Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 76 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Vertraging Australische bestellingen?

    In januari heb ik 3 dvd's binnen gekregen van devoted. Op alle 3 de enveloppen zit een sticker van Australia Post met de volgende mededeling:

    Delayed for compliance with Aviation Security Regulations.

    De 3 dvd's kwamen dus inderdaad later binnen dan normaal. Is dit iets wat alleen speelt bij devoted of ook bij andere Australische dvdshops? En wat zou de reden nu precies zijn?

  2. #2

    Standaard vertraging

    Zowel bij PlanetDVD en AtlanticDVD geen problemen, binnen 6 werkdagen mijn bestellingen binnen.

  3. #3

    Standaard

    Ik kreeg vandaag Minority Report binnen van Devoted.
    Was 22-01 geshipped en dus vandaag pas binnen. Ook bij mij zat er dezelfde sticker op. Ik heb dit ook nog nooit gezien, ook niet bij eerdere bestellingen bij Devoted.
    Arrivederci

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de BOB-box besteld bij devoted. Voor mij de eerste bestelling in Australie. Ik kreeg een mail dat mijn bestelling op 23 januari shipped was....

    Ik heb nog steeds niets binnen. Ik was bang dat de douane mijn pakketje aan het bekijken was maar als ik dit zo lees moet ik gewoon nog even wachten..... Ik ben erg benieuwd...

    HC

  5. #5

    Standaard

    bij mij heeft ezy een week geleden wat verstuurd,nog altijd niet binnen...tis wel al afgeschreven natuurlijk...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  6. #6

    Standaard

    Ik zit nu nog te wachten op een dvd verzonden door devoted op 21/1. Zal dus wel weer hetzelfde zijn. Ik vraag me af of dit alleen speelt bij devoted, heb ze vanavond maar een mailtje gestuurd.
    Ik meld het antwoord wel. In ieder geval had ik vorig jaar nooit die problemen bij hun.

  7. #7

    Standaard

    Ook ik zit te wachten op bestelling shipped 21-1 bij DevotedDVD.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    bij mij heeft ezy een week geleden wat verstuurd,nog altijd niet binnen...tis wel al afgeschreven natuurlijk...

    mazzel,niels
    dat vindt ik knap met een creditcard

  9. #9

    Standaard

    Vandaag Minority Report en Starship Troopers binnengekregen, beide verstuurd op 21-1. Beide voorzien van een sticker ''Delayed for compliance with Aviation Security Regulations''

  10. #10

    Standaard Re: Vertraging Australische bestellingen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BonzoDuck
    In januari heb ik 3 dvd's binnen gekregen van devoted. Op alle 3 de enveloppen zit een sticker van Australia Post met de volgende mededeling:

    Delayed for compliance with Aviation Security Regulations.

    ..En wat zou de reden nu precies zijn?
    Wat dacht je bijvoorbeeld van verscherpt toezicht op luchthavens, ivm 'den toestand in den wereld'?

    Ik heb voor het eerst eens wat bij Ezy besteld, en in de verzendbevestiging staat dat de levertijd op kan lopen tot 2-3 weken...

  11. #11

    Standaard Re: Vertraging Australische bestellingen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BonzoDuck
    In januari heb ik 3 dvd's binnen gekregen van devoted. Op alle 3 de enveloppen zit een sticker van Australia Post met de volgende mededeling:

    Delayed for compliance with Aviation Security Regulations.
    Dit geld voor mij precies hetzelfde, maar ik ben al lang blij dat ik ze goedkoper kan krijgen!
    Wacht nu nog op 2 DVD's, maar die moeten uit Engeland komen,!

    Tommy
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  12. #12

    Standaard

    bij mij schrijft ie regelmatig af,niet maar eens in de maand.

    tis er een van abnamro,daar zal t aan liggen...

    wel makkelijk krijg ik niet ineens een rekening van 400 euro...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  13. #13

    Standaard

    Directe afschrijving lijkt mij ook wel wat, hou ik een beetje het overzicht, want daar mankeert het nu wel eens aan.

    Waar het me eigenlijk om gaat is of die vertraging, lees sticker, alleen bij devoted voorkomt of ook bij andere Australische aanbieders, zoals ezy.
    Dat is mij nog steeds niet duidelijk.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BonzoDuck
    Directe afschrijving lijkt mij ook wel wat, hou ik een beetje het overzicht, want daar mankeert het nu wel eens aan.

    Waar het me eigenlijk om gaat is of die vertraging, lees sticker, alleen bij devoted voorkomt of ook bij andere Australische aanbieders, zoals ezy.
    Dat is mij nog steeds niet duidelijk.
    idd, directe afschrijving is wel handig ja (bij mij eens per 2 mnd )

    maar ON-TOPIC: ik wacht al twee weken op een bestelling van Devoted en een van Ezy. Ik denk dus dat het voor beide geldt.

    Ach, ik begon me al ongerust te maken. Ben dus niet de enige


  15. #15

    Standaard

    bij mij zijn ze vandaag aan de deur geweest met de conan box.in totaal heeft t dus geen 10 dagen geduurt denk ik,netjes!

    mazzel,niels

    (ik was er helaas niet,dus morgen me broertje en anders ophalen dat ding...)
    T2: I'll Be Back!

  16. #16

    Standaard

    De postbode is vandaag bij mij aan de deur geweest met een dvd van PlanetDVD, verzonden op 31/1. Op een zending, verstuurd door Devoted op 21/1 zit ik nog steeds te wachten.

    Is er nu niemand op dit forum die dit jaar een dvd van een andere Australische aanbieder heeft binnen gekregen dan van Devoted?

    Wat ik namelijk zo graag wil weten of bij anderen dan Devoted ook die sticker op de envelop zit: Aviation Security.

    Mocht dat bij andere aanbieders niet het geval zijn, dan kan ik Devoted eens gericht gaan vragen hoe het zit.

  17. #17

    Standaard

    vandaag een bestelling van Ezy binnengekregen, die sticker zat er niet op.

    Ook ik wacht nog op een bestelling van 21/01 van Devoted!


  18. #18

    Standaard

    Vandaag (8 feb) binnen gekregen uit Australie van Atlantic DVD mijn bestelling geplaatst op 30 januari.... geen probleem dus!

  19. #19

    Standaard

    Ik heb er vandaag ook 1 (en eerste) binnen gekregen uit Australie. De dvd was op 29 jan verzonden. Geen sticker of iets

  20. #20

    Standaard

    PlanetDVD ook geen sticker. Inmiddels al 2 mailtjes gestuurd naar Devoted, maar nog geen reactie.

  21. #21

    Standaard

    Afgelopen donderdag (6-2) mijn bestelling van ezydvd ontvangen. Was verzonden op 28-1.

    Geen sticker, keurige levertijd

  22. #22

    Standaard

    Ik heb een ander probleempje met devoted, waardoor ik geen dvd's gestuurd krijg.... Ik heb nu 2 bestellingen open staan. De eerste heb ik gedaan op 30-9. Hij heeft ongeveer 3 maanden op back-order gestaan. een paar weken geleden is de status veranderd. Hij staat nu op awaiting payment. Dit vind ik heel gek. Heb er dan ook een mailtje over gestuurd. Nog niets op ontvangen. Mijn tweede bestelling staat nu trouwens ook op back-order. Erg irritant.
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  23. #23

    Standaard

    Nog steeds zit ik te wachten op The Patriot, verzonden door Devoted op 21/1.
    Verder werd Minority Report verzonden op 31/1, dus daar kan ik nog heel erg lang op wachten.
    Hoofdzaak is nu dat ze binnen komen. Op mijn mailtjes, al 3x, ontvang ik totaal geen reactie. In ieder geval hou ik het voor gezien bij deze club. Ik vind ze namelijk ook nog eens alleen maar duurder worden.

    Sierd

  24. #24

    Standaard

    Zijn er al mensen die hun bestelde DVD van DEVOTED hebben ontvangen ?

    Mijn bestelling van 23-1 is er nog steeds niet...

    HC

  25. #25

    Standaard

    Kan misschien iets te maken hebben met het al dan niet correct invullen van de "sender's declaration" op de enveloppe?

    Hebben enveloppen van Devoted ook een sticker met "ID verified"?

    Vandaag overigens 2 bestellingen van Ezy en 1 van Atlantic binnengekregen; een week geleden gepost, no problemo dus!

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •