heb je zelfs alle boeken van Lord of the Rings al gelezen

  20. #20

    Standaard Re: Oud Nieuws....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi-Wan Kenobi
    Edit

    BTW, De Original Trilogy wordt ongeveer gelijk uitgegeven als de EPIII DVD in verschillende versies.
    dit zal eind 2005 zijn, ongeveer 6 maanden na de release van EPIII

    - The Complete Skywalker Saga Boxset
    - Prequel Trilogy Boxset
    - Original Trilogy Boxset
    - Los

    Edit


    In de hoop jullie hiermee genoeg te hebben geïnformeerd.

    Obi-Wan Kenobi
    (Edward de Smit)
    Bedoel je met de originele trilogy, de versies die op ook VHS zijn uitgekomen?. Ik dacht dat dat deel 4,5 en 6 als ze straks op dvd uitkomen, weer aangepast gaan worden
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  21. #21

    Standaard Re: Re: Oud Nieuws....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Bedoel je met de originele trilogy, de versies die op ook VHS zijn uitgekomen?. Ik dacht dat dat deel 4,5 en 6 als ze straks op dvd uitkomen, weer aangepast gaan worden
    De kans is er dat ze nog een beetje worden aangepast, maar een remake voor de special visual effects zit er nog niet in
    AMD64™ Opteron™ 146 2.0 Ghz "Sledgehammer" 1Mb L1
    Harman/Kardon HK970 Integrated Stereo Amplifier

  22. #22

    Standaard Re: Re: Re: Oud Nieuws....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi-Wan Kenobi


    De kans is er dat ze nog een beetje worden aangepast, maar een remake voor de special visual effects zit er nog niet in
    Bedankt voor de info Ik zie al uit naar 2005. Eindelijk de originele trilogie uit op dvd. Ik ben ook maar van plan , om de trilogie, zoals die nu uit is ook maar aan te schaffen (je weet wel de LD versies). Wil toch wel alles hebben van de Star Wars Saga
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  23. #23

    Standaard Re: Re: Re: Re: Oud Nieuws....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Bedankt voor de info Ik zie al uit naar 2005. Eindelijk de originele trilogie uit op dvd. Ik ben ook maar van plan , om de trilogie, zoals die nu uit is ook maar aan te schaffen (je weet wel de LD versies). Wil toch wel alles hebben van de Star Wars Saga

    Graag gedaan

    In het Star Wars Magazine worden heel veel updates gegeven, ook over de O.T. en de DVD's
    AMD64™ Opteron™ 146 2.0 Ghz "Sledgehammer" 1Mb L1
    Harman/Kardon HK970 Integrated Stereo Amplifier

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Ik zie al 1 reden waarom deel III gewoon geweldig moet worden: de geboorte van Darth Vader! Zucht, was het maar zover...
    Verheug je hier maar niet teveel op! Lucas heeft aangegeven dat we Vader in vol ornaat pas in de laatste 5 - 10 min te zien krijgen

  25. #25

    Standaard Re: Oud Nieuws....

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Obi-Wan Kenobi
    Nog even voor de Duidelijkheid, de productie (post production) is al één week na de Premiere van Attack of the Clones gestart;
    Pre-production zal je bedoelen, post-production komt na principal shooting...
    - I want peace on earth and good will toward man.
    - We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
    Strips? stripinfo.be | Drum 'n' Bass? drumnbass.be

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •