De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard disney treasure disney studio's slotje

    weet iemand hoe de disney studio dvd is is hij de moeite waard
    op het eerste gezicht ben ik er niet zo van gecharmeerd maar hopelijk heb ik het mis.
    ik vond de disneyland dvd leuk maar niet super daarom deze (nog)
    niet aangeschaft
    help
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  2. #2

    Standaard Nog niet in huis, maar...

    Ik heb de Behind the Scenes DVD nog niet in huis, maar hij komt er wel aan (en misschien vanwege een aantal keer "langs elkaar heen praten" ook nog wel 2 keer).
    Als de je Disneyland USA DVD niet zo heel erg super vond, dan kan ik je aanraden deze DVD niet blind te kopen en te proberen hem eerst ergens te lenen o.i.d.. De Disneyland USA serie (die ik overigens bewust niet heb gekocht) gaat in op een aantal achter de schermen zaken in de films en Disneyland (als ik het allemaal goed heb). De Behind the Scenes DVD gaat in op de productie van de films met flink wat achtergrond informatie over de studio. Wel zit er (voor mij in ieder geval) een hele leuke film op, namelijk The Reluctant Dragon. Dit is een speciaal (deels geanimeerde) gemaakte film om het publiek te laten zien hoe een film wordt gemaakt.

    Mocht ik er 2 binnenkrijgen, verwacht dan een veiling van een Behind the Scenes Treasure, gesealed en derhalve volledig nieuw.

    Marcel 'Bambi' Versteeg
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  3. #3
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Hallo,

    Ik kan je deze DVD van harte aanraden [allemaal zelfs], het is niet iets wat je, zoals een film mischien, veel vaker bekijkt, maar er zitten hier prachtige docu's en zeer zeldzaam materiaal bij. Als je geintereseerd bent in Disney, zou ik deze zeker aanschaffen - dat er een complete Disney film uit 1941 bij opstaat, is alleen maar mooi meegenomen !!! Dit is een van de beste uit de "treasures" serie ...

    Peter

  4. #4

    Standaard

    bedankt voor de tips en davy crocket is dat wat????
    welkom..... vlieg waar ik wijs

  5. #5

    Standaard

    ze zijn allemaal prachtig en kan je davy crockett ook van harte aanbevelen

  6. #6

    Standaard

    Waar bestel je ze, op Play staat er T.B.A. bij, maar ik vraag me af of ze dan nog wel binnen gaan komen (staat bijvoorbeeld ook mickey in black & white tussen). Heb zelf nu Disneyland en Sudios bij Amazon besteld en daar stond gewoon dat ze binnen 24 uur de deur uit gaan.

  7. #7

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •