Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 105 worden weergegeven.

Discussie: Farscape

  1. #1

    Standaard Farscape

    Dear all!

    Voor alle sf-fans: farscape komt binnenkort uit op DVD. En misschien kunnen we hier al onze bedenkingen en opmerkingen maken over deze reeks.

  2. #2

    Standaard

    Na alle commotie op Internet was ik nieuwsgierig geworden en heb wat afleveringen op de BBC gekeken.
    Toen kwam Yorin met seizoen 1 en ik moet zeggen dat ik tot nu toe het een erg leuke serie vind.

    Leuk gespeeld, leuke verhalen en genoeg humor. Het is de enige serie op tv die ik momenteel volg en waar de video voor ingeprogrammeerd wordt.

    Ik heb de releasedatum voor Nederland van de eerste twee DVD's dan ook al in mijn agenda staan!

    Hopenlijk wordt het bij Yorin weer niet zo'n ellende met het volgen van de afleveringen zoals bij Babylon 5: veel herhalingen, halverwege het seizoen stoppen ed.
    Rimmer: "Step up to Red Alert"
    Kryten: "Are you quite sure, sir? It does mean changing the bulb !"
    - Red Dwarf: the series -

  3. #3

    Standaard

    Ohja? Heb je meer info dan?

    Hoe word die dan uitgegeven? Net als in de UK?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex T
    Ohja? Heb je meer info dan?

    Hoe word die dan uitgegeven? Net als in de UK?
    weet dat het eerste seizoen uitkomt op 18 februari. Wat de specs zijn weet ik echter niet.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard


    weet dat het eerste seizoen uitkomt op 18 februari. Wat de specs zijn weet ik echter niet.
    Deze info heb je zeker van dvd-home. Daar staat Farscape - The beginning of - deel 1 en 2.
    Weet iemand iets meer hierover? Ik vrees het ergste aangezien het in NL uitgegeven wordt door Bridge Entertainment.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Wat de specs zijn weet ik echter niet.
    Ik hoop dat ze gelijk zijn aan de U.K. versies.
    Het is 4:3, maar het geluid is in DD 5.1 (komt wel goed van pas voor een sci-fi serie).

    Verder zijn de volgende extra's van S1 (ook weer van de U.K. boxset).
    commentaries: Ben Browder, Claudia Black, Anthony Simcoe, Virginia Hey, Brian Henson and Rockne S. O'Bannon
    'Making Of Farscape' documentary
    Original Jim Henson Company trailer
    Interview profiles: John Crichton, Aeryn Sun, Pa'u Zotoh, Zhaan, Ka D'Argo, Rygel XVI, Moya & Pilot
    Costume design
    Australian Creature Shop
    Original concept artwork for characters and episodes
    Farscape PC Screensaver and web links

    Of deze U.K. extra's op de NL versie komen?


    Jammer genoeg heb ik Farscape links laten liggen op de BBC. Later vernam ik dat het een hele goeie SF serie zou zijn. Maaja S1 was al geweest. Later ben ik deze serie "vergeten".
    Gelukkig krijg ik (en me dunkt vele anderen) een herkansing om Farscape alsnog te kijken.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  7. #7

    Standaard

    Leuke serie. Heb serie 1 en 2 al op dvd (UK editie). Ben benieuwd hoe ze de nederlandse versie uitbrengen. Ook in zo'n mooie box
    Bekijk mijn: Gedeeltelijke Collectie en bluray
    UltraStarTrader (114)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robert F.
    Leuke serie. Heb serie 1 en 2 al op dvd (UK editie). Ben benieuwd hoe ze de nederlandse versie uitbrengen. Ook in zo'n mooie box


    Op deze manier volgens hun site.

  9. #9

    Standaard

    Valt me op dat Bridge een 15 BBFC logo gebruikt ipv MG6 kijkwijzer logo Artwork is nog zeker "onder voorbehoud" of zo.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  10. #10

    Standaard

    Voor wie naar de serie nieuwsgierig is:
    vanavond (13/01/2003) zendt BBC 2 om 19.45 een aflevering uit...

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    vanavond (13/01/2003) zendt BBC 2 om 19.45 een aflevering uit...
    Het probleem is echter dat om het aflevering 4.14 Twice Shy gaat (bijna is de serie afgelopen, want S5 gaat niet door). Yorin echter loopt ff achter , gisteren werd 1.11 Till the Blood Runs Clear uitgezonden. Dus pas op voor...........spoilers
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  12. #12

    Standaard

    Farscape ziet er heel erg goed uit. Ik heb van nog geen enkele aflevering meer dan 10 minuten gezien.
    Tot mijn grote spijt heb ik Farscape moeten laten vallen wegens te weinig tijd. (Buffy, Angel, Smallville en Family Guy gingen met de zendtijd lopen).
    Ik kan dus niet wachten om FS op DVD te zien.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  13. #13

    Standaard

    Heb net op proxis gelezen dat het eerste seizoen op 2 dvd's zal komen te staan, en dat de prijs rond de 36 euro zal komen te liggen... Kan dit beter? (allicht wel, dus laat maar komen)

  14. #14

    Standaard

    2 DVDs? Volgens mij zijn het 'er wat meer

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door utmachine
    2 DVDs? Volgens mij zijn het 'er wat meer
    Ikzelf hoop dat ook!!! Tenzij natuurlijk de DVD's langs beide kanten afspeelbaar zijn... er geen extra's zijn, en de sound ook te wensen overlaat (het is bridge dat ze uitbrengt, niet?)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door utmachine
    2 DVDs? Volgens mij zijn het 'er wat meer
    Je hoeft niet altijd van uit te gaan dat het een hele seizoen is. Het gaat hier om enkele episodes.
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Je hoeft niet altijd van uit te gaan dat het een hele seizoen is. Het gaat hier om enkele episodes.
    Dit zuigt big!!! Dan ga ik voor de UK versies (daar zitten ze al aan seizoen 3)

  18. #18

    Standaard

    Ik heb hem net gezien op DVDZone2.com.
    Volgens het plaatje zijn het dvd 1.1 en 1.2. Kijk je op Play.com, dan gaat het om de eerste 4 afleveringen (2 per DVD dus).

    DVDZone2 vraagt er € 27,99 voor.

    Jammer, bij Babylon5 zaten 4 afleveringen op 1 DVD!
    Rimmer: "Step up to Red Alert"
    Kryten: "Are you quite sure, sir? It does mean changing the bulb !"
    - Red Dwarf: the series -

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    argh ik zag net dat het van 18-2 naar 15-4 is verschoven op de release lijst

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SE7ENid
    argh ik zag net dat het van 18-2 naar 15-4 is verschoven op de release lijst
    Dit is toch wel om ********

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard
    Dan ga ik voor de UK versies (daar zitten ze al aan seizoen 3)
    Dat wordt binnenkort seizoen 4

    Vol. 4.1 24th February 2003
    Vol. 4.2 7th April 2003
    Vol. 4.3 19th May 2003
    Vol. 4.4 30th June 2003
    Vol. 4.5 11th August 2003
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marco
    Dat wordt binnenkort seizoen 4

    Vol. 4.1 24th February 2003
    Vol. 4.2 7th April 2003
    Vol. 4.3 19th May 2003
    Vol. 4.4 30th June 2003
    Vol. 4.5 11th August 2003
    Yipie-a-jee!...

  24. #24

    Standaard

    Nog 2 dagen! Wel vreemd dat er geen nieuws is of wat dan ook over farscape uitgave met NL subs. Hoop niet dat ze het weer uitstellen anders koop ik gewoon de seasonbox.

  25. #25

    Standaard

    Idd, er staat nog steeds een datum van 15-04 van
    Farscape - The Beginning Of (bij DVD-Home). Maar of die datum "heilig" is, is vraag 2. Vreemd genoeg kan ik niks vinden op de site van Bridge (btw: ook geen familie Knots).
    Wat jammer is (maar wel te verwachten), is de herhaling van S1 bij Yorin

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •