Pagina 41 van 57 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.001 tot 1.025 van 1414 worden weergegeven.
  1. #1001
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ik wacht rustig af .

  2. #1002

  3. #1003

    Standaard

    Kruistocht in Spijkerbroek.

  4. #1004

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Kruistocht in Spijkerbroek.
    Komt eraan!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #1005

    Standaard

    Ik had graag reviews gezien (wegens beetje afwezig op het internet) van de nieuwe "Trading Places: 2-Disc Money Edition" en "Coming to America: 2-Disc Royal Edition", en dan vooral op gebied van de beeldkwaliteit vergeleken met de oude uitgaves

  6. #1006

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Ik had graag reviews gezien (wegens beetje afwezig op het internet) van de nieuwe "Trading Places: 2-Disc Money Edition" en "Coming to America: 2-Disc Royal Edition", en dan vooral op gebied van de beeldkwaliteit vergeleken met de oude uitgaves
    Dan is de recensie snel klaar, want disc 1 van beide releases zijn identiek aan de oude uitgaves! Alleen disc 2 is nieuw. Een goedkope truc die Paramount al eerder heeft uitgehaald bij Ghost SE, Mission: Impossible SE en An Officer and a Gentleman SE (en Universal bij To Kill a Mockingbird SE).

  7. #1007

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dan is de recensie snel klaar, want disc 1 van beide releases zijn identiek aan de oude uitgaves! Alleen disc 2 is nieuw. Een goedkope truc die Paramount al eerder heeft uitgehaald bij Ghost SE, Mission: Impossible SE en An Officer and a Gentleman SE (en Universal bij To Kill a Mockingbird SE).
    Sorry, wat is de bron daarvan? Heb je het zelf kunnen vergelijken?

  8. #1008

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Sorry, wat is de bron daarvan? Heb je het zelf kunnen vergelijken?
    Mijn bronnen zijn www.dvdcompare.net, een recensie van Trading Places op www.michaeldvd.com.au, een persbericht van Trading Places en Coming to America op www.dvdtimes.co.uk en de weet dat bij andere releases van Paramount (Mission: Impossible SE, Ghost SE en An Officer and a Gentleman SE) disc 1 identiek is als de vorige uitgave. Mission: Impossible SE heb ik zelf en van Ghost SE en An Officer and a Gentleman SE zijn recensies te vinden op www.dvd-forum.at.

  9. #1009

    Standaard

    Ncis
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  10. #1010

    Standaard

    misschien is het al vermeld maar ik mis een review van 24: Season 3,4,5 en The Sopranos. Heel vreemd eigenlijk van dit zijn top series

  11. #1011
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Saw, Scary Movie 1 & 4, om de trilogy compleet te maken.

  12. #1012

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JamalJ Bekijk bericht
    24: Season 3,4,5
    Dit zijn releases van 20th Century Fox. Releases van Fox worden niet meer gerecenseerd op deze website. Elders op dit forum kun je informatie vinden waarom niet.

  13. #1013

    Standaard

    Ik mis recensies van de serie Carnivale, seizoen 1 en 2. Toch 1 van mijn favoriete series ooit, zo mooi... :smile:

  14. #1014

    Standaard

    Ben wel benieuwd naar een recensie van The queen.

  15. #1015

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Ben wel benieuwd naar een recensie van The queen.
    Die gaat er komen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #1016

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Die gaat er komen.
    Mooi

  17. #1017

    Standaard

    Wanneer kunnen we een hd-dvd review verwachten?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #1018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Wanneer kunnen we een hd-dvd review verwachten?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #1019

    Standaard

    Flags of our fathers/ Letters from Iwo Jima?
    I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you as well as you deserve

  20. #1020

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wouter van Dis Bekijk bericht
    Flags of our fathers/ Letters from Iwo Jima?
    Komt er ook aan!
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #1021

    Standaard

    ik mis 'n review van HDDVD's.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #1022

  23. #1023

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    ik mis 'n review van HDDVD's.
    Op dit moment zijn er nog geen mogelijkheden binnen het team om HD DVD's te recenseren.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  24. #1024

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi Bekijk bericht
    miami vice (2006)
    the prestige
    Miami Vice zal er niet komen, The Prestige echter wel, net als The Illusionist
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  25. #1025

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Op dit moment zijn er nog geen mogelijkheden binnen het team om HD DVD's te recenseren.
    Die mogelijkheden zijn te realiseren door 1 vd. hddvd kijkers hiertoe in staat te stellen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 41 van 57 EersteEerste ... 3137383940414243444551 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •