De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Toon Hermans op DVD ?

    De laatste tijd kijk ik regelmatig naar mijn ouders videocollectie van Toon Hermans uitgegeven bij Polygram. Dit bestaat uit 10 video's met de one-man shows van '58 tot '93. Het vervelende bij video is natuurlijk dat je voor 1 bepaalde act of liedje moet doorspoelen of terugspoelen. Het lijkt dus ideaal om hiervan een DVD-versie op de markt te gooien. Heeft iemand hier enig idee of er DVD-releases van Toon Hermans bestaan of binnenkort uitkomen?

  2. #2

    Standaard

    Op dit moment zijn er geen DVD's van Toon Hermans verkrijgbaar. En of ze op korte termijn komen??? Ik vraag het me af. Het huidige aanbod cabaret DVD's bestaat voornamelijk en alleen uit de hedendaagse artiesten, met een kleine uitzondering van twee DORUS DVD's. Er stonden ooit DVD's van Wim Sonneveld gepland, maar om een of andere reden zijn die er nooit gekomen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Ik hoop toch wel dat ze ooit zullen verschijnen.
    dvd's *foto van verzameling*startrader/safetrader

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen
    geachte,

    de dvd box is er al van Toon Hermans op ebay

    http://cgi.ebay.nl/22X-DVD-TOON-HERM...QQcmdZViewItem

    veele groetjes

    ive
    Goed om te melden dat Toon Hermans op DVD is, maar de box op Ebay moet je zeker niet kopen! De prijs is veels te hoog! In de winkel heb je 'm al voor 150 euro en lagere verzendkosten.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ive Coenen
    geachte,

    de dvd box is er al van Toon Hermans op ebay

    http://cgi.ebay.nl/22X-DVD-TOON-HERM...QQcmdZViewItem

    veele groetjes

    ive
    Goed om te melden dat Toon Hermans op DVD is, maar de box op Ebay moet je zeker niet kopen! De prijs is veels te hoog! In de winkel heb je 'm al voor 150 euro en lagere verzendkosten.
    beste Ludo,

    Ik weet niet hoeveel ze in de fnac staan maar ik zal het vanavond weten te zeggen want ik geloof dat ze daar ook stonden maar ik ben niet zeker.Ebay is inderdaad duur van verzendingskosten.en de kans dat je box kwijt of beschadigd graakt tijden verzenden is groot.

    Greetz

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •