Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 63 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Taken ( Steven Spielberg )

    Weet iemand wanneer de mini-serie taken van steven spielberg uitkomt in Nederland?

    Hij staat bij www.play.com te koop vanaf 5 mei, dit betekent toch niet dat hij dan ook gelijktijdig hier uitkomt ofwel?
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  2. #2

    Standaard

    Btw zou niemand hier spoilers kunnen plaatsen omdat ik het einde van de serie nog niet weet vandaar....
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  3. #3

    Standaard

    Weet niemand hier dan iets van
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  4. #4
    Graven
    Guest

    Standaard

    Ik weet wel het einde, maar dat mog ik niet zeggen

  5. #5

    Standaard

    Ik wil wel graag weten wat je van de serie in het geheel vond zonder voorbeelden
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  6. #6
    Graven
    Guest

    Standaard

    Best goed, er zitten hele sterke afleveringen tussen. Het hangt niet van special effects aan elkaar, maar degene die er zijn zijn echt goed. Als je die wat oudere ufo kidnap films hebt gezien, weet je ongeveer war het over gaat, maar er zit wel een andere bedoeling in verwerkt.

    heb trouwens wat gevonden : http://www.r2-dvd.org/article.jsp?se...articleId=5352

  7. #7

    Standaard

    Dat is de 1e mening... keep them coming ( en bedankt voor de link )
    Some Birds Aren't Meant To Be Caged

    Recente aanwinsten: Finding Nemo US, Universal Monsters - Essential Collection, La Vita E Bella, Lawrence of Arabia

  8. #8

    Standaard

    Ik heb ook eens rond zitten snuffelen maar ik kan de box alleen nog maar in de UK vinden en niet Nederlands ondertiteld. Klopt dat ? of weet er iemand al iets meer over een Nederlandse release ?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wobbel
    Ik heb ook eens rond zitten snuffelen maar ik kan de box alleen nog maar in de UK vinden en niet Nederlands ondertiteld. Klopt dat ? of weet er iemand al iets meer over een Nederlandse release ?
    Taken is onlangs uitgebracht in Frankrijk met Nederlandse ondertiteling, dus misschien verschijnt deze serie binnenkort ook in Nederland op DVD. Een releasedatum is echter nog niet bekend.

    Meer info:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ighlight=taken

  10. #10

    Standaard

    Goed nieuws man

    Wellicht ga ik 'm betsellen via amazon.fr

  11. #11

    Standaard

    IK heb deze Taken-box toch vaak genoeg gezien in MM Den Haag. Niet veel exemplaren en ik weet niet wat de prijs was.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    IK heb deze Taken-box toch vaak genoeg gezien in MM Den Haag.
    Maar da's de Engelse versie, zonder Nederlandse ondertiteling.

  13. #13

    Standaard

    Is deze serie nou de moeite waard?? Nog te weinig positieve reacties gelezen om me over te halen. Hij is nu € 29,99 bij ro-disc, is dat de moeite en het geld waard??
    Is de kwaliteit van de dvd goed(beeld & geluid)?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Is deze serie nou de moeite waard?? Nog te weinig positieve reacties gelezen om me over te halen. Hij is nu € 29,99 bij ro-disc, is dat de moeite en het geld waard??
    Is de kwaliteit van de dvd goed(beeld & geluid)?
    Yep, hij is helemaal goed!! Ik heb hem nu al ruim een jaar; toentertijd voor 79.99 bij vanLeest gehaald. Hij ligt daar nu trouwens voor 39.99 zag ik gister!!
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  15. #15

    Standaard

    Ik heb de DVD vandaag besteld bij Ro-Disc (29,99 + 2,49 verzendkosten is goedkoper dan 39,99). Ik heb er goede dingen over gehoord.

    Recensie van de Engelse versie:
    http://www.dvd.reviewer.co.uk/review...asp?Index=3209

    Recensie van de Franse versie (met Nederlandse ondertiteling):
    http://www.dvdrama.com/fiche.php?4095

    Recensie van de Australische versie (die gelijk is aan de Engelse):
    http://www.michaeldvd.com.au/Reviews...ws.asp?ID=4077

  16. #16

    Standaard

    Maar ik neem aan dat de versie bij van Leest en Ro-Disc de engelse versie en niet ned. ondertiteld ?
    Niet dat me dat veel uit maakt maar toch...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wobbel
    Maar ik neem aan dat de versie bij van Leest en Ro-Disc de engelse versie en niet ned. ondertiteld ?
    Niet dat me dat veel uit maakt maar toch...
    Volgens mij bestaat er niet eens een R2 NL versie van Taken dus moeten het wel de UK versies zijn...
    Four-Star Trader (236)

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wobbel
    Maar ik neem aan dat de versie bij van Leest en Ro-Disc de engelse versie en niet ned. ondertiteld ?
    Niet dat me dat veel uit maakt maar toch...
    Volgens mij bestaat er niet eens een R2 NL versie van Taken dus moeten het wel de UK versies zijn...
    De franse uitgave heeft NLO.

  19. #19

    Standaard

    Klopt, heb het inmiddels ook gezien, en toch maar gekocht... :wink:

  20. #20

    Standaard

    Ik vind die taken niks aan, te langdralig.

  21. #21

    Standaard

    Net afgekeken en vind het een top serie. Voor het geld hoef je het niet te laten. Vond het niet te langdradig. Een aanrader!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Net afgekeken en vind het een top serie. Voor het geld hoef je het niet te laten. Vond het niet te langdradig. Een aanrader!
    Ik ben nu halverwege. Inderdaad een topserie. Helemaal niet langdradig. Dadelijk aflevering 6 bekijken.

  23. #23

    Standaard

    Tenzij je echt per se nl subs nodig hebt, zou ik als een speer de UK-versie bij rodisc aanschaffen voor € 29,99. Echt geen geld voor zo'n mooie serie.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Tenzij je echt per se nl subs nodig hebt, zou ik als een speer de UK-versie bij rodisc aanschaffen voor € 29,99. Echt geen geld voor zo'n mooie serie.
    Heb de box net voor € 12,99 besteld bij de FRS. Heb echt geen idee wat ik kan gaan verwachten. Is het zoiets als X-Files ofzo? Ik ben nogal fan van tv-series dus kon de box niet voor dat geld laten liggen. Is het niks dan gaat die de deur gewoon weer uit.
    Four-Star Trader (236)

  25. #25

    Standaard

    Holy sh*t, is ie nu alweer zo goedkoop! Man, nu moet ik toch even heel erg gaan tandenbijten.

    Wel erg jammer dat dit de import is en geen NLO heeft, maar goed.
    Mijn DVD collectie!
    Heb je iets van Ghibli's te koop, PM me dan! Ik heb wellicht interesse!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •