De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Avenging Angelo met Stallone

    Had me voor vanavond Avenging Angelo gehuurd welke vandaag nieuw in de videotheek uitkwam. Wat een ongelooflijke bout film! Na 15 min kon ik het al niet meer verdragen en heb ik hem afgebroken en weer in het hoesje gepleurd! Ik had er iets meer van verwacht maar dit is een soort komedie wat (onbedoeld natuurlijk) je eerder in huilen doet uitbarsten van de ellendige kwaliteit dan je laat lachen. Wist ook niet vantevoren dat het om een komedie ging maar dacht dat het een thriller/aktie was anders had ik hem sowieso al niet gepakt. De acteerprestaties zijn werkelijk van een bedroevend niveau en dan vooral van Stowe.

    Nee mensen laat dit wanprodukt maar links liggen. One to forget! U bent dus gewaarschuwd!
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  2. #2

    Standaard

    Is er dan helemaal niémand hier die de film nog niet gezien heeft? Of vindt iedereen hem goed en is het dus niet eens met m`n negatieve mening?
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  3. #3

    Standaard

    ik heb allang de hoop op stallone opgegeven
    Cliffhanger Rocky en Cop land waren goed, de rest matig tot klote


  4. #4

    Standaard

    Je hebt de film dus eigenlijk niet gezien, mischien dat ie beter wordt na die 15 minuten?? Ik wist ook niet dat deze eindelijk uit is, ga hem deze week huren.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zaltman
    Je hebt de film dus eigenlijk niet gezien, mischien dat ie beter wordt na die 15 minuten??
    Ik kon het gewoonweg niet meer aanzien! Dat ie beter wordt na 15 min lijkt me sterk, ik had al meteen in de gaten dat het CRAP was en wat voor een vlees ik in de kuip had, het is huilen met de pet op. Met stip de slechtste film die ik dit jaar gezien heb, het huren nog niet waard...
    "This is not about revenge, this is punishment..." -> Tom Jane - The Punisher

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zaltman
    Je hebt de film dus eigenlijk niet gezien, mischien dat ie beter wordt na die 15 minuten??
    Ik kon het gewoonweg niet meer aanzien! Dat ie beter wordt na 15 min lijkt me sterk, ik had al meteen in de gaten dat het CRAP was en wat voor een vlees ik in de kuip had, het is huilen met de pet op. Met stip de slechtste film die ik dit jaar gezien heb, het huren nog niet waard...
    Misschien wordt het nog interessant hem te huren om echt ut te vissen hoe crap het wel is. :wink:
    Eerlijkheid is het belangrijkste in een relatie. Als je daarover kan liegen, zit je gebeiteld
    "Bother," said Pooh, as the "cop killers" pierced his kevlar jacket.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Scratcher
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Zaltman
    Je hebt de film dus eigenlijk niet gezien, mischien dat ie beter wordt na die 15 minuten??
    Ik kon het gewoonweg niet meer aanzien! Dat ie beter wordt na 15 min lijkt me sterk, ik had al meteen in de gaten dat het CRAP was en wat voor een vlees ik in de kuip had, het is huilen met de pet op. Met stip de slechtste film die ik dit jaar gezien heb, het huren nog niet waard...
    Vorige week gehuurd en inderdaad, zeer slecht. Je heb niks gemist na die 15 minuten.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •