Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 196 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Battlestar Galactica Originele serie DVD-details

    http://www.galactica2003.net/dvdset.htm

    Dat ziet er zeer interessant uit. Het betreft echter wel de regio 1 versie in een gelimiteerde oplage van 100.000 stuks. Prijs 99$. Release 11/12 2003

  2. #2

    Standaard

    Als hij nou maar echt eens uitkomt.

    Had de R4 box ook in de pre-order staan maar die ging toen ook niet door. Ben benieuwd!

    Iemand al een online verkoper gezien? Ik zet hem graag weer ergens in de pre-order!

  3. #3

    Standaard

    Op de UniversalStudiossite staat ie nu toch echt aangekondigd met een cool 'rode oog'effect van de Cylons...

    En niets over 'limited'?!

  4. #4

    Standaard

    Nu ook in de pre-order bij DVsoon voor €86,00

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door flitsflits


    kwijl...
    Kwijl?? Toen ik 15 was ja! Had nu toch wel een iets serieuzere verpakking verwacht.

    Nee, hij is niet meer Limited en bij Amazon.ca heb ik hem een maand geleden voor €79,- besteld in de pre-order.

  7. #7

    Standaard

    Bij EZYDVD inclusief PP €64,95 in de Pre Order

    Met een klein beetje geluk istie nederlands ondertiteld zoals meer release van Universal op regio 4.

    Marco

  8. #8

    Standaard

    Ik blijf voorlopig nog even weg van het nostalgie gebeuren.... Battle Of The Planets dvd viel gruwelijk tegen.
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 8t88
    Bij EZYDVD inclusief PP €64,95 in de Pre Order

    Met een klein beetje geluk istie nederlands ondertiteld zoals meer release van Universal op regio 4.

    Marco
    Wow!!! Kijk dat noem ik nog eens serieus mooie voorkant. Hij is nog niet definitief, maar ik vind hem nu al beter dan de R1 release. En daarbij is hij ook nog eens €15,- goedkoper!!! Alleen jammer dat alles uit Australie de laatste tijd onderschept wordt, maar dan nog zou hij met 25% douanebelasting ongeveer uitkomen op €80,-.



    Schrijven ze bij EzyDVD de pre-orders gelijk van je cc af of pas bij verzending??? Ik denk namelijk dat ik er even bij pre-order...

  10. #10

    Standaard

    Hello??? Ik blader tussen de pre-orders van DVDSoon en wat kom ik tegen:

    Battlestar Galactica: Complete Epic Series CAD$ 103,98!

    Volgens mij is deze titel ineens CAD$30,- (of zo) goedkoper geworden hier!!!??? Ik had deze al een maand of 3 in de pre-order bij Amazon.ca staan voor CAD$125,- (incl. verz.) en ik weet 100% zeker dat hij nergens goedkoper werd aangeboden! Ik heb zelfs meerdere malen DVDSoon gecheckt voor deze titel en die was toen veel duurder... Ga maar even cancellen en weer hier pre-orderen dan met nog eens CAD$3,- korting (tijdelijk een CAD$3,- kortingsacties op pre-orders).

    EDIT: Hij is bij Amazon.ca ook CAD$15,- goedkoper geworden maar DVDSoon blijft (incl. verz.) het goedkoopst!!!

  11. #11

    Standaard

    Mad --> Ik heb al vaker bij ezdvd besteld, ze schrijven pas af bij verzending.

    gr

    Ron

  12. #12

    Standaard

    Kijk die wil ik ook wel bestellen. Maar deze maand al net te veel besteld.
    Wel even een vraagje, er staat dat het hier om de complete serie gaat.
    Ik dacht dat deze langer duurde dan 1100 minuten of vergis ik mij??

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yuri
    Kijk die wil ik ook wel bestellen. Maar deze maand al net te veel besteld.
    Wel even een vraagje, er staat dat het hier om de complete serie gaat.
    Ik dacht dat deze langer duurde dan 1100 minuten of vergis ik mij??
    Ja en nee, dit zijn alle 24 afleveringen van seizoen 1 van Battlestar Galactica. Seizoen 2 is nooit meer gemaakt. Na de serie is van de eerste 2 afleveringen een speelfilm in elkaar geflanst. Toen alles toch wel bleek aan te slaan is er later nog een seizoen Battlestar Galactica 1980 gemaakt waar ze Aarde vinden en deze gaan verkennen. Alleen Lorne Green speelde van de originele cast hierin nog een rol. Deze serie was een stuk minder dan het origineel en kwam ook niet verder dan 1 seizoen. Wel was er nog één interessante aflevering: "The Return Of Starbuck" met een gastoptreden van Dirk Benedict (Starbuck). Heden wordt er gewerkt aan een nieuwe serie: Battlestar Galactica 2003 waarvan een preview als extra in deze box zal verschijnen. Deze serie doet veel stof opwaaien onder de fans van de originele serie (met name ook omdat de rol van Starbuck zal worden gespeelt door een vrouw!!!). Ook verscheen er dit jaar een Battlestar Galactica Game. Tevens zal naast deze box met de originele serie de film (aflevering 1+2) opnieuw worden opgepoetst met nieuw art work voor de cover. Dit alles gebeurt in het kader van het 25 jarig jubileum van de originele serie uit 1978. Er is nog niet bekend of Battlestar Galactica 1980 ook op DVD zal verschijnen.

  14. #14

    Standaard

    Bedankt voor die reactie, ben ik ook weer volledig op de hoogte.
    Nooit geweten dat er maar 24 afleveringen waren van seizoen 1. Als kind leek deze serie enorm, ben inderdaad benieuwd of Battlestar Galactica 1980 ook uitgaat komen, als kind vond ik die ook wel spannend.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door yuri
    Bedankt voor die reactie, ben ik ook weer volledig op de hoogte.
    Nooit geweten dat er maar 24 afleveringen waren van seizoen 1. Als kind leek deze serie enorm, ben inderdaad benieuwd of Battlestar Galactica 1980 ook uitgaat komen, als kind vond ik die ook wel spannend.
    Ondanks dat Battlestar Galactica 1980 minder is dan de originele serie staat deze ook nog hoog op de verlanglijst! Met een beetje geluk, als deze 1978 box aanslaat en de nieuwe serie (Battlestar Galactica 2003) goed bekeken gaat worden, dan zullen ze het (commercieel gezien) wel niet kunnen nalaten om dit succes uit te melken en dan ook de 1980 serie als box zeker gaan uitbrengen (alsook de 2003 serie en dan weer een combi box van 1978 + 1980 serie en dan weer een ultimate complete limited gift set box met 1978 + 1980 + 2003 serie met boek en game en 2 modellen van een viper + cylonschip als boekensteunen, etc. )

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Tevens zal naast deze box met de originele serie de film (aflevering 1+2) opnieuw worden opgepoetst met nieuw art work voor de cover. Dit alles gebeurt in het kader van het 25 jarig jubileum van de originele serie uit 1978.
    Mad, weet jij misschien of de originele serie dan ook wordt opgepoetst? En of er misschien ook deleted scenes worden toegevoegd? Hier ben ik wel nieuwsgierig naar.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    En of er misschien ook deleted scenes worden toegevoegd? Hier ben ik wel nieuwsgierig naar.
    Weet wel dat er deleted scenes zijn. De site DVDAnswers heeft enkele menu's geplaatst waaronder deze:

    Not just any turd, mind you, but the kind that breaks off,
    leaving a piece stuck up your butt, and you walk around all day with a bad itch.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Tevens zal naast deze box met de originele serie de film (aflevering 1+2) opnieuw worden opgepoetst met nieuw art work voor de cover. Dit alles gebeurt in het kader van het 25 jarig jubileum van de originele serie uit 1978.
    Mad, weet jij misschien of de originele serie dan ook wordt opgepoetst? En of er misschien ook deleted scenes worden toegevoegd? Hier ben ik wel nieuwsgierig naar.
    Ja, de hele serie is digitaal opgepoetst. Alle afleveringen zijn in het oorspronkelijke 4:3 formaat op DVD gezet en het geluid is omgezet naar DD 5.1 (oorspronkelijk DD 1.0, dus dat kan goed of "slecht" uitpakken. Op zijn slechts doen de achterkanalen weinig en heb je dus DD 2.1 stereo met sub. op zijn best heb je een "mooie" DD 5.1 track, zei het kunstmatig vervaardigt). Maar je kan altijd ook voor de originele DD 1.0 track kiezen die ook op de DVD zal staan. :wink:

    Verder staan er inderdaad "Deleted Scenes" op. Dit zijn de extra's (voor zover nu bekend):

    * Insight into the "Making of" Battlestar Galactica
    * Creation of Battlestar Galactica: an Interview with creator Glen A. Larson
    * Deleted Scenes
    * Commentary for selected episodes by Cast/Crew
    * Visual Effects with John Dykstra
    * Sci-Fi Special: Making of the Show
    * Composing the Music: Stu Phillips and Glen A. Larson
    * Production Notes
    * Sneak preview into the new Sci-Fi Channel Battlestar Galactica mini-series
    * Interactive Game Trailer

    En hier nog wat artwork van de menu's die is vrijgegeven:











    En hier nog wat artwork van de schijven (dit plaatje klopt niet helemaal omdat 4 van de 6 schijven flippers zijn):


  19. #19

    Standaard

    Ook voor regio 2 zal de set volgens play.com op 24/11 worden uitgegeven. Maar nu komt het: Je kan kiezen voor de cylon package, zie deze link of voor de ezydvd package, zie deze link. De laatste is met 39,99 GBP wel heel erg goedkoop (in ieder geval de goedkoopste uitgave tot nu toe!)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Ook de regio 2 zal volgens play.com op 24/11 worden uitgegeven met dezelfde package als de R1. Zie deze link
    Mooi Wel een groot prijsverschil tussen R1 en R2.

    Ik zie dat het bij DVDSoon om 6 discs gaan en bij Play om 7 discs.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Mooi Wel een groot prijsverschil tussen R1 en R2.

    Ik zie dat het bij DVDSoon om 6 discs gaan en bij Play om 7 discs.
    Ik heb mijn post even ge-edit, gezien er 2 uitgaves zijn!!! En waarom het er bij Play 7 disks zijn is mij ook een raadsel. Verder geeft Play aan dat de runtime "approx 14 hours" is ,terwijl de R1 1176 min. (19,6 uur) telt.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Verder geeft Play aan dat de runtime "approx 14 hours" is ,terwijl de R1 1176 min. (19,6 uur) telt.
    Inderdaad vreemd. Misschien hebben ze de looptijd van de extra's meegeteld?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door MAD
    Verder geeft Play aan dat de runtime "approx 14 hours" is ,terwijl de R1 1176 min. (19,6 uur) telt.
    Inderdaad vreemd. Misschien hebben ze de looptijd van de extra's meegeteld?
    Foutje van Play denk ik: 24 afl. x 50 min. = 1200 min. (20 uur). Dus ik denk dat de R1 correct is en die van Play niet...

  24. #24

    Standaard

    Normaal koop ik eigenlijk geen tv series op dvd maar om deze kán ik gewoon niet heen denk ik, zeker niet als ie ook nog eens helemaal opgepoetst is. Dit was altijd m`n alltime favorite tv serie en ik kijk hier dan ook al een tijdje naar uit. Hopelijk komt de MM met een leuke stunt prijs maar eerlijk gezegd hoop ik daar niet al te veel op want hun akties vallen tegen de laatste tijd.
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  25. #25

    Standaard

    Ik las dit net over de R1 set op de site van battlestargalcticaclub.com en mijn oog viel er meteen op:

    Battlestar Galactica: The Complete Epic Series
    Release Date: 10/21/2003
    Available to Purchase and Rent
    Packaging: Box
    Added Value: Collectible "Cylon Head" Packaging Featuring a Lenticular Red Eye, Collector's Book


    Ik had hierover nog niets gelezen. Overal staan wel de extra's vermeld, maar niets over een boek! Ben wel benieuwd. Bij de ET Ultimate Giftset zat een behoorlijk mooi boek, laten we hopen dat het hier ook om een echt boek gaat en niet zo'n "foldertje" met 4 foto's.

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •