De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Universal gaat Tv-series uitbrengen??????

    Heb laatst ergens gelezen dat Universal enkele tv-series op dvd gaat brengen....
    Sliders is er een van daar zit ikzelf al jaren op te wachten. Vond ik echt een geweldige reeks!!!

    Maar ik kan dit stuk nergens meer vinden...weet iemand hier meer van.
    Alvast bedankt!

    Gr33tz,
    Inspector Lee

  2. #2

    Standaard

    Hopelijk ook de eerste 2 seizoenen van Earth: Final Conflict, seizoen 3 t/m 5 worden waarschijnlijk en hopelijk eind dit jaar al uitgebracht, maar die zijn van een andere uitgever. Ik hoop het echt!

  3. #3

    Standaard

    Ik hoop het ook voor je...ik kan me niet echt herinneren of die betreffende titels uitgebracht worden

    Maar het zou altijd leuk zijn

  4. #4
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2002
    Woonplaats
    De Cirkel in Badhoevedorp

    Standaard Re: Universal gaat Tv-series uitbrengen??????

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Inspector Lee
    Heb laatst ergens gelezen dat Universal enkele tv-series op dvd gaat brengen....
    Sliders is er een van daar zit ikzelf al jaren op te wachten. Vond ik echt een geweldige reeks!!!
    Dan ben je niet de enige. Ik vond het ook een hele leuke spannende serie

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    flodder de tv serie deel 1 en 2 qas al te koop in MM amsterdam

  7. #7

    Standaard

    Ik wilde ook al zeggen....!!!!!!!!!!!
    Flodder heb ik allang terug al iets van gezien, dat deze uitkwam/is

  8. #8

    Standaard

    dit is de engelse release lijst:

    A-Team
    Knight Rider
    Dear John
    The Liver Birds
    As Time Goes By
    Keeping up appearances
    open allhours
    bread
    citizen smith
    hi-de-hi
    Twin Peaks
    do you like white stockings?

  9. #9

    Standaard

    Als Sliders seizoen 1 t/m 3 maar uitgebracht worden, na seizoen 3 werd de serie minder.
    Safetrader
    MegaStarTrader

  10. #10

    Standaard

    Subzero...dat ben ik met je eens...nadat de Professor eruit ging, vond ik het al minder worden, maar Kari Wuhrer....maakte het weer een perfect geheel...die broer kon ook nog wel, maar toen ze de gehele cast gingen vernieuwen, op Rembrandt na....toen ben ik zelfs gestopt met verder kijken...dat vond ik toch zo slecht!!!!!!!!

    Gr33tz,
    Inspector Lee

  11. #11

    Standaard

    In de UK wordt de tv-serie Taken van Steven Spielberg uitgebracht en wel op 5 mei.

  12. #12

    Standaard

    ??? Ken deze serie niet!!! Waar kan ik deze mee vergelijken?

    Gr33tz,
    Inspector Lee

  13. #13
    skin
    Guest

    Standaard

    Taken, de tv serie van STEVEN SPIELBERG, yeah right, Executive Producer, that's it

    Communion (1989) meets the X-files meets een heel langdradig stephen King verhaal

  14. #14

    Standaard Re: Universal gaat Tv-series uitbrengen??????

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Inspector Lee
    Heb laatst ergens gelezen dat Universal enkele tv-series op dvd gaat brengen....
    Sliders is er een van daar zit ikzelf al jaren op te wachten. Vond ik echt een geweldige reeks!!!

    Maar ik kan dit stuk nergens meer vinden...weet iemand hier meer van.
    Alvast bedankt!
    Bedoel je soms dit.

    THURSDAY, AUGUST 22, 2002
    When it comes time to reflect back on the year that was in DVD, what do you think the hottest story is gonna be? Spider-Man? Episode II? Eight Legged Freaks? How about TV on DVD?

    In yet another example of a studio finally scouring the vaults for every last bit of classic and not-so-classic programming, Universal announced yesterday that it would finally be jumping on the bandwagon and releasing eight new series alone in 2003. Following the already-announced, toe-in-the-water first releases of Law & Order and Baretta, titles coming to a DVD player near you next year include Battlestar Galactica, Dragnet, Quantum Leap, Earth: Final Conflict, Sliders, The Rockford Files, and even Magnum, P.I.! No pricing or spec details are yet available, and Universal is also considering further TV releases beyond these initial ten.


    Bron: DVDFile
    Meer nieuws kan ik (niet) meer vinden.

    Anchor Bay gaat trouwens andere Universal Playback TV series uitbrengen, te weten Xena, Hercules & The Incredible Hulk.

    Een andere site op te checken is http://www.universal-playback.com
    (let op die site gaat alleen over R2 U.K. DVD's, en tevens worden ook VHS titels vermeld)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •