Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 74 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Sopranos Favoriete Karakter

    Is wel geen film maar wel een topserie. Ik ga even tot serie 3, want tot serie 3 heb ik The Sopranos op DVD, serie 4 komt op 20-10 op DVD uit. Wat is jullie favoriete karakter uit The Sopranos, en waarom?
    Mijn favoriete karakter is Uncle Junior, heerlijk altijd die zwarte humor en Dominic Chianese speelt erg goed. Ik kan niet wachten tot 20 oktober 8)

  2. #2

    Standaard

    'k Vind Silvio Dante toch wel de max, maar elke figuur is zalig gecast, Tony, Christopher, Paulie, uncle Junior..stuk voor stuk zalig.

    Ben je het zeker dat season 4 al op 20/10 verschijnt? In de UK is het pas begin november. Staat hij al ergens in pré order?

  3. #3

    Standaard

    Op Play.com staat serie 4 aangekondigd voor 20 oktober...
    http://www.play.com/play247.asp?page...2&title=123241

  4. #4

    Standaard

    Tiens, op amazon staat hij voor 3 november. Staat hier 2 pond goedkoper maar je moet nog verzendingskosten betalen. Voor de benelux heb ik nog nergens een release datum gelezen.[/url]

  5. #5

    Standaard

    3 favorieten:
    - Silvio Dante: Krrrrrreeeeeeeeeeezzzzzziiiiiiiieee!!!!!!
    - Furio: The Most Dangerous Man In 'the Sopranos' ('Don't bitch to me').... [spoiler:62c061d79a]In serie 4 gaat hij terug naar Italie[/spoiler:62c061d79a]
    - Baccala: Goofy
    [/spoiler]

  6. #6

    Standaard

    Harry V serie 4 al gezien? Of heb je stiekem aflevering op internet gedownload?

  7. #7

    Standaard

    Tony natuurlijk
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lourens
    Harry V serie 4 al gezien? Of heb je stiekem aflevering op internet gedownload?
    Gewoon op de website van the Sopranos gelezen..... Kan je ook wel vertellen waarom [spoiler:046bd5e37e]hij vertrekt[/spoiler:046bd5e37e] :wink:

  9. #9

    Standaard

    Ik lees het zelf wel, dan spoilen we de andere gebruikers niet

  10. #10

    Standaard

    Sorry, effe off-topic:

    Lourens, check effe je PMs
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    Livia ('poor you!') Soprano. Prachtig mens. Helaas is zij in juni 2000 overleden. Aangezien ik het derde seizoen nog moet zien (ik heb dus nog heel wat pret voor de boeg) ben ik benieuwd hoe ze dit verlies hebben opgelost. Niet vertellen hóe ze dit hebben gedaan hoor!

    Verder moet ik altijd lachen om Paulie (Tony Sirico). Wat een simpele lomperik is dat toch. Uncle Junior (Dominic Chianese) is ook een prachtfiguur. Vooral die te kleine bril is zo mooi. En natuurlijk James Gandolfini als Tony niet te vergeten. Hij draagt de hele serie.

  13. #13

    Standaard

    Pussy vond ik altijd wel een schitterende domme kracht. Ook het sarcasme van Tony's moeder is geweldig.

    Maar 't mooiste is toch wel Tony, zoals ie zich overal doorheen moet wurmen.

    Heerlijke serie.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    hmm kan eigenlijk niet kiezen tussen silvio en paulie....
    maar als ik moet kiezen is het denk ik toch silvio...

  16. #16
    Senior Member
    Registratie datum
    Apr 2003
    Woonplaats
    somewhere in the darkness of Belgium

    Standaard Fuuuck!

    Niet gemakkelijk om er iemand uit te kiezen maar mijn top drie is dan toch... (naast James Gandolfini's Tony zelf): Richie (David Proval), Paulie (Tony Sirico) en Ralph (Joe Pantoliano)

    Fantastische serie.
    "We've got everything here from a diddle-eyed Joe to damned if I know!" Drexl (Gary Oldman) in 'True Romance'

    "What's my name? Fuck you, that's my name!" Alec Baldwin in 'Glengarry Glen Ross'

  17. #17

    Standaard

    Ik heb er momenteel meerdere:

    die oma (geweldig karakter )
    Silvio
    Paulie

    Silvio en Paulie passen er zo goed bij en ik vind ze echt geweldig acteren
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  18. #18

    Standaard

    Ik vind Janice, de zus van Tony, ook heel erg goed. Ze doet altijd alsof ze heel meelevend en spiritueel is, maar ondertussen zit ze iedereen te manipuleren zodat ze haar zin kan krijgen. [spoiler:47f72b1ab1]Zoals toen ze de prothese van Svetlana heeft gestolen om de waardevolle platencolleectie van haar moeder te krijgen.[/spoiler:47f72b1ab1] Geweldig!

    Maar natuurlijk is Tony mijn favoriete personage... 8)

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Miguel Tavares
    Ik vind Janice, de zus van Tony, ook heel erg goed.
    Wat ik jammer vond van Aida Turturro (Janice) is dat het duidelijk te merken is dat zij geen echte roker is. Die vlugge haaltjes en de rook direct uitblazen deed mij denken aan mijzelf als dertienjarige. Juist zulke kleine details maken een personage (on)geloofwaardig.

  20. #20

    Standaard



    Junior Sorprano is toch wel mijn Favorite, hoe hij praat en denkt dat hij nog steeds "DE MAN" is is gewoon erg gaaf.



    Adriana La Cerva en Charmaine Buco zijn toch wel mijn favo dames qua uiterlijk.



    Paulie Walnuts en Silvio Dante zijn toch echte karakter speler die hun rol echt waarmaken. Paulie d.m.v het praten en Silvio met die onderlip en kromme rug.



    Tony Soprano. Het hoofd van de familie is gewoon super, met zijn gezichts uitdrukkingen.

    de rest is ook gewoon erg goed...
    Nad Masters M17 M12 M27 M22 M50.2 - OPPO UDP-205 - JVC RS400 isf -Samsung 55JU7500 - Paradigm Studio 100/Monitor series 7.1 Velodyne DD15+ - Audioquest

  21. #21

    Standaard

    Silvio: "just as I thought I was out....they pull me back in..." Echt briljant...

  22. #22

    Standaard

    Tony's dochter

    Nee Tony zelf natuurlijk....!


  23. #23

    Standaard

    Tja...Tony natuurlijk!
    "There will be no dawn for men."

  24. #24

    Standaard

    Christopher Moltesanti en Ralphie. Die zijn duidelijk het leukste, die Meadow ziet er leuk uit, maar zien we iets te weinig.

  25. #25

    Standaard

    Ralphie 8)

    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •