Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 82 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Naam van jeugdseries gevraagd!!

    Het schoot mij laatst te binnen dat ik vroeger heel vaak keek naar 2 series waarvan ik de namen niet meer weet dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen:

    De 1e serie ging over een man in een regenjas geloof ik die in een wijk woonde met in het midden een pleintje met een boom...De tune van die serie was iets met wielen moeten rollen ofzo??

    De 2e serie was iets dat op kindernet werd uitgezonden met een stuk of 8 mensen in kostuums, ik geloof iets met een konijn ofzo en een soort cadillac achtige auto, dit speelde zich ook af in een soort sesamstraat-achtige wijk

    Ik begrijp dat de omschrijvingen vaag zijn maar ik hoop dat iemand hier wat meer over weet. Ik zou het sowieso knap vinden als überhaupt iemand weet welke serie ik bedoel bij die 2e omschrijving
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  2. #2

    Standaard

    Die 2e vraag ik me ook al een tijdje af

    Ze woonden in een park, voor in het park woonde iemand in een tent. Alle figuren hadden een andere kleur. Je had een schilder, die geel was, een roze meisje etc. Die bedoel je toch?

    Ik weet de titel niet maar ben ook wel benieuwd

  3. #3

    Standaard

    JAAA!! die bedoel ik !!

    Ik moet gewoon weten hoe die serie heet, ik hoop op meer reacties!!
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    JAAA!! die bedoel ik !!

    Ik moet gewoon weten hoe die serie heet, ik hoop op meer reacties!!
    Ik heb dit een tijdje geleden ook op een ander forum gevraagt, niemand wist het . Je zou kindernet een mailtje kunnen sturen....

  5. #5

    Standaard

    Zo heb ik vroeger een engelse serie gezien over een gezin met 2 kinderen (jongen en meisje) en die woonden ongeveer in 1980 maar dan in een oud engels huis en daar waren dan geesten van overleden engelse kinderen.

    Alleen de kinderen van het gezin konden de geesten zien (de ouders dus niet). Dat was zo'n spannende serie die zou ik graag nog eens terug zien.


    Zo was er ook een engelse serie over 3 wat oudere kinderen (ongeveer 15/16 jaar) die van huis wegliepen en in de bossen gingen wonen, die was ook heel bruut ............... helaas ook de titel kwijt
    FOK YOU MAN (Tony Montana)

  6. #6

    Standaard

    Zo ben ik op zoek naar de titel van een tekenfilm die ik vroeger vaak keek. Het ging over een jongen die van een andere planeet kwam, hij was de prins van die planeet en hij moest zijn moeder gaan redden.
    Samen met wat vrienden moest hij samen tegen de buitenaardse wezens vechten van die planeet, ze konden samen een robot vormen door het opzeggen van Alpha Beta Gamma.

    Ik ben al een hele tijd op zoek naar die film maar kan de titel niet meer herrineren, het was iets met ruimteprins ofzo, misschien dat iemand hem herkent.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  7. #7

    Standaard

    Mailtje naar kindernet is verstuurd

  8. #8

    Standaard

    Kan ook aan mij liggen hoor, maar volgens mij lopen jullie gewoon je laatste LSD trip beschrijven

    :wink:

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Technoid
    Kan ook aan mij liggen hoor, maar volgens mij lopen jullie gewoon je laatste LSD trip beschrijven

    :wink:
    8) :P

    Echt niet hoor...

  10. #10

    Standaard Re: Naam van jeugdseries gevraagd!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    De 2e serie was iets dat op kindernet werd uitgezonden met een stuk of 8 mensen in kostuums, ik geloof iets met een konijn ofzo en een soort cadillac achtige auto, dit speelde zich ook af in een soort sesamstraat-achtige wijk
    Ja ik herinner het me ook nog. Ik denk dat je Zoobelizoo bedoeld (als je het zo schrijft, je spreekt het wel zo uit).
    Dit was volgens mij nog Nederlands ook. Ik kan er zo nog een gedeelte van de begintune zingen, en heb heel vaag zo nog wat beelden voor me.
    Ik herinner me roze en blauw geschminkte (inderdaad) konijnen of muizen.

    Is dit wat je bedoeld?
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    Zo heb ik vroeger een engelse serie gezien over een gezin met 2 kinderen (jongen en meisje) en die woonden ongeveer in 1980 maar dan in een oud engels huis en daar waren dan geesten van overleden engelse kinderen.

    Alleen de kinderen van het gezin konden de geesten zien (de ouders dus niet). Dat was zo'n spannende serie die zou ik graag nog eens terug zien.


    Zo was er ook een engelse serie over 3 wat oudere kinderen (ongeveer 15/16 jaar) die van huis wegliepen en in de bossen gingen wonen, die was ook heel bruut ............... helaas ook de titel kwijt
    Ja die serie ken ik ook nog, wat zou ik die graag nog eens zien.
    Er waren ook altijd van die mannen in een zwarte lijkwagen en die liepen naderhand zo de zee in. Ze kwamen dan door allemaal slijm enzo in een onderzee's gebied.
    Ook herinner ik me nog dat een blauwe en een rode lichtgevende steen de kinderen beschermde.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  12. #12

    Standaard

    IDD!!

    http://www.zoobileezoo.com/zooframe.htm

    De orginele cast is nog steeds actief ook

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dr_evil
    IDD!!

    http://www.zoobileezoo.com/zooframe.htm

    De orginele cast is nog steeds actief ook
    Ja heerlijk! Waarom hem ik deze site nooit eerder kunnen vinden?
    Feest van herkenning!
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  14. #14

    Standaard

    Dit was m'n favoriete karakter:


  15. #15

    Standaard

    Nu we het toch over kindertelevisieseries hebben ... wanneer komen de avonturen van dit tweetal eens op DVD uit ... weer smullen met Vlugge Japie, de Baron, B2 en B100 !!!


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    Zo heb ik vroeger een engelse serie gezien over een gezin met 2 kinderen (jongen en meisje) en die woonden ongeveer in 1980 maar dan in een oud engels huis en daar waren dan geesten van overleden engelse kinderen.

    Alleen de kinderen van het gezin konden de geesten zien (de ouders dus niet). Dat was zo'n spannende serie die zou ik graag nog eens terug zien.


    Zo was er ook een engelse serie over 3 wat oudere kinderen (ongeveer 15/16 jaar) die van huis wegliepen en in de bossen gingen wonen, die was ook heel bruut ............... helaas ook de titel kwijt
    Ik weet niet zeker of je deze serie bedoelt maar hij voldoet wel een beetje aan je beschrijving -> NARNIA

    Deze serie kwam een paar seizoenen met elke keer een nieuw avontuur. De hoofdrol spelers waren een paar kinderen die van wat ik me nog kan herinneren op zomervakantiekamp gingen met de trein maar vanaf het perron warpten naar Narnia het fantasieland. Ook een hoofdrolspeler door de series heen is een leeuw die elke keer terug komt om de kinderen adviezen te geven om hun te helpen door hun avonturen heen. Deze serie werdt altijd op de BBC uitgezonden ik denk ongeveer 10 jaar geleden, naar mijn weten is die nooit op de Nederlandse tv uitgezonden. Hopelijk komt deze serie ooit nog eens op DVD uit want het was echt een goede serie.

    Een andere serie die ik altijd op de BBC volgde is wel uit op DVD heb ik ontdekt toen ik vorige week in Engeland was namelijk -> Robin of Sherwood
    Deze serie bestaat uit 3 seizoenen en is hier te bestellen! Ik ga zeker deze serie aanschaffen als ik weer wat meer budget heb want om de complete serie in 1x te bestellen kost nogal wat! Ik ben benieuwd of er hier mensen zijn die 1 of beide series kennen en of zij er ook zo enthousiast over zijn!
    Four-Star Trader (236)

  17. #17

    Standaard

    Robvanknegt ik hou van je!!! eindelijk en die andere serie die ik bedoelde was buurman bolle lol=)
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    Nu we het toch over kindertelevisieseries hebben ... wanneer komen de avonturen van dit tweetal eens op DVD uit ... weer smullen met Vlugge Japie, de Baron, B2 en B100 !!!

    ik heb al 4 dvd's van hun en er zijn er meer...
    ga maar eens in de Bart Smit kijken

  19. #19
    skin
    Guest

    Standaard

    http://www.bubblegum.nl/bgtv/links.html

    hier zijn wat jeugdherinneringen, lijkt mij zo

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skin
    http://www.bubblegum.nl/bgtv/links.html

    hier zijn wat jeugdherinneringen, lijkt mij zo
    Thanx! 8)

  21. #21

    Standaard

    ik keek vroeger altijd naar die serie van een jongen (jaar of 16/17) die kon vliegen met 2 spuitbus flessen..
    en kon heel snel zijn kamer opruimen etc..

    iemand?

  22. #22

    Standaard

    Waarom wordt de Poppenkraam en Bollo Bries en bondgenoten nergens genoemd.

    Kan het ook niet eens terug vinden op IMDB.

  23. #23

    Standaard Re: Naam van jeugdseries gevraagd!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Knoop
    Het schoot mij laatst te binnen dat ik vroeger heel vaak keek naar 2 series waarvan ik de namen niet meer weet dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen:

    De 1e serie ging over een man in een regenjas geloof ik die in een wijk woonde met in het midden een pleintje met een boom...De tune van die serie was iets met wielen moeten rollen ofzo??

    De 2e serie was iets dat op kindernet werd uitgezonden met een stuk of 8 mensen in kostuums, ik geloof iets met een konijn ofzo en een soort cadillac achtige auto, dit speelde zich ook af in een soort sesamstraat-achtige wijk

    Ik begrijp dat de omschrijvingen vaag zijn maar ik hoop dat iemand hier wat meer over weet. Ik zou het sowieso knap vinden als überhaupt iemand weet welke serie ik bedoel bij die 2e omschrijving
    ja die 2e ken ik, je had Tim r bever, vindt uit wat je maar vraagt en die op dat skateboard, die beer en dan die sterke vos en Rembrandt de leeuw en klepkatoo kaketoe ofzo. Dit is om het wat duidelijker te maken, de naam van de serie weet ik ook niet meer

  24. #24

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ghast
    Zo was er ook een engelse serie over 3 wat oudere kinderen (ongeveer 15/16 jaar) die van huis wegliepen en in de bossen gingen wonen, die was ook heel bruut ............... helaas ook de titel kwijt
    AAAAAhh, hier zit ik mijn brein al zo lang over te kraken... Ten minste, als je dezelfde bedoelt als ik in m'n kop heb. Ze gingen volgens mij in een grote boom wonen (die hol was) en het bos zag er een beetje Sherwood Forest achtig uit. Brits idd.

    My secret valley was ook zo'n serie waar ik steeds maar niet achter kwam. Dat was een of ander jeugdkamp in Australië met de begintune van Walzing Mathilde en de tekst "My secret valley".
    Hello, I'm an enormous slut - Buffy, afl. 1

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •