De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Angel box

  1. #1

    Standaard Angel box

    Weet er iemand waar ik Angel boxen kan vinden? Ik heb het over de volledige seizoen-boxen (6disc), dus niet bv: seizoen 1, box 1 en box 2 (3discs per box) maar 1 box voor elk seizoen. Op play.com heb ik ze gezien maar die leveren helaas niet in België. Hier in de winkels of andere online shops hebben enkel de 3-disc versies.

  2. #2

    Standaard

    Bij Ezy: Seizoen 1 t/m 3
    Bij FBO: Seizoen 1 t/m 3
    Bij cd-wow: Seizoen 1 & 2
    [Reserveer hier uw ruimte voor uw reclameteksten]

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Free Record Shop heeft ook vaak de 6 disc boxen liggen (voor belachelijke prijzen weliswaar).

    Rodisc in Rotterdam heeft ze ook staan (prijzen al iets minder belachelijk)

    Online kun je www.play.com of www.cd-wow.net doen, daar zijn de prijzen een stuk beter.

  4. #4

    Standaard

    Regio 4 heeft de uitgaves die jij niet wilt hebben (2 boxen, met elk 3 keepcases erin)..

    Regio 2 UK en regio 2 NL hebben de 6disc uitgaves in boekvorm.. Maar die zijn dan ook wel aanzienlijk duurder..

    Mocht je ergens deel 1 en 2 van Angel seizoen 1 goedkoop kunnen krijgen, dan wil ik ze wel ruilen tegen mijn UK deel 1 (6disc in boekvorm) aangezien ik seizoen 2 en 3 ook in die vorm heb, en dan staan ze mooier

    Groeten
    Edwin
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  5. #5

    Standaard

    Op cd-wow staan ze idd aan goede prijzen.. maar enkel seizoen 1 heeft NL subs.. grmbl

    thx voor de reacties in elk geval 8)

  6. #6

    Standaard

    Fox heeft beslist van de seizoenen ook hier uit te brengen. Dus alle seizoenen met nederlandse subs. Eerste seizoen eind dit jaar. Zal dus nog wel ff duren voordat je (ik) alles heb
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •