Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 67 worden weergegeven.

Discussie: Zeg 'ns AAA op DVD

  1. #1

    Standaard Zeg 'ns AAA op DVD

    ff een mail gestuurt naar de vara of Zeg eens AAAA op dvd uitkomt ?
    Kreeg dit als antwoord :

    Momenteel wordt gewerkt aan het op DVD/video zetten van de onderstaande
    programma's:

    Zeg 'ns AAA
    Boudewijn Buch
    Willem Ruis

    Zodra deze op voorraad zijn, zetten wij dit op de VARA shoppagina.

    Met vriendelijke groet,

    Trudy van den Broek
    Afdeling Sales VARA
    Tel: +31 35 6711327
    Fax: + 31 35 6711429
    Mob: + 31 6 40314408
    E-mail: trudy.van.den.broek@vara.nl <mailto:trudy.van.den.broek@vara.nl>
    <http://www.vara.nl/shop/> http://www.vara.nl/shop/
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

  2. #2

    Standaard

    De reizen van Büch vond ik altijd wel leuk om te zien, maar om nou terug te zien op DVD?
    Ik had eigenlijk liever gelezen dat ze Unit 13 op DVD gingen zetten, maar dat zal nog wel een tijdje de status "We zijn de mogelijkheden aan het onderzoeken" hebben.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Zeg 'ns AAA is een mooie serie. Die zou ik best op DVD willen hebben (net als Oppassen!!!, overigens).

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Zeg 'ns AAA is een mooie serie. Die zou ik best op DVD willen hebben (net als Oppassen!!!, overigens).
    Beide series boeien mij dus totaal niet en hoef ze dan ook zeker niet op DVD te zien. Vooral Zeg 'ns AAA zal nu toch wel heel oudbollig overkomen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Zeg 'ns AAA is een mooie serie. Die zou ik best op DVD willen hebben (net als Oppassen!!!, overigens).
    Beide series boeien mij dus totaal niet en hoef ze dan ook zeker niet op DVD te zien. Vooral Zeg 'ns AAA zal nu toch wel heel oudbollig overkomen.
    Ieder zijn eigen smaak.

  6. #6

    Standaard

    Het hangt van de content en de prijs af , maar een dvd-tje van Buch op reis klinkt niet verkeerd.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #7

    Standaard

    De dvd´s die ze al uit gebracht hebben van sommige Nederlandse tv serie´s hebben helemaal geen extra´s en bevatten maar 4 afleveringen per dvd. (Baantjer zelfs maar 2.)
    Ook zijn ze niet in volgorde op dvd gezet.
    De prijs schommeld zo tussen de € 7,99 en € 9,99 per dvd.

    Veel serie´s zijn ook zoveel keer Herhaald,dat je er minder voor over hebt.

  8. #8

    Standaard

    Zit vanavond bijna het hele Zeg 'ns AAA team bij B&W!!! Gaan ze het nu nog eens 'op de planken' brengen! Het moet niet veel gekker worden. Dan zal die DVD ook niet zo lang meer op zich laten wachten...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roboter
    Zit vanavond bijna het hele Zeg 'ns AAA team bij B&W!!! Gaan ze het nu nog eens 'op de planken' brengen! Het moet niet veel gekker worden. Dan zal die DVD ook niet zo lang meer op zich laten wachten...
    Alleen jammer dat het beste personage (imo) van de hele serie, Koos Dobbelsteen, er niet in zit...

  10. #10

    Standaard

    Leuke serie, maar kopen.....

    Toch wel opvallend: Deze series e.d. zet men wel op dvd, maar over Unit 13 denken ze nog niet na

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry V.
    Leuke serie, maar kopen.....

    Toch wel opvallend: Deze series e.d. zet men wel op dvd, maar over Unit 13 denken ze nog niet na
    Tja, wat dan te denken van de voorloper van Unit 13: Bureau Kruislaan...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry V.
    Leuke serie, maar kopen.....

    Toch wel opvallend: Deze series e.d. zet men wel op dvd, maar over Unit 13 denken ze nog niet na
    Series als "Zeg eens AAA", "Swiebertje", "Baantjer" en een show als die van Willem Ruis zijn nu eenmaal trendsetters geweest en daarmee uniek in hun soort.
    Veel van wat daarna is gemaakt, is grotendeels voortgeborduurd op het succes van de trendsetters.
    Misschien komt dat nog weleens op DVD, maar waarschijnlijk pas als alle "oerwortels in een genre" aan de beurt zijn geweest.

    Ik vrees dat we eerst nog moeten toezien hoe series als Medisch Centrum West en GTST op DVD worden uitgemolken...

  13. #13

    Standaard

    Als kind was ik een grote fan van Zeg n's AAA, een fantastische serie vond ik dat! 'k Weet echter niet of de serie de tand des tijds zal doorstaan hebben...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Ik vrees dat we eerst nog moeten toezien hoe series als Medisch Centrum West en GTST op DVD worden uitgemolken...
    Medisch Centrum west zou nog kunnen,maarvan GTSt zijn er denk ik te veel aflevering (gemaakt) om op dvd te zetten.
    Het zijn wel goede tv serie´s,maar om nu op dvd aanteschaffen,ik weet het nog niet hoor.

  15. #15

    Standaard

    Hoop ook snel Unit 13 en Bureau kruislaan te zien op dvd.

    Greetz

    Thomas

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    en een show als die van Willem Ruis zijn nu eenmaal trendsetters geweest en daarmee uniek in hun soort.
    Dat klopt, en Willem Ruis is ook door niemand meer overtroffen als showmaster volgens mij.
    Maar om al die shows nu weer terug te zien? Ik vrees een enorm oubollig schouwspel wat niet meer van deze tijd is. Toch anders dan films en series. Maar goed, het zal best wel verkopen anders gaan ze het niet produceren. Maar mijn geld gaat daar niet heen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AirWave
    Hoop ook snel Unit 13 en Bureau kruislaan te zien op dvd.

    Greetz

    Thomas
    Ik ook, heb toch veel liever Unit 13 op dvd dan zo'n flauw comedy's als deze

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    en een show als die van Willem Ruis zijn nu eenmaal trendsetters geweest en daarmee uniek in hun soort.
    Dat klopt, en Willem Ruis is ook door niemand meer overtroffen als showmaster volgens mij.
    Maar om al die shows nu weer terug te zien? Ik vrees een enorm oubollig schouwspel wat niet meer van deze tijd is.
    Zover ik weet gaat het om hoogtepunten uit zijn shows. Zo moet ik bijv. denken aan die "dromen van Willem" die als een soort toneelstuk van een kwartiertje werden opgevoerd aan het einde van iedere show. Die waren soms best bijzonder, waarbij ik me iets herinner met Lee Towers als locomotief... ofzo...
    En dan die showdansers! Eén grote pracht en praal! 8)

    Wat sfeer betreft waren de Willem Ruis Shows nog het best te vergelijken met wat we kennen uit Las Vegas... Prachtige kostuums en overweldigende decors.

    Maar ja... Het kan natuurlijk ook aan mijn herinnering liggen... en hoort mijn gevoel bij díe tijd. Misschien is het nu inderdaad wel oubollig...

  19. #19

    Standaard

    Zeg'ns aáá op dvd. TOF
    I am a freak, and I am proud of it:)

  20. #20

    Standaard

    Ik ben niet zo'n fan van series op DVD, maar Zeg Eens Aaa zou ik best wel weer eens een keertje terug willen zien. Ook echt typisch een geval van jeugd sentiment!

  21. #21
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    [quote="Roboter"]Zit vanavond bijna het hele Zeg 'ns AAA team bij B&W!!!


    je A blijft hangen. the A-Team is het

  22. #22

    Standaard

    beetje offtopic maar die Trudy van de Broek zegt ook maar wat

    wil zelf heel erg graag Unit 13 op dvd en heb met een paar mensen om info gevraagd: allemaal een reactie van Trudy ontvangen...

    - ja
    - nee
    - misschien
    - ligt aan die en die

    enz.

    Geen duidelijkheid dus... alle opmerkingen met haar naam eronder neem ik dus met een hele grote korrel zout

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Biebs
    Als kind was ik een grote fan van Zeg n's AAA, een fantastische serie vond ik dat! 'k Weet echter niet of de serie de tand des tijds zal doorstaan hebben...
    Ik was ook al in mijn kinder jaren fan. Ik keek vanaf dat ik 8 jaar was altijd met mijn ma mee, en na een tijdje was ik "Hooked" Dat liedje aan het begin bleef altijd in mn hoofd zitten
    I am a freak, and I am proud of it:)

  24. #24

    Standaard

    Ik heb ook een mail naar de Vara gestuurd over dvd releases van Zeg 'ns aáá, en kreeg het volgende antwoord:Volgens het zeggen is men hier mee bezig.

    Mvrgr
    Trudy van den Broek
    Afdeling Sales

    Ik hoop dat dat waar is
    I am a freak, and I am proud of it:)

  25. #25

    Standaard

    volgens mij gaat trudy daar *flippen* heb gisteren een 2e mail gestuurt met de vraag over release van zeg eens aaaa op dvd
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •