Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Saint,The (Tv-serie)

    The Saint pas in Mei op Dvd,maar nu al bij de Blokker !!

    Boks 1 ligt nu al bij de blokker.

    http://www.blokker.nl/shop/1_1_artik...=Zoekresultaat

    Er staan 5 of 6 afleveringen op (Dat had ik gezien,toen ik donderdag naar de Stad was)

    Hoe kan dit ?
    De serie zou tochpas in Mei verschijnen tergelijk met Die Another Day.

  2. #2

    Standaard

    geen idee, ik heb ze ook al bij de blokker (winkel in Haarlem) zien liggen. Niet dat ik em hoef, maar voor de liefhebbers...

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Zag hem in Rotterdam ook liggen en hij was maar €19,99 of zo.
    Met ook nog 2 dukaten er bij anders € 29,99
    Niemand meer informatie hier over de release in Mei.

  5. #5

    Standaard

    Heb nog geen krantje binnen gekregen van de Blokker.
    Meestal gebeurt dat wel op donderdag...
    Het is best leuk voor erbij zo
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje
    Heb nog geen krantje binnen gekregen van de Blokker.
    Meestal gebeurt dat wel op donderdag...
    Het is best leuk voor erbij zo
    Het staat niet in het krantje.
    Het staat wel op Internet,maar eerst was dat ook niet zo.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje


    Het staat niet in het krantje.
    Het staat wel op Internet,maar eerst was dat ook niet zo.
    Sinds wanneer kwam Blokker dan aan met The Saint??
    Ik was er vrijdag maar zag niks liggen.
    Is deze actie misschien sinds gister??
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rickje


    Sinds wanneer kwam Blokker dan aan met The Saint??
    Ik was er vrijdag maar zag niks liggen.
    Is deze actie misschien sinds gister??
    Dan was ie er gewoon niet.
    Want zoals ik in mijn eerste post meld heb ik hem op Donderdag 30 Januari 2003 zien liggen daar (Blokker Kalverstraat-Amsterdam-naast de Mac).
    Er lag er een leeg voorbeeld doosje en ik vroeg aan de kassiere daar of ze hem nog hadden.
    Ze haalde er 1 geseald exemplaar naar boven en meer had ze ook niet.
    Maar ik heb hem niet gekocht inverband twijveling en of het wel goed was en ik beter niet tot mei kon wachten.

    Ben namalijk bang dat ze alle delen (dacht 7 boksen) in een boks gaan uitbrenen.

  9. #9

    Standaard

    Nou maar hopen dat ze er wel een systeem in gaan aanbrengen en niet klakkeloos zomaar wat afleveringen op de DVD gaan zetten. Van de Saint zijn namelijk héél veel afleveringen gemaakt.
    Ik hoop dat het dan een mooie complete collectie zal worden, maar als Blokker er mee aan komt zetten heb ik mijn twijfels!
    En als die nú niet als collectie wordt aangeboden zal die er ook wel nooit niet meer komen denk ik zo.

    Laten wij hopen...
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  10. #10
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Carlton entertainment heeft in het UK al een reeks Saint afleveringen op DVD gezet ... chronologisch beginnend vanaf seizoen 1 ...

    Volgens de info op de Blokker site gaat het hier om een uitgave van The Saint in R2 die exact dezelfde is als die die er al was in R1 ... nl. De laatste 2 of 3 seizoenen van The Saint ... die dan ook in kleur waren ... de eerste seizoenen waren namelijk in Zwart Wit ....

    http://www.playserver5.com/play247.a...1&title=110470

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Ben namalijk bang dat ze alle delen (dacht 7 boksen) in een boks gaan uitbrenen.
    Je hebt gelijk, fans worden altijd genaaid!
    Koop je dadelijk trouw iedere box bij de Blokker, en dan aan het eind wordt de complete serie in een geschenkverpakking ofzo aangeboden tegen een lagere prijs!

    Ik heb dit gehad met The Persuaders (ook met Roger Moore direct nadat hij de Saint had gemaakt)
    Daar kwam om de 2 à 3 maanden een DVD van uit (play.com) en die kocht ik iedere keer. Totdat na de 7e en laatste de gehele serie in een mooie geschenkverpakking kwam én zelfs 20 procent goedkoper!!
    't is raar maar waar, je wordt als fanatieke fan in dit soort gevallen heel oneerlijk behandeld!!!
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  12. #12
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard Update

    Zoals op Play te lezen staat en zoals iedere Saint fan wel weet worden er door Bridge de 2 laatste seizoenen van de serie The Saint met Roger Moore op DVD gezet ... dit aangezien deze seizoenen in kleur uitgebracht zijn en de andere niet ... voor de echte fan is dit dus wel een must ... en misschien enige geruststelling ... in R1 zijn deze reeds allemaal een tijd geleden verschenen en er is nooit een collector's box of zo van gemaakt ... van in het totaal zijn het dus zo'n 14 schijfjes ...

  13. #13
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard Re: The Saint pas in Mei op Dvd,maar nu al bij de Blokker !!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje
    Hoe kan dit ?
    De serie zou tochpas in Mei verschijnen tergelijk met Die Another Day.
    Waar heb jij vernomen dat die op DVD uitkwam deze serie ? Ik had er nog nergens iets over gelezen ...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel
    Nou maar hopen dat ze er wel een systeem in gaan aanbrengen en niet klakkeloos zomaar wat afleveringen op de DVD gaan zetten. Van de Saint zijn namelijk héél veel afleveringen gemaakt.
    Ik hoop dat het dan een mooie complete collectie zal worden, maar als Blokker er mee aan komt zetten heb ik mijn twijfels!
    En als die nú niet als collectie wordt aangeboden zal die er ook wel nooit niet meer komen denk ik zo.

    Laten wij hopen...
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop
    Carlton entertainment heeft in het UK al een reeks Saint afleveringen op DVD gezet ... chronologisch beginnend vanaf seizoen 1 ...

    Volgens de info op de Blokker site gaat het hier om een uitgave van The Saint in R2 die exact dezelfde is als die die er al was in R1 ... nl. De laatste 2 of 3 seizoenen van The Saint ... die dan ook in kleur waren ... de eerste seizoenen waren namelijk in Zwart Wit ....

    http://www.playserver5.com/play247.a...1&title=110470
    Die boks bevatte de 6 eerste afleveringen van seizoen 5.
    (Die we nu ook bij Sbs6 hebben kunnen zien)

    Aflevering 72 tm 77 (5.1 tm 5.6)

    The Queen's Ransom (5.1)
    Interlude In Venice (5.2)
    The Russian Prisoner (5.3)
    The Reluctant Revolution (5.4)
    The Helpful Pirate (5.5)
    The Convenient Monster (5.6)

    http://www.tvtome.com/Saint/season5.html#ep72

    Volgens mij krijgen we de zelfde 6 of 7 boksen als Regio 1.

    Dat zou beteken dat de eerste 4 seizoenen die de engelse versie's gedeeltelijk hebben wij niet krijgen.
    Dus alleen Seizoen 5&6.

    Kijk maar eens bij dvdprofiler zorg wel dat je bij optie's Regio 0 Nederland hebt aanstaan.
    Voer ""Saint" in zonder die ""
    Dan zie je staan: The Saint: Set 1,Set 2,etc.. tot 7 van de Amerikaanse versie.
    Als je set 1 aanklikt en kiest voor preview zie je percies de zelfde afbeelding en afleveringen als die van Blokker.

  15. #15
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje


    Die boks bevatte de 6 eerste afleveringen van seizoen 5.
    (Die we nu ook bij Sbs6 hebben kunnen zien)

    Aflevering 72 tm 77 (5.1 tm 5.6)

    The Queen's Ransom (5.1)
    Interlude In Venice (5.2)
    The Russian Prisoner (5.3)
    The Reluctant Revolution (5.4)
    The Helpful Pirate (5.5)
    The Convenient Monster (5.7)

    http://www.tvtome.com/Saint/season5.html#ep72

    Volgens mij krijgen we de zelfde 6 of 7 boksen als Regio 1.

    Dat zou beteken dat de eerste 4 seizoenen die de engelse versie's gedeeltelijk hebben wij niet krijgen.
    Dus alleen Seizoen 5&6.

    Kijk maar eens bij dvdprofiler zorg wel dat je bij optie's Regio 0 Nederland hebt aanstaan.
    Voer ""Saint" in zonder die ""
    Dan zie je staan: The Saint: Set 1,Set 2,etc.. tot 7 van de Amerikaanse versie.
    Als je set 1 aanklikt en kiest voor preview zie je percies de zelfde afbeelding en afleveringen als die van Blokker.
    Logisch aangezien ze afgezien van de regio code en de ondertiels volgens mij compleet identiek zijn ... tot op de verpakking toe ...

  16. #16

    Standaard Re: Re: The Saint pas in Mei op Dvd,maar nu al bij de Blokke

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hans De Bisschop


    Waar heb jij vernomen dat die op DVD uitkwam deze serie ? Ik had er nog nergens iets over gelezen ...
    Dvd Gratis januari 2003 (blz 46/47) en Bondweb.nl

    ff de tekst over genomen.

    James Bond is trouwens niet de enige spion die in de picture zal staan. Ook de avonturen van Simon Templer, alias The Saint, zijn dan (voor het eerst) op DVD verkrijgbaar. The Saint Collection zal zeker hetzelfde publiek aanspreken dat ook de James Bond-films aanschaft. Bovendien is de hoofdrolspeler uit die oudere Britse televisiereeks niemand minder dan Roger Moore, die -jawel- ook enkele jaren de rol van James Bond mocht vertolken. Een nostalgische collectie voor de ouderen, een ontdekking voor de jongeren.

  17. #17
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard Re: Re: Re: The Saint pas in Mei op Dvd,maar nu al bij de Bl

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje


    Dvd Gratis januari 2003 (blz 46/47) en Bondweb.nl

    ff de tekst over genomen.

    James Bond is trouwens niet de enige spion die in de picture zal staan. Ook de avonturen van Simon Templer, alias The Saint, zijn dan (voor het eerst) op DVD verkrijgbaar. The Saint Collection zal zeker hetzelfde publiek aanspreken dat ook de James Bond-films aanschaft. Bovendien is de hoofdrolspeler uit die oudere Britse televisiereeks niemand minder dan Roger Moore, die -jawel- ook enkele jaren de rol van James Bond mocht vertolken. Een nostalgische collectie voor de ouderen, een ontdekking voor de jongeren.
    Thx !

  18. #18

    Standaard

    Al om al een hele hoop onduidelijkheden dus,
    en er is veel vraag naar duidelijkheid.

    Dit lijkt me een ideale uitzoektip voor www.dvd.nl

    Alvast bedankt jongens!
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel


    Je hebt gelijk, fans worden altijd genaaid!
    Koop je dadelijk trouw iedere box bij de Blokker, en dan aan het eind wordt de complete serie in een geschenkverpakking ofzo aangeboden tegen een lagere prijs!

    Ik heb dit gehad met The Persuaders (ook met Roger Moore direct nadat hij de Saint had gemaakt)
    Daar kwam om de 2 à 3 maanden een DVD van uit (play.com) en die kocht ik iedere keer. Totdat na de 7e en laatste de gehele serie in een mooie geschenkverpakking kwam én zelfs 20 procent goedkoper!!
    't is raar maar waar, je wordt als fanatieke fan in dit soort gevallen heel oneerlijk behandeld!!!
    Raad is wat er komt vanaf Woensdag 19 Februari elke werkdag tussen 17.05-18.05 op Sbs6.
    Juist: The Persuaders.
    Meschien komt die serie dan ook wel op dvd regio 2 Nederland.
    En dan ben je dus weer genaaid.

    Als ik julie was zou ik dit soort serie's in de gaten houden en niet kopen op het internet bij bv play en afwachten.

    The Avengers en I Spy zijn daar voorbeelden van.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje


    Raad is wat er komt vanaf Woensdag 19 Februari elke werkdag tussen 17.05-18.05 op Sbs6.
    Juist: The Persuaders.
    The Persuaders heb ik voor het laatst gezien in 1996 op het niet meer bestaande TV-kanaal TV10.
    Kan ik het weten dat ze 7 jaar later weer op TV verschijnen!
    Ik ben overigens heel blij met mijn collectie, de kwaliteit is begrijpelijkerwijs veel beter, en daar gaat het je als verzamelaar bij DVD's toch om?

    Het ging er mij om dat die filmmaatschappijen langzaamaan DVD's uit een serie op de markt brengen en tegen de tijd dat het zaakje compleet is, verwennen de ze de kopers op dát moment met kortingen, geschenkverpakkingen, blikken etc.
    De echte fan's en die-hards vissen dus achter het net op deze manier.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  21. #21
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door M Balje


    Raad is wat er komt vanaf Woensdag 19 Februari elke werkdag tussen 17.05-18.05 op Sbs6.
    Juist: The Persuaders.
    Meschien komt die serie dan ook wel op dvd regio 2 Nederland.
    En dan ben je dus weer genaaid.

    Als ik julie was zou ik dit soort serie's in de gaten houden en niet kopen op het internet bij bv play en afwachten.

    The Avengers en I Spy zijn daar voorbeelden van.
    Vraag is dan wel of de Nederlandse release kwalitatief wel hetzelfde zullen zijn dan hun engelse collega's ....

  22. #22

    Standaard

    Deze seizoen die wel uitgebracht worden hier .... zijn dat alleen de kleurversie's .... ik bedoel, seizoen 1 - 4, zijn die allen zwart/wit? Wel met Roger Moore? Ik zit te twijfelen.

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

  23. #23
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Seizoen 1 tot en met 4 bestaat enkel in zwart-wit en is MET Roger Moore ... daar bestaat geen twijfel over ...

  24. #24

    Standaard

    Lees net op dvd home dat inderdaad rond 08 Mei 2003 de eerste boks van The Avengers verschijnt.

    Uitgever: A-Film Home Entertainment

  25. #25

    Standaard

    Ook alleen de kleur (Avengers)? Ik zat namelijk met een collega al te kijken naar avengers. Misschien toch maar ff wachten met bestellen! Bestelling wordt dan nu alleen Morse Box en Blake's Seven!

    Marco
    I find your lack of faith disturbing

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •