Bekijk uitslag poll: Zou jij als Unit 13 uitkomt op dvd m kopen?

Stemmers
19. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ja

    15 78,95%
  • Nee

    4 21,05%
  • Unit 13??? nog nooit van gehoord!?

    0 0%
Pagina 1 van 22 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 535 worden weergegeven.

Discussie: Unit 13

  1. #1

    Standaard Unit 13

    Unit 13 was een nederlandse politie serie op Nederland 3 van de vara in 1996. wat ik me er van kan herinneren vond ik het een leuke serie en zou het ook wel willen kopen op dvd als het niet te duur is. Unit 13 bestaat uit 3 seizoenen, 1 seizoen bestaat uit 13 aflevering(1 aflevering 50 min).
    nu de vraag aan jou zou jij het kopen?


    Seizoen 1

    Pricewatch

    Seizoen 2

    Pricewatch

    Seizoen 3
    Pricewatch

  2. #2

    Standaard

    ik koop geen nederlandse series,en was unit 13 niet om te janken?

    ik kijk ze ook nog amper,tis alleen nog maar amerikaans eigenlijk...
    evt engels.

    niels
    T2: I'll Be Back!

  3. #3

    Standaard

    Ja!

    Ik vond het ook een van de betere Nederlandse detective series. Goed acteerwerk van Peter Tuinman en er zit een sterk verhaal achter (Felix Thijssen). Het tweede jaar was wel al een stukkie minder vond ik overigens. Als ie op DVD verschijnt zal ik hem zeker aanschaffen. 8)
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #4
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Het tweede jaar was wel al een stukkie minder vond ik overigens.
    Iets minder wel, ja. Het derde seizoen vond ik wel weer geweldig!

    Overigens heb ik ze op DVD, maar deze zijn overgezet van VHS, dus deze zou ik zeker vervangen wanneer de serie op DVD uitkomt.

    Er zijn vage plannen bij Strengholt Multimedia (die ook Oud Geld op schitterende wijze op DVD hebben gezet) om de serie uit te brengen, ik houd jullie op de hoogte!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    ik koop geen nederlandse series,en was unit 13 niet om te janken?
    Is maar net waar je van houdt. Ik vond Unit 13 voor een Nederlandse serie heel erg goed. Goed verhaal en goed acteerwerk. De meeste Amerikaanse series gaan alleen maar erg snel, maar verhaal...ho maar. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar ja...zoals ik al zei: 't is maar waar je van houdt. En over smaak valt niet te twisten.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  6. #6

    Standaard

    Dit is mijn favo Nederlandse serie wat er is! Gewoon geweldig vooral het 3e seizoen ja!

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Het tweede jaar was wel al een stukkie minder vond ik overigens.
    Iets minder wel, ja. Het derde seizoen vond ik wel weer geweldig!

    Overigens heb ik ze op DVD, maar deze zijn overgezet van VHS, dus deze zou ik zeker vervangen wanneer de serie op DVD uitkomt.

    Er zijn vage plannen bij Strengholt Multimedia (die ook Oud Geld op schitterende wijze op DVD hebben gezet) om de serie uit te brengen, ik houd jullie op de hoogte!
    doe dat, ik wil wel weten of ze werkelijk op dvd komen

  8. #8

    Standaard

    Laat hem maar komen!!!!

    Een van de betere series die in Nederland ooit is gemaakt. Sterke verhaallijnen en goed acteerwerk. Ik zou hem zeker kopen als hij uit zou komen.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra

    Overigens heb ik ze op DVD, maar deze zijn overgezet van VHS, dus deze zou ik zeker vervangen wanneer de serie op DVD uitkomt.

    alle drie de seizoenen helemaal??
    beetje goede kwaliteit?

  10. #10

    Standaard

    Geweldige serie... Is er al iets bekend?

  11. #11

    Standaard

    Er zat toch een poll aan deze thread?
    Lijkt er op dat die spontaan verdwijnen, want het is al vaker gebeurd tijdens de overgang naar de nieuwe software.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Er zat toch een poll aan deze thread?
    Lijkt er op dat die spontaan verdwijnen, want het is al vaker gebeurd tijdens de overgang naar de nieuwe software.
    zat een poll maar die is zomaar verdwenen, maar deze thread is gemaakt voor de overgang. ik snap er ook niets van????

  13. #13

    Standaard

    Wie heeft trouwens de andere politie serie gevolgd .. Ernstige Delicten .. daar zijn ook al weer 2 seizoenen van geweest.

    Seizoen 1 vond ik beter.



    Wat mij wel leuk lijkt is die Cobra 11 Pilot aflevering met die auto die niet meer kan afremmen ..

  14. #14

    Standaard

    voor unit 13 had je toch die serie burea kruislaan?? met een aantal acteurs die ook in unit 13 hebben gespeeld?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SchumiFan
    Wie heeft trouwens de andere politie serie gevolgd .. Ernstige Delicten .. daar zijn ook al weer 2 seizoenen van geweest.
    Vreemd.... Dat is nou weer een serie die mij haast niet kan boeien

  16. #16
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra

    Overigens heb ik ze op DVD, maar deze zijn overgezet van VHS, dus deze zou ik zeker vervangen wanneer de serie op DVD uitkomt.

    alle drie de seizoenen helemaal??
    beetje goede kwaliteit?
    Sorry voor de late reactie. De kwaliteit is redelijk, VHS-vergelijkbaar uiteraard, wel letterbox widescreen 1.66:1, DD 2.0 Stereo. De eerste serie zitten af en toe wat strepen door, omdat ik destijds problemen met de ontvangst van Nederland 3 had. In totaal 13 DVD's met 3 afleveringen per DVD.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002


    alle drie de seizoenen helemaal??
    beetje goede kwaliteit?
    Sorry voor de late reactie. De kwaliteit is redelijk, VHS-vergelijkbaar uiteraard, wel letterbox widescreen 1.66:1, DD 2.0 Stereo. De eerste serie zitten af en toe wat strepen door, omdat ik destijds problemen met de ontvangst van Nederland 3 had. In totaal 13 DVD's met 3 afleveringen per DVD.
    das nog best duur al die dvd's. maar wel mooi gemaakt alle drie de seizoenen

  18. #18
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    das nog best duur al die dvd's. maar wel mooi gemaakt alle drie de seizoenen
    Ik ben er ook erg blij mee . Ik heb ze op DVD+RW gezet, dus tegen de tijd dat de serie wel uitgebracht wordt, kan ik ze weer opnieuw gebruiken. Ze zitten nu nog in de originele jewel-cases, maar binnenkort ga ik er keepcase covers voor maken.

    Voorkant:
    <<images inmiddels niet meer beschikbaar>>

    Achterkant:
    <<images inmiddels niet meer beschikbaar>>

  19. #19

    Standaard

    dat heb je heel erg mooi gemaakt

  20. #20
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Dank je, maar het is mijn vader die de credits verdient. Ik heb alleen de screenshots gemaakt 8)

  21. #21

    Standaard

    Ziet er heel fraai uit!!! Mooi gedaan!

  22. #22

    Standaard

    is er iemand die iets af weet over het eventuele uitbrengen van unit 13 op dvd?

  23. #23
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    is er iemand die iets af weet over het eventuele uitbrengen van unit 13 op dvd?
    Nog steeds geen nieuws, het zit nog steeds in de planning. Wel is toegezegd dat Pleidooi dit jaar uitkomt.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    is er iemand die iets af weet over het eventuele uitbrengen van unit 13 op dvd?
    Nog steeds geen nieuws, het zit nog steeds in de planning. Wel is toegezegd dat Pleidooi dit jaar uitkomt.
    Die serie vond ik minder leuk dan Unit 13. Maar goed, we houden de hoop erin dat het nog een keer zal komen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    is er iemand die iets af weet over het eventuele uitbrengen van unit 13 op dvd?
    Nog steeds geen nieuws, het zit nog steeds in de planning. Wel is toegezegd dat Pleidooi dit jaar uitkomt.
    Ik heb de vara maar een mailtje er over gestuurd. en dit was hun antwoord:"We zijn bezig met de mogelijkheden om Unit 13 uit te brengen op DVD.
    Als er meer informatie is zal dat te lezen zijn op de VARA-site."

    dus hopen dat het maar een beetje snel komt. :wink:

Pagina 1 van 22 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •