Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 76 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Originele Star Wars Trilogie nooit op DVD!

    George Lucas heeft aangegeven dat hij de originele Star wars Trilogie (zoals ze de 1e keer in de bios gedraaid hebben) nooit op DVD zal uitbrengen om de aansluiting met de nieuwe trilogy geloofwaardig te houden

    Er is een webpagina i.o. om akties te gaan ondernemen, om te proberen de originele versies tóch op DVD te krijgen.

    Of het zin heeft weet ik natuurlijk niet maar nooit geschoten is altijd mis!
    Laat je e-mail adres achter op deze web pagina en je wordt op de hoogte gehouden van de komende akties om de originele Trilogie ook op DVD te krijgen.

    http://www.originaltrilogy.com/


    Doen!

  2. #2

    Standaard

    ach joh, als hij de verkoopcijfers ziet van de eerste 2 dvd's zal hij zich wel snel bedenken, geld spreekt meer tot de verbeelding dan het in stand houden van geloofwaardigheid.

  3. #3

    Standaard

    hij zegt nu wel dat hij dat niet doet maar als ie ziet wat voor geld het kanopbrengen doet hij het meteen hij probeert nu gewoon de mensen lekker te krijgen op deze manier
    life is pain deal with it

  4. #4

    Standaard

    Mischien de originele bioscoopversie niet,
    maar misschien wel de enhanced re-release?
    This Ain't Love... It's Sport Fuckin' Tyler Durden
    / MY COLLECTION /
    EXCEL SHEET

  5. #5

    Standaard

    De eerste keer in de bios.. Die versies vallen in principe ook uit de boot bij het visuele karakter van de nieuwe trilogie.. Wees eerlijk.. Maar of er helemaal niks uit komt.. Ik hoop het niet.. :/
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  6. #6

    Standaard

    [QUOTE]Die versies vallen in principe ook uit de boot bij het visuele karakter van de nieuwe trilogie.. Wees eerlijk.. [QUOTE]

    Andersom zul je bedoelen.


    En ik zit allang niet meer te wachten op de trilogy, die is immers geen trilogy meer ........ dat heeft meneer lucas fijn verkloot.

    Deel 1 tm 3 ............. mega goed, misschien wel beste SF ooit.

    Deel 4 tm 6 ............. zwaar bagger niveau om alleen zijn portefeuille te spekken


    Lucas = KOTS


    Ik ben toch wel ff blij dat ik de LD transfers heb

  7. #7

    Standaard

    Ik heb op internet gelezen dat de originele versies inderdaad niet uitkomen op DVD. George wil alleen de drie vernieuwde versie uitbrengen op DVD.

    Ik zelf heb daar geen moeite mee.

  8. #8

    Standaard

    dat is dootzonde, ik vond de originele toch de beste van allemaal, van mij hoeven die toegevoegde scenes helemaal niet. Maar ik hoop wel dat die opgepoetste en enigszins veranderde edities snel op DVD verschijnen als pleister op de wond.

  9. #9

    Standaard

    ja ik vind het ook niet erg dat de originele niet op dvd komen.
    want die special edition past beter bij de nieuwe.

    trouwens aotc is genomineert voor een oscar jaaaaaaaaaaa

  10. #10

    Standaard

    Kan het me ook wel voorstellen. Als je de films dan in goede volgorde bekijkt dan zie je bij de 1e 3 hele goede SFX en bij de laatste 3 hele verouderde SFX.....ik zelf vind het ook niet zo erg.

  11. #11

    Standaard

    Als de originele trilogie niet op dvd uitkomt betekent dit dat eigenaars van de vhs box een collectiestukje in hus hebben.

    Anderzijds , zoals reeds gezegd, zal er toch gezwicht worden voor het grote geld.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Als de originele trilogie niet op dvd uitkomt betekent dit dat eigenaars van de vhs box een collectiestukje in hus hebben.
    Die zal ik dan ook nooit wegdoen
    Toch is het jammer dat ie niet op DVD komt, maar zeiden ze niet hetzelfde over E.T.?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #13

    Standaard

    Originally posted by Lex v/d Moolen
    [B]Die zal ik dan ook nooit wegdoen
    Of misschien binnen een paar jaartjes je geluk beproeven op Ebay.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.

    Of misschien binnen een paar jaartjes je geluk beproeven op Ebay.
    Nee ik hou deze nog wel even
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #15

    Standaard

    Originally posted by Lex v/d Moolen
    [B]Die zal ik dan ook nooit wegdoen
    Moneymoneymoneymoneymoney...
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  16. #16
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Euh het feit dat ze nooit op DVD komen is echt niet dat Lucas niet wil maar gewoon het feit dat het niet meer lukt ... zoals in meer dan één Speciale Editie Documentaire werd gezegd was het origineel in 1997 al in zeer slechte staat en was het bijna te laat om het nog te hergebruiken ... vanuit dat standpunt heeft men toen de trilogie gemaakt en die is nu dus nog beschikbaar op de filmrollen ... maar de originele trilogie filmrollen zijn ondertussen dus volledig onbruikbaar geworden waardoor ze dus ook niet meer op DVD gezet kunnen worden ... althans dat is wat ik meende ergens gelezen te hebben ... dat de originelen dus gewoon niet meer bestaan ... mij stoort het in ieder geval echt niet ... want als je die films nu echt slecht gaat vinden omwille van een paar seconden hier en daar extra ... sorry maar dan til je er toch een beetje te veel aan ... maar ja fans willen natuurlijk altijd iets om over te klagen en te zagen bij deze hebben ze dus weer eens iets gevonden ... je denkt nu toch echt niet dat Lucas zich dat gezaag zal aantrekken hé ? De fans waren nochtans vrij enthousiast wanneer in 97 de originele trilogie uitkwam ... blijkbaar is het nu ook weer niet goed genoeg meer ..... get a life zou ik zo zeggen als je hierover aan het zagen en het klagen bent ....

  17. #17

    Standaard Re: Originele Star Wars Trilogie nooit op DVD!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Desiree
    George Lucas heeft aangegeven dat hij de originele Star wars Trilogie (zoals ze de 1e keer in de bios gedraaid hebben) nooit op DVD zal uitbrengen om de aansluiting met de nieuwe trilogy geloofwaardig te houden
    Wat krijgen we nou????
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TK 1405
    trouwens aotc is genomineert voor een oscar jaaaaaaaaaaa
    Ja, maar ook voor de "Razzies", de tegenhanger van de oscar:
    "Star Wars: Episode II -- Attack of the Clones," also received seven nominations, among them worst picture and director for George Lucas, creator of the sci-fi saga.

    Ik ben dus niet de enige...

    http://www.cnn.com/2003/SHOWBIZ/Movi....ap/index.html

    Rimmer: "Step up to Red Alert"
    Kryten: "Are you quite sure, sir? It does mean changing the bulb !"
    - Red Dwarf: the series -

  19. #19

    Standaard

    Als ze uitkomen zal ik zeker die nieuwe versies kopen. Toch snap ik wel dat de originele versies ook erg leuk zouden zijn, al was het alleen maar om te kijken wat de special effects verdoelzeld hebben.
    maar de originele trilogie filmrollen zijn ondertussen dus volledig onbruikbaar geworden waardoor ze dus ook niet meer op DVD gezet kunnen worden
    Dat geloof ik niet! Als ze gedeeltes van de film hebben kunnen redden voor de special edition, hebben ze waarschijnlijk de hele film gered, en een backup van gemaakt, voor ze hem gingen verbouwen! Nee, als de nieuwe versie er is, is de oude er ook!

  20. #20

    Standaard

    nu maar wachten op 2005 of nog later
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  21. #21
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door H@gar
    Als ze uitkomen zal ik zeker die nieuwe versies kopen. Toch snap ik wel dat de originele versies ook erg leuk zouden zijn, al was het alleen maar om te kijken wat de special effects verdoelzeld hebben.

    Dat geloof ik niet! Als ze gedeeltes van de film hebben kunnen redden voor de special edition, hebben ze waarschijnlijk de hele film gered, en een backup van gemaakt, voor ze hem gingen verbouwen! Nee, als de nieuwe versie er is, is de oude er ook!
    Daar ben ik zo zeker niet van aangezien het de bedoeling was van Lucas om de films af te werken en niet om het oude te houden .....

  22. #22
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mycroft


    Ja, maar ook voor de "Razzies", de tegenhanger van de oscar:
    "Star Wars: Episode II -- Attack of the Clones," also received seven nominations, among them worst picture and director for George Lucas, creator of the sci-fi saga.

    Ik ben dus niet de enige...

    http://www.cnn.com/2003/SHOWBIZ/Movi....ap/index.html

    Tja als je niet van Star Wars houdt i het natuurlijk niet moeilijk om te zeggen dat hij slecht is ..... als ik het mij goed meen te herinneren heeft Titanic indertijd ook 10(?) oscars gekregen ... en dat waren er mij ook 20 te veel voor zo'n rotfilm .... dus voor mij heeft dit allemaal echt geen waarde .... een idiote mediabedoening is het ...

  23. #23

    Standaard

    Ik denk wel dat George Lucas uiteindelijk de originele SW Trilogy op DVD uitbrengt. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk als ie het niet doet. Bovendien zal het zeker veel opleveren als ie ze op DVD uitbrengt, want hoeveel mensen willen ze wel niet hebben. Ik denk dat we gewoon geduld moeten hebben.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  24. #24

    Standaard

    George kennende melkt hij de markt maximaal uit en brengt hij de Star Wars trilogie in tig verschillende versies uit zoals dat eerst op VHS is gebeurd, met een gelimiteerde oplage. Zodat je haast wel moet kopen.

    Eerst de gewone, dan de SE versie en ik heb geruchten gehoord dat hij ook nog extra scenes wil gaan opnemen als hij met episode III klaar is die hij in de oude trilogie wil stoppen en dus er een Directors Cut ontstaat.

    Drie keer kassa

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard68
    George kennende melkt hij de markt maximaal uit en brengt hij de Star Wars trilogie in tig verschillende versies uit zoals dat eerst op VHS is gebeurd, met een gelimiteerde oplage. Zodat je haast wel moet kopen.

    Eerst de gewone, dan de SE versie en ik heb geruchten gehoord dat hij ook nog extra scenes wil gaan opnemen als hij met episode III klaar is die hij in de oude trilogie wil stoppen en dus er een Directors Cut ontstaat.

    Drie keer kassa
    Hoe meer versies hoe beter Maar ik vind het wel jammer dat de oorspronkelijke trilogie (nog) niet op dvd uitkomt
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •