Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Reminder! Serie 2 van "24" op BBC2 (zondag 16-2)

    Over een paar maanden zal de dvd-box ongetwijfeld weer hoge ogen gaan gooien op de dvd-hitlijsten, maar als je (net als ik) niet kan wachten tot die er eindelijk een keer is kun je vanaf morgenavond, zondag 16-2, weer afstemmen op de BBC 2.

    Vanaf dan kun je elke zondag om 23:00 uur weer een episode zien van deze geweldige serie. Zonder al die vervelende reclameblokken en programmawijzigingen van Urin. En ceefax 888 kan heel handig zijn om helemaal niets van de rappe dialogen te hoeven missen

    Veel kijkplezier gewenst....
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  2. #2

    Standaard

    Worden de afleveringen later in de week nog herhaald of zijn de uitzendingen eenmalig? Het is natuurlijk wel erg vervelend als je er eentje mist.

  3. #3

    Standaard

    De BBC houdt er de gewoonte op na om eens in de vier weken de afgelopen 4 episodes achter alkaar in de herhaling uit te zenden. Vorig seizoen was dit meestal op een zaterdagavond (laat).

    Zo ben ik er vorig jaar zelf op zo'n marathon-herhalingsessie ingerold.

    Typisch zo'n serie waar je niets van wil/kan missen.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  4. #4

    Standaard

    Effe een update:

    Morgen worden gelijk al 2 episodes uitgezonden op de 2 diverse BBC zenders namelijk BBC 2 en BBC 3 (ik weet niet of dit elke week gaat gebeuren?) gevolgd door een LIVE programma.

    24 Sun 16 Feb, 22:00 - 22:50
    BBC Two
    8.00am-9.00am: (SPOILERS WEGGEHAALD)

    24 Sun 16 Feb, 22:50 - 23:35
    BBC Three
    9.00-10.00am: (SPOILERS WEGGEHAALD)

    Pure 24 Sun 16 Feb, 23:35 - 00:05
    BBC Three
    A live studio discussion programme that invites 24 fans to phone, text or e-mail their shocked reactions, plot analysis and predictions for what could happen next. W/S. Then 60 Seconds.
    Three-Star Trader
    "We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
    My DVD Collection


  5. #5

    Standaard

    Tja,

    Da's erg leuk voor de mensen die er over kunnen beschikken, maar ik denk dat er in Nederland niet heel veel mensen zijn die BBC 3 (=BBC Choice) kunnen ontvangen. Voor zover ik weet is dat in GB zelf een dure betaalzender net zoals bijvoorbeeld HBO dat is in de USA.

    En dat er twee achter elkaar te zien zijn op die zender heeft maar 1 plaats, De rest van de tijd kun je via BBC Choice hooguit 1 aflevering voorlopen op de rest. (dus weekje eerder ontknoping, maar tegen die tijd heb ik waarschijnlijk al een tijdje de dvd-box van serie 2 in huis )
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  6. #6

    Standaard Re: Reminder! Serie 2 van "24" op BBC2 (zondag 16-

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Over een paar maanden zal de dvd-box ongetwijfeld weer hoge ogen gaan gooien op de dvd-hitlijsten, maar als je (net als ik) niet kan wachten tot die er eindelijk een keer is kun je vanaf morgenavond, zondag 16-2, weer afstemmen op de BBC 2.

    Vanaf dan kun je elke zondag om 23:00 uur weer een episode zien van deze geweldige serie. Zonder al die vervelende reclameblokken en programmawijzigingen van Urin. En ceefax 888 kan heel handig zijn om helemaal niets van de rappe dialogen te hoeven missen

    Veel kijkplezier gewenst....

    Coool

    ik neem het alleen op , omdat ik nog bezig ben met serie 1 op yorin

    en wat is ceefax 888 ?

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  7. #7

    Standaard

    ceefax is de engelse teletekst bij de BBC

    Op pagina 888 vind je de ondertitels, wel die voor de doven en slechthorenden dus soms lijkt het een beetje op een Batman-stripverhaal

    Bauer slaat Mason.... dus staat er dan "BAM" op ondertitels

    telefoon rinkelt----> "telephone rings"

    Maar voor de dialogen is het zeker handig om de engelse ondertitels er bij te kunnen hebben.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  8. #8

    Standaard

    Oooh ja dat is wel beter natuurlijk

    alleen jaammer dat je die niet kan opnemen

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  9. #9

    Standaard

    Even ter aanvulling: Yorin was in eerste instantie van plan om het eerste seizoen van 24 direct te laten volgen door het tweede. Dat gaat helaas niet door vanwege de tegenvallende kijkcijfers waarmee 24 te kampen heeft. Dat betekent in ieder geval nog geen tweede seizoen 24 in maart op Yorin, misschien wel later dit jaar.

  10. #10

    Standaard

    Staat genoteerd.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  11. #11

    Standaard

    Afgelopen weekend nog eens de laatste 4 uur van de eerste dag bekeken, heb er zin!! 11 uur Nederlandste tijd toch?

  12. #12

    Standaard

    Inderdaad om 23:00 uur nederlandse tijd.

    Ik heb net zitten genieten van de eerste aflevering. Het zal wel weer een erg lange en spannende dag worden voor Jack en de zijnen.

    Het is alleen een klein beetje een James Bond thema he

    Een nucleare bom opsporen en ontmantelen (terwijl je ongetwijfeld een digitaal klokje op de bom de seconden weg ziet tikken)

    Oei nog maar 45 seconden!!!! Zou Jack het gaan redden? Het zijn zo veel draadjes! Moet ie de rode of de groene draad doorknippen?
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HansD
    Even ter aanvulling: Yorin was in eerste instantie van plan om het eerste seizoen van 24 direct te laten volgen door het tweede. Dat gaat helaas niet door vanwege de tegenvallende kijkcijfers waarmee 24 te kampen heeft. Dat betekent in ieder geval nog geen tweede seizoen 24 in maart op Yorin, misschien wel later dit jaar.
    Dat heeft Yorin een beetje aan zichzelf te danken. Ik kan me heel wat geschuif herinneren met episodes. Dé manier om mensen weg te jagen. Bovendien zullen er heel wat liefhebbers door de komst van de dvd-box vroegtijdig zijn afgehaakt. Gewoon de box besteld en lekker de laatste uurtjes zonder nare commercial breaks kijken.

    (ik zelf zal ook wel voor het einde van de 2e serie de nieuwe boxset bij me thuis laten bezorgen )
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Ik heb net zitten genieten van de eerste aflevering. Het zal wel weer een erg lange en spannende dag worden voor Jack en de zijnen.
    Heb het ook gezien. De plot lijkt wel erg op die van The Sum Of All Fears, maar qua filmstijl was de aflevering dik in orde! Benieuwd wat het volgende week wordt...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    quote:
    --------------------------------------------------------------------------------
    Originally posted by HansD
    Even ter aanvulling: Yorin was in eerste instantie van plan om het eerste seizoen van 24 direct te laten volgen door het tweede. Dat gaat helaas niet door vanwege de tegenvallende kijkcijfers waarmee 24 te kampen heeft. Dat betekent in ieder geval nog geen tweede seizoen 24 in maart op Yorin, misschien wel later dit jaar.
    --------------------------------------------------------------------------------


    straks kom seizoen 2 helemaal niet op de nederlanse TV
    Of heeft yorin deze serie wel al gekocht ofzo?

  16. #16

    Standaard

    ik kijk eerst even de eerste serie af voordat ik de tweede wil zien. ik weet niet of ik de enige ben (waarschijnlijk wel ) maar ik ben eigenlijk wel een beetje blij als ik ze alle 24 heb gehad. eventjes een dinsdagavondje zonder de video vergeten in te stellen! ik dank rtl 5 voor de zondagavond herhalingen...
    maar 24 achtereen (met af en toe een weekje niet ) is wel even voldoende voor een serie.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Beloved
    ik kijk eerst even de eerste serie af voordat ik de tweede wil zien. ik weet niet of ik de enige ben (waarschijnlijk wel ) maar ik ben eigenlijk wel een beetje blij als ik ze alle 24 heb gehad. eventjes een dinsdagavondje zonder de video vergeten in te stellen! ik dank rtl 5 voor de zondagavond herhalingen...
    maar 24 achtereen (met af en toe een weekje niet ) is wel even voldoende voor een serie.
    Noouw, dat was ik eigenlijk ook van plan maar ik was gewoon te nieuwsgierig dat ik gewoon heb zitten kijken

    Tyler Durden: "I want you to hit me as hard as you can."

  18. #18

    Standaard

    Nou heb ik dus gisteren ook gekeken dus maakt het me niet echt veel uit, maar als ik nog niet had gekeken zou ik een paar van jullie best wel verrot schelden na het lezen van deze thread.

    DIE SPOILER TAGS ZIJN ER GVD NIET VOOR NIKS
    Startrader, Safetrader

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Inderdaad om 23:00 uur nederlandse tijd.

    Ik heb net zitten genieten van de eerste aflevering. Het zal wel weer een erg lange en spannende dag worden voor Jack en de zijnen.

    Het is alleen een klein beetje een <SPOILER> thema he

    Een <SPOILER> opsporen en <SPOILER> (terwijl je ongetwijfeld een digitaal <SPOILER> op de <SPOILER> de seconden weg ziet <SPOILER>)

    Oei nog maar <SPOILER> seconden!!!! Zou <SPOILER> het gaan redden? Het zijn zo veel <SPOILER>! Moet ie de <SPOILER> of de <SPOILER>?
    Volgens mij is bovenstaande (nu even aangepast tekst ) van mijn hand zo ongeveer het enige dat er in deze draad over de INhoud van 24 geschreven is.

    Dat er in deze serie sprake is van een <SPOILER> die moet worden opgespoord blijkt al in de eerste paar minuten van de eerste aflevering. In alle beschrijvingen die je op internet vindt wordt dit gegeven ook gemeld.

    De rest van mijn tekst is louter afkomstig uit mijn levendige fantasie en berust op geen enkele wijze op gebeurtenissen die nog moeten gaan plaats vinden in de serie. Ik heb zelf namelijk de serie ook nog niet gezien. Ik refereerde alleen aan legio films waarin er ook een <SPOILER> moet worden opgespoord en <SPOILER> gemaakt.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  20. #20

    Standaard

    Het lijkt me ook wel cool als de <SPOILER> precies op een heel uur zal <SPOILER>, dat wordt een vette cliffhanger.

    Staat er zo 00:05 op, en het klokje tilt dan af naar 23:00 uur af ofzo, en dan is het klaar.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pavko
    Het zal wel weer een erg lange en spannende dag worden voor Jack en de zijnen.
    dus Jack overleeft het eerste seizoen......
    Startrader, Safetrader

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gabriel B.
    Staat genoteerd.
    En toch gemist
    Oh well, ik zal mijn tijd dan maar doorbrengen met de acteurs uit "the West Wing".
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HansD
    Even ter aanvulling: Yorin was in eerste instantie van plan om het eerste seizoen van 24 direct te laten volgen door het tweede. Dat gaat helaas niet door vanwege de tegenvallende kijkcijfers waarmee 24 te kampen heeft.
    Het grappige is dat er wel (meer/veel) reclame voor 24 DVD boxset wordt gemaakt. Ben het wel met pavko eens dat Yorin loopt te prutsen met de programmering. Boveniden zendt BBC2 24 in widescreen uit, iets wat Yorin ook had moeten doen. Maar ach daar hebben we DVD's voor
    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  24. #24

    Standaard

    Zondag wordt anders wel een leuke, drukke TV-avond. Eerst op VRT De Mol, dan De Pappenheimers (tussendoortje), daarna Sedes en Belli, en dan overschakelen naar BBC voor 24 en daarna The X-Files.

    Dat ik nog zo intens aan het beeldscherm gekluisterd werd moet geleden zijn van de Bereboot-filmnamiddag of zo (anyone?)

    By the way, Sandra is de mol. Vraag me niet waarom.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters
    By the way, Sandra is de mol. Vraag me niet waarom.
    [offtopic]

    Waarom?

    Maar het is toch echt Stijn hoor

    [/offtopic]

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •